برگزیده های پرشین تولز

چرا خرید آنتی ویروس کسپرسکی ؟

markazesh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 اکتبر 2015
نوشته‌ها
68
لایک‌ها
15
buy-kaspersky1.jpg


آنتی ویروس کسپرسکی در حال حاضر سومین فروشنده بزرگ نرم افزارهای امنیتی در سراسر جهان و پنجمین فروشنده ی محصولات حفاظت اینترنتی می باشد. فروشگاه آنلاین آنتی ویروس مرکزش، نماینده ی فروش آنتی ویروس اورجینال کسپرسکی، نسخه های خانگی و موبایل، بستری امن و قابل اطمینان را برای خرید آنتی ویروس کسپرسکی فراهم نموده است. شرکت های کوچک، صاحبان کسب و کار و کاربران خانگی می توانند با توجه به نیاز خود، خرید آنتی ویروس kaspersky را از سایت مرکزش انجام دهند و از خدمات فروشگاه مرکزش از جمله تمدید محصولات خریداری شده با 30 درصد تخفیف، پشتیبانی آنی و … استفاده نمایند. در این مقاله درباره سطح امنیتی که با خرید آنتی ویروس کسپرسکی کسب می کنید، صحبت می کنیم و چندین محصول مهم این شرکت با قابلیت های آنها را به شما عزیزان معرفی می کنیم.



درباره آنتی ویروس کسپرسکی
گروه بین‌المللی کسپرسکی بیش از 1700 متخصص را در استخدام خود دارد و دفتر مرکزی آن در مسکو پایتخت روسیه قرار دارد. امروزه بیش از 400 میلیون کاربر از محصولات کسپراسکای در حوزه آنتی ویروس استفاده می کنند. آزمایشگاه آنتی ویروس کسپراسکی در حال حاضر بیش از 3000 نیروی متخصص و شایسته داشته و دارای 31 دفتر نمایندگی در 34 کشور جهان است.

این شرکت با کسب دانش و تجربه در سال های مبارزه با ویروس‌ها و سایر تهدیدات امنیتی، بیش از پیش برای ما امکان توسعه در زمینه مبارزه با بدافزارها را فراهم نموده است. فروش آنتی ویروس اورجینال کسپرسکی به ما کمک کرده تا در رقابت با رقبا همواره یک گام جلوتر باشیم و بتوانیم برای کاربرانمان قابل اعتمادترین سطح از امنیت و حافظت را تأمین کنیم.



چرا خرید آنتی ویروس کسپرسکی ؟
لابراتوار کسپرسکی یکی از پیشروترین تولید کنندگان نرم افزارهای امنیتی و در حال توسعه در سراسر جهان می باشد. هر کاربری بر روی کامپیوتر خود اطلاعات ارزشمندی دارد که با خرید آنتی ویروس kaspersky می تواند سیستم خود را در برابر ویروس ها، تروجان ها، نرم افزارهای جاسوسی و … حفاظت کند. تکنولوژی ارزشمند امنیت سرویس ابری، شما را در برابر تهدیدات حفظ می کند. از ویژگی های این آنتی ویروس میتوان به محافظت اثرگذار در مقابل ویروس‌های کلان و چند ریختی، پایگاه داده قوی آنتی ویروس با به روز رسانی دائم و ابداع روشی برای تشخیص ویروس‌ها در فایل‌های آرشیوی و زیپ شده دانست. با خرید آنتی ویروس کسپرسکی مجهز به فناوری‌های ویروس کش قوی، امنیت لازم را برای سیستم خودتان ایجاد کنید.

از دیگر قابلیت های خرید آنتی ویروس kaspersky می توان به تشخیص آسان بیشترین میزان برنامه های مخرب، سریع ترین واکنش نسبت به ویروس های جدید، کمترین سایز فایل های به روز رسانی، همخوانی با کلیه سیستم عامل ها اشاره کرد. یکی از مهمترین ویژگی های محصولات امنیتی تحت شبکه لابراتوار کسپرسکی، به کارگیری یک کنسول مدیریتی قدرتمند با کاربری آسان به منظور مدیریت بر رایانه های شبکه و بدون محدودیت در تعداد سرورها، ایستگاه های محلی و سیستم عامل های به کار گرفته شده روی آنها می باشد.

