برگزیده های پرشین تولز

نیازمند شخصی برای افزایش دامین اتوریتی و پیج اتوریتی سایتم

mr.jabbari

Registered User
تاریخ عضویت
21 جولای 2016
نوشته‌ها
136
لایک‌ها
14
سلام ادرس سایتم :
http://bia2skin.ir
میخواستم ببینم شخصی هست دامین اتوریتی و پیج اتوریتی سایت من رو بالا ببره ؟
با چه قیمتی و چه مقدار زمان؟
نیاز به تضمین هم هست
 

khunires

مدیربخش کاروسرمایه *فروشنده معتبر
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
20 آگوست 2013
نوشته‌ها
3,622
لایک‌ها
4,947
سلام، وقت بخیر
جناب کسی نمیتونه بهتون تضمین بده که دامین اتوریتی یا پیج اتوریتی سایتتون رو بالا ببره! چون شدنی نیست که شخصی بیاد اینکارو براتون بکنه، اگر هم بشه به 3 علت زیر دامین اتوریتی افزایش پیدا میکنه و 6 علت پیج اتوریتی - مدت زمان با موارد زیر 2 الی 4 ماه هست

دامین اتوریتی:
1- بک لینک از وبلاگ ها یا سایت های دارای دامین اتوریتی بالا
2- سئوی صفحه اول و سرعت لود کمتر از 5 ثانیه
3- هاست یا سرور دارای IP اختصاصی (که خیلی ها این مورد رو بی اهمیت میدونن ولی گوگل سایت رو بر اساس دامنه و IP یکتا میشناسه)

پیج اتوریتی:
1- پست های کاملا اختصاصی با تصاویر و نوشته هایی بدون کوچیکترین کپی پیست
2- سئوی اختصاصی هر صفحه و لینک کردن نوشته های یک مطلب به مطالب دیگه یا صفحات دیگر سایت
3- قراردادن تصاویر با تگ Alt که اسم تصویر هست و انتخاب حداقل 3 الی 5 اسم برای یک عکس در کدها (ایندکس شدن تصاویر در بخش images گوگل)
4- قراردادن تگ های h1 تا h5 برای هر پست به صورت جداگانه مرتبط با همون پست
 

etarahan

Registered User
تاریخ عضویت
17 ژوئن 2014
نوشته‌ها
147
لایک‌ها
71
سن
33
محل سکونت
اصفهان
شما باید در جهت بهینه سازی وبسایتتون قدم بردارید دامین و پیج آتوریتی هم افزایش پیدا میکنه. اگر خواستین برای من پیام بگزارید تا مشاوره ایی خدمتتون بدم.
 

etarahan

Registered User
تاریخ عضویت
17 ژوئن 2014
نوشته‌ها
147
لایک‌ها
71
سن
33
محل سکونت
اصفهان
ضمنا این دو فاکتور توسط گوگل تعیین نشده اند(هرچند موزدات کام معتبرترین رفرنس سئو است). ولی این فاکتورها معیارهای ساخته شده برای سنجش سئوی یک وبسایت هستند نه اینکه خود در سئو تاثیر گزار باشن. شما از جواب به سوال میخوای برسی
 

decoweb

Registered User
تاریخ عضویت
13 فوریه 2017
نوشته‌ها
683
لایک‌ها
247
سن
86
محل سکونت
اصفهان
:) با سلام و درود

پیج آتوریتی چیست؟

پیج آتوریتی یک الگوریتم برای سنجش سایت و وبلاگ شما میباشد که میزان قدرت صفحه و دامنه و زیر دامنه های شما رو به نمایش میگذارد الگوریتمی که محاسبش را سایت موز دات کام تعیین کرده است
اکتور Page Authority براساس داده‌هایی از Mozscape ایندکس و از داده‌هایی مثل تعداد بک لینک ،MozRank ، MozTrust و ده‌ها فاکتور دیگر تعیین می‌شود.این فاکتور یک مدل ماشینی برای فهمیدن و پیش بینی و یا یافتن الگوریتمی که بهترین ارتباط را با رتبه بندی هزاران نتایج جستجو دارد استفاده می‌شود.

