برگزیده های پرشین تولز

از منطقه 52 امريكا چه ميدانيد ؟

balabala

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
22 می 2005
نوشته‌ها
8,362
لایک‌ها
5,745
سن
41
محل سکونت
یه خورده اونورتر
والا من بی خبرم
monkey.gif
 

Ostadb

Registered User
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2005
نوشته‌ها
881
لایک‌ها
62
یک منطقه نظامی هستش در منطقه صحرای نوادا که گفته میشه محل تردد موجودات فضایی هستش و آزمایشگاههای خفن آمریکا در اون منطقه قرار داره.البته اون area 51 هستش فک کنم منظورت اون بود!
 

PersianMohammad

Registered User
تاریخ عضویت
24 می 2009
نوشته‌ها
2,060
لایک‌ها
92
سن
38
محل سکونت
Tehran
چندجا گوگل کردم، Area51 بود؛ تو موضوع اشتباه زدم ./

ایالت پنجاه و یکم؛ ایالتیه فوق العاده امنیتی و سری، که تصاویر مبهم و پیچیده ای از اون منتشر شده و امکان مشاهده تصاویر واضح از این منطقه حتی با استفاده از گوگل ارت هم نیست.

هموطنور که Ocatdb هم گفت؛ به نظر میرسه در این منطقه رد و بدل های پیچیده ای صورت میگیره . خصوصا فیزیک منطقه و نحوه چیدمان تجهیزات :


OXCART_aircraft_on_the_ramp_at_Groom_Lake_Area_51_in_1964._There_are_ten_aircraft_in_the_photo__the_first_eight_are_OXCART_machines__and_the_last_two_are_Air_Force_YF-12As.jpg


area51-over.jpg


area%2051.jpg
 

PersianMohammad

Registered User
تاریخ عضویت
24 می 2009
نوشته‌ها
2,060
لایک‌ها
92
سن
38
محل سکونت
Tehran
نه بابا اون منطفه نیست؛ این تاپیک رو من زدم، نه سینا !
 

PersianMohammad

Registered User
تاریخ عضویت
24 می 2009
نوشته‌ها
2,060
لایک‌ها
92
سن
38
محل سکونت
Tehran

PersianMohammad

Registered User
تاریخ عضویت
24 می 2009
نوشته‌ها
2,060
لایک‌ها
92
سن
38
محل سکونت
Tehran
اون که سرعت خیلی پایینیه؛ یه ویدیو قبلا دیدم سرعت سفینه (بشقاب پرنده) از جت بالا تر بود !
 

mhdotcom

کاربر فعال موسیقی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژوئن 2007
نوشته‌ها
275
لایک‌ها
10
یه جایی نزدیکیای شهر باحال قمه :lol:
 

PersianMohammad

Registered User
تاریخ عضویت
24 می 2009
نوشته‌ها
2,060
لایک‌ها
92
سن
38
محل سکونت
Tehran
منطقه ی سری 51 آمریکا جایی است که در آن بدن یک موجود فرازمینی کالبد شکافی شد




شاید درمورد منطقه ی سری 51امریکا چیزایی شنیده باشید ولی احتمالا این داستان جالب رو نشنیدید؟

