برگزیده های پرشین تولز

فروشندگان ال 90 باید در دنیا و آخرت پاسخگو باشند

Second Life

Registered User
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2004
نوشته‌ها
863
لایک‌ها
58
عصر ایران - یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی قیمت تعیین شده برای خودروی ال 90 را اجحافی در حق مردم دانست.

احمد بزرگیان در گفتگو با خبرنگار عصر ایران (asriran.com) با بیان اینکه این اجحاف در طول تاریخ اقتصادی کشور بی سابقه بوده است، گفت: همه کسانی که در فروش ال 90 دخیل هستند، فردا باید پاسخگو باشند چون ال 90 خودرویی نیست که به این قیمت ها فروخته شود.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: کسانی که بازار ال 90 را به این شکل آشفته کرده اند پیش خدا و خلقش مسئولند و باید پاسخگو باشند و قطعا این سه شرکتی که در این قضیه دخیلند باید فردا پاسخگوی مجلس و مردم و در آن دنیا هم پاسخگوی خداوند باشند.

نماینده مردم سبزوار در خانه ملت یادآور شد: این افراد با ال 90 به صنعت خودروی کشور آسیب زده اند چون قیمت مصوب ال 90 به اضافه افزایش دو میلیون تومانی که در بازار صورت می گیرد باید 6 میلیون تومان باشد. یعنی الان ال 90 را به مردم دو برابر قیمت واقعی می فروشند.

بزرگیان با بیان اینکه کلاس خودروی ال 90 به کلاس خودروهای 14 یا 15 میلیون تومانی نمی خورد ، تاکید کرد: احساسم این است که یک سری از دلالانی که با خود خودروسازان بی ارتباط نیستند وضع فعلی را به وجود آورده اند.


وی اضافه کرد: این پول های بادآورده را این افراد کجا می خواهند خرج کنند خدا می داند؟! اما کمیسیون صنایع و معادن در حال پیگیری است و از مسئولان پارس خودرو دعوت کرده ایم که در مجلس حاضر شوند و توضیح دهند.

بزرگیان در پایان گفت: البته مسئولان پارس خودرو می گویند که قادر به کنترل بازار خودروی ال 90 نیستند در حالی که بیخود می کنند که این قضیه را اینگونه توجیه می کنند!!
 

mehdidj

Registered User
تاریخ عضویت
4 ژوئن 2006
نوشته‌ها
1,190
لایک‌ها
14
محل سکونت
Iran
مثل دانشگاه آزاده ! هرچی شهریه رو بالاتر می برند ملت باحرص و ولع بیشتری ثبت نام می کنند !
 

Mohammad.d

Registered User
تاریخ عضویت
25 آپریل 2007
نوشته‌ها
295
لایک‌ها
0
عزیز دفعه اولشون نیست
اینم مثل بقیه ماشینای دیگه !
مگه بقیه ماشیناشون ارزش اون مبلغ رو داره ؟!
پرشیا !!! پراید !! زانتیا !!
و جدید تر از همه سورن با قیمت 19 میلیون !!!! واقعا به نظر شما ارزش داره ؟!
حالا این ال 90 به نظر من خیلی وضعش از اینا بهتره و ارزش بیشتری داره
شما با پرشیا مقایسه اش کن ! موتورش قوی تره ! کیسه هوا داره ! از نظر ایمنی میخوره پرشیا رو ! و ... ولی باز هم کسی به قیمت پرشیا اعتراض نمیکنه !

خلاصه دوست عزیز جایی که خودرو چینی رو که باید با حداکثر قیمت 2 میلیون به دست مردم برسه 8 میلیون میفروشن و از همه مهمتر این که مردم میخرن ! دیگه انتظار دیگه ای نمیشه داشت !
 

ice-man

Guest
تاریخ عضویت
7 جولای 2007
نوشته‌ها
143
لایک‌ها
0
سن
34
محل سکونت
!سرزمین پارسم آرزوست
من از ماشین و ... زیاد سر در نمیارم.
اولین بار که قیافه ی مزخرف ال 90 رو دیدم تا یه ربع داشتم به صاحبش میخندیدم.
یعنی کسی هست به این ماشین مزخرف 14 میلیون تومن بده!
 

hooman_56

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 ژانویه 2007
نوشته‌ها
57
لایک‌ها
0
حالا جالبی مطلب اینجاس که بانک ملت هر شب با اون تبلیغ میخرش داره میگه که 2000 ماشین ال90 داره برای جایزه در صورتیکه خود سایپا و ایران خودرو اصلا" ال 90 فعلا" نداره ه ه ه ه ه ه ه چون فرانسه داره موش میدوهونه
و قطعه نمی ده
ولی کلا با این قیمت نمی ارزه ه ه ه ه ه ه
 
بالا