پیج رنک یا پیج آتوریتی؟

همونطور که وبمستران عزیز میدانند پروسه اپدیت شدن پیج رنک گوگل بسیار زمان بر است و وبمستر نمیتواند برای مثال یک ماه صبر کند تا ببیند وبش در چه جایگاهی قرار دارد و برای بهبودش باید چه کارهایی انجام دهد یا بطور کلی راه هایی که رفته جواب داده یا نه

با این توصیف به نظر پیج آتوریتیمیتواند با اؤدیت های خوب و منظم خود کمک بهتری به وبمستران جهت ارزیبای سایت خود یا سایتی که میخواهند برای لینک گیری استفاده کنند باشد

امتیاز بندی صفحات مشابه مدل اتمی شرودینگر:

آتوریتی یک معیار میباشد که وب ها را از 1 تا 100 امتیاز بندی میکند و از این جهت به مدل اتمی شرودینگر شباهت دارد که پیشرفت از رتبه 50 به 60 سخت تر از آمدن از رتبه 20 به 30 میباشد

قدرت صفحه از چه طریقی پیدا می‌شود؟

در قدرت صفحه ده‌ها فاکتور سئو و بازاریابی آنلاین از سراسر وب گنجانده شده است.
شما برای محاسبه مقدار قدرت صفحه از سایت Open Site Explorer و moonsy.comیا از نوار ابزار رایگان MozBar استفاده کنید.کمپانی موز همه فاکتورهای سنجش قدرت آنالیزهای خود را در ابزاری به نام Mozscape API گنجانده است.

9 روش برای افزایش آتوریتی دامنه

با به کارگیری این 9 روش ساده، دامین اتوریتی سابت خود را افزایش دهید. همچنین میزان اهمیت آتوریتی و عوامل امتیاز دهی سایت moz را در این مقاله بخوانید.

عوامل مختلفی برای تعیین رتبه بندی وب سایت ها در نتایج جستجو وجود دارد که گوگل از آن ها استفاده می کند. یکی از این عوامل که سالیان سال است دارای اهمیت بالایی می باشد، آتوریتی دامنه سایت است.

اتوریتی دامنه یا همان Domain Authority معیاری است که توسط شرکت moz توسعه داده شده است. هرچه اتوریتی دامنه بالاتر باشد، احتمال افزایش رتبه در گوگل بیشتر می شود. در نتیجه ترافیک بیشتری وارد سایت می شود و در نهایت به اهداف فروش نزدیک تر می شویم. همچنین اتوریتی دامنه، راه خوبی برای سنجش میزان تلاش های سئو کار و مقایسه کردن قدرت وبسایت با وبسایت های رقیب است. برای آشنایی بیشتر با این مفهوم می توانید مقاله "آتوریتی چیست؟" را مطالعه کنید.
با وجود اهمیت بالایی که آتوریتی دارد و تاثیر فوق العاده ای که روی رنکینگ سایت در بحث سئو سایت دارد، لازم است تمام توان خود را برای افزایش آتوریتی دامنه وب سایتتان به کار گیرید. در این بخش 9 روش آسان و کاربردی برای افزایش آتوریتی دامنه آورده شده که لازم است از ابتدای ساخت و طراحی سایت مدنظر قرار بگیرد.


1. انتخاب دامنه مناسب


اگر تازه میخواهید سایت طراحی کنید، دامنه ای را انتخاب کنید که متناسب با حوزه فعالیتتان باشد. تناسب نامه دامنه با نوع فعالیت سایت نه تنها به هدفمند بودن نام وبسایت برای گوگل کمک می کند بلکه باعث یادآوری بهتر برای کاربران می شود. همچنین دامنه را برای سه تا پنج سال خریداری کنید. عمر دامنه بیشتر برای سئو بهتر است.


2. بهینه سازی محتوای On-Page


سئو سایت و بهینه سازی مناسب نه تنها برای افزایش رنکینگ در نتایج جستجو اهمیت دارد بلکه باعث افزایش آتوریتی نیز می شود. بنابراین اگر می خواهید آتوریتی سایتتان را افزایش دهید، مطمئن شوید که تمام کدهای سایت و صفحاتش، طبق اصول سئو نوشته شده اند. استفاده از متا تگ های مهم سئو و تمام برچسب های لازم را در نظر داشته باشید. از همه مهم تر اصول مطلب نویسیبر اساس اصول سئو و بهینه سازی تصاویر را مدنظر قرار دهید.


3. ایجاد محتوای جذاب


برای به دست آوردن بک لینک با کیفیت از دامنه هایی که رنک و آتوریتی بالایی دارند، نیاز دارید محتوا و مطالب جذابی را به صورت منظم در وبسایتتان منتشر کنید. اگر محتوای سایتتان کیفیت خوبی داشته باشد، افراد مختلفی آن را در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند. این موضوع به افزایش آتوریتی سایت شما کمک می کند. هرچه محتوای سایت بهتر باشد بک لینک بیشتری می گیرد. به عبارتی مطالبی که منتشر می کنید باید مرتبط با برند و حوزه کاریتان باشد. آموزنده، و خلاق بوده و به خوبی بیان شده باشد.


