برگزیده های پرشین تولز

وقتی اتم لایف مظلوم بود !!(ریویوی شخصی از اتم لایف)

vocian

Registered User
تاریخ عضویت
13 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
1,002
لایک‌ها
4
همونطور که خیلی هاتون میدونین بنده 2 روزه که اتم لایف به دستم رسیده . اتم لایف رو از اکسپنسیس کانادا خریدم که نهایتا (با شیپمنت 2 روزه 60 دلاره! ) برام 462 چوق آب خورد . همونطور که اکثر شما میدونین بنده عاشق سینه چاک رم 128 هستم و هیچ چیز رو به اون ترجیح نمیدم. البته اکثرا هم میدونین که قصد تعویض دستگاه رو به هیچ وجه نداشتم . اما به علت قیمت وحشتناک عالی ای که این دستگاه داشت (در اصل 400 چوق باید پام آب می خورد!) به سرم زد که این دستگاه رو بخرم . البته بعدها هم به فکرم افتاد که دستگاه چون کاملا آکبنده اینجا با چیز دیگه ای (علی الخصوص سری آلتیمیت سر ضرب) تعویض کنم . اما زمانی که دستگاه رو تحویل گرفتم شیطون به سرم زد که با همون برچسب روشنش کنم یه امتحانی بکنم . خلاصه با هزار دردسر از لای نوشته ها چند تا برنامه نصب کردم و سرعت دستگاه رو که دیدم نتونستم تحمل کنم برچسب رو کندم الانم خدمت شما هستم و به هیچ وجه پشیمون نیستم.

علت اصلی نامگذاری تاپیک هم همین هست. بنده خدا اونقدر پشت سرش حرف زده شده که به شک و تردید همه راجع بهش فکر میکنند. و واقعا در حقش ظلم شده . ایشالا که بشه یه قسمتی از ناحقی ها رو جبران کرد.

میخواستم زود تر از اینها این تاپیک رو بزنم اما بعضی چیزا مانع میشد از جمله اینکه میخواستم هر چیز ممکنی رو امتحان کنم .

فعلا به خاطر اینکه صحبت ها پراکنده نشه این تاپیک رو زدم . از امشب شروع به عکس گرفتن میکنم تا بتونم یه ریویوی مناسب از این دستگاه در بیارم. البته چون یه بخش ریویو باطری ، سرعت و سازگاری بود و اینها نیاز به زمان داره این تاخیر به نظرم به جا بوده . و البته با این که نتایج خیره کننده است اما سعی میکنم این قسمت رو یکی دو روز بعد وقتی کامل مطمئن شدم بگذارم و فعلا به مشخصات کلی بپردازم.

از اونجایی که اتم هنوز دستمه و اتم دستگاهیه که معمولا همه دیدنش و از یه نظر هایی میشه یه سنگ محک قرارش داد و البته هنوز به نظر بنده از جمله دستگاههای کامل و بی دردسر هست که حقی بر گردن بنده داره و عمری به بنده حال با عزت داده !! سعی میکنم تا جایی که ممکنه این ریویو رو به صورت مقایسه ای انجام بدم. امیدوارم چیز خوبی در بیاد.

اگه دوستان مورد خاصی هم مدنظرشون هست بگن که اون رو هم در ریویو قرار بدم

3 پست بعدی برای رزرو قرار داده میشه و فعلا خالی هست که به مرور زمان پر میشه
 

vocian

Registered User
تاریخ عضویت
13 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
1,002
لایک‌ها
4
قسمت اول رو سعی میکنم به مشخصات ظاهری و چیزهایی که در دقایق اول به چشم میاد اختصاص بدم .البته صحبت های من در این بخش زیاد مهم نخواهد بود و اون چیزی که در اصل اهمیت داره عکس هاییه که میگیرم و بیشتر من باید نقش زیر نویس رو بازی کنم .


دیزاین کلی:
http://www.************/files/a26j6qfpvz81kk7kmjel_thumb.jpg

حقیقتش رو بخواین بنده به شخصه عاشق اتم بودم . طرح مشکی براقی که داشت در بین پاکت پی سی ها من رو به خودش جذب کرده بود. اما وقتی اون رو کنار اتم لایف قرار میدم دیگه زیبایی ای نداره . جنس بدنه اتم لایف همون جنسه اما رنگ سیاه دکمه ها (به جز دایره وسط) و جنس استیل دکمه های وسط (دقیقا همون جنسی که در کلید وسط اتم وجود داره) به علاوه دوره ی استیلی که وجود داره هارمونی زیبایی ایجاد کرده .

البته از اونجایی که بنده علاقه ی ویژه ای به بدنه ی براق پاکت پی سی دارم و از اونجایی که احساس میکنم به درستی نمیتونم این احساس رو با کلمات بیان کنم از ریویویCNet پاراگرافی که در توصیف طراحی اتم لایف به کار برده رو جدا کردم:

"Ok, we confess we're not big fans of glossy handhelds, but if you have a high tolerance for smudgy surfaces, the O2 Xda Atom Life is undeniably sexy. "

ترجمه :

اعتراف میکنم که علاقه ی زیادی به موبایل های براق ندارم ، اما اگر شما جزو آندسته از افرادی هستید که تحمل سطوح لکه دار را دارید ، اتم لایف به صورت غیر قابل انکاری برای شما سکسی خواهد بود.


البته بنده هم اعتراف میکنم همونقدر که اثر انگشت رو اتم جذب میکرد ، اتم لایف هم اثر انگشت رو جذب میکنه و اگر در زمینه اثر انگشت وسواس دارید اصلا به این دستگاه فکر نکنید !! در عوض میتونین O2 Comet رو انتخاب کنین که دقیقا همین دستگاهه که در آلمان فروخته میشه و بدنه اش فقط ماته!


سایز:

از اونجا که این دستگاه ساکسسور اتم هست سایز تقریبا در همون مایه هاست .
لایف 106×58×18 میلیمتر در مقابل اتم 102×58×18.5 میلیمتر . این که دستگاه 4 میلیمتر از اتم بلند تر هست به وضوح در عکس ها مشخصه ، اما در مورد ضخامت تا قبل از اینکه مشخصات رو ببینم فکر میکردم 2-3 میلیمتری لایف نازکتره . البته بلند تر بودن لایف رو به داشتن دکمه سافت کی و فاصله بیشتر بین دکمه ها و ال سی دی میشه بخشید. در ضمن با توجه به نوار نقره ای که لایف داره به چشم حتی از این مقدار هم نازکتر به نظر میاد!

