برگزیده های پرشین تولز

وضعیت فروش پاکت پی سی در ایران

PersianData

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 ژانویه 2006
نوشته‌ها
243
لایک‌ها
1
سلام خدمت همه دوستان
هدف از ایجاد این ترد بحث پیرامون وضعیت دستگاههای پاکت پی سی در ایران و نحوه فروش اعم از با گارانتی و بدون گارانتی و وضعیت بازار - نوع واردات - انواع گارانتی ها - خدمات پس از فروش - توضیح درباره مشکلات و موانع موجود و ارایه راه حل های پیشنهادی می باشد .
دوستان و اساتید لطف کنند بدون جهت گیری های خاص و در فضایی صمیمانه و بدور از تنش نظرات و عقاید خودشون رو مطرح کنند .
ممنون میشم .
 

PersianData

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 ژانویه 2006
نوشته‌ها
243
لایک‌ها
1
این ترد رو به چند بخش در قالب چند سوال تقسیم می کنم .
دوستان لطف کنند نظراتشون رو در هر مورد بیان کنند .
من سعی میکنم نتایج رو به شرکت های گارانتی کننده و فعال در ایران منتقل کنم
مطمئنا بر روند کاری اونها تاثیر گذار هستش
ممنون .
 

PersianData

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 ژانویه 2006
نوشته‌ها
243
لایک‌ها
1
1- اگر قرار باشه شرکتی دستگاه با گارانتی بده از اون شرکت بابت گارانتی چه انتظاراتی دارین و کلا تعریفتون از گارانتی چیه و چقدر حاضرین بابت گارانتی هزینه اضافی بپردازین .
 

PersianData

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 ژانویه 2006
نوشته‌ها
243
لایک‌ها
1
2- به نظر شما دستگاه باید چطور و با چه مجوز و از چه مبادیی وارد کشور بشه تا هم فروشنده و هم خریدار راضی باشن ؟
 

PersianData

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 ژانویه 2006
نوشته‌ها
243
لایک‌ها
1
3- نظر شما راجع به انحصار توزیع دستگاهها توسط توزیع کننده یا نماینده رسمی هر برند در ایران چیست منظور اینکه با چه شرایطی وجود نماینده انحصاری و توزیع کننده برای یک برند خاص به نفع مشتری نهایی خواهد بود ؟
 

Hossein505

Pocket PC کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 نوامبر 2007
نوشته‌ها
1,157
لایک‌ها
14
سن
35
محل سکونت
Tehran
1- اگر قرار باشه شرکتی دستگاه با گارانتی بده از اون شرکت بابت گارانتی چه انتظاراتی دارین و کلا تعریفتون از گارانتی چیه و چقدر حاضرین بابت گارانتی هزینه اضافی بپردازین .

انتظار من اینه که خوب برخورد کنه با طرف و بیخودی نگه بلد نبودی کار کنی که این جوریش کردی
و بهونه بی خودی نگیره که شامل گارانتی نیست(یه بار که سخت افزاری مشکل داری میگه فقط نرم افزاری جزو گارانتیه و نرم افزاری باشه میگه فقط سخت افزار گارنتیه)
در قطعه ای هم که با کلی چونه قبول کنه گارانتی هست بعد که درست میکنه نگه حالا 10 تومن هم بده

آخه کجای دنیا میگن اگه جزو گارانتی باشه خرجت 10 تومنه مثلا برای اسپیکر و اگر گارانتی نباشه میشه 40 تومن

معنای گارانتی رو یکی به ما هم بگه :wacko:
 

delavaznima

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 دسامبر 2005
نوشته‌ها
48
لایک‌ها
0
محل سکونت
Iran - Bandar Abbas
اول باید خودتون به این پرسشها جواب بدین (چون این پرسشهای مشتریها هم هست)
 

PersianData

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 ژانویه 2006
نوشته‌ها
243
لایک‌ها
1
اول باید خودتون به این پرسشها جواب بدین (چون این پرسشهای مشتریها هم هست)
بسیار خوب
بنده از سرکار خانم فلاحی مدیر بخش فنی شرکت پارت آسیا درخواست کردم به این سولات پاسخ بدن قطعا اطلاعات ایشون از بنده کاملتر هستش ...
 

delavaznima

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 دسامبر 2005
نوشته‌ها
48
لایک‌ها
0
محل سکونت
Iran - Bandar Abbas
بسیار خوب
بنده از سرکار خانم فلاحی مدیر بخش فنی شرکت پارت آسیا درخواست کردم به این سولات پاسخ بدن قطعا اطلاعات ایشون از بنده کاملتر هستش ...



درود

خوب با این سکوت طولانی شما وضعیت گارانتی معلوم شد . تو این مدت میشد قوانین یک کشور رو از دوباره نوشت
 

PersianData

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 ژانویه 2006
نوشته‌ها
243
لایک‌ها
1
درود

خوب با این سکوت طولانی شما وضعیت گارانتی معلوم شد . تو این مدت میشد قوانین یک کشور رو از دوباره نوشت
دوستان این فروم همیشه به من لطف داشتند ....
یه مدته درگیر و گرفتار بودم
من که هر چی میگم به خدا من بی تقصیرم دست من نیست کسی گوش نمیده هی به ما حمله میشه
ضمنا جدیدا دوستان پارت آسیا قیمت ها رو هم با گارانتی و هم بدون گارانتی اعلام کردند
جالبه بدونین تو این مدت به عنوان مثال htc touch رو با گارانتی 570 و بدون گارانتی 520 زدیم اکثرا ترجیح می دادن با گارانتی بگیرن
این موردیه که تو این 4 سال من دیدم
 

kamijoon

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 فوریه 2008
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
با سلام به دوستان عزیز و خسته نباشید.داستان من بسیار غم انگیز است.سال گذشته همین موقع که هنوز گارانتی باب نبود بنا به نیاز(من رزیدنت هستم) و کمی عجولانه از پاساژ علا... یک پاکت پی سی کیوتک اس دویست را از آقای رمضانی بدون گارانتی خریدم که ای کاش نمی خریدم.(به مبلغ 500000تومان).
هنوز چند ماهی از خرید و استفاده نگذشته بود که مشکلات شروع شد که شامل هنگ کردن و دیر بالا آمدن و اختلال در دریافت و ارسال صدای موبایل و..........بود.پس از کلی پرس و جو به شرکت آکسون مراجعه کردم که پس یک هفته بررسی توسط این شرکت (و احتمالا" گند زدن) اعلام شد که مشکل از مادربورد است وباید عوض شود و 150000تومان هزینه دارد.{خدا میداند چه بلایی سرش آوردند}.من بی خیال شدم و با تللاش فراوان شرکت پارت آسیا را یافتم که تنها امید من محسوب میشد.
پس از مراجعه و ذکر توضیحات لازم پاکت پی سی را تحویل دادم و مسرور بازگشتم.پس از دو هفته پیگیری مداوم (مسئولان فنی از جمله سرکار خانم فلاحی فراموش می کردند که تعمیر را انجام دهند و تلفن بزنند) بالاخره اطلاع دادند که دستگاه آماده است.
پس از مراجعه اعلام شد که ویندوز را ارتقا داده اند و اسپیکر را عوض کرده اند و دستگاه اکنون به درستی کار می کند.با امتحان کردن دستگاه مشاهده شد که عملکرد دستگاه بهبود یافته است ولی در شروع کار صفحهء ال سی دی شطرنجی شد که با دستکاری توسط خانم فللاحی برطرف شد ضمن آنکه ایشان فرمودند که مادربورد دارای اشکالاتی است.من نیز با پرداخت مبلغ 50000تومان و با خوشحالی رفتم.
اما ساعاتی بعد که مشغول استفاده بودم متوجه شدم که قلم روی صفحه ال سی دی کار نمی کند که پس از چند بار خاموش و روشن کردن تمام صفحه شطرنجی شد و دیگر برطرف نشد.(این در حالی بود که من کمترین آسیبی به آن نزدم).
فردای آنروز به خانم فللاحی زنگ زدم که ایشان فرمودند که مشکل از مادربورد است و کاری نمی توان کرد.اما وقتی که دستگاه را به چند تعمیرکار دیگر نشان دادم مشخص شد که ال سی دی سوخته است در صورتیکه قبلا" مشکلی نداشت.{این گند نیز متعلق به پارت آسیاست}.من نیز عطایش را به لقایش بخشیدم و آنرا کنار گذاشتم زیرا پارت آسیا زیر بار گندش نمی رفت و من هم حاضر به صرف هزینهء بالا نبودم.
حال شما بگویید به چه کسی باید اعتماد کرد؟چه اطمینانی وجود داردکه پاکت پی سی مشکل دار نباشد واگر گارانتی هم داشته باشد شرکت صادقانه عمل کند؟
اکنون من تصمیم به خرید مجدد پاکت پی سی گرفته ام ولی وقتی گذشته را مرور می کنم منصرف می شوم.به نضر شما چه باید کرد؟[][/SIZE]
 

kamijoon

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 فوریه 2008
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
با سلام مجدد .چطور می توان از خدمات گارانتی شرکت اطمینان حاصل کرد؟چه مواردی شامل گارانتی میشود؟اگر شرکت زیر بار نرفت چه باید کرد؟ترجیح می دهم سرکار خانم فللاحی(پارت آسیا) به این سوالات پاسخ
دهد...................
 

kamijoon

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 فوریه 2008
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
--------------------------------------------------------------------------------

