برگزیده های پرشین تولز

سري بازي هاي قلعه (Stronghold)

Hooman-Khan

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 اکتبر 2007
نوشته‌ها
68
لایک‌ها
1
محل سکونت
كامپيوتر
اينجا تاپيك مخصوص بازي stronghold (آموزش مراحل-ترينر-كد تقلب-مپ و...)
 

Hooman-Khan

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 اکتبر 2007
نوشته‌ها
68
لایک‌ها
1
محل سکونت
كامپيوتر
هر سوالي در مورد اين بازي داشتيد مي تونيد از من كمك بخواين خيلي چيزا در بارش مي دونم رمز-ترينر-آموزش مرحله ها
در مورد اين بازي ها مي تونم كمكتون كنم:D
1-stronghold crusader
2-stronghold 2
3-stronghold legends
:rolleyes:
 

Hooman-Khan

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 اکتبر 2007
نوشته‌ها
68
لایک‌ها
1
محل سکونت
كامپيوتر
يكي دو تا نظر ببينم مي فهمم كه اين بازي تو اين سايت طرفدار داره اگه مي تونين يه نظري بديد تا كد تقلب و چند تا نقشه آماده كردم براتون بزارم:(
 

Hooman-Khan

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 اکتبر 2007
نوشته‌ها
68
لایک‌ها
1
محل سکونت
كامپيوتر
سه تا پادشاه براي stronghold crusader

لينك دانلود
نام پادشاه ها:
fridrick-sherrif-phillip

فريدريك-شريف-فيليپ

عكس از پادشاه ها:

bonus_characters.jpg

:happy:
 

Mahiar0

کاربر افتخاری سئو و معرفی سایتها
تاریخ عضویت
20 جولای 2004
نوشته‌ها
10,340
لایک‌ها
1,208
محل سکونت
رشت
دستت درد نكند قبلا يه تاپيك بود اونجا از يه وبلاگ چند تا نقشه وپادشاه براي همين بازي stronghold crusader گذاشته بودم وخودم هم دنبال پادشاهان بيشتر بودم كه فارسي هم ترجمه شده باشه چون نسخه من فارسي بود
 

Hooman-Khan

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 اکتبر 2007
نوشته‌ها
68
لایک‌ها
1
محل سکونت
كامپيوتر
خواهش مي كنم آقا مهيار قابل نداشت:D خددا رو شكر يكي پيدا شد از اين بازي خوشش بياد;):p
يه نقشه ساخت خودم:
لينك دانلود
توجه:
فايل رو در جايي كه بازي نصب شده توي پوشه maps بريزيد:)
 

Hooman-Khan

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 اکتبر 2007
نوشته‌ها
68
لایک‌ها
1
محل سکونت
كامپيوتر
یازی خیلی قشنگیه ،من یک و دو شو بازی کردم .

بازی strong hold یک رو تو یک روز تموم کردم ، البته با تقلب artmoney ; )

با ترينر كه بازي نمي چسبه:hmm:خودت بايد پول در آري كارت رو بكني اين حال مي ده:D

اگه كسي اين بازي رو بازي مي كنه نقشه هايي كه مي سازه رو تو همين تاپيك بزاره تا همه استفاده كنن:blush:
 

slipknot_james

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 می 2007
نوشته‌ها
363
لایک‌ها
1
محل سکونت
Vancouver
stronghold 1&2 بازی های خوبی بودن ولی stronghold legend افتضاح بود.
من که پارسال گرفتم فقط نیم ساعت بازی کردم و زود پاکش کردم.
گرافیک بد ، هوش مصنوعی ضعیف و هزاران مشکل دیگه.
 

Hooman-Khan

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 اکتبر 2007
نوشته‌ها
68
لایک‌ها
1
محل سکونت
كامپيوتر
stronghold 1&2 بازی های خوبی بودن ولی stronghold legend افتضاح بود.
من که پارسال گرفتم فقط نیم ساعت بازی کردم و زود پاکش کردم.
گرافیک بد ، هوش مصنوعی ضعیف و هزاران مشکل دیگه.
در مورد اين بايد بگم stronghold crusader واقعا بازي جالب و زيبايي 2 ش افتضاحه چون گرافيك بدي داره موضوعش خوب نيست و...stronghold legends كه واقعا بازي جالبي ولي يخورده پادشاه كم داره;)
 

