برگزیده های پرشین تولز

اولین ریویوی آلتیمیت ها - نسخه ی ابتدایی

manuelcalavera

Pocket PC کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2007
نوشته‌ها
2,834
لایک‌ها
8
اولین ریویوی ناقص هم از آلتیمیت 8150 و 6150 بیرون اومد ! مرورگرش مثل اینکه زیاد وارد نیست چون مثلا خودش میگه نمیدونه 2تا از پرت ها مال چیه :blink:

به هر حال با همینش دلمو خوش کردم اما با ارائه ی یک ریویوی خوب از سایتی معتبر بصورت کلمه به کلمه - با کمی تغییرات ایرانی پسند - این پست رو آپدیت خواهم کرد .
این ریویو رو با تغییراتی که صلاح دونستم ترجمه کردم و خیال دوستان هم راحت باشه بیشتر تحلیلش کردم و در پی گفته های نسخه ی اصل تنها تجربه های عمومی رو اضافه کردم و هیچ اختلالی در امر خبری صورت نگرفته .
و در آخر هم لینک این ریویو رو گذاشتم و خودتون قضاوت کنین اگر خواستید .

نکته ی دیگه این که این ترجمه رو برای راحتی از سبک نویسنده ش خارج کردم تا طبقه بندی راحتتر صورت بگیره ... ایرادات ، مزایا ، متفرقه ...

------------

اما مثل اینکه زیاد جالب انگیز!!! نیست این آلتیمیت ...
عکس های آفیشیالشون رو که 500 ساله همینه و به وعده ی سر خرمن تبدیل شده رو واستون میذارم تا یادی از گذشته ها بکنید :

14y9tua.jpg
5mk2uo.jpg

واسه دوستانی که تازه وارد عالم تخیلی آلتیمیت شدن بگم که اونی که کی بورد نداره 6150 تشریف دارن و اون یکی 8150 !

خصوصیات کلی :

>ابعاد : 118.5x 60.5 x 15.5
>دیسپلی : 2.8 اینچی 262 هزار رنگ که در او اس 65 دیده میشه و رزولوشن وی جی ای
>مموری کارد میکرو اس دی
>رم 128 و رام 256
> سی پی یو 520 اینتل بالورد
>شتاب دهنده ی گرافیکی nvidia gforce 5500
>وای فای
> ویندوز موبایل 6
>بلوتوث 2
>دوربین 2 مگا پیکسلی
> رادیو
> خروجی ویدیو

-------------------------------------------

اول از همه به بیان ایرادات وارد شده بپردازیم :


-اول اینکه ظاهرش آدم رو پس میزنه ، در مقایسه ای که با تاچ صورت گرفته بسیار بد قواره و زشت دیده میشه و بسیار بزرگتر از تصور هستش چون طولش خیلی زیاده ( که در مورد 6150 با وجود نبود کی بورد نومریک فضای بسیاری از دست رفته و علتش هم متاسفانه یکسان بودن مادربورد هاشونه ) اگر دقت کنید اطراف ال سی دی با یک قاب لبه دار مشکی احاطه شده که باعث میشه اندازه ی صفحه کوچیکتر از واقعیت به نظر بیاد که در بالای اونم LED های نتورک و وایرلس وجود داره و خروجی صدا و دوربین ستریم

2gwbczn.jpg

-وقتی در 8150 دکمه های سیاه سافت کی رو میزنین باید مواظب باشین که دکمه های دیگه رو هدف قرار ندید !!! چون اونقدر باریک هستند که به تنهای قابل اکشن نیستند چه برسه به اینکه در کنار دکمه های حساسی مثل Call و HangUp باشه ( در 8150 )
البته جای جویستیک هوشمندانه تعبیه شده و به طرز عاقلانه ای در پایین تر از سایر دکمه های اصلی و در دسترس تر هستش ... اما هم سایز بودن فونت و یکسان بودن نوع فونت اعداد و حروف کی بورد نومریک تعجب مرورگر رو به خودش جلب کرده ... نظر من چیزی جز عدم دقت در طراحی و عجله داشتن دیزاینر نبوده چون میتونسته زیباتر جلوه داده بشه

2v0xqp5.jpg

-رویه ی پورت وی جی ای مثل چوب پنبه ست ، یعنی به جایی وصل نیست که نگهش داره . اگه بکشیش از جاش میافته . گم شدن و استرس گم شدنش خودش کلیه دیگه ... چرا با یه لاستیک کوچیک متصلش نکردن ؟!

