برگزیده های پرشین تولز

آشنایی با شبکه ی سپنتا

access

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 ژوئن 2007
نوشته‌ها
294
لایک‌ها
17
در این تاپیک قصد داریم درباره ی شبکه ی سپنتا بحث کنیم.
تاپیک مشابه هم وجود داره که مربوط به adsl میشه.
http://www.forum.persiantools.com/showthread.php?t=82063&highlight=سپنتا

اينترنت سپنتا از جمله اينترنت هاي مردم پسند تهران و كرج است.
در اينجا به دلايل اين كار اشاره مي كنم:

* شرکت سپنتا در ابتکاری جدید، به مشترکین ارزشمند خود که در ساعت 12 شب آخرین روز هر ماه، موجودی آنها مثبت باشد، در اولین دقایق شروع ماه بعد، اینترنت رایگان اهدا خواهد کرد. (مطابق جدول روبرو)بعنوان مثال کاربری که موجودی خود را در آخر هر ماه بیش از چهار میلیون ریال نگه دارد، شرکت سپنتا هر ماه یکصد ساعت اینترنت رایگان به او اهداء خواهد کرد.

* شبکه سپنتا در انتهای هر ماه به مشترکان خود به قید قرعه جوایز نقدی هدیه میدهد.در آخر هر ماه بین کلیه مشترکانی که در طی آن ماه به سایت سپنتا پرداخت مستقیم داشته باشند، قرعه‌کشی برگزار میشود، و به قید قرعه سه جایزه نقدی ویژه اهداء خواهد شد.

* هر 5000(پنج هزار) تومان پرداختی به سایت سپنتا یک امتیاز محسوب میشود و مشترکان به تعداد امتیازات اخذ شده در قرعه کشی شرکت داده میشوند.

* هدایای برندگان قرعه کشی ماهیانه سپنتا از مهر ماه:

● نـــفر اول: سکه کامل بهار آزادی
● نــفر دوم: نیم سکه بهار آزادی
● نفر سوم: ربع سکه بهار آزادی


* گوشي اي از امكانات سپنتا:

1. خدمات اصلي:

* A.D.S.L

سپنتا، یکی از معدود شرکتهایی است که موفق به اخذ مجوز خدمات انتقال داده‌ها (PAP) از وزارتخانه ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات شده است.
بدین منظور شرکت سپنتا با سرمایه‌گذاری در شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات (PTE)، شرکت انحصاری خود را برای ارائه سرویس اینترنت پرسرعت در سراسر ایران تاسیس نموده است.
درصورتیکه مرکز مخابراتی محلی که شما درخواست برقراری اینترنت پرسرعت ADSL را دارید راه اندازی شده است (برای اطلاع، شماره 8 رقمی محل خود را در کادر بالا جستجو نمائید) برای دریافت خدمات ADSL شرکت سپنتا و تکمیل فرم اولیه ثبت نام اینجا را کلیک کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.
برای دریافت فایلهای قرارداد، فرم مخابرات و تعهد نامه اینجا را کلیک کنید.


تعرفه خدمات ADSL ماهیانه:

http://www.sepanta.net/pages/main_services_dsl.asp



خدمات اینترنت Wireless


سپنتا با ايجاد ساختار یک شبكه گسترده شامل ايستگاههاي جغرافيايي متعدد (POP) در نقاط مختلف تهران، به عنوان شركت پيشگام ارائه دهنده ارتباطات با پهناي باند گسترده در بخش خصوصي مي‌باشد.
ما با امكانات وسيع خود، قادر به ارائه پهناي باند وسيع در هر نقطه يا بين نقاط مختلف در هر موقعيت جغرافيايي شهر از طريق خطوط Leased Line و یا Wireless هستيم.
خدمات ارائه شده به کاربران پهنای باند در هفت روز هفته پشتيباني مي گردد (تلفن پشتیبانی: 88315800).

اتصال از طريق خطوط ديجيتال زميني (Leased Line)

با كاربرد فناوري خطوط ديجيتال ما شما را به ساختار اصلي شبكه اينترنت از طريق نزديكترين ايستگاه موجود خود (POP) با سرعتي تا ميزان 2Mbps و به صورت اختصاصي (Dedicated) متصل مينماييم.
اين روش بسيار مطمئن بوده و زمان غیر فعال بودن شبکه در حد صفر می‌باشد


ارتباط از طريق فنآوري بي سيم (wireless)


براي نقاط جغرافيايي دور دست و يا مكانهايي با ازدحام خطوط ارتباطي و كاربران زياد، ارتباط بي‌سيم (Wireless) راه كار مناسبی مي‌باشد كه مي‌توانيم با نصب تجهیزات مناسب، پهنای باندی تا میزان 8Mbps را منتقل کند.


تعرفه فروش پهنای باند

قیمت فروش هر 64Kbps ، ماهیانه مبلغ 1,200،000 ریال می‌باشد.
. پهنای باند فروخته شده به صورت متقارن و کاملا اختصاص یافته است.
. به ازای هر 256Kbps پهنای باند، 5% از مبلغ ماهیانه کسر خواهد شد و سقف این تخفیف تا 40% خواهد بود.
. به ازای پرداخت نقدی برای یک سال، 15% از مبلغ ماهیانه کسر خواهد شد.
. در صورتیکه مشترک متقاضی سرویس شرکتی باشد (8 صبح الی 6 بعد از ظهر)، 20% از مبلغ ماهیانه کسر خواهد شد.
. هزینه نصب و راه اندازی 2،000،000 ریال می‌باشد.
. هزینه سرویسهای بالاتر از 2Mbps ، با توافق مدیریت مشخص خواهد شد.
. در صورتیکه تجهیزات ارتباطی توسط شرکت تهیه شود، برای پهنای باند کمتر از 1Mbps مبلغ 600,000 ریال و برای پهنای باند بیشتر از آن مبلغ 800,000 ریال به هزینه ماهیانه اضافه خواهد شد.(بعلت تفاوت در نوع تجهیزات)
. مبلغ نهایی سرویس ماهیانه، براساس ترتیب قوانین بالا محاسبه خواهد شد.


