برگزیده های پرشین تولز

تصمیم جدید وزارت علوم برای کنکوری‌ها

1240

Registered User
تاریخ عضویت
7 می 2007
نوشته‌ها
1,217
لایک‌ها
28
محل سکونت
ایران--آبادان,خرمشهر
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از تصمیم جدید وزارت علوم برای کنکوریها خبر داد و گفت: برای اولین بار تمامی کنکوریهایی که متقاضی ورود به دانشگاههای پیام نور و غیرانتفاعی هستند به عنوان داوطلبان مجاز به انتخاب رشته معرفی خواهند شد.

به گزارش مهر، محمد مهدی زاهدی شب دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در کنکور سراسری امسال یک میلیون و 200 هزار نفر شرکت کرده اند و ما بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر ظرفیت در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی ایجاد کرده ایم.

وی اظهار داشت: برای اینکه ظرفیتهای ایجاد شده در کشور را پر کنیم تصمیم گرفتیم تمام افرادی که متقاضی ورود به دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی هستند به عنوان داوطلب مجاز انتخاب رشته معرفی شوند.

وی اظهار داشت: این تسهیلات برای اولین بار برای داوطلبان کنکور ایجاده شده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در خصوص طرح ادغام وزارتخانه ها در دولت دهم گفت: اینکه این امر در دولت مطرح شده است جای تعجب دارد. به نظر من به عنوان یک کارشناس، ادغام به مصلحت کشور نیست. ما برنامه چشم انداز داریم و طبق آن باید در تولید علم و فناوری به مقام نخست در منطقه برسیم و اگر خدای نکرده این ادغام صورت بگیرد یقینا به تحقیقات در کشور ضربه می زند.

وی تأکید کرد: بنده به عنوان وزیر نیز موافق این ادغام نیستم.
 

1240

Registered User
تاریخ عضویت
7 می 2007
نوشته‌ها
1,217
لایک‌ها
28
محل سکونت
ایران--آبادان,خرمشهر

IKEA

Registered User
تاریخ عضویت
25 آپریل 2005
نوشته‌ها
1,738
لایک‌ها
4
بهتر از اینکه برن سربازی یا الاف بگردن و از سربازی در برن

خوب بعد سربازی نمیشه الاف گشت بازم؟ اگه کار کن باشه ، من خیلیا رو میشناسم حاضرن یه پولی بدن کارشونو از دست ندن ، برعکسش البته بیشتر میشناسم:D

کلا این عجیب نیست؟ قبلا ظرفیت دانشگاه ها فکر کنم جفتشون ازاد و سراسری رو هم 200 هزار میشدن حالا امسال 7 برابر:blink: ، فکر کنم میخوان ملت رو باز ببرن تو امار بگن محصلامون زیاد شدن یهو :lol: ما محصل زایی کردیم و جوان هارو کمتر تو کوچه اوردیم ، اما برای اشتغال هیچی ، البته همین الان ، تعریف شاغل در وزارت کار کسیه که در هفته 1 ساعت کار میکنه :lol: 4 سال پیش کسی بود که در هفته 10 ساعت کار میکرد:happy:
بگذریم
 
بالا