faq1qg.jpg

-در روشن کردن پی پی سی بین روشن شدن کی بورد و صفحه تاخیر وجود داره یعنی اول کی بورد روشن میشه بعدش ال سی دی - که این مسئله شاید فقط برای وسواسی هاش مهم باشه - یا میتونید وقتی دکمه ی روشن شدن پی پی سی رو فشار میدین چشاتونو ببندید ! در واقع از واقعیت فرار کنید . اما حقیقت اینه که این مسئله بزرگ تر از این حرفاست چون مرورگر میگه میون این تاخیر ( یعنی زمانی که کی بورد روشن شده ولی لی سی دی هنوز نشده ) شما فکر میکنید باید یک بار دیگه دکمه ی روشن شدن رو بزنید اما این کار باعث میشه وقتی دیوایس روشن شد بخاطر فشار دومتون به دکمه بعد از چند ثانیه بره دوبار توی ستند بای !!! :blink: جالبیش اینه که گاهی این اتفاق نمیافته !!! در واقع مرور گر گفته این مسئله خود به خود درست شده اما کی از فردای ارائه ی ریویو با خبره ؟!


-ستایلوسش جمع شدنیه و اشتباهی که سر ویزاردها رخ داد میخواد بازم تکرار بشه چون بالاخره قطعه ی جسم نیمه مکانیکی هستش و لق شدن داره ، گیر کردن داره و از این چیزا . البته به فاجعه ای ویزارد ها نخواهد بود چون از زیر بیرون نمیاد که جاذبه هم بهش نیرو وارد کنه .
دیگه اینکه در آوردن ستایلوس لم داره و به راحتی بیرون نمیاد ( شاید خوب باشه )

291fd6c.jpg

-طرف بار اول که مموری کارت رو خواسته در بیاره توی کارد سلات گیر کرده و با انبردست کشیدتش بیرون - بگذریم که طرف بدفرم ناوارده ها - اما باعث شده کارتش داغون بشه . در واقع تا نیمه اومده بیرئن و همون جا جم کرده و دیگه نتونسته با دست بکشتش بیرون

-جای دکمه ی وایرلس منیجر اونقدر بده که هر دفعه که بخواین عکس بگیرین باید مواظب باشین اونو فشار ندید چون ظاهرا در تکیه گاه شما توی پزیشن عکسبرداریه و موقع زدن دکمه سنپ شات ، وایرلس منیجر رو هم فشار میدید که باعث میشه 2 تا برنامه با هم لود بشه

15g3xpw.jpg

-همونطور که دکتر گفته بودند همچنان 65 هزار هست رنگش یعنی از لحاظ نرم افزاری ساپرتش نا ممکن شده ، اینم اطلاعاتش :

2jcyoae.jpg

-8150 توی دیوایس اینفورمیشن زده این دستگاه 6150 است :blink: و فکر کنم بازم علتش یکی بودن مادر بورد هاست . الان این عکسه مال 8150 هستش

9jdu0h.jpg

-جای جویستیک جفتشون دقیقا یک جاست یعنی آیمیت به خودش تنها زحمتی که داده این بوده که کی بوردش رو ورداشته !!!!
25gxlrr.jpg
پشتشون که مو نمیزنه ...
2ltkr3r.jpg
همینطور طرفین ، تنها تفاوت جای قرار گرفتن سافت کی هاست که اونم مجبور شدن بخاطر بزرگتر شدن سکرین جاشو تغییر بدن وگرنه از این زحمتا نمیکشیدن

a37l1.jpg


2vux2k4.jpg


nz5b1c.jpg

-همون طوز که قبلا هم کفتم ظاهرن مادر بوردشونم یکیه !!! حالا تصور کنین یکیشون جهت ساپورت کی بورد هم طراحی شده !!! ببینین واسه صرفه جویی چه خیانتی کردن !!!!