این آنتی ویروس توسط کمپانی های بزرگ فناوری مانند Microsoft ، Novel ، Intel ، IBM تایید و سفارش شده است. سادگی در نصب و مدیریت، از ویژگی های مهم محصولات کسپرسکی به شمار می رود. سازگاری با اکثر ایمیل های الکترونیکی دنیا و شناخت بسیار آسان هرزنامه ها از بین آنها، این آنتی ویروس را از دیگر رقبا برتر می سازد. در صورت تمایل می توانید دیگر قابلیت های آنتی ویروس کسپرسکی را در مرکزش مطالعه نمایید.



آنتی ویروس کسپرسکی (Kaspersky AntiVirus)
kaspersky-antivirus-markazesh.jpg


کمپانی کسپرسکی به واسطه تخصص بالا و نگاه ویژه‌ای که دارد، هم اکنون به یکی از سرآمدان بازار در عرصه تولید و توسعه آنتی ویروس‌ها تبدیل شده است. محصول اصلی شرکت یعنی همان آنتی ویروس کسپرسکی، به طور مرتب از آزمایش‌هایی که مراکز پژوهشی بین‌المللی معتبر و نشریات IT انجام می‌دهند، جوایز برتر را دریافت می‌کند. کسپرسکی همواره در زمینه توسعه استانداردهای تکنولوژیک در صنعت آنتی ویروس، پیشرو بوده است. از جمله قابلیت های مهم خرید آنتی ویروس kaspersky می توان به محافظت همه جانبه برای لینوکس، یونیکس و NetWare، تحلیل‌گر شهودی نسل جدید برای تشخیص ویروس‌های جدیداً طراحی شده، محافظت همه جانبه در برابر ویروس‌های کلان و چند ریختی، پایگاه داده به روز، ابداع تکنیک جدید برای تشخیص ویروس‌ها در فایل‌های آرشیوی و زیپ شده و … اشاره کرد.

تصور اینکه صنعت آنتی ویروس‌ها بدون فناوری‌های متعدد کسپرسکی چگونه می‌توانست باشد، واقعا دشوار است. کم نیستند شرکت های نرم افزاری که امروزه موتور آنتی ویروس کسپرسکی را برای محصولات خود برگزیده‌اند. شرکت‌هایی مانند: Safenet، alt-N، Blue Coat، Clearswift، Communigate Systems، Critical Path، D-Link، Finjan، GFI، IBM Juniper، LaNDesk، Microsoft، Netasq ، Netgear، Parallels، Sonicwall، WatchGuard و ZyXEL از قابلیت موتور آنتی ویروس کسپرسکی بهره می برند. می توانید خرید آنتی ویروس kaspersky را اینجا در مرکزش نمایندگی کسپرسکی در ایران انجام دهید.

اینترنت سکوریتی کسپرسکی (Kaspersky Internet Security)
kaspersky-internet-security-markazesh.jpg

اینترنت سکوریتی کسپرسکی یکی دیگر از محصولات کاربران خانگی است که برای رایانه‌های شخصی، ایمنی کامل در مقابل انواع تهدید‌های اینترنتی را به همراه دارد. با راه‌حل امنیتی HIPS، که نوعی فناوری کنترل فعالیت کاربردی است که برای هر برنامه‌ای، حتی برنامه‌های جدید، یک درجه امنیتی مشخص می‌کند. اینترنت سکوریتی کسپرسکی، نخستین آنتی ویروسی است که مجهز به تکنولوژی sandbox شد، این تکنولوژی با استفاده از مجازی سازی، یک محیط اجرایی ایزوله ایمن برای برنامه‌ها فراهم می‌کند. این برنامه به کاربران امکان بهره‌گیری از شبکه ایمن کسپرسکی برای کنترل بدافزارهای منتشر شده را می‌دهد.
توتال سکوریتی کسپرسکی (Kaspersky Total Security)
kaspersky-total-security-off.jpg

