برگزیده های پرشین تولز

معرفي وبلاگهاي مرتبط با تجارت

raha-business

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
20 اکتبر 2007
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
0
این سایت رو تقدیم به تمام دوست داران تجارت بین الملل می کنم
www.iran-yiwu.com
:p:blush:
 

Amirbahal3

Registered User
تاریخ عضویت
3 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
3,200
لایک‌ها
538

Amirbahal3

Registered User
تاریخ عضویت
3 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
3,200
لایک‌ها
538
بالاخره واردش شدم.
ولی من از نوشته های داخلش سر در نمیارم منظورش اینه که بریم چین جنس وارد کنیم؟ خب این که سرمایه میخواد با ده میلیون و بیست میلیون من و تو نمیشه عزیز. تازه مگه به این راحتیاس؟ تازه مگه چند درصد سرمایت بعد از چند وقت سود میبری؟ من توی ایران بیشتر از سود جابه جا کردن کالا سود میبرم با سرمایم.
اگه اشتباه میکنم لطفا یه توضیح بدید که ذهن من روی این قضیه روشن بشه.
 

Xiv

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 می 2007
نوشته‌ها
247
لایک‌ها
1
محل سکونت
Internet

mohsen_najafi78

Registered User
تاریخ عضویت
17 اکتبر 2007
نوشته‌ها
585
لایک‌ها
140
بازاریابی و کسب درآمد در اینترنت با سایت معتبر مسبی دات کام

من خیلی از سایت های کسب درآمد رو امتحان کردم و مدتی از وقتم رو در اون سایت ها فعالیت کردم . ولی هیچ کدوم از اون ها مثل مسبی نتونست راضیم کنه . من در عرض 2 ماه كه از شروع عضويتم در اين سايت مي گذره بیش از 30000 تومان تونستم از این سایت بگیرم . اوایل کارم درآمدم کم بود بعد کم کم تونستم با فعالیت در این سایت درآمد روزانه ام رو افزایش بدم . هر روز که می گذره تواناییم در کسب درآمد از این سایت بیشتر و بیشتر می شه .

کدوم سایت کسب درآمد پیدا می شه که در عرض 2 ماه 30000 تومان بده ، در اکثر سایت های کسب درآمد باید به امید زیر مجموعه ها نشست و امیدوار بود که اون ها بتونن برای تو کاری بکنن . ولی این سایت تو تا حدود زیادی نون بازوی خودت رو می خوری .

درحال حاضر حدود۱۰ روش کسب درآمد در این سایت وجود داره . مدیر سایت به دنبال اینه که راه های جدیدی برای کسب درآمد اعضای سایت پیدا کنه. پس باید امیدوار بود که راه های کسب درآمد از این سایت باز هم بیشتر بشه . در حال حاضر روش های کسب درآمد از این سایت از راه های زیره:



برخی از راههای کسب درآمد:

1- لینک اختصاصی: جهت معرفی افراد، سایت مسبی لینکی به شما می دهد که تنها متعلق به شماست. می توانید این لینک را در وبلاگ ،وبسایت و یا برای دیگران ایمیل کنید ،چنانچه کسی بر لینک شما کلیک کند ،زیر مجموعه شما محسوب شده وشما از مزایای آن استفاده می کنید. ضمن اینکه همزمان با هر کلیک بر لینک اختصاصی ،مبلغ 200 ریال نیز بر درامدتان افزوده می شود.

2- با ثبت نام در سایت مسبی ، روزانه ایمیل های متعدد 100ریالی برای شما ارسال می شود که با کلیک بر روی هر یک از آنها ،بلافاصله مبلغ 100 ریال به درآمدتان افزوده می شود. این شیوه ساده ترین نوع و در عین حال بسیار درآمدزا است.

3- سایت مسبی یک بنر اختصاصی 4 ریالی به شما می دهد که با هزاران بار نمایش می توانید به درآمدتان بیفزایید.

4- هر کاربری با معرفی شما در بخش آگهی های سایت مسبی،آگهی درج کند مدیر سایت ،پنچاه درصد ( هرچه باشد) از درآمد حاصله را به شما می دهد.

5- هر کاربری با معرفی شما در بخش جذب مشتری ثبت نام کند، بیست درصد مبلغی را که به سایت بپردازد متعلق به شما می شود.

6- شما به آسانی می توانید با جذب کاربرهای فعال به عنوان زیر مجموعه از مزایا و پورسانت های متعدد آن در سایت سود ببرید.

7- سایت مسبی، آزمونهای متعددی در بخش کسب درآمد دارد که با شرکت در آنها، مبلغی معادل تعداد پاسخ های صحیح ضربدر میانگین تعداد زیرمجموعه ها (سطح اول وسطح دوم فعال) ضربدر 100 ریال به درآمدتان می افزاید. تذکر مهم: پس از پایان زمان هر آزمون، سایت به دو نفر از کاربران جایزه 10000 ریالی اهدا می کند.

8- درج کدهای اختصاصی و درآمدزای سایت (250ریالی) در سایت و وبلاگ خودتان.

9- امکان ارتباط مستقیم با مدیر سایت، مشاهده همیشگی فعالیت و درآمدهای خودتان ،امکان مدیریت اطلاعات شخصی و صفحه اختصاصی ویژه کسب درآمد، به ویژه امکان ارسال دعوت نامه و لینک اختصاصی برای دیگران واستفاده از مزایای آن، و...و دهها امکان برتر دیگر که به زودی در اختیارتان قرار می گیرد.

10- مدیریت سایت در اعیاد و برخی جشن های دینی و ملی به کاربران پاداش و هدیه می دهد. این یک فرصت استثنایی برای کسب درآمد اینترنتی است. شما با کمی کار و کوشش می توانید مانند سایر کاربران سایت روزانه مبالغ زیادی کسب درامد کنید. برای اطلاع بیشتر از بخش های مختلف سایت دیدن کنید.

خداوکیلی دیگه چی می خوای؟؟؟؟؟؟؟



جهت ورود به سايت و ثبت نام، لينک زير را کليک کنيد.

ورود و ثبت نام
 
بالا