با انتشار یك صویر از یك موجود فضایی جنجالی عظیم درباره ی منطقه ی سری 51 به راه افتاد كه آیا واقعا در آنجا درباره ی موجودات فضایی و ufo ها تحقیق می شود یا نه؟
این تصویر فریمی است متعلق به یك قطعه فیلم معروف و جنجالی به مدت ۲ دقیقه و ۵۵ ثانیه كه توسط فردی كه خود را ((ویكتور)) معرفی كرده است و به صورت مخفیانه از پایگاه فوق سری (گروم لیك )واقع در منطقه ۵۱ مكانی كه به گفته بسیاری از محققین مركز آزمایش های سری دولت امریكا در رابطه با بشقاب های پرنده است خارج شده است. در این فیلم از یك موجود فرازمینی - از نژاد خاكستری ها - تحقیقاتی به عمل می اید.
ویکتور اذعان كرد چنانچه هویت اصلی او فاش شود بلافاصله توسط دولت به قتل خواهد رسید. (ادعای وی درست بود چرا كه بسیاری از كسانی كه اقدام به افشای این مسایل كرده اند توسط دولت ایالات متحده به قتل رسیده اند.)او به بسیاری از شبكه های خبری مراجعه كرد تا فیلم را برای عموم پخش كنند. ابتدا به شبكه خبری فاكس Fox TV مراجعه نمود. اما آن شبكه به علت مشكلاتی كه قبلا به خاطر پخش فیلم مستند كالبد شكافی موجود فرازمینی برایش به وجود آمده بود از قبول آن فیلم سر باز زد. آن مشكلات بخاطر آن بود كه پس از پخش فیلم ،جنجالی میان موافقان و مخالفان آن فیلم به پا خاست و باعث شد اعتبار شبكه فاكس در نظر مخالفان صحت فیلم خدشه دار شود. و كمپانی فاكس نمی خواست بار دیگر متهم به دروغ پراكنی شود. ضمن آن كه پخش چنین اخباری برای شبكه های معروف امریكا خشم دولت آن كشور را برایشان به ارمغان می آورد.سر انجام شبكه ای مستقل در لوس آنجلس به نام Rocket Home Pictures قبول كرد كه در حضور یك كارشناس بشقاب های پرنده - دیوید مورتون - آن را برای عموم پخش كند . پس از پخش فیلم مورتون فیلم را برای بینندگان اینگونه تحلیل می كند:
فیلم صامت در محیطی نیمه تاریك فیلم برداری شده است. نیم رخ دو مرد نمایان است كه یكی از آنها یونیفرمی نظامی با یك درجه ستاره روی اپل شانه اش به تن دارد. و یك نفر دیگر كه صورت خود را پوشانده و دست وی در تصویر مشخص است و به نظر می رسد كه یك پزشك است. آنها در محلی نشسته اند كه سیم ها میكروفون ها و وسایل پزشكی در آن اتاق به چشم می خورد. نورهای ضعیفی نیز روی یك دستگاه چشمك می زند كه به نظر می رسد ضربان یك قلب ضعیف را نشان می دهند. كل صحنه از پشت یك دیوار شیشه ای فیلم برداری شده است. طرف دیگر میز موجود كوچك قهوه ای رنگی با سر بزرگ و چشمان سیاه وجود دارد كه چهره او برای هزاران نفر از ربوده شدگان آشناست. یك فرازمینی! وی سپس با بیان چند نشانه در حركات آن موجود احتمال بیمار بودن آن را مطرح می سازد. آن گونه كه از چهره ی وی پیداست دچار نوعی ناراحتی نیز می باشد.
وی ادامه می دهد : پوستش صورتی مایل به قهوه ایست اما قسمت سر آن موجود بنفش رنگ است و اثراتی از كوبیدگی روی آن دیده می شود به طوری كه احتمالا از نوعی ناراحتی در قسمت جمجمه رنج می برد. فیلم ادامه پیدا می كند و در ادامه شاهد نوعی تشنج شدید در آن موجود می شویم. در لحظه ای از فیلم دهان آن موجود به خاطر اعمال پزشكان باز شده و مقداری از محتوای آب دهانش به بیرون می ریزد. در این لحظه دستگاه نمایش ضربان قلب آن موجود ناگهان به طرز عجیبی یك نوسان شدید را نشان میدهد. در این لحظه مردی كه لباس نظامی به تن دارد علامتی می دهد و دو پزشك دیگر بلافاصله به كمك می آیند. این قطعه فیلم ناگهان در قسمتی كه پزشكان مشغول مداوای آن موجود هستند به پایان می رسد

واقعی یا دروغی؟
صحت این فیلم از نظر افراد مختلف متفاوت است. بسیاری آن را حقیقی می دانند و بسیاری نیز جعلی. دیوید مورتون پس از دیدن فیلم متقاعد شد كه فیلم حقیقی است به خاطر تطابق و همخوانی فیلم با اظهارات ربوده شدگان.
آن موجود شباهت بسیاری به موجوداتی دارد كه ربوده شدگان تحت هپینوتیزم شكل و شمایلشان را باز گو كرده اند. این نوع معروف از فرازمینی ها كه برای تمامی یوفولوژیست ها آشناست به خاكستری ها (grey) معروفند . نشانه بعدی كه صحت فیلم را تقویت می كند اطلاعاتی است كه پایین فیلم به نمایش در می آیند .
DNI/27 و سمت راست آن اعدادی كه به نظر می رسد برای نشان دادن ساعت و دقیقه و ثانیه به كار می روند DNI ممكن است به كلمه (اداره اطلاعات نیروی دریایی- Department of Naval Intelligence) دلالت كند . بخشی كه در منطقه ۵۱ مشغول به كار است و بسیاری از مردم از فعالیت های آن و حتی وجود آن بی اطلاع اند . ضمن این كه جورج ناپ خبرنگار تلویزیون هم زمانی كه جنجال باب لازار به راه افتاد(باب لازار از جمله دانشمندانی بود كه مستقیما روی پروژه یوفو ها كار می كردو سپس تمامی اطلاعات خود را منتشر كرد و باعث جنجال بزرگی شد.) برای روشن شدن ادعاهای باب لازار چك هایی را كه به او طی مدت زمان كار كردن در منطقه ۵۱ داده شده بود طی یك برنامه تلویزیونی نشان داد كه روی تمام آنها مهر DNI خورده بود. این مساله نیز صحت وجود چنین بخشی را در منطقه ۵۱ افزایش می دهد.
حالا می رسیم به ویكتور. كسی كه به هیچ عنوان از ترس كشته شدن هویت خود را فاش نكرد. سوالی كه مطرح می شود این است كه وی چگونه توانست این فیلم را با وجود كنترل شدید از آن محل خارج كند؟ تهیه كننده برنامه ای كه فیلم را برای عموم پخش كرد می داند كه ویكتور چگونه فیلم را از پایگاه خارج كرد. ویكتور به وی گفته بود كه او برنامه ریزی دقیقی انجام داد تا در لحظه ای كه كسی نظارتی بر رویش ندارد فیلم ها را از روی نوار به سی دی و دی وی دی كپی كند. ضمنا وی عمدا صدای فیلم را حذف كرده تا مبادا هویت و امنیت خود و كسانی كه در فیلم نمایش داده می شوند به خطر افتد.
وی ضمنا به تهیه كننده برنامه گفته بود كه مردی كه در اكثر صحنه های این فیلم كنار آن موجود ایستاده و دستش را به سمت سر خود می برد تله پات نیروی نظامی بوده كه با حضور خود در آنجا برقرای ارتباط تله پاتیكی برای كمك به آن موجود را به عهده داشته است!(این نكته كه موجودات فرازمینی با تله پاتی ارتباط برقرار می كندد امری حتمی و پذیرفته شده است.)
چون در فیلم ضعف و بیماری آن موجود كاملا آشكار بود برای همین تهیه كننده برنامه از ویكتور راجع به این كه آیا آن موجود پس از آن واقعه مرده یا خیر سوال كرد. ویكتور جواب داد مطمئن نیستم. همین قدر می دانم كه دیگر از آن موجود برای تحقیقات علمی و مصاحبه استفاده نكردند!
و در پایان طبق اظهارات ویكتور صداهای این فیلم كه وی بنا به دلایلی آنها را حذف كرده علاوه بر امنیت خود و دیگر افراد مشاهده شده در فیلم این است كه طی انجام اعمالی بر روی آن موجود سعی می شود اطلاعات تكنولوژیكی و فنی نیز از آن به دست اید. كه خود ویكتور یا آنها را نمی دانسته یا نمی خواسته بگوید. ضمنا این مساله كه آیا آن فرازمینی به میل خود آنجا بوده یا از سانحه ی سقوط بشقاب پرنده اش جان سالم به در برده است نیز نا معلوم است.
 

PersianMohammad

Registered User
تاریخ عضویت
24 می 2009
نوشته‌ها
2,060
لایک‌ها
92
سن
38
محل سکونت
Tehran
عکسهای ماهواره‌ای گوگل از منطقه ۵۱
سرویس تصاویر ماهواره‌ای محلی که اخیراً توسط گوگل در کنار سرویس نقشه‌‌های آنلاین آمریکای شمالی راه‌اندازی شده مشخصات جالبی از منطقه معروف Area 51 نشان می‌دهد. این منطقه نظامی سری به وسعت حدود ۱۵۰ کیلومتر مربع در ایالت نوادا و در نزدیکی دره مرگ و دریاچه خشک شده Groom lake واقع شده و به مدت بیش از ۵۰ سال مشکوک به انجام آزمایشهای فوق سری توسط نیروی هوایی آمریکا برروی تکنولوژیهای پیشرفته بوده است.