Hooman-Khan

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 اکتبر 2007
نوشته‌ها
68
لایک‌ها
1
محل سکونت
كامپيوتر
2 stronghold منتشر شد پس خوردنی های خود را انبار کنید و دروازه های شهر را ببندید. زیرا اینک STRONGHOLD 2 آماده است تا شما و کامپیوترتان را محاصره کند. اگر آشنایی زیادی با سری بازی های Stronghold یا در کل بازی های شبیه سازی قلعه (Castle Sim) ندارید باید بدانید که در این بازی کنترل یک قلعه را در دست خواهید گرفت. شما باید غذای روستاییان را تامین کنید و به گونه ای آن ها را راضی نگه دارید، همچنین مجبور هستید تا با ساختن برج ها و بارو ها از ممالک خود محافظت نمایید و **** خود را برای حمله به قلعه ی دشمنان تجهیز کنید. با اینکه قابلیت های چندی STRONGHOLD 2 را نسبت به اجداد خود متمایز می سازد، (به جز وجود برخی ایده های خوب) یک داستان ضعیف، هوش مصنوعی نا کارا و وجود باگ (Bug) های متعدد کار تشخیص STRONGHOLD 2 را از یک بازی قلعه سازی معمولی، با مشکل رو به رو می سازد. در STRONGHOLD 2، فرمانروایی (Lord) دارید که حاکم مطلق قلعه ی شماست. روستاییان تنها تا زمانی که بتوانید آن ها را از خود راضی نگه دارید در قلعه ی شما می مانند. رضایت آن ها از شما به عوامل متعددی بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به چگونگی تامین غذای آن ها و یا فراهم کردن سرگرمی های مختلف برای آن ها اشاره کرد. منابع مختلفی برای ذخیره در انبارهای قلعه وجود دارد. کارگرهای صنعتی هم نقش تبدیل این منابع به آیتم های پیشرفته تری نظیر نان، آبجو (نوشیدنی) و سلاح های گوناگونی را بر عهده دارند.


در هر حال، دیگر در بازی از کارگاه های ( مراحل ساخت ) پیچیده خبری نیست و نباید انتظار یک بازی شبیه ساز اقتصاد قوی و پیچیده را داشت. پس بهتر است بر روی تقویت استحکامات خود و تجهیز **** خود متمرکز شوید. البته نکاتی نیز در بازی وجود دارد که باید به آن ها اشاره کرد. شما نمی توانید تنها یک ساختمان (کارگاه) را از کار بیندازید بلکه باید کل صنعت را راکد نمایید یا ساختمان مورد نظر را به فروش برسانید. به عنوان مثال اگر شما سه کمپ چوب بری ساخته اید اما در موقعیتی خاص نیاز شما با فعالیت دو تا از آن ها بر طرف می گردد، چاره ای جز فروش کمپ چوب بری سوم ندارید. همچنین بعضی از کارگران شما، گاها جرمی مرتکب می شوند و کار خود را رها می کنند، و متاسفانه شما نمی توانید کارگری را از صنعتی دیگر به این صنعت منتقل کنید. این مورد در مواقعی که کارگاه (ساختمان) رها شده نقش حیاتی داشته باشد سبب بروز مشکلات جدی می شود. اگر در نقطه ی مرزی بین رضایت و نارضایتی روستاییان قرار بگیرید، آن ها کم کم شروع به خروج از قلعه می کنند ( و بنابراین، صنایع مهم شما نیز تعطیل خواهد شد). در این صورت شما در نوعی سراشیبی قرار می گیرید و سرانجام کنترل بازی را از دست خواهید داد. در جریان بازی حتما با این نکات ریز مدیریتی رو به رو خواهید شد. بازی STRONGHOLD 2 شامل دو حالت اصلی (Campaign) است. جنگ و صلح، دقیقا به همان گونه ای که انتظار دارید. در حالت صلح، بازی بر ماموریت های اقتصادی تکیه دارد. فرمانروا از خراجگزاران خود راضی نیست، بنابراین بایستی سطح خود را بالاتر برده و اقتصاد ملت خود را ترمیم نمایید. در جریان بازی تمرکز خود را بر روی جمع آوری منابعی قرار دهید که خطر تسخیر آن ها پایین است و یا اصلا وجود ندارد. بزرگترین جنگ های شما در این حالت درمقابل حمله ی دزدها (راهزن ها) و گرگ هاست. از آنجاییکه حالت اقتصادی بازی بسیار ساده و ابتدایی است، در صورت در نظر گرفتن نکات ریز مدیریتی بازی خسته کننده و اعصاب خرد کن خواهد شد. از سوی دیگر حالت جنگ، شما را در موقعیت هایی قرار می دهد که نه تنها مجبور به بازسازی و پیشرفت قلعه ی خود خواهید بود بلکه باید به دشمن نیز حمله و از سرزمین های خود در برابر آن ها دفاع نمایید.


