برگزیده های پرشین تولز

بدست آوردن پلی استیشن3 همچین سخت نیست اگه با هم همکاری کنیم!

وضعیت
موضوع بسته شده است.

kimiya1

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
4
لایک‌ها
0
چند روز پیش من از طریق وبلاگ یکی از دوستان با یکی از سایت هایی آشنا شدم که از طریق freebies عمل میکنه یعنی شما موقع ثبت نام ازبین برندهای مختلفی از MP3 player,Game console,mobile جایزه مورد نظرتو انتخاب میکنی و در قبالش باید زیرمجموعه بگیری .طبق گفته خود سایت جوایز بیمه شده و هر کدام یک سال گارانتی داره و ایران راهم توی لیست کشورهاش داره در حالیکه بقیه سایتها فقط در محدوده امریکا و یا اروپا هستن.
در موقع ثبت نام به شما گفته میشه که مثلا برای گرفتن ps3 حدود 40credit لازمه(برای موبایل و mp3 کمتره17 حدودا) یعنی 40 نفر باید زیرشاخه شما بشن و هر کدام از آنها حداقل باید یک زیرمجموعه بگیرند تا یک creditبرای شما محسوب شوند در واقع میشن 80 نفر!!!(خوف نکنید چاره کار پیشه منه!!:cool:)

میدونم به چی فکر میکنید منم تا بحال بنده خدایی را ندیدم که زیرشاخه هاشو تکمیل کرده باشه تا ببینم چقدر موضوع صحت داره ولی من یه فکری دارم که اگه اجراکنیم بزودی میفمیم:

ما برای 3 گروه جوایز بالا 3 صف تعیین میکنیم و برای هر کدوم هم یک سر گروه تا به روال کار نظارت و مدیریت داشته باشه هرکس که نوبتش شد نفرات پشت سرش زیرشاخه اون تامیشن تا مثلا2 ×40 در گروه consoleپر بشه واز صف بره بیرون و نوبت بعدی بشه اما توجه کنید که با یک کامپیوتر 2دفعه sign نکنید چون سایت آی دی تونو پاک میکنه .این به این معناست که هر کی از صف بیرون رفت (انشاا... با جایزه::happy:) دیگه رفته و نمیتونه به صف ما برگرده.

نمیگم طرح کاملیه ولی ارزش فعالیت داره !به این فکر کنیم که اگه این کار بگیره دیگه کسی برای پیدا کردن زیرشاخه الاف نمیشه و اگه جایزه ای در کار باشه زودتر از اونی که فکر میکنه بهش میرسه!!:guitar:

بیاین همگی به هم کمک کنیم شاید واقعی بود امتحانش ضرری نداره!
اگر کسی فکر بهتر و اطلاعات کامل تری هم داره لطفا بگه که این طرحو بهترش کنیم!
در آخر آدرس سایتو مینویسم که شما هم برید یه تحقیق بکنید شاید یه چیزی بیشتر فهمیدید ولی اگر قصد شرکت توی این طرحو دارید ثبت نام نکنید تا تکلیف روشن بشه .
www.xpango.com
هر کس موافقه پست بزنه تا ببینم چند نفریم و صف و مدیرشو تعیین کنیم. بسم الله
 

Mr. Smith

Registered User
تاریخ عضویت
4 آپریل 2007
نوشته‌ها
843
لایک‌ها
23
محل سکونت
LovelyCrypto Planet
اگر کسی فکر بهتر و اطلاعات کامل تری هم داره لطفا بگه که این طرحو بهترش کنیم!

بریم مغازه پلی استیشن 3 فروشی و یک پلی استیشن 3 بخریم و بازی کنیم.
 

payam_2002us

Registered User
تاریخ عضویت
2 دسامبر 2005
نوشته‌ها
146
لایک‌ها
1
من هستم اما هیچ وقت تو زیر مجموعه گیری موفق نبودم اگر بتونید کمکم کنید حتما عضو میشم
 

kimiya1

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
4
لایک‌ها
0
پیام جان مرسی اگر کسی رو هم میشناسی که علاقمنده بهش اطلاع بده تا اگه خواست بیاد اینجا پست بزنه .اصلا خوبیه این موضوع اینه که اگه افراده زیادی جمع بشن و یه صف مستمر تشکیل بدیم و همونطور حفظش کنیم اصلا احتیاجی به عضوگیری نیست نه دیگه وقتتو میذاری برای عضوگیری نه پولتو!! کافیه نوبتها رو مدیریت کنیم.فقط برای اینکار باید یه اطلاع رسانی درست و حسابی توی فروم ها راه بندازیم!!! :cool: اگرم نشد چیزی از دست ندادیم

اگر خواستی جایی تاپیک بزنی میتونی مطلب منو استفاده کنی
 

kimiya1

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
4
لایک‌ها
0
Xjv جان من یکی ps3 رو ترجیح میدم
بعدشم اون که آب وآتیشش خیلی بیشتره !!!کلی دنگ و فنگ داره حساب اینترنتی باز کردن ، حساب ارزی داشتن و ... ولی اینجا فقط باید تنها کاری که بکنی ثبت نامه !
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا