برگزیده های پرشین تولز

مرحله نخست طرح هدفمند كردن يارانه‌ها از سه‌شنبه آغاز مي‌شود

1240

Registered User
تاریخ عضویت
7 می 2007
نوشته‌ها
1,217
لایک‌ها
28
محل سکونت
ایران--آبادان,خرمشهر
مرحله نخست طرح هدفمند كردن يارانه‌ها از سه‌شنبه آغاز مي‌شود
خبرگزاري فارس: وزير رفاه و تامين اجتماعي گفت: نخستين مرحله از اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها، دريافت شماره حساب سرپرستان خانوار است كه به صورت آزمايشي، سه‌شنبه اين هفته در سه استان ايلام، خراسان شمالي و گيلان آغاز مي‌شود.
A0658268.jpg


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه اطلاع رساني دولت،، صادق محصولي وزير رفاه و تامين اجتماعي با بيان اين كه سامانه ويژه‌اي براي دريافت شماره حساب سرپرستان خانوار طراحي شده است، افزود: سرپرستان خانوار در اين سه استان كه فرم اطلاعات اقتصادي را پُر كرده اند، مي توانند از 28 ارديبهشت، به مدت يك هفته، به سامانه www.refahi.ir مراجعه و شماره حساب خود را در آن ثبت كنند.
وي ثبت شماره حساب، براي سرپرستان خانوار واجد شرايط در سه استان ايلام، خراسان شمالي و گيلان در يك هفته را ضروري دانست و اضافه كرد: اگر به هر دليلي، فردي در اين سه استان نتوانست در مدت اعلام شده شماره حساب خود را ثبت كند، مي تواند در زمان اجراي نهايي و سراسري اين طرح در كل كشور، شماره حساب خود را به ثبت برساند.
وزير رفاه و تامين اجتماعي گفت: شماره حساب براي دريافت نقدي يارانه ها از طريق اين سامانه اينترنتي امكان پذير است و سرپرستان خانواري كه احيانا در منزل و محل كار به اينترنت دسترسي ندارند، مي توانند به مراكز خدمات اينترنتي دولتي و خصوصي پيش بيني شده در شهرها و روستاها مراجعه كنند.

* نحوه دريافت شماره حساب

محصولي با بيان اين كه چگونگي ثبت شماره حساب در سامانه طراحي شده www.refahi.ir در بسته اي آموزشي ارائه خواهد شد، تصريح كرد: با هماهنگي صورت گرفته با سازمان صدا و سيما، اين بسته آموزشي در چند روز آينده از شبكه هاي استاني ايلام، خراسان شمالي و گيلان در فواصل مناسب پخش خواهد شد.

* مرحله نخست فعلا فقط مختص سه استان

وي استفاده آزمايشي از خدمات اين سامانه را فقط مختص سه استان يادشده دانست و گفت: از ديگر هموطنان تقاضا مي شود براي هرچه بهتر انجام شدن آزمايشي اين كار، از مراجعه به اين سامانه تا اعلام نهايي خودداري كنند.
محصولي تاكيد كرد: براي پرداخت مبالغ نقدي ناشي از اجراي قانون هدفمندكردن يارانه ها، داشتن حداقل يك حساب نزد شعب بانكي كشور الزامي است.

*حدود 95 درصد از سرپرستان خانوار كه فرم اطلاعات اقتصادي را پر كرده‌اند

وزير رفاه و تامين اجتماعي به بررسي حساب بانكي واجدان شرايط در شبكه بانكي كشور اشاره كرد و گفت: هم اكنون حدود 95 درصد از سرپرستان خانوار كه فرم اطلاعات اقتصادي را پر كرده اند، داراي حساب بانكي هستند و آن دسته از هموطنان واجد شرايط هم كه فاقد هرگونه حساب بانكي هستند، بايد حداكثر تا دو هفته آينده، با مراجعه حضوري به يكي از شعب بانكهاي كشور، افتتاح حساب كنند.
محصولي تصريح كرد: براي افتتاح حساب در بانك هاي كشور، هيچگونه محدوديتي وجود ندارد و هركدام از واجدان شرايط فاقد حساب بانكي مي توانند به هر بانك دلخواه و موردنظر خود مراجعه و افتتاح حساب كنند.
وي از اطلاع رساني سريع و دقيق به همه مردم در ادامه مراحل اجراي قانون هدفمندكردن يارانه ها خبر داد و افزود: اميدواريم با همكاري مردم بتوانيم اين قانون را كه يك گام بزرگ در حركت رو به جلوي كشور به شمار مي آيد و بزرگترين طرح پنجاه سال گذشته است، به بهترين شكل اجرا كنيم و در اين راه، از پيشنهادات سازنده مردم استقبال مي كنيم.
 

1240

Registered User
تاریخ عضویت
7 می 2007
نوشته‌ها
1,217
لایک‌ها
28
محل سکونت
ایران--آبادان,خرمشهر
این طرح قرار بود شنبه و یکشنبه در تهران اجرا شود و تعطیل کردند تهران رو
که تصمیم عوض شد.
 

spamer*girl

Registered User
تاریخ عضویت
11 مارس 2010
نوشته‌ها
91
لایک‌ها
3
محل سکونت
آخر دنیا
این همه استان اول از همه هم واسه ما شروع شده حتما باید استان ما تو این 3 تا میشد؟
 
Last edited:

Venom

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
1 می 2006
نوشته‌ها
958
لایک‌ها
3,913
این همه استان اول از همه هم واسه ما شروع شده حتما باید استان ما تو این 3 تا میشد؟
به جای تشکرتونه ؟! اول از همه شما هدفمند میشین ! انسان بدون هدف , مثل مرده متحرکه ! منم هدف میخوام خب :(
 

rezidentevil

Registered User
تاریخ عضویت
14 دسامبر 2009
نوشته‌ها
7,063
لایک‌ها
832
www.refahi.ir

!!!!!!!!

غلامه دومین اینترنتی تونم !

باید می زاشتند فشار دات آی آر
 
بالا