شما نماینده justhost هستید ؟
بعد ساپورت با شما هست یا با justhost و اینکه اگه کسی انگلیسی بلد نباشه چطوری باید با این شرکت برای ساپورت تماس بگیره . درباره فروشندگان ایرانی هم قبول داریم که کیفیت برخی ها پایین هست ولی نمیشه همه را به یک چشم البته ( ما سرویس های هاستینگ ارائه نمیکنیم ) یک موقع تصور نشه که قصد تبلیغ یا حمایت داریم .
در ضمن در هاستینگ اشتراکی چیزی به عنوان بدون محدویت وجود ندارد فقط لازم هست مقداری به سرور فشار بیارید سریع اخطار میگیرید و اکانت شما بسته میشه و اینکه باید قوانین وارز و اسپم را روی سرور ها به دقت رعایت نمایید
قوانین هاستینگ اشتراکی در دنیا کاملا واضح هست. دقیقا هیچوقت انتظار نامحدود نباید داشت. جاست هاست نماینده ندارد اما ریسلر دارد که با هم بسیار متفاوت هستند.
البته لطفا بحثهای مشابهی که در وب هاستینگ تاک با بقیه داشتید را با من نکنید.
من در ایران خیلی محدود سرویس میدم و اگر سرویس بدم بدیهیه که نیازی نیست فرد انگلیسی بلد باشه، میتونه مستقیم با خودم در تماس باشه. من در ایران با بهترین سرویس دهنده (از نظر خودشون و باقی بازار) کار کردم. همیشه جایی مشکلی هست. قیمتها هم به نسبت سرویس بالاست. اتفاقات غیر قانونی زیاد میافته مثل کاری که اخیرا ارتباط نوین انجام داد و بدون اطلاع قبلی مشتریانش کلیه سرویسها را در اختیار شرکت دیگری قرار داد.
خوب من با تماس با سرویس دهنده اصلی در خارج از ایران کل سرویسها را ترنسفر کردم اما حقیقت اینه که خیلی از سرویس گیرنده ها از حقوق اینچنینی خودشون با خبر نیستند.
به هر حال وقتی وارد موارد بین المللی میشیم باید قوانینش را بپذیریم چون به نفع همه هست. سرویس دهنده های ویرز و اسپم مشخص هستند و قیمتها هم بالاتره.
موفق باشید