-باطری ها به درستی جا نمیخورن . حالا یا باطری ها درست جا نمیخورن یا درپوش باطری ها درست جا نمیره !!! هر کدومش که باشه ضعف بزرگیه دیگه نه ؟! این عکس رو بالا هم گذاشتم اما مطمئنم به لبه های درپوش باطری دقت نکردید ، حالا دقت کنین :

nz5b1c.jpg

w0rh91.jpg

-------------------------------------------




> مزایا :
-سکرین فوق العاده

ajp27a.jpg
30c40nk.jpg
- سرعت بالا ( بنده خدا طرف کلی ذوق زده شده که چرا سرعتش اینقدر بالاست و شتابگر انویدیا و اینا دیگه ) ، این مسئله باعث بهتر شدن برنامه های دیفالت از جمله دوربین و مدیا پلیر شده به طوری که لود و ارنج کردن لایبرری به جای دقایق ، ثانیه ها رو تلف میکنه ...

- کیفیت دوربینشو سرعت بسیار بالای اون موقع پریویوش یعنی هیچ تاخیری بین زدن دکمه ی دوربین و اومدن تصویر نیست ، حتی وقتی دارین تصویر رو میبینین و لنزش رو جا بجا میکنین گیری نداره .
نمونه عکس هارو هم گذاشتم . 2 تای اول واسه ماکروشه و دوتای دیگه آوتدور ولی متاسفانه ایندور عکس ننداخته .
لینک ماکرو 1
لینک ماکرو 2
لینک آوتدور 1
لینک آوندور 2

- موقع سینک گزینه ای هست به این عنوان : would you like "Fast Charging" ? .توضیح زیادی راجبش نداده ولی به نظر میاد چیز جالب و مفیدی باشه .

- ضبط برنامه های رادیو در عین داشتن رادیویی خوب

67ig43.jpg

- برنامه ی 1-view که باهاش میشه به هر پی سی که میخواین از هر جایی دسترسی پیدا کنین

el8740.jpg

-ویدیو اوتش بی نظیره و برای پرزنتیشن ها به نظر بی نقص میاد


توضیحات متفرقه :

- آیمیت وایرلس منیجرشم فرق داره ... اما به نظر من این بهتر از بقیه س

28teuy9.jpg

دیگه اینکه از وای فایش خیلی تعریف شده ...
برنامه ی بک آپ مخصوص داره

swfnmb.jpg

چک میل مخصوص آیمیت

23u25ua.jpg

تماس ها بی عیب بوده و صدای مکالمه علی هستش . همه چی در رزولوشن آیمیت زیباتر دیده میشه .

برنامه ها :
33joacg.jpg

2i8eyb9.jpg

2zz0swz.jpg

-------------------------------------------

حرف آخر مرورگر - کلمه به کلمه - :
هر دوی آلتیمیت ها دستگاه های پر قابلیتی هستند که قدرت زیادی برای به رخ کشیده شدن دارن . هر دو دستگاه عالی هستند و سریع تر از هر دستگاه دیگری هستند که تاکنون دیده ام . ویدیو ها روون دیده میشن و فایل های مرتبط با آفیس بسیار سریع باز میشن ، همینطور فایل های پیچیده ی اکسل بدون هیچ استرسی خونده میشن . خروجی ویدیو این دستگاه رو به یه وسیله ی خرکار ( شرمنده کلمه به کلمه ست دیگه :D ) تبدیل میکنه که باعث میشه هر جایی موفق باشین و اظهاراتتون رو بدون هیچی و تنها با آیمیت خودتون ارائه بدید

اما کیفیت ساخت و دیزاین این دستگاه دستی من رو نیازمند و متعجب باقی گذاشت . خطوط زاویه ای و نداشتن استیل خوب باعث عقب گردی در زمینه ی طراحی شده . واقعا شرم آوره که آیمیت میتونست با کمی تغییرات در ظاهر و ساخت ( شاید با داشتن امکاناتی مثل کیبورد کوئرتی ) دل هر خریداری رو ببره .


===-===-===-===-===-===

برداشت شخصی :

همونطور که در دیگر پست هایم عرض کرده بودم اگر شبیه جذام هم باشه پی پی سی ولی آدم از توش خیالش راحت باشه باز میشه یه کاریش کرد .
اما این پی پی سی حتی در باطریشم درست چفت نمیشه ، حالا شما خودت برداشت کن ببین اوضاع چه شود د د !!!!
چیزی که مسلمه قابلیت های بالایی داره اما هیچ تولید کننده ای نمیتونه مثل آیمیت با ندونم کاریاش چنین فاجعه ای رو بر سر نور چشمی هاش بیاره !!!
من که از این به بعد به چشم خواهر برادری بهش نگاه میکنم ....

