برگزیده های پرشین تولز

گردوغبار «ویروس اوراسل» را به ایران می‌برد

1240

Registered User
تاریخ عضویت
7 می 2007
نوشته‌ها
1,217
لایک‌ها
28
محل سکونت
ایران--آبادان,خرمشهر
گردوغبار «ویروس اوراسل» را به ایران می‌برد​
یک روزنامه غربی در گزارشی نوشت: مناطق مرزی ایران بدلیل تسلیحات مورد استفاده آمریکا در عراق و افغانستان به اورانیوم ضعیف شده و دیگر ریز ذرات خطرناک آلوده شده‌اند و انتقال ویروس «اوراسل» از طریق گرد و غبار یکی از دلایل گسترش برخی بیماریهای ناعلاج در این کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه «پال تلگراف» در مطلب خود آورده است: ما درباره نسل کشی میلیونها بیگناه در مناطقی مانند بالکان، کویت، عراق، افغانستان، پاکستان، لبنان، غزه، یمن و سومالی صحبت می‌کنیم، اما آنچه نمی‌دانیم این است که همان نسل کشی‌ها به سبب آلوده شدن مناطقی مرزی ایران در فلوجه و بصره درعراق هم اکنون درحال وقوع است و ایرانی‌ها از این آلودگی در نزدیکی مرزها رنج می‌برند و آمریکا و انگلیس در تلاش هستند تا آلودگی‌های اورانیوم را لاپوشانی کنند.

«پیتر آیره» نویسنده مطلب در ادامه می‌نویسد: آنچه که ارتش انگلیس به ما نگفته این حقیقت است که علاوه بر تسلیحاتی که آلوده به DU (اورانیوم ضعیف شده) هستند، آمریکا یک بمب هسته‌ای را در شرق بصره نزدیک مرز ایران انداخته است و مسئله آن گونه که دولت محترممان به ما می‌گوید نیست؛ این تسلیحات قطعاً متعارف نیستند و در زمره تسلیحات امحای جمعی قرار دارند.

در ادامه نویسنده با طرح این پرسش که چگونه اقدامات در افغانستان و عراق می‌تواند منجر به ایجاد مسائل بزرگی در ایران شود؟ به آن اینگونه پاسخ می‌دهد: پاسخ ساده است آلودگی «ایروسل» از چنین تسلیحاتی هستند و این تسلیحات مرزهای بین‌المللی را تشخیص نمی‌دهند و وزرش باد در نهایت این آلودگی‌ها را به چهارگوشه جهان منتقل می‌کند و متاسفانه ایران که در همسایگی دو منطقه تنش زا (افغانستان و عراق) قرار دارد آلوده شده و آلودگی‌های فاحش، مردم، آبها، خاک و محصولات این کشور را تهدید می‌کند و این در راستای از بین بردن ملل اسلامی خاورمیانه به منظور برقراری یک نظم جدید جهانی در خاورمیانه است. لیکن مسئله به اینجا ختم نمی‌شود ذرات ریز نانو به سفر و حرکت و ماموریت مرگبار خود به دیگر کشورهای همسایه ادامه می‌دهند.

ما برخی از علایم هشداردهنده را در ایران شاهد هستیم، اما همانند همیشه سازمان ملل و سازمان بهداشت جهانی از دیگر شیوه‌های انحرافی استفاده کرده و در این خصوص، دیگرعوامل وضعیت بهداشتی را سرزنش می‌کنند. یک نمونه این موارد شیوع سرطان مری در استان گلستان ایران است و برخی مطالعات انجام شده نشان می‌دهد که نوشیدن چای داغ عامل اصلی این مشکل در این منطقه بوده، لیکن به این حقیقت که خود آب و محیط آلوده می‌تواند نه تنها عامل این نوع سرطان بلکه عامل دیگر سرطان‌ها باشد، اشاره‌ای نمی‌شود.

پیتر آیره در ادامه با اشاره به نقش باد، باران و برف در انتقال ذرات ریز آلوده می‌نویسد: دو مسئله مهم در رابطه با انتشار ذرات نانو در سراسر مرزهای افغانستان و عراق وجود دارد. یکی در وضعیت خشک و گرم زمانی که گرد وغبار ریز ایروسل از طریق باد به اطراف پخش و استنشاق می‌شود اتفاق می‌افتد و مسئله دیگر این است که برخی از مناطق ایران هم باران دارند وهم برف و هر دو آنها با بارش به زمین منتقل می‌شوند و بویژه برف ذرات نانو را جذب می‌کند و بنابراین ما در سه حوزه مهم نگرانی داریم؛

- مناطقی که بارش برف قابل ملاحظه‌ای دارند.

- مناطقی که باران منظم و فصلی دارند.

- مناطقی که دارای آبهای ذخیر آلوده می‌شوند و می‌توان دید که این مورد آلودگی از طریق محصولات کشاورزی و آب نفوذ می‌کند.

به گزارش مهر ، نویسنده پال تلگراف در ادامه می‌نویسد: کودکانی که مرده بدنیا می‌آیند و تازه متولدین، قربانیان عمده این اقدامات بویژه تسلیحات تولید آمریکا هستند. گزارشها نشان می‌دهد که یک سوم بیماری کودکان در ایران مربوط به سرطان است و در سال 2010 بیماران سرطانی در ایران 65 درصد افزایش پیدا خواهد کرد و به 53 هزار نفر خواهد رسید که این آمار در سال 1996، 32 هزار نفر بوده است و ایران بالقوه بالاترین نرخ سرطانی در کودکان را در جهان دارد.

در ادامه این گزارش با اشاره به دشمنی غرب با ایران آمده است: ایران به لحظ برخورداری از منابع نفت و گاز یک تهدید تجاری برای آمریکا و غرب است و مضحک آنکه غرب با تمامی دشمنی هایش با ایران منابع مورد نیاز خود را از این کشور تهیه می‌کند و می‌توان دراین تعامل دو رویی امپریالیسم را به عینه مشاهده کرد.
 

dark_angel

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژانویه 2009
نوشته‌ها
180
لایک‌ها
0
محل سکونت
HardRock Café
اگر گرد و غبار از صحرای عربستان و اماکن مقدسه عراق بیاید هر چه باشد مقدس است.
و هر کس آن را روزی سه مرتبه به سر و صورت خود بکشد در روز محشر منور محشور شود. ان شاا...
 

e.m

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2007
نوشته‌ها
2,770
لایک‌ها
199
محل سکونت
Z∀ᖈIHS
دستهای پنهان از این مرز و بوم محافظت میکند و هیچ اتفاقی نمی افتد همان گونه که در صحرای طبس به وقعوع پیوست و امریکای خون خوار مغلوب شد
 

Ostadb

Registered User
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2005
نوشته‌ها
881
لایک‌ها
62
دستهای پنهان از این مرز و بوم محافظت میکند و هیچ اتفاقی نمی افتد همان گونه که در صحرای طبس به وقعوع پیوست و امریکای خون خوار مغلوب شد

دستهای مقدس روسیه منظورت بود دیگه!
 
بالا