برگزیده های پرشین تولز

راهنمایی برای خرید خودرو آفرود

پژمان 65

Registered User
تاریخ عضویت
29 اکتبر 2013
نوشته‌ها
973
لایک‌ها
459
محل سکونت
Karaj
درود دوستان قصد خرید یه خودرو جون سخت برای آفرود رو دارم خواستم بدونم کدوم مورد بهتره؟
میخام حتما اتومات باشه و ۴ درب
موسو 3200
سانتافه 2.7
سورنتو نسل اول
سانگ یانگ کایرون
سانگ یانگ اکتیون
سوزوکی ویتارا

ترجیحم اینه که ارزونترین باشه و ۶ سیلندر فکر بازارش هم نیستم ک مثلا بگید بعدا رو دستت میمونه.تشکر
 

Edare-Agahi

Registered User
تاریخ عضویت
12 فوریه 2014
نوشته‌ها
248
لایک‌ها
433
محل سکونت
Far West
بستگی داره افرود رو به چه سبکی ببینید
اینا که اسم بردید خیلی به کار آفرود نمیخورن و حتی خود بحث طبیعت گردی هم بازم به نظرم اینا کارایی براتون ندارن این ماشینا صرفا به درد شهر میخورن بارون بیاد و برف بیاد مثلا سوزوکی ویتارا تو اسفالت هم سخت جون نیست چه برسه بیرون اسفالت
موسو ماشین بدی نیست ولی لوازم نداره زیاد
سانتافه و امثالش که به درد افرود واقعی نمیخورن

به نظر این حقیر یه رونیز تمیز بگیرید اگرم تجهیزات مناسب طبیعت گردی نیاز داشتید ببینید روش
جون سخت ، لوازم به وفور ، نسبت قیمت لوازم به قیمت ماشین معقول ، برند ژاپنی

اگر بیشتر هزینه میکنید هایلوکس
 

the raven

Registered User
تاریخ عضویت
8 جولای 2012
نوشته‌ها
1,690
لایک‌ها
644
سن
32
محل سکونت
کره زمین
آفرود فقط پاژن! مابقی فقط اداشو درمیارن.
 

Edare-Agahi

Registered User
تاریخ عضویت
12 فوریه 2014
نوشته‌ها
248
لایک‌ها
433
محل سکونت
Far West
آفرود فقط پاژن! مابقی فقط اداشو درمیارن.
داداش زیربندی و جلوبندی پاژن از نظر استحکام و تعادل و فرمانپذیری با دوچرخه فرقی نداره پاژن فابریک یه ریال نمیارزه نسبت قدرت بالای موتور به ضعف شاسی و زیربندی ضعیف اونقدر تفاوت داره که امکان نداره فابریک بری بیرون و روغنی و خاکی نشده برنگردی خونه. پاژن حرف نداره ولی وقتی میخری باید کلا زیربندی و جلوبندی رو تعویض و تقویت کنی و این خودش یه خرج اضافه اس ( من داشته باشم نسبت به این روزا و وضعیت قیمتا این کارو انجام میدم مشکلی ندارم )
اما از نظرظاهری هیچ وقت از مُد نمیوفته
تیونینگ خور زیبایی داره
صدای موتورش یه کم زیاده که تو افرود خیلی اذیتت نمیکنه ولی تو جاده تو مخ میره
داخل یه کم سر صدا داره ولی میشه حل کرد صندلی ها هم نشیمنش خوبه بد نیست
به درد این رفیقمون که نظرش رو سانتافه اس نمیخوره حقیقت :))
 

the raven

Registered User
تاریخ عضویت
8 جولای 2012
نوشته‌ها
1,690
لایک‌ها
644
سن
32
محل سکونت
کره زمین
داداش زیربندی و جلوبندی پاژن از نظر استحکام و تعادل و فرمانپذیری با دوچرخه فرقی نداره پاژن فابریک یه ریال نمیارزه نسبت قدرت بالای موتور به ضعف شاسی و زیربندی ضعیف اونقدر تفاوت داره که امکان نداره فابریک بری بیرون و روغنی و خاکی نشده برنگردی خونه. پاژن حرف نداره ولی وقتی میخری باید کلا زیربندی و جلوبندی رو تعویض و تقویت کنی و این خودش یه خرج اضافه اس ( من داشته باشم نسبت به این روزا و وضعیت قیمتا این کارو انجام میدم مشکلی ندارم )
اما از نظرظاهری هیچ وقت از مُد نمیوفته
تیونینگ خور زیبایی داره
صدای موتورش یه کم زیاده که تو افرود خیلی اذیتت نمیکنه ولی تو جاده تو مخ میره
داخل یه کم سر صدا داره ولی میشه حل کرد صندلی ها هم نشیمنش خوبه بد نیست
به درد این رفیقمون که نظرش رو سانتافه اس نمیخوره حقیقت :))
درسته یه سری مشکلات کوچیک داره همونطور که بهشون اشاره کردین،ولی اینم در نظر بگیرین که پاژن و لندرور و رنج رور و اینا ذاتشون آفرود هستش ولی سانتافه بدرد آفرود نمیخوره،همونطور که پاژن به درد جاده نمیخوره،هر وسیله ای کارایی خودشو داره.
 

Silveregg

Registered User
تاریخ عضویت
4 می 2018
نوشته‌ها
246
لایک‌ها
1,263
سورنتو نسل اول هم برای افرود هم برای شهر خوبه
 

vlasek

Registered User
تاریخ عضویت
24 اکتبر 2008
نوشته‌ها
1,405
لایک‌ها
1,280
محل سکونت
Life Street
درود دوستان قصد خرید یه خودرو جون سخت برای آفرود رو دارم خواستم بدونم کدوم مورد بهتره؟
میخام حتما اتومات باشه و ۴ درب
موسو 3200
سانتافه 2.7
سورنتو نسل اول
سانگ یانگ کایرون
سانگ یانگ اکتیون
سوزوکی ویتارا

ترجیحم اینه که ارزونترین باشه و ۶ سیلندر فکر بازارش هم نیستم ک مثلا بگید بعدا رو دستت میمونه.تشکر
بودجتونو مشخصا بفرمایید بهتر میشه کمک کرد
 

omidsolo

Registered User
تاریخ عضویت
22 ژانویه 2015
نوشته‌ها
349
لایک‌ها
732
محل سکونت
کیش
درود عزیز، چینیارو نمیشناسم ولی بقیه که گفتین بنظر خیلی آفرود نیستن
مثلا:
Ford Raptor
Toyota FJ Cruiser
ضمنا پولتو به سازندگان کرونا نده :D
 
بالا