( از شما دوستان هم میخوام که نظراتتون رو اعلام کنین )





لینک اصلی ریویو
 

king_dani

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
26 می 2005
نوشته‌ها
4,970
لایک‌ها
5
سن
42
محل سکونت
London UK
قربان به یک نکته توجهی نشده .اون هم این هست که این دستگاه ها ، دستگاه های تست هستن ، حتی میون دستگاه های تست ، این دستگاه ها به نظر خیلی خیلی قدیمی هستن ، چون یکی دو نفری که به صورت بی نام در موردشون در مثلا msmobiles.com نظر دادن، تصریح کردن که خیلی ازین مشکلات که الان نوشته شده ،مربوط به نسخه های ابتدایی بوده و حتی در تست های جدیدتر هم بر طرف شده.
مثل ابعاد نامتاسب باطری ها

نکته جدید این مرور برای من ، دوربین دستگاه بود ، که صدالبته وقتی دوربین 2 هست ، دیگه نمی تونه بهتر از فلیم باشه ، و این طور هم نیست ، یعنی این دستگاه به احتمال زیاد ، به دلیل داشتن سازنده مشترک همون فلیم هست.
 

manuelcalavera

Pocket PC کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2007
نوشته‌ها
2,834
لایک‌ها
8
خب لا اقل من یکی رو از شوک بیرون آوردید ...
سبک ریویو خوبه یا تغییرش بدم ؟ نظراتتون رو در مورد خود ترجمه و روش اون رو هم اعلام کنید تا بتونم در آینده بهبود ببخشم کارمو
ممنون
 

GracIouS

Pocket PC کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
852
لایک‌ها
6
محل سکونت
Teh
پارسا جان تبریک میگم
برای ریویو اول و اونم به صورت لِوِل وان کارت عالی بود
 

alireza_simkesh

Registered User
تاریخ عضویت
1 اکتبر 2005
نوشته‌ها
1,705
لایک‌ها
4
گفتم کیفیت ساختش بده:happy: عمرا یه ماهه رنگ گوشه هاش سیاه میشه:blush:
آقا ولی ریویو باهالی بود دستت طلا:cool:
 

A.GH.N

Registered User
تاریخ عضویت
13 ژانویه 2007
نوشته‌ها
558
لایک‌ها
115
محل سکونت
USENET
دستتون درد نكنه بابت رويو. ممنون.
ظاهرش واقعا" غير قابل تحمله!
ولي آخر هم نفهميدم چي جديد اورده!؟
 

bahrain

Pocket PC کاربر فعال موبایل و
کاربر فعال
تاریخ عضویت
14 آپریل 2005
نوشته‌ها
3,371
لایک‌ها
15
سن
37
محل سکونت
Kindoom Of BAHRAIN Mobile Pho
دستت درد نكنه بابت ريويو .

ولی خداییش ایمیت برند مزخرفیه ، سری الیمت که یه مقدار درست وحسابی هستش الان 10 ماهه که معرفی شده ولی هنوز خبری ازش نیست .

انصافا اش دهنسوزی هم نیست ، قیافه اش رو بیینید با قیصر مقایسه کنید ببینید اصلا میشه مقایسه کرد ؟؟؟
 

FrankenStein

مدیر بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
29 جولای 2005
نوشته‌ها
6,285
لایک‌ها
20
سن
41
محل سکونت
iran-tehran
دوستان خیلی کم لطفا به این سری آلتیمت هااااا:blush:

برادران عزیزان:)

cpu که کم نداره اونم بالورد:)

رم و رام که دمش گرم:)

VGA (دانیال دیگه اینجا خود زنی میگنه:happy:)

BT 2:cool:

video out:eek::rolleyes:

ویندوز موبایل
clap.gif
6

شتاب دهنده گرافیگی(الان به همه میگم این تنها مشگل این گوشی هست
164.gif
)البته میدونم همه فکر میگنن که این خیلی چیز خوبی هست ولی وقتی موقع بنچ مارک رسید با گوشیهای هم گلاس خودش که شتاب دهنده ندارند میفهمید چی میگم
4fvgdaq_th.gif



بعدشم این مدل آزمایشیش بود:)

فقط 2 تا نکته رو من نمیدونم که خیلی مهم هست :)

1- باطری چند میلی آمپری هست
2-GPS:blush:

در آخر هم از پارسای عزیز کمال تشگر رو میگنم:)
 

