شما هم كه پا به سن گذاشتي، يه خورده جنبه و ظرفيت رو ببر بالا! حرف حق رو هم قبول كن
اين همه مصرف كننده دارن مي نالن، شما هي مياي يه چيزه ديگه ميگي
نمونه اش هم همون كنترل پنل گه گفتي هيچ سرويس دهنده اي نداره ولي معلوم شد اكثرشون دارن! حالا از نظر شما داتك، پارس آنلاين، شاتل، آسياتك، آزادنت و ... اكثريت نيستن بماند
خود من فقط از صبا (پارس، شاتل، لايزر، داتک و پيشگامانو حساب نميکنم) از اول فروردين تا حالا نزديک 3 ميليون تومان فروش اکانت داشتم ! در حالی که کل فروشم از بقيه به 500 هزار تومان نميرسه !
تعداد مشتری های ناراضيم از صبا که درخواست تعويض Operator دادن در طول اين 10 ماه ماضی شايد 5 يا 6 نفر باشن ! اونا هم به دلايل خاص خودشون و نوع کاربريشون مربوط ميشد.
اگه قرار بود اين ناله و شکايت شما فراگير باشه خود بايد برای بقيه هم اتفاق بی افته! در حالی که اون طور که شما بد ميگين ديگران شاکی نيستن. پس لابد گير کار جای ديگه است !
يا اينکه شما توقع زياد دارين يا اينکه واقعاً روی پورت شما مشکل فنی هست که بايد با پشتيبانی در ميان بذارين حل بشه. (منظورم مشکلات مربوط به سرعت و قطعی و اين قبيل مسائل هست.)
درباره سيستم جديد فروش صبا هم که بحثش شد. خوب يا بد روشيه که فعلاً انتخاب کردن !
ADSL با توجه به هزينه های اوليش مسلماً چيزی نيست که کسی برای يکماه بخواد (مگر کارهای خاص که اونم خوب شرکتهای ديگه هستن.) ولی بايد شرکت برای کسانی که محدوديت نقدينگی آنی (!!!) دارن روش پرداخت اقساطی رو هم در نظر بگيره !
درباره اون دسترسی تغيير رمز عبور هم گفتم تا اونجا که من ديدم نذاشتن ! اينا هم که برشمردين شد 4 تا ! حالا فرض کنيم که جز صبا هم ميدن اين دسترسيو ! حالا اين مخالفت يا موافقت من يا ديگران چيو عوض ميکنه که اينقدر خودتو به خاطرش به در و ديوار ميزنی !!!؟