4. بهبود لینک سازی داخلی


بسیاری از وبمسترها آنقدر نگران گرفتن بک لینک هستند که اهمیت لینک سازی داخلی را نادیده می گیرند. لینک های داخلی به بازدیدکنندگان کمک می کند تا سریع تر به آنچه که دنبالش هستند برسند، در نتیجه به جلب رضایت کاربر کمک می کند. همچنین اگر کاربر پست های پی در پی را دنبال کرده باشد،، با کمک لینک های داخلی بهتر می توان مسیربازگشت خود را پیدا کند. بهبود لینک سازی داخلی یاعث جلوگیری از نا امیدی بازدیدکنندگان شده و باعث نگه داشتن طولانی مدت ان ها در سایت می شود. علاوه بر این، گوگل و دیگر موتورهای جستجو صفحات سایت را بهتر کشف و ایندکس می کنند.


5. حذف لینک های مخرب


هرچند وقت یک بار، بک لینک های سایتتان را بررسی کنید تا اگر لینک نامناسبی دیدید فورا پاک کنید. حذف بک لینک های نامناسب سئو از سایت ، باعث حفظ اعتبار سایت و افزایش آتوریتی دامنه می شود. همچنین لینک های خروجی از سایت شما به سایت های مخرب باید حذف شود. علاوه بر این لینک های اشتباهی که در لینک سازی داخلی ایجاد کرده اید را اصلاح نمایید. برای این کار افزونه هایی نیز تعریف شده است. مثلا در وردپرس افزونه ای به نام SEO Pressor کار را آسان می کند.


6. موبایل فرندلی بودن سایت


تعدادی زیادی از کاربران آنلاین، از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند. اگر وب سایت شما برای موبایل بهینه نشده، پس هنوز خیلی عقب هستید. عجله کنید. وبسایتتان را موبایل فرندلی کنید. کاربرانی که نتوانند وبسایت را روی تلفن همراه خود ببینند به سادگی سایت را می بندند و این کار خطر بزرگی در جهت افزایش bounce ratte سایت شما خواهد بود. مطلب سئو سایت موبایل فرندلی را در این زمینه از دست ندهید. علاوه بر کاربران، گوگل نیز علاقه چندانی به سایتتان نخواهد داشت و این موضوع را در رتبه بندی سایتتان حتما در ذهن خواهد داشت. برای بررسی موبایل فرندلی بودن سایت، به لینک Mobile Friendly Test مراجعه کنید.


7. برندسازی


وبسایت های مرتبط با حوزه کاری خود را بشناسید. پس از آن سعی کنید مطالب قوی بنویسید و در آن به معرفی خود بپردازید. انتشار مطالب غنی در وبسایت های معتبر مرتبط باعث برندسازی با سئو می شود. همچنین دریافت بک لینک از چنین وبسایت هایی ارزش بالایی دارد و آتوریتی دامنه را افزایش می دهد.


8. افزایش سرعت سایت


سرعت بارگذاری پایین می تواند تاثیرات تند و زننده ای را روی کاربران داشته باشد. اکثر کاربران صبر زیادی برای لود شدن یک صفحه ندارند و اگز این زمان خیلی بکشد، سایت را به طور کامل ترک می کنند. برای افزایش سرعت سایت خود می توانید از وبسایت GTmetrix یا Google PageSpeed کمک بگیرید.


9. شبکه های اجتماعی


از آنجا که سیگنال های اجتماعی عوامل رتبه بندی بزرگی هستند، لازم است محتوای خود را در رسانه های اجتماعی ترویج دهید تا این سیگنال ها را بدست آورید. در غیر این صورت، محتوای شما فقط مختص سایت خودتان است و انچنان که باید آتوریتی نمی گیرید. مطالب سایت خود را در شبکه های اجتماعی بازنشر کنید و مطمئن باشید فالوورهایتان آن ها را دوست خواهند داشت و لایک و کامنت خواهید گرفت. همچنین دکمه های انتشار در سوشال را مستقیما در پست های سایتتان قرار دهید.