به دلیل میان پرده (Cut Scene) های کسل کننده و صداگذاری ضعیف بازی خط سیر داستانی حالت جنگ در حد ضعیفی قرار می گیرد. اما با این حال، ساختار ماموریت ها بسیار جالب است. برخی از استراتژی های اتخاذ شده از سوی شما تکراری خواهد بود چرا که ساخت پایگاه اصلی (Base) در آغاز یک ماموریت جدید ضروری است. در STRONGHOLD 2 هر ماموریت به چندین ماموریت فرعی که بر روی یک نقشه ی واحد انجام می شود، تقسیم میشود .در نتیجه دیگر مجبور نیستید با هر بار تغییر هدف قلعه ی خود را بازسازی نمایید. به هر حال هر دو حالت بازی چندان چالش آور نیست. حالت صلح ، برخی از موقعیت های گمراه کننده را نیز شامل می شود اما اصلا لازم نیست ذهن خود را در یافتن راه غلبه بر آن ها خسته نمایید. بازی در حالت جنگ نیز بسیار ساده است، به خصوصی در صورتی که ضعف های هوش مصنوعی بازی را شناسایی کنید. گاها مجبور خواهید شد که یک ماموریت را از نو آغاز کنید اما به زودی متوجه خواهید شد که استراتژی جنگی کامپیوتر در هر بار شروع مجدد بدون تغییر می ماند. بنابراین چه در دفاع و چه در حمله هیچوقت در هوش مصنوعی حریف خود نکته ی درخور توجهی پیدا نخواهید کرد. اگر محاصره شدید اصلا نگران نباشید، به راحتی می توانید نیروها تدافعی خود را به گونه ای آرایش دهید که هر حمله ای را خنثی نماید. بعضی از ماموریت ها و حملات به ظاهر عجیب و غریب است و انجام آن ها غیر ممکن به نظر می رسد، اما ساده ترین راه برای دفاع از قلعه ی خود در برابر این گونه حملات ساخت نوعی دیوار چوبی کاذب و جلوتر از دیوار سنگی قلعه است. دشمن نمی توانند در مقابل این دیواره ها از نردبان خود برای کمک به بقیه ی سربازان استفاده کنند و سربازان دشمن در زیر آتش سنگین کمانداران شما به تخریب دیواره های چوبی می پردازند!!! در این صورت حتی اگر نیروهای دشمن تجهیزات خاصی نیز در اختیار داشته باشند، به جای حمله به برج و باروها و نیروهای دفاعی شما از آن ها بر علیه دیوار های کاذب چوبی استفاده خواهند کرد . در این وضعیت کامپیوتر به ندرت می تواند به دیوارهای سنگی قلعه ی شما دسترسی پیدا کند، چه برسد به فرمانروای شما (اگر لرد شما از بین برود، بازی را نیز واگذار می کنید).در زمان حمله حریف با هوش مصنوعی که دارد تلاش چندانی برای شکستن محاصره ی شما، از خود نشان نمی دهد. به راحتی می توانید با استفاده از تجهیزات خود دیوارهای قلعه و نیروهای تدافعی دشمن را یکی پس از دیگری از سر راه بردارید، بدون آن که نگران انتقام حریف باشید.



در حالی که درگیری های موجود در این بازی قابلیت جذابیت بالایی دارد ولی متاسفانه به دلیل وجود موارد ذکر شده این طور نیست و همین مورد بازی را بسیار ساده و خسته کننده می کند. وقتی یک بار بازی اصلی (Campaign) را که حدود 15 تا 20 ساعت از شما وقت می گیرد را تمام کنید، هنوز موارد سرگرم کننده ی دیگری نیز وجو دارد. می توانید قسمت بازی آزاد (Free – Build) را بازی کنید که در آن بدون آن که تحت فشار انجام یک ماموریت قرار بگیرید، به ساخت و تقویت وضعیت اقتصادی و قلعه ی خود بپردازید. در حالت Kingmaker در مقابل کامپیوتر یا دوستان خود صف آرایی می نمایید. درحالت Skirmish تک نفره نیز تمامی نقاط ضعفی که درباره ی آن ها صحبت شد، وجود دارد، اما حالت چند نفره از نظر سیستم گسترش ساختمان قلعه و استراتژی بازی از جذابیت بیشتری برخوردار است.حریف های انسانی شما می توانند از واحدها و سلاح های متنوعی استفاده نمایند و با طراحی استراتژی های ضد حمله بازی را بیش از پیش جذاب نمایند. حالت چند نفره را می توانید با استفاده از شبکه ی LAN ویا In-Game Browser اجرا نمایید. متاسفانه حالت چند نفره نیز از وجود باگ های متعدد بی بهره نیست. در یک بازی ممکن است ناگهان به منوی اصلی بر گردیم، و یا در بازی دیگر ممکن است که همه ی دشمنان پیش روی ما بدون هیچ هشداری از بین بروند و این مورد تا زمانی که متوجه شویم یکی از دشمنان تحت محاصره ی ما به حملات ما پاسخ نمی دهندو مخفی می ماند. بزرگترین تفاوت میان STRONGHOLD 2 و اجداد آن، وجود یک موتور سه بعدی است. شما می توانید بر روی نقشه ی بازی زوم کنید و آن را به هر حالت بچرخانید و از این طریق محل دقیق سازه ها و دیوارها را مشخص نمایید. به هر حال ضعف های گرافیکی موجود، از جذابیت وجود موتور سه بعدی نیز کاسته است. جدا از حرکات ساده و بی رمق رزم آوران در جنگ ها، گهگاه واحد های جنگی موجود در میدان بر روی هم جمع می شوند که این خود کار کنترل واحد ها و آن چه در میدان جنگ اتفاق می افتد را مشکل می سازد. همچنین این بازی دارای سرعت فریم (Frame Rate) پایینی است که بر جریان بازی تاثیر منفی می گذارد. صداگذاری صحنه ها و نتیجتا صدا گذازی کل بازی نیز در سطح ضعیفی است.