وزن :

لایف 145 گرم در مقابل اتم 140 گرمی که با توجه به استیل بودن نوار ها اضافه شدن دوربین دوم و تری جی + 4 میلیمتر اضافه طول نه تنها قابل توجیهه بلکه به نظرم قابل تقدیر هم هست!

احساس در دست:

اگه شما هم اتم رو در دست گرفته باشید احساس چاقی دستگاه بهتون منتقل میشه . دستگاه جزو دستگاههای کم حجم و کوچیک زمان خودش بود که به راحتی در هر جیبی جا میشد اما نمیشه گفت که خوشدست بود اما این وضعیت در اتم لایف متفاوته . به دلیل نازک تر شدن و البته بلند تر شدنش احساس بهتری به آدم میده و دیگه خبری از احساسات قبلی نیست البته بخشی از این احساس مربوط به لبه مقاوم استیل هم میشه .

جنس بدنه :

قبلا هم توضیح دادم جنس همون پلاستیک براق هست که در اتم به کار رفته . دور ال سی دی پلاستیکی مات به کار رفته (تو مایه های S200) که از حق نگذریم بهش احساس خوبی ندارم . جنس دکمه ها بسیار بهتر از اتمه و به نظرم دیگه خبری از رنگ رفتگی نخواهد بود (به پد اتم در عکس ها دقت کنین!) و به جای حاشیه ی مشکی ماتی که دور اتم وجود داره لبه ی استیلی وجود داره که در اون دکمه های استیل ولوم و ... جاسازی شده اند . وقتی به طور کلی به این دستگاه نگاه میکنین احساس میکنین سعی کردن اتمی بسازند که مثل جدش باشه ولی تمام مشکلاتش حتی رنگ ضعیف دکمه های کنار رو به طریقی حل کنه و از حق نگذریم کاملا موفق بوده .


خوب حالا که کلی همه جوانب دیده شد بریم سراغ جزئیات :

اول از جلو شروع میکنیم

http://www.************/files/2dv67lvxsbp5461wgzt8_thumb.jpg

همونطور که میبینین 2 دکمه سافت کی که در اتم به شدت نیاز بهشون احساس میشد به این دستگاه اضافه شدند . به علاوه به جای دریچه های فسقلی اسپیکر که باعث ناهمخوانی دکمه های مدیا پلیر و ویندوز با دکمه های سند و اند میشد این دریچه ها به کنار منتقل شدند که قیافه رو به طور کلی تغییر دادند . هر چند که همه این سوراخ ها باز نیستند و در هرطرف 10-12 تا سوراخ واقعی وجود داره!

دکمه مدیا پلیر در ام دبلیو جی اتم لایف به جای باز کردن برنامه او2 مدیا سنتر ، مدیا پلیر رو باز میکنه (چون برنامه رو نداره ) البته بنده از همون ساعت اول تبدیلش کردم به اوکی/کلوز که با دو سافت کی خیلی جاها نیازم به استایلوس رو از بین میبره

اسکرین ها هر دو 2.7 اینچ هستند . اسکرین اتم از نظر شفافیت رنگ بسیار معروفه (جزو معدود 262 کیلو بیت ها یی که البته به دلیل محدودیت ویندوز موبایل 64 کیلوبایت افکتیوه) اما در محصولات اچ تی سی و حتی اتم اگزک هم این رنگ ها دیده نمیشه و بر همگان واضح و مبرهنه . هرچند صفحه کیو وی جی ای هست و نیازی به توضیح نداره که رزولوشن به هیچ وجه با مقوله شفافیت و زیبایی رنگ هایی که من میگم متفاوته . به شخصه اصلا تصور این رو نداشتم که اسکرینی شفاف تر از اتم ببینم اما اتم لایف نظرم رو عوض کرد. متاسفانه در عکس به خوبی معلوم نشد و من از گذاشتن عکس خود داری میکنم ولی وقتی دو صفحه رو در کنار هم میگذارین ابهت اتم کاملا از بین میره!!. در ضمن مشکل کم بودن نور پس زمینه از بین رفته . اتم رو من با نور پس زمینه 4 در فضاهای سربسته استفاده میکردم اما برای لایف پس زمینه 2 برای این فضا ها همون شدت نور 4 رو در اتم داره . در ضمن در فضای باز با حداکثر نور به زور میشد با اتم کار کرد در حالی که برای لایف این مشکل وجود نداره و به راحتی با درجه 10 و حتی 8 میشه باهاش کار کرد.

و حالا قسمت بالایی در سمت راست که دوربین ویدیو کال هستش که برای مشرکین و کفار دیار قربت کمبودش به شدت نیاز میشد اما برای ما مسلمونهای متمدن اصلا نیازش احساس نمیشه (تازه کلی هم تهاجم فرهنگیه!!) رزولوشن این دوربین 640*480 هستش که هم میشه ازش فیلم برداری کرد هم عکس گرفت هم موهای خودمون رو توش مرتب کنیم!! و البته پشت سرمون رو یواشکی ببینیم!!!! بعید میدونم کارکرد دیگه ای در کشور هسته ای ما از این دوربین بشه داشت!!

در کنار دوربین اسپیکر هستش که از اتم صداش به مراتب بیشتره و دیگه مشکلی در مورد کمی صدا نخواهید داشت و شفاف تر هم هست. و مثل اتم چراغ های آلارم در اینجا به صورت مخفی وجود داره . سبز برای رادیویی ، قرمز برای هر گونه آلارم و زرد برای وایرلس و بلوتوث، اگر اشتباه نکنم خبری از چراغ آبی به تنهایی برای بلوتوث نیست (برخلاف اتم) و آرم همیشگی او2 هم بالا سمت چپ.

ممکنه سئوال براتون پیش بیاد مگه من ام دبلیو جی نگرفتم ؟ جواب مثبته . پس قضیه آرم او2 چیه؟ حقیقت اینه که اصلا کارخانه ای اختصاصی برای ام دبلیو جی در هیچ کجای دنیا وجود نداره . این شرکت فقط یک جعبه زده (میشه گفت طراحی روی جعبه چون جعبه دقیقا او2 هست) روی دفتر چه آرم ام دبلیو جی زده (حتی طراحی دفتر چه رو عوض نکرده و البته یک عدد چسب ناقابل روی آرم او2 چسبونده به اسم ام دبلیو جی. خیلی دوست داشتم که دستگاه رو با مارکش نگه دارم عکس بگیرم . مارک در حد آدامس های عکس دار بود که کج هم چسبونده شده بود ! اما نتونستم تحمل کنم کندمش !!حتی این شرکت به خودش زحمت تغییر آرم او2 رو نداده . پس اصلا نگران کیفیت نباشید . دقیقا او2 هست و لاغیر!!



خوب حالا بریم به کناره های دستگاه اگه خسته شدید کمی تحمل کنین این قسمت رو سریع خواهم گذشت

سمت چپ دستگاه

http://www.************/files/uao89vrvtdsg8oo6u0ow_thumb.jpg


همونطور که میبینین در این قسمت دکمه های ولوم گذاشته شده . همونطور که قبلا توضیح دادم دکمه ها از جنس استیل ساخته شده و کمی برامده تر از لبه دستگاهه و فشار دادنش رو خیلی راحت تر کرده . به علاوه به نظرم دقت زیادی در طراحی دکمه ها به کار رفته و اندازه و جای بسیار قشنگی قرارداده شده اند و اون فرورفتگی ای که براشون تعبیه شده بسیار زیبا ترشون کرده . دکمه های ولوم مثل اتم در صورت نگه داشته شدن به voice recognition میبرن دستگاه رو.

در قسمت راست هم اینفرارد رو میبینین که به درد 1- ارتباط با وسایل عصر حجر و 2 – کنترل دستگاههای خانگی و دزدگیر ماشین میخوره که دعا میکردم مثل فلیم از نوع صنعتی باشه که متاسفانه نبود و بردش حداکثر 2 متره . البته شما هم متوجه شدید که اینفرارد اتم لایف برخلاف اتم در سمت چپه و امکان استفاده از کیف کی برد دار اتم اگزک براش موجود نیست!


قسمت بالایی دستگاه:
http://www.************/files/kxi9mz3tpadc53sbsz9k_thumb.jpg

مموری این دستگاه مثل اتم مینی اس دی هست که در مورد اتم لایف مدل ام دبلیو جی ساپورت نیتیو از اس دی اچ سی داره . دیروز یه مموری میکرو اس دی 8 گیگ کلاس 4 ترنسند گیر آوردم و یه آداپتور میکرو به مینی . مثل ساعت کار کرد . بدون هیچ مشکلی . که البته این مزیت مهمی نسبت به اتم هست. مثل اینکه در رام های غیر اریجینال اتم هم دیگه مشکلی با رم های مینی اس دی اچ سی 8 گیگ نیست . البته قبلا برای اتم یه مموری بی نام نشون 8 گیگ مینی داشتم که با تعویض به ویندوز موبایل 6 دیگه جواب نداد و ردش کردم.

راستی یکی از برتری های اتم لایف ام دبلیو جی به اتم لایف او2 همین ساپورت نیتیو مینی اس دی اچ سی هست.

دکه پاور رو هم که همه میدونین چی کار میکنه . البته یه لگ نیم ثانیه ای داره و بر خلاف اتم که بلافاصله بعد از فشردن صفحه روشن میشه در این دستگاه یه لگ خیلی کوتاه تا روشن شدن صفحه وجود داره که نمیدونم واسه فیرم ور هست یا دستگاه

یه چیز جالب که در دفتر چه هم ننوشته بود این بود که اگه دکمه پاور رو 2 ثانیه نگه دارین دستگاه از شما میپرسه میخواین دستگاه رو خاموش کنین و اگر اوکی رو بزنین دستگاه خواموش میشه و دیگه باطری مصرف نمیشه . مثل اینکه با برنامه این کار رو برای اتم هم میشه کرد اما من نکرده بودم و جالب بود که اتم لایف این ویژگی رو سر خود داره.


سمت راست دستگاه:
http://www.************/files/oavjyshqqv6iuk88caoh_thumb.jpg

این قسمت هم مشخصه و چیزی واسه گفتن نیست . فقط کلید ظبط هم دو کاربرده است . با یک فشار به نوت میره و با نگه داشتن به حالت ظبط صدا میره.


و پایین دستگاه

http://www.************/files/9sheto0o6xwbhlzzgcql_thumb.jpg

که از چپ به راست دکمه مورد علاقه من (استایلوس!) ، مینی یو اس بی(سرعت بالاتر در اتم لایف) با 3 حالت مختلف از منوی ستینگ (مس استورج و 2 حالت اکتیو سینک!) و جک هدست 2.5 میلیمتر و میکروفون گوشی هستش .


پشت دستگاه

http://www.************/files/717ciy6kyynlqghjday0_thumb.jpg

متاسفانه دستم در این مورد لرزید و الان امکان عکس گرفتن مجدد نیست . اگر وقتی بود بعدا این عکس رو عوش میکنم . اما فعلا همین عکس کفایت میکنه .


همونطور که میبینین درب پشتی مال ام دبلیو جی هست !! تنها چیزی که یادگار ام دبلیو جی هست و البته اینم به صورت چاپی و نه به صورت برجسته مثل او2 هست. در قسمت پایین هم آرم کوالکام برای چیپست تری جی ، سی دی ام ای ای که در این دستگاه هست گذاشته شده. البته این قیمت اریجینال این درب حدود 10-15 دلاره و درب اتم لایف به اتم نمیخوره.

در مورد دوربین کیفیت بهتر از اتم هست . با حدود 2-3 ثانیه تاخیر برنامه اش اجرا میشه (اتم در بهترین حالت 7-8 ثانیه طول میکشه ) نور فلاش دقیقا مثل اتم هست و میشه گفت کاربردی نداره .

تنها یه تفاوت داره که البته به نظر من که بسیار مهمه . اونم اینکه حالت ماکرو داره که در زمان فعال شدن لنز کمی جلو میره و صدای تغییر مکانش شنیده میشه و از اشیاء نزدیک شفاف عکس میگیره . اگه شد در قسمت بعدی نمونه عکس ها رو مقایسه میکنم. به درد تقلب ، عکس از کارت ویزیت و .... زیاد میخوره (البته اگه علاقه ای به عکاسی از ملخ و گل و ... نداشته باشین!!)
http://www.************/files/9dp6uuypykydbuknu5dh_thumb.jpg

در ها کاملا به هم شبیه هستند . یک ضخامت یک کیفیت . باطری ها هم همینطور . اول که دستگاه اومد با باطری اتم تستش کردم . یک میلی آمپر و یک ولت

و همونجور که میبینین داخل بدنه اتم لایف سفید هستش که علتش رو نمیدونم !!

http://www.************/files/w0if1yva7vz7hob0qlzw_thumb.jpg

اینهم زیر باطری و محق قرار گرفتن سیم کارت.
http://www.************/files/rnf8q69avfhz3j7wx6ue_thumb.jpg

استایلوس اتم لایف رو هم که همونطور که میبینید یه هوا بلند تر و چاق تره که تو دست گرفتنش رو راحت تر میکنه و بدنه اش استیله که مثل استایلوس اتم رنگش نمیره ولی اگه دستتون عرق زیاد میکنه ممکنه با لیز خوردنش مشکل داشته باشین. و قسمت بالا هم فلزی هست . خیلی استایلوس اتم شکسته دیدم که از این قسمت بوده . او2 هم فهمیده این مشکل رو حل کرده . استایلوس در جاش شل نیست و با کمی فشار در میاد (بیشتر از اتم )
البته تا یادم نرفته بگم که اتم لایف ام دبلیو جی 1 استایلوس اضافه و اتم لایف او 2 دوعدد استایلوس اضافه با دستگاه میدن (برخلاف اتم که بی استایلوس اضافه است)
http://www.************/files/3mt3fohyblliymqbwtzj_thumb.jpg
اینم از بحث شیرین هندز فری ها . سمت چپ هندز فری اتم سمت راست هندز فری اتم لایف.

هندز فری اتم رو که میشناسین؟ باس و تریبل قوی کیفیت خوب و متاسفانه برای گوش ما ایرانی ها بزرگ و آزار دهنده . طوری که من مجبور شدم از مبدل و هدفون 630 کریتیو استفاده کنم . مشکل رو حل کردم اما وقتی کسی زنگ میزنه هدفون رو باید در بیارم و گوشی رو بگیرم جلو دهنم!! حالا اگه تو تاکسی باشم که هیچ!! و البته یه مشکل دیگه اینکه گیره هم نداره

هندز فری اتم لایف کیفیتی کاملا مشابه با 630 کریتیو داره با باس بهتر که برام عجیب بود . چون معمولا کیفیت ها پایین تره . دیگه نه دردسر مبدلی هست و نه دردسر زنگ زدن . گیره هم داره . جالب تر از همه این که ام دبلیو جی این یکی مارک او2 رو بی خیال شده !!! کیفیت خیلی خوبه جوری که اصلا انتظار نداشتم خیلی خوب تو گوش جا میگره 2 سایز دیگه هم سری موجوده و کلا بی خیال هندز فری دیگه ای شدم.


هندز فری هم یه مقدار سخت سر جاش فرو میره و حسابی محکم میشه .


در کل:

رو راست بگم هر چی اتم کم داشته اینجا اضافه شده و واقعا جانشینی به حق برای اتم حداقل از بعد ظاهریه . بنده به شخصه احساس خاصی نسبت به ظاهرش دارم اما بازم میگم اگر شما وسواسی هستید یا
 

vocian

Registered User
تاریخ عضویت
13 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
1,002
لایک‌ها
4
قسمت دوم کامل نشده . اما واسه اینکه دوستان بیشتر معطل نشن تا اونجایی که نوشتم رو اینجا قرار میدم. از بابت تاخیر معذرت میخوام

ریویوی اختصاصی از اتم لایف (قسمت دوم )

سلام به همگی .
علاقه ی بسیاری برای زودتر نوشتن این قسمت از رویو را داشتم ، ، اما از آنجا که این قسمت به پرفورمنس دستگاه که مهمترین و اساسی ترین فاکتور در انتخاب این هندهلد است میپردازد دارای حداکثر اهمیت است و به همین دلیل قصد حجو نویسی و سر سری گرفتنش را نداشتم. اما با این حال عذر بنده بابت تاخیر بوجود آمده را صمیمانه بپذیرید.

این قسمت رو به حسین (فرانکشتاین) تقدیم میکنم ، به خاطر علاقه ای که به اتم لایف داشت (و دارد) و به خاطر تلاشی که برای تحریک من به خرید این دستگاه و جلوگیری از تعویض آن انجام داد که از حق نگذریم دومین دلیل برای نگه خریدن و نگه داشتن اتم لایف بود (اولین دلیل هم کاملا قابل پیش بینی است!)

اگر منتظرید که از همان اول به سراغ پرفورمنس بروم و به شما بگویم که سرعت فلان است و بسال و همین و بس کاملا اشتباه کرده اید . اما اگر حوصله روده درازی بنده را ندارید و منتظر جواب صاف و پوست کنده ی یک خطی هستید تا بقیه قصه آزارتان ندهد بگذارید تجربه شخصی خود در این یک هفته را در چند خط به شما صادقانه بگویم:

اتم لایف سریع ترین دستگاهی است که به عمر دیده ام . سریعتر از چیزی که بتوانید تصورش را بکنید و استفاده ای برای این سرعت پیدا کنید. بنده که در این یک هفته هر چه گشتم نتوانستم برنامه ای پیدا کنم که باعث اورلود شدن پروسسور شود تا بتوانم بهتر پروسسور را تست کنم . اگر شما توانستید به من هم خبر بدهید.

خوب تا اینجا تکلیف خیلی ها روشن شد . آنها هم که دنبال چند خط شسته و رفته نبودند باید کمی صبر کنند چون تا آخر این رویو به پرفورمنس نخواهیم پرداخت . تمام این هفته هم و غم من این بوده که دستگاه را از تمام جهات و با بیشترین برنامه ها تست کنم . از باتری گرفته تا رادیو ای و رادیوی دستگاه . از رم گرفته تا اسکیل کردن پروسسور و و و

اما به ترتیب از تست های آسان به سخت :

1- رادیو ای

خیلی ها سئوال کرده بودند که وضعیت رادیو ای و آنتن دهی چطوریه؟ از اول توضیح میدم . دستگاهی که بنده گرفتم همونطور که قبلا هم گفتم ام دبلیو جی و نه او2 هست . که تفاوت هاش ویندوز بالاتر با درایور های بالاتر از جمله رادیو ای بالاتر هست. تا اونجا که بنده متوجه شدم آپدیت رادیو ای برای لایف (مثل فلیم) نیومده و در رام ها هم ایمیج رادیو موجود نیست . پس هر کس با همون رادیو ای که از کمپانی تحویل گرفته داره کار میکنه و البته خیلی از دوستان که اون ابتدا دستگاه رو تهیه کردند مثل دارندگان فلیم مشکل رادیو ای رو دارند و نیاز نیست توضیح داده بشه که این مشکل از چه قراره .

اما بنده که از روی شانس دستگاه ام دبلیو جی رو گرفتم اصلا اینچنین مشکلی را نداشتم . از همان روز اول هم دستگاه در شبکه فعال بود و مشکل رجیستر وجود نداشت.

در کل آنتن دهی برای من به یک معجزه شبیه بود. آنتن دهی فوق العاده است و بنده تا قبل از این اصلا باورم نمیشد که یک پاکت پی سی بتواند به این خوبی آنتن بدهد . حقیقتش این یک هفته 4-5 مدل نوکیا و 2-3 مدل سونی اریکسون رو در تهران و جاده های اطراف تهران با لایف مقایسه کردم شاید جایی رو پیدا کنم که تئوریم رو باطل کنه اما نشد که نشد . چه از نظر درصد آنتن دهی و چه از نظر کیفیت مکالمه همیشه اگر یک سر و گردن لایف بالاتر از سونی اریکسون و نوکیا نبود برابر بود!! (البته میشود گفت که اکثرا یک سر و گردن بالاتر بود!! ) که اصلا با تصور من از آنتن دهی پاکت پی سی ها متناقض بود.
یک مورد از این تست ها مربوط به جاده تهران قزوین میشه که چندین محل آنتن از بین میره اما من با لایف فقط در 3 نقطه هر کدام به اندازه 4-5 ثانیه آنتن رو از دست دادم در حالی که با نوکیا های 70-80 تومانی که بهتر از هر موبایل دیگری آنتن می دهند چندین نقطه اضافه ی قطعی رو هم داشتم . دوستانی که زیاد این جاده رو میرن و میان ممکنه حتی بدونند کجا ها رو میگم.

در کل به آنتن دهی لایف نمره 20 میدم . من رو که کاملا راضی کرد.



2- نور پس زمینه :
یکی از مشکلاتی که اتم خدا بیامرز و اکثر پاکت پی سی ها داشتند و دارند نور پس زمینه کم و ناخوانا شدن اونها در روشنایی و در مقابل نور آفتاب است . به دلیل تاچ بودن این صفحات و لایه هاشون بیش از این هم از اونها انتظاری نمیره . در مورد اتم در روز اگر محافظی هم داشته باشید با درجه بک لایت10 به زور بتوانید شماره ای رو پیدا کنید و یا اس ام اسی رو بخوانید. ایبوک که جای خود دارد!
اما لایف (همونطور که در اقصا نقاط اینترنت هم نوشته شده) صفحه ای بسیار پرنورتر و شفاف تر از اتم دارد که نه تنها با تنظیمات پایین (از جمله 4 ) در نور کاملا قابل خواندن است . بلکه در صورتی که نور را به اندازه 10 یا حتی 8 تنظیم کنید فراموش خواهید کرد که در روز و جلوی نور آفتاب دارید صفحه را میخوانید و اصلا کیفیت رنگ رو از دست نخواهید داد.


3-رام استیبلیتی :
حقیقتش را بگم در این 1 هفته 1 بار دستگاه هارد ریست شد و 2 بار هم هنگ کرد و البته در هر دو بار دستگاه هیچ تقصیری نداشت.

دفعه اول هنگ کردن زمانی بود که Magic Button را نصب کرده بودم و پاکت اوت لوک را در اکسپشن قرار نداده بودم . از اس ام اس بیرون آمدم (که بسته شد) و بلافاصله روی آیکونش کلیک کردم و دستگاه هنگ کرد. البته دستگاهی ندیدم که در این حالت هنگ نکند اما از حق نگذریم این هم نوعی هنگ کردن است (البته از نوع مسلم آن و مشکلش سواد استفاده کننده و نه دستگاه بی گناه است!)

بار دوم سی پی یو پروفایل را در حالت Best Power قرار دادم (اسکیل سی پی یو به 208 مگاهرتز ) و با برنامه ایکس سی پی یو اسکیلر، پروسسور را به 728 مگاهرتز اسکیل کردم . فکر کنم پروسسور هم مثل من گیج شده بود که به کدام سرعت برود و 208 را قبول کند یا 728 را !! و البته این مورد هم اشتباهی سهوی از بنده بود

و اما چرا هارد ریست؟ بعد از این اسکیلینگ و چند مورد آزمایش دیگر باطری دستگاه امروز صبح تمام شد که بعد از وصل کردن به شارژر در حالت خاموش و روشن کردن بعد از 2 ساعت دیدم که دستگاه 20 درصد فقط شارژ شده . حدث زدم به خاطر خاموش بودن دستگاه بوده اما بعد از روشن کردن دستگاه هم علامت شارژ میآمد اما خبری از شارژ نبود. شک به برنامه ایکس سی پی یو اسکیلر بردم و آنرا پاک کردم . به دو سه برنامه دیگر هم شک داشتم . 1-2 بار هم سافت ریست کردم . تاثیری نداشت که نداشت . آخر سر متوصل به هارد ریست شدم اما بعد از هارد ریست هم تاثیری نکرد که نکرد . کم کم داشتم ناراحت میشدم که دیدم فیش شارژر نصفه داخل رفته . فیش را تا آخر فشار دادم و مشکل حل شد. اینبار هم بی دقتی من بود و نه مشکل دستگاه

بجز این موارد هیچ موردی حاکی از ناآرامی رام و کانفلیکت های نرم افزاری و سخت افزاری به هیچ وجه من الوجوه مشاهده نشد. و تا دیشب حتی فکر تعویض رام و داشتن رامی بهتر اصلا به ذهنم خطور نکرد. البته حسین که راجع به رام پرسید یاد ایکس دی ای افتادم و امروز سئوالی در آنجا پرسیدم که آیا رام جدید بهبودی به رام فعلی دارد؟ اما بعید میدانم که هر چقدر هم رام غیر رسمی عالی هم باشد حاظر شوم این رام عالی و استیبل را عوض کنم ! بهترین و استیبل ترین رام های اتم جلوی این رام باید بوق بزنند!!
خلاصه بگویم با این رام هیچ مشکلی از ابتدا تا بحال نداشته ام (اما مثل اینکه این مورد در باره او2 صدق نمیکند!!)


4- نعمتی به اسم رام زیادی!!

شما هم کمبود رام دارید؟ راممان چه 128 چه 196 چه 256 باشد همه به نحوی دچار اصل پارسیمونی هستیم . از طرفی مجبوریم بعضی برنامه های مهم(یا آنهایی را که مجبوریم) را در رام قرار دهیم . از طرفی باید حواسمان باشد که برنامه های زیادی داریم که فقط برای مهمترین هایشان در رام جا داریم و نباید فراموش کنیم که هر لحظه ممکن است به این لیست اضافه شود و چند مگی را برای روز مبادا هم باید ذخیره کنیم! پروگرام فایل و داکیومنتی هم که در استورج میماند که جای بحثی ندارد و بعد از هر هارد ریست باید به یادمان باشد که پاکش کنیم مگرنه بعد از چند ما یک فولدر پرحجم و بی فایده و در هم و بر هم داریم که به جز پاک کردن کل و البته هارد ریست ویندوز چاره ای برایمان باقی نمیگذارد.
یاد حرف دوست عزیزم امیر می افتم که میگفت این دستگاههای با رام زیاد برای خودشان نعمتی هستند .

حالا میفهمم از چه حسی صحبت میکرد. رامی که هر چه میخواهم بر رویش نصب میکنم . هر چقدر میخواهم عکس می اندازم (و با سرعت بیشتر آنها را ثبت میکنم) و هر فایلی با هر حجمی بخواهم با بلوتوث دریافت میکنم. و این وسط نه نگران کمی جا هستم و نه دردسر های اضافه ی برنامه های کمکی بلوتوث و ثبت کند عکس روی مموری و ...

من هم میگویم : این دستگاههای با رام زیاد برای خودشان نعمتی هستند!!

5-خداحافظ wm5storage! خوب اینم یکی دیگه از نعمت هاست که خیلی از دستگاهها از اون بهره برده اند . 3 مدل مختلف ارتباط یو اس بی. اولی کد شده . دومی سریال(که با اکتیو سینک و کمی سریعتره) و در نهایت مس استورج و همه بی نیاز از برنامه ی بدرد بخور wm5storage. اما راستش رو بخواین اصلا دلم براش تنگ نمیشه

6-رادیوی بی مصرف: این وسیله بر خلاف اروپا و آمریکا هیچ کاربردی در ایران نداره . ولی کیفیتش مناسبه و بهتر از اتم هست به علاوه ی اینکه آر دی اس هم داره و فقط در رادیو جوان اونم به صورت تست راه اندازی شده . اما امتحانش جالب بود. اگر یادم بود یک تکه ظبط میکنم از صدای رادیو و براتون اینجا قرار میدم.
قابلیت ظبط به صورت اریجینال با برنامه ریزی نامحدود در برنامه ام دبلیو جی وجود داره

7-سی پی یو پروفایل: با تستی که با برنامه ایکس سی پی یو اسکیلر انجام دادم فهمیدم که 3 حالتی که در سی پی یو پروفایل قرار داده به صورت زیره:
1- اتوماتیک که بین 208 تا 620 هست
2- پرفورمنس که 608 هست
3-پاور که 208 هستش

توضیحاتش زیاده بماند واسه بعد. اما این قسمت جذابه:D
ادامه دارد...
 

vocian

Registered User
تاریخ عضویت
13 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
1,002
لایک‌ها
4
رزرو.........................................
 

Hossein505

Pocket PC کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 نوامبر 2007
نوشته‌ها
1,157
لایک‌ها
14
سن
35
محل سکونت
Tehran
سلام عمادجان مبارک باشه ایشالا به پای هم پیر شین
آقا یک اسم باحال برای تاپیک انتخاب میکردی حیف نیست این اسم رو گذاشتی

به طرز وحشتناکی متظر ریویو شما هستیم
:cool:
 

manuelcalavera

Pocket PC کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2007
نوشته‌ها
2,834
لایک‌ها
8
ما منتظریم ...

Go , Get'em Tiger :D
 

gba

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,361
لایک‌ها
25
در مورد هنگ کردنش توضیح میدی و آیا 64 مگ رم کافیه؟
دستگاه داغ می کنه؟
1 گیگ رامه یا میشه ازش استفاده کرد؟
 

siavash78

Pocket PC کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
25 آگوست 2007
نوشته‌ها
1,162
لایک‌ها
3
محل سکونت
آبادان
آقا عماد مبارک باشه و به خوبی استفاده کنی...
لطفا ورزن رام دستگاه رو بنویس (میخوام با لایف خودم مقایسه کنم)
در خصوص مصرف باتری با اون رام هایی که من داشتم در حد متوسط و قابل قبول(با ارفاق بود) لطفا در این خصوص خیلی دقیق اطلاع رسانی نمایید!
مشکل داغ شدن دستگاه رو من هم داشتم ولی الان که فکر می کنم به نظرم زیادی حساس بودم. لطفا در این خصوص نظرتون رو بگید.
سازگاری دستگاه با هدست استریو بلوتوث رو هم من امتحان نکردم. اگه امکان داره بررسی کنید. فکر می کنم در حالت عادی ساپورت a2dp نداشته باشه...
محتویات جعبه رو هم بگید. فکر می کنم پک سفرش آمریکا با اون که من داشتم کمی متفاوت باشه...
اسکرین دستگاه به نظر من از زینک خیلی شفاف تر بود. لطفا در خصوص شارپ بودن اسکرین نظرتون رو بفرمایید.

پ ن : فکر کنم پی تی در حال حاضر به دلیل استفاده یوزر هاش از پاکت پی سی ها سطح بالا و داشتن ترد های اختصاصی مقام اول رو داشته باشه :cool:
 

Hossein505

Pocket PC کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 نوامبر 2007
نوشته‌ها
1,157
لایک‌ها
14
سن
35
محل سکونت
Tehran
آقا عماد مبارک باشه و به خوبی استفاده کنی...
ل
پ ن : فکر کنم پی تی در حال حاضر به دلیل استفاده یوزر هاش از پاکت پی سی ها سطح بالا و داشتن ترد های اختصاصی مقام اول رو داشته باشه :cool:

خداییش من هرچی انجمن از درپیتی تازه کار تا قوی و مسن ! و معروف رو که زیر رو کردم هیچ جایی به اینجا نمیرسه خداییش خیلی خیلی بار فنی اینجا بالاست و نکته مهم ترش اینه که بچه های اینجا هم خیلی بارشون هست وهم مثل انجمن های دیگه مغرور نیستند
این نکته آخری از نظر من از همه مهمتر هست
 

bavaria1977

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 آپریل 2006
نوشته‌ها
98
لایک‌ها
0
جناب vocian ایا این دستگاه هم مثل فلیم مشکل آنتن دهی داره؟؟؟؟؟؟؟؟
 

vocian

Registered User
تاریخ عضویت
13 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
1,002
لایک‌ها
4
قسمت اول ریویو گذاشته شد. خیلی از سئوالها جواب داده شده . متاسفانه بنده با هزار زور و زحمت عکس ها رو آپلود کردم و از فیلتر گذشتم و الان 12:42 دیقه هست و فردا ساعت 5 صبح باید بیدار شم برم قزوین دانشگاه . ببخشید که نمیتونم فعلا جواب بقیه سئوال ها رو بدم . اما مطمئن باشید که در دو قسمت بعدی به همه سئوالها جواب داده خواهد شد.

بازم ممنون و از دوستان بابت جواب ندادن معذرت میخوام:blush:
 

existme

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 ژانویه 2008
نوشته‌ها
14
لایک‌ها
0
سلام من یک گوشی atom life از دبی 8 ماه پيش خريدم متاسفانه هنوز که هنوزه نتونستم باهاش کار کنم چون با TCI درست کار نمیکنه تو بعضی منطقه ها مثل ونک مشکل نداره ولی مثلا توی شهرک ژاندارمری يا حسن آباد نميشه Answer يا Dial کرد ولی با Iran Cell مشکل نداره. اگه شما اين مشکل را حل کرديد به ما هم بگين من حتی نتونستم اون را تو پايتخت بفروشم چون کسی به خاطر اين مشکل نه Atom Life مياره نه می خره
ممنون
 

Hossein505

Pocket PC کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 نوامبر 2007
نوشته‌ها
1,157
لایک‌ها
14
سن
35
محل سکونت
Tehran
عماد جان دستت درد نکنه
فقط یک دونه از عکس ها هم بالا نمی اومد :(
لطقا عکس ها رو روی
www.tinypic.com
یا مشابه ایرانیش
www.************
آپ کن تا ببینم چه خبره
 

vocian

Registered User
تاریخ عضویت
13 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
1,002
لایک‌ها
4
سلام عمادجان مبارک باشه ایشالا به پای هم پیر شین
آقا یک اسم باحال برای تاپیک انتخاب میکردی حیف نیست این اسم رو گذاشتی

به طرز وحشتناکی متظر ریویو شما هستیم
:cool:

ممنون حسین جان . ایشالا شما هم به پای قیصرت پی شی.
شما یه اسم خوب انتخاب کن که نشونه مظلومیت این دستگاه باشه:D
قسمت اول رو گفتم اگه صبر کنی دوم و سوم هم این روزا مینویسم


ما منتظریم ...

Go , Get'em Tiger :D

جانم؟ این جا زمین بیس باله یا راگبی؟:D کیو بگیرم؟ به هر حال ممنون:happy: بنده که در بست مخلصم و آماده هر گونه زور گیری ! خفت گیری ! چیز گیری!! حال گیری!!


در مورد هنگ کردنش توضیح میدی و آیا 64 مگ رم کافیه؟
دستگاه داغ می کنه؟
1 گیگ رامه یا میشه ازش استفاده کرد؟

خیلی دوست داشتم این چیزا رو خودم در ریویو مطرح می کردم. اما فعلا کمی توضیح میدم.
هنگ تا بحال که 72 ساعت گذشته 1 بار هم به عینه مشاهده نشده .
در مورد رم 64 چی بگم؟! چه انتظاری داری؟ فری مموری 27 مگ هست که طبق تجربه میشه تا 32.5 هم افزایشش داد . تا 1 مگ هم مثل ساعت دستگاه کار میکرد(بهتر از اتم ) حالا خودت قضاوت کن
دستگاه در مواردی که هندز فری باشه گرم میکنه اما داغ نه (دما نصف اتم یا کمتر) در شارژ هم گرم نمیشه . در کل چیز مهمی نیست .که نگرانی داشته باشه

آقا عماد مبارک باشه و به خوبی استفاده کنی...
لطفا ورزن رام دستگاه رو بنویس (میخوام با لایف خودم مقایسه کنم)
در خصوص مصرف باتری با اون رام هایی که من داشتم در حد متوسط و قابل قبول(با ارفاق بود) لطفا در این خصوص خیلی دقیق اطلاع رسانی نمایید!
مشکل داغ شدن دستگاه رو من هم داشتم ولی الان که فکر می کنم به نظرم زیادی حساس بودم. لطفا در این خصوص نظرتون رو بگید.
سازگاری دستگاه با هدست استریو بلوتوث رو هم من امتحان نکردم. اگه امکان داره بررسی کنید. فکر می کنم در حالت عادی ساپورت a2dp نداشته باشه...
محتویات جعبه رو هم بگید. فکر می کنم پک سفرش آمریکا با اون که من داشتم کمی متفاوت باشه...
اسکرین دستگاه به نظر من از زینک خیلی شفاف تر بود. لطفا در خصوص شارپ بودن اسکرین نظرتون رو بفرمایید.

پ ن : فکر کنم پی تی در حال حاضر به دلیل استفاده یوزر هاش از پاکت پی سی ها سطح بالا و داشتن ترد های اختصاصی مقام اول رو داشته باشه :cool:

ممنون قربان
ورژن رام صد درصد باید متفاوت باشه چون بنده ام دبلیو جی داشتم و شما او2
اما برای مقایسه :(البته عکس در ریویو قسمت بعدی قرار گرفته خواهد شد)
windows moile 6 professional
ce os 5.2.1622(buld 18128.0.4.4
exrom:ex0102
radio : al1_klnc2340_080121_rs001
rom:200800201b2wwe
تاریخو نگاه کن ! داغه تازه از تنور بیرون اومده!!



در خصوص مصرف باطری بعدا توضیحات مبسوط رو میدم . اما باید بگم که تصور مصرف او2 با ام دبلیو جی کاملا متفاوته . این رو 2-3 تا سایت دیدم و با توجه به گفته هایی که گفتین انتظاری نداشتم اما تا بحال که فقط میشه گفت تعجب کردم! در 72 ساعت گذشته دستگاه 2 بار شارژ شده و الان 70% شارژ داره . دیروز عصر یک بار دیگه شارژ شد. یعنی 48 ساعت پس از شارژ اولیه . در این مدت دستگاه رو به شدت استفاده کردم.
1.5 کار با وای فای (درگیر نصب وای فای از روی یک کامپیوتر و تستش بودم)
2 ساعت صحبت
4 ساعت آهنگ (با اسکرین خاموش
30-40 تا اس ام اس
50 دیقه ایبوک
20 دیقه کور پلیر با تست
5 دیقه بنچ مارک های اس کی تولز
و این وسط کار با نوی ریموت و نصب برنامه و ...
و البته 48 ساعت روشن بودن دستگاه
حدود 6-7 ساعت این وسط حالت پرفورمنس فعال بود(همزمان با کارها و همچنین خاموش بودن اسکرین).

