برگزیده های پرشین تولز

تنها در سه كشور جهان سرعت متوسط اينترنت كمتر از 100 كيلوبيت در ثانيه است كه ايران نيز

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
آسيائي‌ها پيشتاز استفاده از اينترنت پر سرعت در دنيا

در حالي كه تا چند سال پيش كشورهاي آمريكايي و اروپايي در زمينه ارائه خدمات اينترنت پر سرعت پيشتاز بودند، امروزه كشورهاي آسيايي به خصوص شرق آسيا در اين زمينه گوي سبقت را از همتايان خود ربوده‌اند.

به گزارش فارس به نقل از آي دي جي، بيشترين سرعت دسترسي به اينترنت مربوط به دانشگاه هاي بركلي، استنفورد و Chapel Hill در نيويورك است، اما از نظر دسترسي عمومي به خدمات اينترنت كشور ژاپن در صدر تمامي كشورهاي جهان قرار دارد.
جديدترين آمار شركت Akamai نشان مي دهد از ميان 100 شهر برتر جهان در زمينه سرعت دسترسي به اينترنت 48 شهر در كشور ژاپن قرار دارند كه اين رقم در ميان تمامي كشورهاي جهان بي نظير است. اگر چه كشوري مانند كره جنوبي پرسرعت ترين سرويس هاي اينترنتي را ارائه مي دهد، اما تعداد شهرهايي كه با چنين سرعتي خدمات اينترنتي ارائه مي دهند در كره جنوبي محدود به چند شهر خاص است.
بر اساس بررسي Akamai از ميان 100 شهر برتر جهان در زمينه ارائه خدمات پرسرعت اينترنتي 62 شهر نيز در آسيا واقع هستند و همين امر نشان مي دهند كه اين قاره در زمينه ارائه خدمات اينترنت پرسرعت تا چه ميزان متحول شده است.
هم اكنون متوسط سرعت اينترنت در كشوري مانند آمريكا به زحمت به 4.5 مگابيت در ثانيه مي رسد كه اين رقم دركشورهايي مانند ژاپن و كره جنوبي در مواردي تا 20 برابر بيشتر است.
در بخش ديگري از اين گزارش تعداد آدرس هاي IP در كل جهان بررسي شده كه آمار موجود نشان مي دهد دو كشور چين و آمريكا در كنار هم نزديك به 40 درصد از آدرس هاي IP را به خود اختصاص داده اند. علت اين امر آن است كه چين و سپس آمريكا داراي بيشترين تعداد كاربر اينترنت در جهان هستند.
از نظر سرعت ارائه اينترنت سه كشور كره جنوبي، هنگ كنگ و ژاپن رتبه هاي اول تا سوم جهان را در اختيار دارند. اين سه كشور تنها كشورهايي در جهان هستند كه ميانگين سرعت خدمات اينترنت در آنها به 7.5 مگابيت در ثانيه مي رسد.
بر طبق گزارش Akamai سرعت متوسط اينترنت در 96 كشور جهان هم اكنون كمتر از يك مگابيت در ثانيه است. اين رقم در سال گذشته ميلادي به 103 كشور مي رسيد. تنها در سه كشور جهان سرعت متوسط اينترنت كمتر از 100 كيلوبيت در ثانيه است كه ايران نيز يكي از اين كشورهاست.
استفاده از تلفن همراه براي دسترسي به اينترنت نيز در بسياري از كشورهاي جهان رشد چشمگيري يافته است و البته سرعت ارائه خدمات اينترنت همراه از كمتر از 20 كيلوبيت در ثانيه در كشورهايي مانند ايران تا 106 كيلو بيت در ثانيه در اسلواكي و 3.2 مگابيت در آمريكا در نوسان است.
 

mtvideos

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2006
نوشته‌ها
102
لایک‌ها
0
کاشکی سرعتمون 100 کیلوبیت بود !!! و هزار و یک جور هیلتر و محدودیت های حجمی و غیر حجمی نداشت !
 

Mazi

* مدیر موبایل و اسمارت فون ها* مدیر پاتوق
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
3 آگوست 2005
نوشته‌ها
10,704
لایک‌ها
10,457
محل سکونت
Tehran
میگن که ما در منطقه خاورمیانه از نظر اینترنت رتبه اول رو داریم که..!! پس بگو منظورشون اول از اخر بوده..ایول...
 

mohandesss

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 ژوئن 2008
نوشته‌ها
10
لایک‌ها
0
محل سکونت
مشهد
دوستان در ریاست جمهوری
مجلس
وزرا
باند ها
اگر یکسو باشن
پیشرفت حاصل میشه
و الا نه



یه جا خوندم درامد آمریکا سالی حدودا
14480
میلیارد دلار است
و
3 % اون رو هزینه پیشرفت علم می کنن
که حدودا
400 میلیار میشه
و در ایران کل بودجه به 400 نمیرسه

پس باید همه هم سو باشیم
نه سو سو

http://www.esharge.com
سایت فروش آنلاین کارت شارژ من
 

radium

Registered User
تاریخ عضویت
24 جولای 2009
نوشته‌ها
392
لایک‌ها
4
اینم از خوشبختی ما ایرانیاست که تو همه چیز مقام اخرو داریم یعنی از ما بد بخت تر هم هست؟
 

dead_chatter

Registered User
تاریخ عضویت
8 دسامبر 2005
نوشته‌ها
1,078
لایک‌ها
3
http://www.charter.com/Visitors/Products.aspx?MenuItem=20 این سایت اینترنت 25 مگ رو میده 60 دلار ! ماهیانه ! یعنی میشه ما هم یه روزی ................................. ! :((
عزیز شرکت SK در کره جنوبی اینترنت 100 مگ رو میده 30 دلار.... در اروپا هم به زودی به تمام خانه ها با همین قیمت قراره اینترنت 100 داده بشه، گوگل هم که در امریکا میخواد 1gb/s رو بده به خانه ها... ولی ما فعلا باید با همینا بسوزیم و بسازیم.
 

maysam.m

Registered User
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2007
نوشته‌ها
2,119
لایک‌ها
1,369
محل سکونت
تهران
الان تازه به معنی و مفهوم جمله « هنر نزد ایرانیان است و بس » پی بردم!
 
بالا