برگزیده های پرشین تولز

تجارت الكترونيك راهي براي رسيدن به آزوهاي بزرگ

antonio_persian

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 مارس 2008
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
تجارت الكترونيك
ببينيد دوستان عزيز من نميدانم كه شما چند ساله هستيد ولي در هر سني كه باشيد خودتان را در۲ سال آينده فرض كنيد.

با اكنون چه فرقي كرده ايد؟

اگر شاغل هستيد ماهي ۲۰۰ يا ۳۰۰ فوقش ماهي ۵۰۰ هزار تومان )كه بسياري از مهندسان هم چنين درآمدي ندارند( هم درآمد داشته باشيد در پايان ماه ۲۴ شما اگر هيچ استفاده اي از حقوقتان نكنيد فقط ۲۲ ميليون خواهيد داشت.

اگر درآمدتان كمتر باشد يا دانشجو يا بيكار هم باشيد ميتوان گفت كه با اكنون فرق چنداني نكرده ايد)از نظر مالي(.

ولي اگر اين كار ساده را انجام دهيد بسته به فعاليت خودتان چند برابر معمول درآمد خواهيد داشت.

روشهاي مختلفي براي پول در آوردن در اينترنت هست كه بعضي از آنها به تخصصهاي خاص و برخي ديگر به سرمايه(پول) و امكانات نياز دارد. ولي روشهايي هم وجود دارد كه به تخصص و سرمايه و امكانات نياز ندارد. در اينجا روشي آموزش داده شده كه براي به كار گيري آن فقط به يك دستگاه كامپيوتر كه قابليت اتصال به اينترنت را داشته باشد نياز است و كاربراني كه كار با ويندوز و اينترنت را بدانند، ميتوانند از اين روش براي كسب درآمد استفاده نمايند.

نحوه كار بسيار ساده است و متن زير تلاش ميكند تا تمامي نكات را براي شما روشن كند. (فقط همت كنيد).

اين سرويس بر خلاف سرويسهاي مشابه كه از طرف سايتهاي ديگر ارائه ميشوند داراي دو مزيت برتراست كه همين دو خصوصيت باعث شده تا افراد بيشماري مخصوصا كساني كه داخل ايران زندگي ميكنند به اين سرويس ملحق شوند. اولين و مهمترين مزيت اينكه دريافت وجه در ايران به صورت كاملا تضميني است و هر زمان كه پول شما به حداقل پرداخت رسيد بلافاصله براي شما ارسال ميشود و محدوديت جغرافيايي در آن هيچ تاثيري ندارد. مزيت دوم اينكه ثبت نام در سايت نه تنها رايگان است بلكه به شما براي ثبت نام 10$ هم جايزه ميدهد يعني شما هيچ پولي را بابت سرمايه گذاري اوليه خرج نميكنيد, بنابراين احتمال ورشكست، بدهكار يا پشيمان شدن شما در اين كار برابر صفر است!!!



كل كاري كه شما در اين روش بايد انجام دهيد معرفي ديگران براي ثبت نام در سايت است . آيا كاري ساده تر از اين در دنيا سراغ داريد؟ !!!(اگه داري به من معرفي كن تا برم پول بيشتري بگيرم) و نكته خوشحال كننده تراينكه چون عضويت در اين سايت بسيار راحت و رايگان هست و حتي همراه با 10$ جايزه است براحتي مي توانيد عضو گيري كنيد.

كسب درآمد در اين روش نامحدود است و ميزان آن بستگي به ميزان تلاش و كوشش شما دارد و در صورتي كه شما روزي بين يك تا دو ساعت در اين راه تلاش و تبليغ نماييد ميتوانيد درآمدتان را به چند صد دلار در ماه برسانيد. البته در اين كار نيز به مانند هر كار ديگر در همان روزهاي اول پولي دريافت نخواهيد كرد و براي دريافت اولين پول چند روز يا چند هفته بايد تلاش نماييد ولي يكي از مزيتهاي اين كار افزايش تصاعدي درآمد ميباشد كه بعد از چند ماه كار كردن درآمد شما نيز چند برابر خواهد شد. براي مثال اگر يكبار در طول 2 ماه 50$ گرفتيد؛ در طول همان مدت يعني 2 ماه بعدي ممكن است 150$ بگيريد و همينطور 2 ماه بعد 300$ و .... ! چون افراد زيرشاخه شما نيز فعاليت ميكنند و از فعاليت آنها پول به حساب شما اضافه ميشود.

==================================================

براي ثبت نام بايد به لينك زير برويد.كار شما فقط عضو گيري است فقط همين.

http://www.resource-a-day.net/member/index.cgi?tejaratjahani
شرح كار: .

بعد از اينكه از طريق لينك زير ثبت نام كنيد بايد براي خود زير شاخه پيدا كنيد فقط همين.

هر فردي كه شما متقاعد كنيد كه از لينك خود شما ثبت نام كند %40 دلار به حساب شما ريخته ميشود.

و شخص دوم اگر ثبت نام كند %20 دلار و شخص ثالث و ... %3دلار ريخته ميشود.

====================================

شرح كامل: .

(البته به دليل نوشتن هم زمان فارسي و انگليسي اشكالا تي دارد كه جابه جا شده اندكه شما بايد تيز باشيد و اشكالات را تشخيص و خود آنها را در ذهن جابه جا كنيد)براي امتحان كردن تيتر بالا نياز به پرداخت يك تك توماني هم نيست! اين سايت بعد از ثبت نام 10 دلار بشما هديه مي دهد و به ازاي هر فردي كه به طور مستقيم عضو اين سايت ميكنيد 40 سنت پورسانت ميگيريد و به ازاي هر عضو رديف دوم (كسي كه از طريق عضو شما عضو ميشود) 20 سنت , به ازاي هر عضو رديف سوم 5 سنت و به ازاي هر عضو جديد رديف چهارم 3 سنت پورسنت دريافت ميكنيد.

بعد از اينكه در سايت ثبت نام كرديد يك آدرس به شما داده ميشود كه مخصوص شماست و بايد از آن براي عضو گيري استفاده كنيد. به اين معني كه هر كس از طريق آدرس شما در

http://www.resource-a-day.net/member/index.cgi?tejaratjahani
عضو شود, علاوه بر مبلغ 10$ كه به او داده ميشود مبلغ 40 سنت هم به شما داده ميشود. در صورت فعاليت مستمر شما و افرادي كه توسط شما در سايت عضو شده اند, ميتوانيد براحتي درآمد كافي را از طريق اينترنت بدست آوريد ونياز به شغل دوم خارج از خانه نداريد. پس اينكار را جدي بگيريد و به منزله تفريح و سرگرمي به آن نگاه نكنيد. اين يك روش كاملا تضمين شده است و امتحان خود را طي سالهاي زياد پس داده است.

بعد از اينكه در سايت ثبت نام كرديد؛ براي مشاهده زيرمجموعه هاي خود و همچنين پولهاي كسب شده؛ در سايت در سمت چپ صفحه و بالا روي گزينه Member Login كليك كرده و نام كاربري و كلمه عبور خود را وارد كنيد. شما در ابتدا 10$ موجودي داريد كه بابت ثبت نام ميباشد !

اگر شما فقط 20 نفر را عضو كنيد و به همين ترتيب آنها هم همين كار را ادامه دهند شما حداقل 5000 دلار (4500000 ميليون تومان) بدست مي آوريد. پولهايتان را هم به آدرستان در هر جاي دنيا كه باشيد مي فرستد. ميتوانيد دوستان و آشنايان را تشويق به ثبت نام كنيد و يا از طريق چت يا فرستادن ايميل يا اگر سايت و وبلاگ داريد با تبليع در آن و انواع روشهاي ديگر عضو گيري كنيد.

اگر شما 50 نفر را عضو كنيد و اين چرخه ادامه داشته باشد (آنها هم 50 نفر را عضو كنند) شما حداقل دويست هزار دلار يا 160 ميليون تومان دريافت خواهيد كرد كه اگر فعال باشيد در عرض چند ماه امكان پذير است.

توجه داشته باشيد چون عضويت در اين سايت بسيار راحت و رايگان و حتي همراه با 10$ جايزه است براحتي مي توانيد عضو گيري كنيد. براي امتحان كردن هم يك تك توماني نياز نيست پرداخت كنيد. براي ثبت نام به آدرس زير برويد. آموزش ثبت نام در پايين همين صفحه آمده است.

پس از رسيدن پورسانتها به 50$ چك شما توسط سرويس پستي كلاس يك ايالات متحده به آدرستان ارسال ميشود كه ميتوانيد با رفتن به يكي از بانكها ( پيشنهاد من بانك ملي يا رفاه است) كه شعبه ارزي دارد آن را نقد كنيد. البته بانك ملي و رفاه يا هر بانك ديگر در ايران براي نقد كردن چك پول شما مقدار كمي ( تقريبا 4 $ ) از مبلغ كل آن به خاطر هزينه هاي بانكي! برميدارند.

نكته خيلي مهم :

چون سود دهي اين سرويس در مقايسه با ساير سرويسها بالاست بعضي ها وسوسه ميشوند كه از طريق خودشان عضو خودشان شوند. به ياد داشته باشيد از هر كامپيوتر فقط يكبار امكان ثبت نام وجود دارد. اين شركت از يك سيستم پيشرفته به نام Anti Cheat استفاده ميكند كه اين سيستم هر 15 روز يكبار حساب كليه مشتركين را مورد بررسي قرار ميدهد و در صورت برخورد با مورد مشكوك عضويت شما + كليه پورسانتهاي دريافتي شما باطل خواهد شد. پس ريسك نكنيد چون بي فايده است.

===================================

نحوه ثبت نام: .روي لينك زير كليك كنيد .

http://www.resource-a-day.net/member/index.cgi?tejaratjahani
در بالا و سمت راست صفحه يك گزينه به نام بعد ازكليك روي لينك بالا يك صفحه ظاهر خواهد شد.Subscribe Click Here وجود دارد. روي آن كليك كنيد. در صفحه بعد تقريبا در وسط پنجره سمت چپ؛ يك كادر است كه شما بايد آدرس ايميل خود را در آن وارد كنيد. بعد از وارد كردن ايميل خود در كادر روي Subscribe كليك كنيد. پس از اين كار بلافاصله يك ايميل براي شما خواهد آمد. در آن نامه يك لينك قرار دارد كه چنانچه شما ميخواهيد عضو شويد, بايد روي آن كليك كنيد تا فرم ثبت نام ظاهر شود. پس از اين مراحل و ظاهر شدن فرم آنرا بدين صورت پر كنيد:

Choose a user name:
در اينجا نامي را كه ميخواهيد به اكانت خود اختصاص دهيد وارد كنيد.

(از فاصله و علايم اختصاري استفاده نكنيد. براي مثال: jamesesmit )

(اين نام نبايد قبلا توسط شخص ديگري انتخاب شده باشد)
==========================================
Create your password:
در اينجا رمز اكانتتان را وارد كنيد. (حداقل 6 كاراكتر شامل اعداد و حروف)
==========================================
First name:
نام خود را وارد كنيد.
==========================================
Last name:
نام خانوادگي را وارد كنيد.

( اگر دنبال فاميل داريد حتما بنويسيد تا موقع نقد كردن چك مشكل پيش نيايد! )
==========================================
Street address:
آدرس خيابان محل زندگيتان را وارد كنيد.

با توجه به اين پر كنيد:

street = st = خيابان

alley = كوچه

Avenue = Ave = خيابان

Square = Sq = ميدان

Number = No = پلاك

Building = ساختمان
==========================================
City:
نام شهر خود را وارد كنيد.
==========================================
State/province:
نام شهرستان خود را وارد كنيد.
==========================================
Country:

نام كشورتان را از ليست داده شده انتخاب كنيد.
==========================================
ZIP code:

0098

==========================================

پس از اين مراحل روي دكمه I agree, subscribe me! كليك كنيد تا عضو شويد.( البته تمامي اين اطلاعات به جز نام كاربري شما بعد از ثبت نام قابل تغيير است) و منتظر باشيد تا چند دقيقه ديگر يك ايميل تبريك با موضوع Thank you for Subscribing with Resource-A-Day به مناسبت ثبت نام براي شما بيايد. در اين ايميل آدرسي لينك شما كه براي عضو گيري و جذب زيرمجموعه بايد استفاده كنيد نيز هست. براي پيدا كردن آدرس لينك خودتان در متن همان ايميل عبارت زير را جستجو كنيد :

Your assigned webpage link is
(This is the link you will use to sponsor others under you)

لينكي كه در زير اين قسمت نوشته شده است آدرسي است كه شما بايد آن را در اختيار دوستانتان قرار داده و آنها را به ثبت نام در سايت راهنمايي و تشويق كنيد. كار شما فقط و فقط همين است !!! ( بهتر است از روي آدرس لينكتان يك كپي بگيريد و در يك فايل متني ذخيره كنيد.)

در حالت عادي بعد از پر كردن فرم عضو شده ايد. ولي در برخي موارد به دليل تشابه اطلاعات وارده شده شما با ساير مشتركين؛ ثبت نام به صورت كامل انجام نميشود و به عبارت Sorry you have already joined برخورد ميكنيد. اين هم به اين دليل است كه كاربران ايراني اين سايت بسيار زياد هستند و نامهاي كاربري و اطلاعات آنها شبيه به هم است. پيشنهاد ميكنم در انتخاب نام كاربري خود از اسمهاي : علي - سارا - محمد - سعيد كمتر استفاده كنيد. چون اين اسامي خيلي زياد مورد استفاده قرار گرفته اند و احتمال برخورد شما با عبارت بالا را بيشتر ميكند.

==========================================

بعد از اينكه در سايت ثبت نام كرديد؛ براي مشاهده زيرمجموعه هاي خود و همچنين پولهاي كسب شده و تغيير مشخصات خود؛ در سايت در سمت چپ صفحه و بالا روي گزينه Member Login كليك كرده و نام كاربري و كلمه عبور خود را وارد كنيد. حالا ميتوانيد مقدار پول كسب شده و تعداد زير مجموعه هايتان را ببينيد. همچنين ميتوانيد مشخصات خود ( ايميل - آدرس پستي - پسورد و...) را تغيير دهيد.

همچنين به محض اينكه فردي به زير مجموعه شما اضافه شد فورا يك ايميل دريافت ميكنيد كه به شما خبر ميدهد شخصي به افراد كادر زيرگروه شما اضافه شد و 40 سنت به حسابتان اضافه شده است.

هواي زير مجموعه هاتون روهم داشته باشيد. چون همونطور كه گفتم تا چهار نسل زيرشاخه شما اگه عضو گيري كنند به شما پول تعلق ميگيره. اگه زير مجموعه هاي شما هم در عضو گيري فعال باشن خيلي زودتر و بيشتر از اوني كه فكرش رو بكنيد پول به دستتون ميرسه. ولي اگه اونها زياد فعال نباشند كار شما كند پيش ميره. پس براي افراد زيرشاخه تون وقت بگذاريد و راه و چاه رو نشونشون بديد و تا جايي كه امكانش هست بهشون گير بدين و روشون كليد كنيد كه عضو گيري كنند نه به اين نيت كه خودتان پولدار شويد بلكه به اين نيت كه آنها هم همراه شما پولدار شود و زندگيشان تغيير كند.

اكنون خودتاتن را در ۲ سال آينده فرض كنيد )با داشتن اين كار و فعاليت در آن(.

به هر چه دوست داريد رسيده ايد.

موفق باشيد.
 

E-Commerce

Registered User
تاریخ عضویت
13 ژانویه 2008
نوشته‌ها
134
لایک‌ها
1
محل سکونت
E-Commerce & IT
هیچ چکی از ایالات متحده به ایران ارسال و دریافت نمیشه واین کار طبق قوانین آمریکا جرم محسوب میشه
 

†$H@ki®@†

Registered User
تاریخ عضویت
16 دسامبر 2005
نوشته‌ها
1,764
لایک‌ها
4
سن
54
محل سکونت
The Wall (0)
دوست عزيز وقتت رو براي جمع كردن رفرال تلف نكن
چون اگر هم جمع كني كه بعيد ميدونم - اون شركت ها پولي بهت نميدن و وقتت حروم ميشه


از ما گفتن بود - (مبدونم براي شما كه تازه كاري باور حقيقت سخته ولي بهتره كه همون اول راه اشتباه نكني...)
 

sarsabz

Registered User
تاریخ عضویت
3 فوریه 2006
نوشته‌ها
842
لایک‌ها
2
محل سکونت
روی زمین
نمونه بارز ایرانیش تازه وننو بود که الان خبری ازش نیست!
کلی ها وقتی گذاشتند رفرال جمع کردند ولی آخرش، از این گذشته اینجا جای وب مستر هاست!نه از این کارا، فروم بفلی باید می رفتید
 

antonio_persian

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 مارس 2008
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
نمونه بارز ایرانیش تازه وننو بود که الان خبری ازش نیست!

تو برميداري سايت به اين معتبري كه توي 6 ماه 470 $ برام فرستاده را با شركتهاي ايراني مقايسه ميكني؟
البته نقد كردن چكش يكم سخت بود ولي توي 6 ماه 470$ خيلي خوبه
تازه چون تصاعديه بعدا بيشتر هم ميشه
من خودم يك وبلاگ فعال هم دارم
 

saeid.z

Registered User
تاریخ عضویت
20 دسامبر 2005
نوشته‌ها
2,073
لایک‌ها
3
محل سکونت
آمستردام
317gzkj.gif



127fs1718072.gif
 

sarsabz

Registered User
تاریخ عضویت
3 فوریه 2006
نوشته‌ها
842
لایک‌ها
2
محل سکونت
روی زمین
[اولین عبرت زندگی تولد و آخرین آن مرگ است]
به نقل از بالا بالا!
 

warior Gipsy

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 مارس 2008
نوشته‌ها
8
لایک‌ها
0
همچین نوشته بودین تجارت الکترونیک که گفتم چی هست . اسم اینکار که نه تجارته نه چیز دیگه . وقت تلف کنی بیشتر نیست . حیفه عمرتونه .
 
بالا