فقط برای اینکه تفاوت رو درک کنین. در دفترچه او2 اتم لایف زده 4 ساعت تالک تایم و در دفترچه ام دبلیو جی اتم لایف زده 5.5 ساعت

از دیروز عصر تا بحال هم کاری نکردم 4 ساعت آهنگ در راه گوش دادم. حدود 20 دیقه از دیکشنری استفاده کردم و 30 دیقه صحبت و 10 تا اس ام اس و الان 70 درصد . ممکنه اینا برای شما هیچ چیز نباشه . اما برای منه اتم دار عالیه

چشم اون رو هم امتحان میکنم به شما خبرش رو میدم .اما انگار در اتم لایف در هر دو پک بدون مشکل کار میکنه و درایورش موجوده (حداقل در مورد ام دبلیو جی که از 2-3 جا شنیدم در ضمن بسیار هم بی مشکل و سریعه!)

در مورد پک هم که در ریویو گفتم باز هم میگم
دستگاه دفترچه ها سی دی 1 استایلوس اضافه هدست ، باطری و شارژر یونیورسال

سئوالی بود در خدمتم

خداییش من هرچی انجمن از درپیتی تازه کار تا قوی و مسن ! و معروف رو که زیر رو کردم هیچ جایی به اینجا نمیرسه خداییش خیلی خیلی بار فنی اینجا بالاست و نکته مهم ترش اینه که بچه های اینجا هم خیلی بارشون هست وهم مثل انجمن های دیگه مغرور نیستند
این نکته آخری از نظر من از همه مهمتر هست

ما هم به این آدمایی که میگی افتخار میکنیم:D

عماد جان،مبارک باشه ایشالا،دیدی منو تنها گذاشتی با این g900;)
منتظر ریویو جامع و کاملت هستیم.

چی کار کنم . ما که مثل شما پولدار مرفه بی درد نیستیم اونقدر پول بدیم پای پی پی سی. اما بیا مرام بزار یه هفته درمیون عوض کنیم دستگاهها رو.
ریویو هم به چشم

جناب vocian ایا این دستگاه هم مثل فلیم مشکل آنتن دهی داره؟؟؟؟؟؟؟؟

واسه من نداشته و ندارد. این 72 ساعت بسیار عالی عمل کرده در همه اتوبان قزوین فقط در دو نقطه آنتن صفر شد !!
در داخل شهر هم که هیچ مشکلی تا بحال ندیدم . توضیح دادم احتمالا برای ام دبلیو جی بودنش و جدید شدن ورژن رادیوای اش هست . مثل ساعت و بدون مشکل کار میکنه . 20% بهتر از اتم و پا به پای هر موبایلی! با نوکیا مقایسه کردم هیچ چیز کم نداشت زیاد هم داشت جوری که دوستان هم تعجب کردند.
سلام من یک گوشی atom life از دبی 8 ماه پيش خريدم متاسفانه هنوز که هنوزه نتونستم باهاش کار کنم چون با TCI درست کار نمیکنه تو بعضی منطقه ها مثل ونک مشکل نداره ولی مثلا توی شهرک ژاندارمری يا حسن آباد نميشه Answer يا Dial کرد ولی با Iran Cell مشکل نداره. اگه شما اين مشکل را حل کرديد به ما هم بگين من حتی نتونستم اون را تو پايتخت بفروشم چون کسی به خاطر اين مشکل نه Atom Life مياره نه می خره
ممنون

من این مشکل رو خوشبختانه نداشتم . اما میگردم شاید راهی پیدا شد . شاید رادیو ای موجود باشه . ایشالا مشکل شما هم حل شه . نقدا از خرید او2 اتم لایف خود داری کنین به ام دبلیو جی بچسبین
 

_Hamed_

Pocket PC کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
24 جولای 2007
نوشته‌ها
904
لایک‌ها
6
محل سکونت
Tehran
عكسها باز نميشه...
 

mojtaba2741

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 دسامبر 2005
نوشته‌ها
1,792
لایک‌ها
17
سن
42
محل سکونت
Tehran
عماد جان؛ازت تشکر می کنم به خاطر رویو؛
ازت می خوام که ای دی 2 پی رو هم چک کنی،(البته با توجه به اینکه اتم اگزک مشکلی نداشت؛بعید می دونم این دستگاه مشکلی داشته باشه)البته نکته ای که هست اینه که می خوام ببینم وقتی با هدست بلوتوث موزیک گوش می کنی سرعت دستگاه تا چه اندازه کم می شه؛
در پایان هم برای بنده عکسها باز شدن؛
عماد جان تبریک من رو هم بابت دستگاه جدید بپذیر؛
 

vocian

Registered User
تاریخ عضویت
13 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
1,002
لایک‌ها
4
عكسها باز نميشه...

فردا به گفته حسین تاینی پیک آپ می کنم

عماد جان؛ازت تشکر می کنم به خاطر رویو؛
ازت می خوام که ای دی 2 پی رو هم چک کنی،(البته با توجه به اینکه اتم اگزک مشکلی نداشت؛بعید می دونم این دستگاه مشکلی داشته باشه)البته نکته ای که هست اینه که می خوام ببینم وقتی با هدست بلوتوث موزیک گوش می کنی سرعت دستگاه تا چه اندازه کم می شه؛
در پایان هم برای بنده عکسها باز شدن؛
عماد جان تبریک من رو هم بابت دستگاه جدید بپذیر؛

والا فعلا در دسترس نیست . شاید مزاحم شدیم از هدفون شما استفاده کردیم:D اونوقت خودتم دستگاه رو یه تستی میکنی:happy: اما بعید میدونم مشکلی باشه


از بابت تبریکات هم ممنون
 

vocian

Registered User
تاریخ عضویت
13 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
1,002
لایک‌ها
4
قسمت دوم نصف و نیمه آپدیت شد. عکس های اول هم همینطور

البته قسمت دوم خیلی کار داره . کلی نمودار و اطلاعات ایشالا وقت کردم کاملش میکنم:)
 

FrankenStein

مدیر بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
29 جولای 2005
نوشته‌ها
6,285
لایک‌ها
20
سن
41
محل سکونت
iran-tehran


این قسمت رو به حسین (فرانکشتاین) تقدیم میکنم ، به خاطر علاقه ای که به اتم لایف داشت (و دارد) و به خاطر تلاشی که برای تحریک من به خرید این دستگاه و جلوگیری از تعویض آن انجام داد که از حق نگذریم دومین دلیل برای نگه خریدن و نگه داشتن اتم لایف بود (اولین دلیل هم کاملا قابل پیش بینی است!)

ادامه دارد...


اوه اوه عجب تحویلی:happy:

عماد جان خیلی نوکرم:)

برای این بچه ها حرف بزن از این هیولای من:cool: از عشق من ، تا بفهمند که با چی داشتن مقایسش میکردن و قدر این عزیز دل رو نمیدونستند:rolleyes:از رندرینک فیلم براشون حرف بزن عماد :happy:
 
بالا