:general705: جمع بندی


آتوریتی دامنه به چند دلیل مهم است. این عامل امکان سنجیدن وضعیت کلی وبسایت را می دهد. می توانید آتوریتی سایتتان را باید آتوریتی سایت رقیب مقایسه کنید و وضعیت کنونی خود را بررسی نمایید. با تشخیص این مورد می توانید قدرت وبسایت ها را از روی آتوریتی آن ها تا حد ریادی برانداز کنید. یکی از عموامل مهمی که در گرفتن بک لینک اهمیت دارد آتوریتی است. افزایش آتوریتی تا حد زیادی به بهبود سئو سایت کمک می کند.
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,733
لایک‌ها
13,994
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️

hd2

Registered User
تاریخ عضویت
30 آپریل 2011
نوشته‌ها
828
لایک‌ها
83
محل سکونت
Tehran
سلام ادرس سایتم :
http://bia2skin.ir
میخواستم ببینم شخصی هست دامین اتوریتی و پیج اتوریتی سایت من رو بالا ببره ؟
با چه قیمتی و چه مقدار زمان؟
نیاز به تضمین هم هست
سلام.
اگر خواستید بنده می توانم به طور تضمینی آتوریتی سایتتان را ببرم بالا.بنده سایت خودم را در عرض 5 ماه به 52 رساندم که در آپدیت بعدی 25 اکتبر بالاتر هم خواهد آمد.
آدرس سایت:
http://www.novinwebsite.com
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,733
لایک‌ها
13,994
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️
سلام.
اگر خواستید بنده می توانم به طور تضمینی آتوریتی سایتتان را ببرم بالا.بنده سایت خودم را در عرض 5 ماه به 52 رساندم که در آپدیت بعدی 25 اکتبر بالاتر هم خواهد آمد.
آدرس سایت:
http://www.novinwebsite.com
این سایت 4 سال عمرشه 5 ماه نیست
من یه مورد آتوریتی 40 دارم میخوام بره بالای 50 - هزینش چقدر میشه؟
 

hd2

Registered User
تاریخ عضویت
30 آپریل 2011
نوشته‌ها
828
لایک‌ها
83
محل سکونت
Tehran
این سایت 4 سال عمرشه 5 ماه نیست
من یه مورد آتوریتی 40 دارم میخوام بره بالای 50 - هزینش چقدر میشه؟

سلام.
درست است عمر دامنه 4 سال می باشد.اما فقط 5 ماه است که سایت راه اندازی شده.قبل از راه اندازی آتوریتی سایت 10 بود.
باید سایت بررسی شود.
 
Last edited:

upir

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2015
نوشته‌ها
598
لایک‌ها
183
سن
39
درود
اگر هنوز نیاز دارید من میتونم در طی 1 ماه دامین اتوریتی شما رو 5 پوینت افزایش بدم
هزینه 5 پوینت افزایش 500 هزار تومان می شود
در صورتیکه افزایش پیدا نکرد به ازای هر پوینت مبلغ اون رو بهتون برمیگردونم
در ضمن چون این تاپیک درخواست هست و نه آموزش بنابراین روشی رو که استفاده میکنم نخواهم گفت
فقط در صورتی که نیاز شد باید دسترسی هاست بدید به من یا طراح قالبتون که سرعت سایت در کسری از ثانیه باز باشه . بقیه مواردش به عهده ی من هست
موفق باشید
 

saman1392

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 می 2013
نوشته‌ها
808
لایک‌ها
112
سلام ادرس سایتم :
http://bia2skin.ir
میخواستم ببینم شخصی هست دامین اتوریتی و پیج اتوریتی سایت من رو بالا ببره ؟
با چه قیمتی و چه مقدار زمان؟
نیاز به تضمین هم هست



https://forum.persiantools.com/threads/لینک-سازی-حرفه-ای-2019-با-قیمت-ویژه-مدت-محدود.935553/


اینجا یک سر بزنید
 

moj1rayaname

Registered User
تاریخ عضویت
29 آپریل 2011
نوشته‌ها
395
لایک‌ها
111
سلام
همانطور که دوستان فرمودند افزایش اتوریتی با اقدامات خودتان هم بالا میرود ( سفارش افزایش اتوریتی )
قسمتی از اقدامات شما ، لینک سازی هست که در حجم بالا یا فرصت نمی کند و یا امکاناتشو ندارید

اگر رتبه گوگل برای شما مهم هست دنبال افزایش اتوریتی نباشید چون ارتباطی به فاکتورهای گوگل ندارد ولی ممکن هست کارهایی که می کنید با فاکتورهای گوگل هم مطابقت داشته باشد
بهتره فقط به فکر رتبه ی گوگل باشید / روی پست ها و سئوی داخلی سایت کار کنید
 
بالا