A.GH.N

Registered User
تاریخ عضویت
13 ژانویه 2007
نوشته‌ها
558
لایک‌ها
115
محل سکونت
USENET
دوستان خیلی کم لطفا به این سری آلتیمت هااااا:blush:

برادران عزیزان:)

cpu که کم نداره اونم بالورد:)

رم و رام که دمش گرم:)

VGA (دانیال دیگه اینجا خود زنی میگنه:happy:)

BT 2:cool:

video out:eek::rolleyes:

ویندوز موبایل
clap.gif
6

شتاب دهنده گرافیگی(الان به همه میگم این تنها مشگل این گوشی هست
164.gif
)البته میدونم همه فکر میگنن که این خیلی چیز خوبی هست ولی وقتی موقع بنچ مارک رسید با گوشیهای هم گلاس خودش که شتاب دهنده ندارند میفهمید چی میگم
4fvgdaq_th.gif



بعدشم این مدل آزمایشیش بود:)

فقط 2 تا نکته رو من نمیدونم که خیلی مهم هست :)

1- باطری چند میلی آمپری هست
2-GPS:blush:

در آخر هم از پارسای عزیز کمال تشگر رو میگنم:)
خوب پي پي سيه عهد بوق منم اين ها رو داه!
 

FrankenStein

مدیر بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
29 جولای 2005
نوشته‌ها
6,285
لایک‌ها
20
سن
41
محل سکونت
iran-tehran
خوب پي پي سيه عهد بوق منم اين ها رو داه!


ببخشید مدل گوشیتون چی هست عزیز؟؟؟:blush:

BT 2
VGA
video out

ram-rom 128-256

WM6:blush:

شتاب دهنده گرافیگی رو هم بخاطر رفاقتمون بیخیال شدم:happy:
 

bahrain

Pocket PC کاربر فعال موبایل و
کاربر فعال
تاریخ عضویت
14 آپریل 2005
نوشته‌ها
3,371
لایک‌ها
15
سن
37
محل سکونت
Kindoom Of BAHRAIN Mobile Pho
فرانک استالین جان حق با شماست ، اما ایمیت از قدیم نشون داده که گوشیهاش کیفیت درست وحسابی ندارند ، درضمن این سری الیمت جی پی اس ندارند .

شما تایتن 2 (قیصر) رو اگه با اینها مقایسه بکنی شاید در دو نقطه یعنی عدم وجود تی وی اوت و صفحه VGA فقط کم بیاره در حالی که صفحه تاچ فلو و قیافه فوق العاده و جی پی اس قیصر فکر کنم جای این دو نقص کوچیک رو بگیره .
 

siavash78

Pocket PC کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
25 آگوست 2007
نوشته‌ها
1,162
لایک‌ها
3
محل سکونت
آبادان
دستتون درد نكنه بابت رويو. ممنون.
ظاهرش واقعا" غير قابل تحمله!
ولي آخر هم نفهميدم چي جديد اورده!؟
آقا ريويو حرف نداشت. اگه به درستون برنميخوره ادامه بديد لطفا. اما از نظر من كم اطلاع پاكت پي سي كه قيافش مثل سوني اريكسون w850 !!!! باشه (كيپد نيومريك اسلايدي) مزخرف ترين پلاتفرم رو داره. بابا پاكت پي سي كه فقط cpu و اسكرين نيست! مثل ماشين كه فقط موتور و گيربكس نيست! مثلا شما يك فراري 360 مودنا رو در نظر بگيريد. كاملا مورد علاقه ماشين باز هاي قهار دنياست ولي 100 تا ماشين با موتور قويتر نسبت به اون وجود داره... حالا ميشه يك ماشين چيني يا كره اي 17000 دلاري رو با عدد هاي آماري از اون بر تر دونست؟ از نظر من اين طور نيست.:cool:
 

A.GH.N

Registered User
تاریخ عضویت
13 ژانویه 2007
نوشته‌ها
558
لایک‌ها
115
محل سکونت
USENET
ببخشید مدل گوشیتون چی هست عزیز؟؟؟:blush:

BT 2
VGA
video out

ram-rom 128-256

WM6:blush:

شتاب دهنده گرافیگی رو هم بخاطر رفاقتمون بیخیال شدم:happy:
تو امضام هست. اکزیم.
شتاب دهنده (
295.gif
) هم خودم دارم!
30.gif