تعرفه قیمتی پهنای باندهای متعارف:
http://www.sepanta.net/pages/main_services_wireless.asp



خدمات اینترنت Dial up

مشخصات اتصال به صورت Dialup

شرکت سپنتا با بهره گیری از فن آوری خطوط دیجیتال (E1) به مشترکین خود سرویس اینترنت را با سرعت 561Kbps ارائه می‌کند. سپنتا مصمم است با ادامه تحقیقات و استفاده از آخرین فن آوری روز جهان بهترین کیفیت و بالاترین سرعت را به مشترکین خود ارائه نماید

شماره‌های اتصال به اینترنت هوشمند (IN):

http://www.sepanta.net/pages/main_services_dialup.asp


خدمات فنی IT




سپنتا با بهره گیری از فن آوری روز جهان و با اتکا به تیم فنی خود، قادر است کلیه نیازهای IT شما را در زمینه های مشاوره، طراحی و پیاده سازی برآورده سازد. خدماتی که بخش IT سپنتا ارائه می دهد به شرح زیر می باشد:
. طراحی شبکه
. امنیت شبکه
. پیکربندی مسیریابهای حرفه ای Cisco
. طراحی و پیاده سازی نرم افزارهای Ecommerce، CRM، ERP
. نرم افزارهای جامع فروش، مالی، اداری و Accounting برای سرویس دهنده های اینترنت و تلفن
جهت اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.


چگونه مشترک خدمات IT سپنتا بشویم؟

به هر یک از روشهای زیر می‌توانید از خدمات IT سپنتا بهره‌مند شوید:
. با شماره تلفن 888315800 تماس گرفته و تقاضای خود را بیان فرمایید.
. درخواست خود را به صورت مکتوب به شماره تلفن 88843534 فکس بفرمایید.
. تقاضای خود را به آدرس [email protected] ارسال فرمایید.
P جهت اطلاعات بیشتر و همچنین ارائه پیشنهادات و انتقادات خود نسبت به خدمات فوق، می‌توانید با شماره تلفن 888315800 و یا پست الکترونیک [email protected] تماس حاصل فرمایید.




ديگر خدمات اصلي:
http://www.sepanta.net/pages/main_services_dsl.asp

* خدمات جانبي

تحویل رایگان


بخش تحویل رایگان شبکه سپنتا بصورت 24 ساعته و در 7 روز هفته آماده ارائه خدمات به مشترکان عزیز خود در تهران و کرج می باشد. تحویل رایگان شبکه سپنتا با کارکنان مجرب خود سعی دارد تا کلیه کارتهای اینترنت و تلفن شبکه سپنتا را بصورت تمام وقت و در کوتاهترین زمان ممکن، درب منزل شما به قیمت روی کارت تحویل دهد. همچنین علاوه بر دفتر مرکزی تحویل رایگان سپنتا، کلیه نمایندگیهای انحصاری این شبکه نیز به صورت محلی کارت را درب منزل مشترکین خود تحویل می دهند.


تلفن تحویل رایگان تهران: 8873 49 49

تلفن تحویل رایگان کرج: (0261) 6621605

. لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را در جهت ارائه خدماتی بهتر در زمینه تحویل رایگان به مسوول مربوطه با تلفن 88812005 و یا آدرس [email protected] منتقل نمایید.



پشتیبانی شبانه روزی

سپنتا به کیفیت و حرفه ای بودن سرویس به مشتری اعتقاد داشته و نمایندگان آموزش دیده و آگاه ما همواره در تلاشند تا پاسخگوی سوالات شما پیرامون خدمات ارائه شده از جانب شرکت باشند.
پرسنل متعهد و متخصص اين شركت صادقانه ميكوشند از طريق پشتيباني فني شبكه به صورت شبانه روزي و در تمامي ايام هفته شرايط اتصال پيوسته. بدون وقفه و با كيفيت عالي را در تمام مدت سال براي شما عزيزان فراهم آورند.


اطلاعات بيشتر:
http://www.sepanta.net/pages/sub_services_support.asp



اطلاعات بيشتر:
http://www.sepanta.net/pages/index-fa.asp


مروري بر خدمات اصلي:

* خدمات اينترنت ADSL
* خدمات اينترنت wireless
* خدمات اينترنت Dial Up
* خدمات فني I.T
* خدمات تلفني
* خدمات وب
* خدمات نمايندگي هاي فروش
* خدمات ويژه ي Resellers

* M-comment
* انتقال موجود و اكانت از ساعتي به تايم ديگر
* ايميل رايگان براي كاربران سطح بالا
* ارتقاع درجه ي كاربران
 

access

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 ژوئن 2007
نوشته‌ها
294
لایک‌ها
17
به نظر شما بهتر نیست توی همون تاپیک خودش به صورت متمرکز بحث بشه 1 ؟

در اون تاپیک فکر ها بر روی ADSL است و گذاشتن این بحث در اون تاپیک می تونه بحث رو منحرف کنه.
اما در اینجا کلی صحبت میشه.
 
بالا