تاکنون فیلمها و کتابهای زیادی در مورد این تحقیقات تهیه شده‌اند ولی نیروی هوایی آمریکا هرگونه دسیسه و انجام آزمایشهای سری در این منطقه را تکذیب کرده است. ولی از طرف دیگر فعالیتهای این منطقه ظاهراً آنقدر مهم هستند که دولت فدرال آمریکا هر سال با صدور یک فرمان لازم‌الاجرا این منطقه را از انجام آزمایشهای اجباری محیط زیستی معاف می‌نماید. یکی از آخرین محصولات این منطقه هواپیمای شکاری F117 بوده که قابلیت مخفی ماندن از دید رادار را نیز دارد.

افراد زیادی سوگند خورده‌اند که با چشم خودشان آزمایشهای مربوط به پرواز بشقاب‌های پرنده در این منطقه را نیز دیده‌اند. فردی به‌نام باب لازار (Bob Lazar)هم که ادعا می‌کند قبلاً برای نیروی هوایی در این منطقه کار می‌کرده، مدعی شده نیروی هوایی بطور فعال مشغول انجام مهندسی معکوس برروی بشقاب پرنده ساقط شده در منطقه رازول نیومکزیکو (Roswell) در دهه ۵۰ میلادی است. او حتی مدعی است که جزئیات نیروی محرکه این سفینه نیز معلوم شده و تکنولوژیهای جدیدی نیز در این منطقه بطور سری در حال توسعه است که در صورت تکمیل آن یک جهش فنی و نظامی غیر قابل تصور برای آمریکا بدنبال خواهد داشت.

یکی از عکسهای ماهواره‌ای گوگل از حفره‌های مصنوعی عظیم در نزدیکی منطقه ۵۱ را می توانید اینجا ببینید . خودتان سپس می‌توانید مناطق مختلف اطراف این محل را هم بیشتر بررسی کنید (کافیست نقشه را با ماوس به هر جهتی که می‌خواهید بکشید). بنظر می‌رسد این حفره‌ها توسط انفجارات زیرزمینی بوجود آمده باشند. شایدهم گنبدهای زیرزمینی باشند. بهرحال وجود راه‌های خاکی و ساختمانهای کوچک اطراف هر یک از آنها خیلی خوب معلوم است. بعضی از آنها هم خیلی شبیه چاله‌های بجامانده بعد از برخورد شهاب‌سنگ به زمین هستند.

معلوم نیست که آیا از دست گوگل در رفته این عکسها را با این دقت بالا در اختیار عموم گذاشته یا واقعاً اطلاع دارند. جالب اینجاست که عکسهای ماهواره‌ای از این منطقه را می‌شود تا حد ماکزیمم بزرگنمایی آن نیز دید در حالیکه در خیلی از مناطق دیگر میزان بزرگنمایی محدودتر است!

اطلاعات بیشتر در باره منطقه ۵۱ در ویکی‌پدیا
 

soheildvb

Registered User
تاریخ عضویت
3 مارس 2006
نوشته‌ها
1,135
لایک‌ها
85
محل سکونت
karaj
الان من شمالم (بندرانزلی) یه چیزی تو اسمون اومده چشمک میزنه. لابد بهم میگین جو گیر شده چرت میگه.
یکی میگه هواپیمای جاسوسی امریکاس.. یکه میگه ufo .. یگی میگه سرکارمون گذاشتن.. نمیدونم. سر جاس واسیتاده چشمک های نامنظم میزنه بعد سریع از یه جای دیگه اسمون سر در میاره. من که بشقاب پرنده رو قبول ندارم ولی نمیدونم چیه!!

کسی الان شمال هست که دیده باشه؟

پدرجان تکنولوژی پیشرفت کرده ها !!! یه فیلمی ازش میگرفتی
 
بالا