توتال سکوریتی کسپرسکی معرف محصولی جدید است که یک محیط ایمن و خلاق برای هر کاری که شما از سیستم تان می خواهید، حاصل می کند. توتال سکوریتی کسپرسکی شیوه‌‌های محافظتی کامل در برابر انواع تهدیدهایی که از محیط وب برمی‌آیند را با قابلیت‌های پیشرفته‌ای چون امکانات نظارتی والدین، ابزارهای رمزینه‌سازی، برنامه مدیریت رمز عبور و امکان مدیریت کل شبکه خانگی، تنظیم بهینه مرورگر وب و سیستم عامل کلیه رایانه‌های موجود در شبکه، تلفیق و ادغام کرده است.
توتال کسپرسکی در عین حال تمام امکانات و قابلیت‌هایی را که کاربران kaspersky antiVirus وKaspersky Internet Security دارند را حفظ کرده است و مواردی چون پشتیبان گیری آنلاین، تشخیص پیشگیرانه تهدیدات، ایجاد محدودیت براساس سطح دسترسی برای نرم افزارهای مشکوک به نام‌های عبور مختلف و پاره پاره کردن فایل ها را به آن اضافه کرده است.



small-office-security-kaspersky.jpg

امنیت ادارات کوچک کسپرسکی(Kaspersky Small Office Security)

خرید آنتی ویروس کسپرسکی برای ادارات کوچک که بین 5 تا 25 دستگاه دارند، بسیار فکر مناسبی است. این محصول از کنسول بر پایه ابر ساده استفاده می کند و برای مدیریت و نظارت بر این نرم افزار نیازی به دانش فناوری اطلاعات نمی باشد. از قابلیت های مهم آن می توان به سهولت در مدیریت، دسترسی آسان به کارکنان از راه دور، رمزگذاری فایل ها برای جلوگیری از دسترسی غیر مجاز به اطلاعات حساس، ذخیره ایمن پسوردها و ایجاد پسوردهای قوی و قابلیت safe money برای شناسایی آسیب پذیری مربوط به بانکداری آنلاین و … اشاره کرد.


آنتی ویروس موبایل کسپرسکی(Kaspersky Mobile Security)

آنتی ویروس موبایل کسپرسکی یکی از بهترین محصولات اندروید سکوریتی در دنیا می باشد. با خرید آنتی ویروس کسپرسکی نسخه موبایل، از قابلیت های سیستم ضد سرقت(در صورت گم شدن یا سرقت رفتن دستگاه، می توانید اطلاعات ذخیره شده در دستگاه را از راه دور پاک کرده یا بلاک نمایید و محل دستگاه مورد نظر را بیابید)، محیط کاربرپسند و قابل اعتماد در برابر حملات شبکه، حفاظت از حریم خصوصی و عدم کاهش سرعت دستگاه بهره ببرید.

در صورت تمایل می توانید خرید آنتی ویروس کسپرسکی را از سایت مرکزش، نماینده ی فروش آنتی ویروس اورجینال کسپرسکی انجام دهید. آنتی ویروس کسپرسکی با ویژگی های زیادی که دارد می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما عزیزان باشد.

https://www.aparat.com/video/video/...adstart/no/showvideo/yes/videohash/I7xp6?data[as]=1
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,733
لایک‌ها
13,994
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️

markazesh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 اکتبر 2015
نوشته‌ها
68
لایک‌ها
15
سرعت کامپیوتر را کم میکنه. نورتون بهتره
با سلام
انتخاب آنتی ویروس منایب با توجه به مشخصات سیستم شماست و کلی صحبت کردن در باره کم شدن سرعت سیستم اشتباه است
در نظر داشته باشین نورتون محصول آمریکایی هست و نمایندگی در ایران نداره و همچنین آپدیت و اکتیوی این محصول فقط با استفاده از وی پی ان امکان پذیر است یعنی شما کل مدت باید از وی پی ان استفاده نمایید که منطقی نیست
 
بالا