ویندوز موبایل 6 هم هنوز نفهمیدم چی بیشتر از ویندوز موبایل 5 داره! اگه دیدم ارزشش رو داره خوب اون رو هم نصب میکنم! چند روز پیش رام بتاش رو برای دل دیدم.
خوب دیگه؟!
1.gif
 

FrankenStein

مدیر بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
29 جولای 2005
نوشته‌ها
6,285
لایک‌ها
20
سن
41
محل سکونت
iran-tehran
تو امضام هست. اکزیم.
شتاب دهنده (
295.gif
) هم خودم دارم!
30.gif

ویندوز موبایل 6 هم هنوز نفهمیدم چی بیشتر از ویندوز موبایل 5 داره! اگه دیدم ارزشش رو داره خوب اون رو هم نصب میکنم! چند روز پیش رام بتاش رو برای دل دیدم.
خوب دیگه؟!
1.gif


راستش من امضا شما رو ندیده بودم:)

آقا من هنوز که هنوزه از گوشی شما قوی تر ندیدم تو عمرم:blush:(برا خودش حجتی هست:))

دیگه اینکه ما کم آوردیم:happy:
 

manuelcalavera

Pocket PC کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2007
نوشته‌ها
2,834
لایک‌ها
8
battery رو هم باطری مینویسند هم باتری ( توی babylon بزنین میاد )

از همه ی دوستانی که ریویوی منو تحمل کردن هم ممنونم ... واقعا فکر نمی کردم کسی خوشش بیاد :)
 

coloredpencil

Pocket PC کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 آگوست 2005
نوشته‌ها
1,327
لایک‌ها
7
سن
42
محل سکونت
SKY
battery رو هم باطری مینویسند هم باتری ( توی babylon بزنین میاد )

از همه ی دوستانی که ریویوی منو تحمل کردن هم ممنونم ... واقعا فکر نمی کردم کسی خوشش بیاد :)

تایید:D
بله ایشون درست میفرماییند به هر دو شکل نوشته میشه گرچه زمان ما که همین باطری بود:cool: :happy:
 

vocian

Registered User
تاریخ عضویت
13 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
1,002
لایک‌ها
4
اين ساپورت ويندوز موبايل 6 همچين هم مزيت به حساب نمياد. چون اگه بخواد هم ويندوز موبايل 5 تو اين دوره زمونه گير نمياد.

نظر شخصيه من اينه كه آيميت با اين آلتيميت ها شكست خواهد خورد اونم از نوع بسيار بد و اما علت:

بد قولي هاي آيميت تاخير پشت سر هم و البته كيفيت ساخت و البته علت اصلي اينه كه به نظر من تا 3-4 ماهه ديگه آيميت رو نخواهيد ديد و اون موقع ديگه ويندوز موبايل 7 توي بوق و كرنا رفته و خيلي از خريد پاكت پي سي تا رسيدن ويندوز موبايل بعدي صرفنظر مي كنن و متاسفانه آلتيميت ها با اون هم تبليغات 6 دارن و همه مي دونيم كه حتي اگه امكان آپگريد هم براي اين مدل ها باشه ( كه به احتمال 90% نيست) آيميت هيچ پولي به مايكروسافت نخواهد داد و خريد اونها يعني صرفنظر كردن از او اس بعدي و اتيكت بالاي اين مدل ها و قيمت مزخرف و نداشتن ويندوز موبايل 7 صد درصد براي آيميت فاجعه به بار مياره .

آيميت الان روي بمب ساعتي اي نشسته كه بايد سريعتر خنثاش كنه. هر لحظه كه بگذره افراد بيشتري از خريد ويندوز موبايل 6 پشيمون ميشن و متاسفانه آيميت هنوز داره وعده وعيد ميده. اميدوارم كه آيميت برشكست نشه چون اگه بشه ممكنه پروژه دستگاههاي وي جي اي با رم 128 دوباره به فراموشي سپرده بشه . اما متاسفانه شواهد نشون ميده كه ميشه.
 

manuelcalavera

Pocket PC کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2007
نوشته‌ها
2,834
لایک‌ها
8
وسن جان خبر خوب واسه آیمیت اینه که حالا حالا ها ویندوز موبایل نمیاد ، فقط می 2008 ویندوز 6.1 میاد اونم واسه سمارت فون ها !!!
پس زیاد این قضیه آیمیت رو آزار نمیده ... وین 7 تا اواخر 2008 حتی رونمایی هم نمیشه !!! حالا شما برو اواسط 2009 !!!
 
بالا