در آخر باید گفت STRONGHOLD 2 با این که آن چیزی نبود که انتظارش را داشتیم و با اشکالات زیادی که دارد نمی توان آن را به عنوان انتخابی ارزشمند برای طرفداران پر و پا قرص سبک استراتژیک معرفی نمود، ولی می تواند برای مدتی کسانی را که از سبک های دیگر خسته شده اند را سرگرم کند.
:wacko:
 

power DDL

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
288
لایک‌ها
1
لینک دانلود پست 5 کجاست؟؟!!
 

Mahiar0

کاربر افتخاری سئو و معرفی سایتها
تاریخ عضویت
20 جولای 2004
نوشته‌ها
10,340
لایک‌ها
1,208
محل سکونت
رشت

Hooman-Khan

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 اکتبر 2007
نوشته‌ها
68
لایک‌ها
1
محل سکونت
كامپيوتر
ای پادشاه بزرگ قرون وسطا اکنون زمان آن رسیده است تا قلعه ی خود را برای مبارزه با موجودات افسانه ای آماده سازی. بازی های استراتژیک همیشه از جذاب ترین بازی هایی بوده اند که از چندین سال گذشت تا به امروز، تنها برای PC تولید می شدند. بازی هایی که نیاز به حوصله و صبر بالایی دارد و همین صبر و تلاش برای پیشرفت و رسیدن به پیروزی در این بازی هاست که لذت بخش بوده است.:)

بازی Stronghold یا قلعه بازی بود که توانست در زمان عرضه خود با گرافیک و گیم پلی خود طرفداران زیادی را جلب کند، خصوصآ زمانی که این بازی توسط شرکت های ایرانی دوبله شد از محبوبیت دو چندانی برخوردار شد که این محبوبیت با عرضه نسخه اضافه شونده آن به نام جنگ صلیبی افزایش یافت. اما متاسفانه نسخه دوم بازی بر خلاف انتظار ها نتوانست در حد و اندازه یک بازی استراتیژیک خوب باشد و با شکست روبرو شد که مهمترین عامل شکست آن کم بودن مراحل و پایین بودن سطح صدابرداری آن بود. حدود چند ماه پیش FireFly Studio سازنده سری ها قبلی این بازی ساخت نسخه سوم این بازی را با نام Stronghold Legends را اعلام نمود. 2k Games ناشر بازی و FireFly Studios سازنده ی بازی امیدواراند که با عرضه ی نسخه جدید بازی بتوانند شکست خود را جبران نمایند و باز هم محبوبیت خود را نزد طرفداران بازی های استراتژیک بدست آورند.:rolleyes:

این شماره از بازی دارای تفاوت های زیادی نسبت به شماره های قبلی است که موجب می شود بازی از یکنواخت بودن جنگ های قرون وسطایی و قلعه سازی بیرون بیاید. در این شماره علاوه بر جنگ در قرون وسطا شما باید از موجودات خیالی و افسانه ای نظیر اژدها نگرانی داشته باشید و برای پیروزی نیز به مبارزه با آن ها بپردازید. در این نسخه شما با سه Campaigns، بازی را به پایان می رسانید. اولین Campaigns، مربوط می شود به جنگ با موجودات افسانه ای که چیزی شبیه به ارباب حلقه ها خواهد بود و دومی The Arthurian Campaign که مربوط می شود به پادشاهی شاه آرتور و سومی Rhine Campaigns که همه پادشاهان و موجودات وجود دارند. پس با وجود این سه Campaign ما شاهد بازی جالب و پر محتوا و طولانی تری نسبت به نسخه ی قبلی هستیم و گفته شده است که به طور کل ۲۴ مرحله در این نسخه وجود خواهد داشت . بازی از گیم پلی جدیدی برخوردار است که قابلیت های جالب تر و بهتری مثل تسلط بیشتر بر روی مناطق روی نقشه و موارد دیگرخواهیم بود که برای مثال در شماره های قبلی اگر قلعه خود را از دست می دادید شکست می خوردید ولی در این نسخه شما قادر خواهید بود که بازی را ادامه دهید و با نیروی باقی مانده خود و کمک دوستانی که در بازی هستند قلعه دشمن را تصرف کنید و خود را جایگزین دشمن کنید البته این باید در مدت زمان تعیین شده صورت بگیرد.:cool:

همانطور که گفته شد در بازی علاوه بر سلحشوران و نیزه داران و تیر کمان زن ها از موجودات افسانه ای استفاده شده است. موجودات افسانه ای که در بازی در نظر گرفته شده است اژدها، مرد گرگ نما، غول برفی، غول دلاور و ... می باشد که هر کدام دارای قدرت فوق العاده و منحصر به فردی هستند. برای مثال غول برفی می تواند موجب یخ بستن محیط و تعطیل شدن کشاورزی شود و موجودات خزنده می توانند از زیر خاک و دیوارهای قلعه عبور کنند و کارهای جالب تری انجام دهند که باید تا عرضه بازی صبر کرد. کشتن این موجودات نیز بسیار جالب است و شما به عنوان پادشاه باید آن ها را از بین ببرید برای مثال زمانی که با یک اژدها سر و کار دارید بهتر است که از دیوارهای بلند با تیرکمان زن های ماهر استفاده کنید تا بتوانند اژدها را شکست دهند یا اینکه برای مبارزه کردن با غول برفی بهتر است که دمای قلعه را بالا ببرید که برای این کار از ابزار جدیدی که به بازی اضافه خواهد شد استفاده باید استفاده کنید. :hmm:

هنوز اطلاعات کافی در مورد گرافیک بازی در دست نیست و تنها شواهد بازی تعداد کمی عکس است که ناشر این بازی بر روی سایت بازی قرار داده است و نشان دهنده ی آن است که آن ها هنوز در حال کار بر روی جزئیات این بازی هستند البته طبق گفته ی سازندگان جزئیات گرافیکی بازی بهبود یافته است و محیط اطراف طبیعی تر به نظر می آید. گرافیک مدل های بازی و شخصیت ها نیز در حد خوبی است. با وجود اینکه در این شماره از بازی موتور گرافیکی بازی تغییری نکرده است ولی ما شاهد گرافیکی سه بعدی و زیبا خواهیم بود. در شماره دوم این بازی گرافیک های معمولی قادر به اجرای روان آن نبودند ولی با عرضه ی این شماره خواهیم توانست بازی را روان اجرا کنیم. در کل امیدواریم که شاهد بازی با جزئیات بیشتر نسبت به 2 نسخه ی قبلی باشیم.:blink:

بخش آنلاین بازی نیز نسبت به شماره های پیشین بهبود یافته است ولی تغییر چندانی نخواهد کرد و تعداد افرادی که این گونه می خواهند با یکدیگر رقابت کنند ۴ نفر است. به گفته ی سازندگان بازی چند Mode جدید بر بازی اضافه شده است. نحوه نبردها و مناطق بهبود یافته است و شما قادر خواهید بود گروه های مختلفی را برای بازی کردن استفاده کنید. هنوز اطلاعات بیشتری در مورد قابلیت تعداد آنلاین شونده در بازی موجود نیست. البته سازندگان بازی گفته اند که تلاش خود را بیشتر بر روی قسمت Campaign بازی قرار داده ایم و قسمت آنلاین و Multiplayer بازی تغییر چندانی نخواهد کرد. البته به گونه ای نخواهد بود که موجب رضایت گیم نتی ها شود.:happy:
 

Hooman-Khan

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 اکتبر 2007
نوشته‌ها
68
لایک‌ها
1
محل سکونت
كامپيوتر
سلام كسي اين تاپيكو نمي بينه اينطوري ساكته بابا يه حالي به اين تاپيك بدين
يه فيلم از stronghold crusader

DOWNLOAD
 
بالا