با سلام به دوستان عزیز و خسته نباشید.داستان من بسیار غم انگیز است.سال گذشته همین موقع که هنوز گارانتی باب نبود بنا به نیاز(من رزیدنت هستم) و کمی عجولانه از پاساژ علا... یک پاکت پی سی کیوتک اس دویست را از آقای رمضانی بدون گارانتی خریدم که ای کاش نمی خریدم.(به مبلغ 500000تومان).
هنوز چند ماهی از خرید و استفاده نگذشته بود که مشکلات شروع شد که شامل هنگ کردن و دیر بالا آمدن و اختلال در دریافت و ارسال صدای موبایل و..........بود.پس از کلی پرس و جو به شرکت آکسون مراجعه کردم که پس یک هفته بررسی توسط این شرکت (و احتمالا" گند زدن) اعلام شد که مشکل از مادربورد است وباید عوض شود و 150000تومان هزینه دارد.{خدا میداند چه بلایی سرش آوردند}.من بی خیال شدم و با تللاش فراوان شرکت پارت آسیا را یافتم که تنها امید من محسوب میشد.
پس از مراجعه و ذکر توضیحات لازم پاکت پی سی را تحویل دادم و مسرور بازگشتم.پس از دو هفته پیگیری مداوم (مسئولان فنی از جمله سرکار خانم فلاحی فراموش می کردند که تعمیر را انجام دهند و تلفن بزنند) بالاخره اطلاع دادند که دستگاه آماده است.
پس از مراجعه اعلام شد که ویندوز را ارتقا داده اند و اسپیکر را عوض کرده اند و دستگاه اکنون به درستی کار می کند.با امتحان کردن دستگاه مشاهده شد که عملکرد دستگاه بهبود یافته است ولی در شروع کار صفحهء ال سی دی شطرنجی شد که با دستکاری توسط خانم فللاحی برطرف شد ضمن آنکه ایشان فرمودند که مادربورد دارای اشکالاتی است.من نیز با پرداخت مبلغ 50000تومان و با خوشحالی رفتم.
اما ساعاتی بعد که مشغول استفاده بودم متوجه شدم که قلم روی صفحه ال سی دی کار نمی کند که پس از چند بار خاموش و روشن کردن تمام صفحه شطرنجی شد و دیگر برطرف نشد.(این در حالی بود که من کمترین آسیبی به آن نزدم).
فردای آنروز به خانم فللاحی زنگ زدم که ایشان فرمودند که مشکل از مادربورد است و کاری نمی توان کرد.اما وقتی که دستگاه را به چند تعمیرکار دیگر نشان دادم مشخص شد که ال سی دی سوخته است در صورتیکه قبلا" مشکلی نداشت.{این گند نیز متعلق به پارت آسیاست}.من نیز عطایش را به لقایش بخشیدم و آنرا کنار گذاشتم زیرا پارت آسیا زیر بار گندش نمی رفت و من هم حاضر به صرف هزینهء بالا نبودم.
حال شما بگویید به چه کسی باید اعتماد کرد؟چه اطمینانی وجود داردکه پاکت پی سی مشکل دار نباشد واگر گارانتی هم داشته باشد شرکت صادقانه عمل کند؟
اکنون من تصمیم به خرید مجدد پاکت پی سی گرفته ام ولی وقتی گذشته را مرور می کنم منصرف می شوم.به نظر شما چه باید کرد؟گارانتی شامل چه مواردی می شود؟اگر شرکت زیر بار نرفت چه باید کرد؟ترجیح می دهم سکار خانم فللاحی پاسخ دهند.................
 

FrankenStein

مدیر بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
29 جولای 2005
نوشته‌ها
6,285
لایک‌ها
20
سن
41
محل سکونت
iran-tehran
من واقعا متاسفم:(

بابا کسی گوشیه با گارانتی نخره تا این فروشنده ها یه نمه آدم بشن:blush:
 

amirmw

Pocket PC کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2005
نوشته‌ها
608
لایک‌ها
71
والا قبلا بار ها و بارها بحثش شده ...
فروشندگان ایرانی هیچ گونه بیس و پایه علمی تو کارشون نیست و همگی از دم به فکر فروختن مال خود و دادن اطلاعات ناقص به مشتری هستند.
مشابه این بلا سر من هم اومده بود ...
ولی به عنوان یه نکته یاد آور میشم ... تو ایران هیچ گونه نمایندگی تعمیرات مجاز برای هیچ دستگاه پاکت پی سی وجود خارجی نداره ...
دستگاهتون رو به هیچ وجه دست تعمیر کاران ایرانی ندید ... چون اگر بعد ها به دست تعمیر کار مجازش بدید moakheze (املاش رو بلد نبودم ;)) هم میشید که چرا خود سرانه دستگاه رو دست تعمیر کار غیر مجاز دادید و اگر هم شامل گارانتی بوده باشه از گارانتی خارج میشه ...
بنا بر این ... ما در ایران هیچ گونه نمایندگی و گارانتی برای Pocket Pc نداریم و هر کس هم ادعا کرد که گارانتی هست دستگاهش بدونین اگر کوچکترین مشکلی پیش بیاد هیچ کس جز خود شما رو مقصر نمی دونند و هیچ چیز تو ایران شامل حال گارانتی نمیشه ...
 
بالا