سلام،
آقا کارمزد هاش خیلی بالاست و واسه یه شرکت صرفی نداره!
نکته دیگه ای که هست من مزیت استفاده از این سرویس رو با وجود درگاه های بانک های موجود نمی دونم!
مثلا پیپال اومد یه کاری کرد که تحولی داخل پرداخت ها ایجاد کرد، این چه کار می کنه؟
البته برای بعضی از شرکت ها هم ميصرفه و ما همين الان کاربرانی داريم که درگاه بانک سامان رو هم دارند ولی در کنارش درگاه زرين پال رو هم قرار دادند. دلايل مختلفی هم وجود داره که برای کارمزد، اين هستش که بانک سامان کارمزد 2 درصد داره اما زرين پال کارمزدش به 1.9% هم ميرسه.
ولی برای غير شرکتی ها هم که حتما ميدونيد برای عقد قرار داد نياز به مدارک خاصی هستش از جمله جواز کسب و سفته 2 مليون تومانی که در زرين پال نياز به اين مدارک نيست و هر کسی به طور شخصی هم ميتونه با زرين پال کار کنه.
مزيت بعدی اين هستش که الان زرين پال تعداد زيادی کابر داره که همه تمايل دارند بدون کسر کارمزد خريد داشته باشن، پس به نفعشون هستش که با بقيه فروشندگان تعامل داشته باشن تا اينکه بخوان پولشون رو خارج کنند و 2.5% پرداخت کنن و بعد از کس ديگه ای خريد کنند. پس عضويت در زرين پال و داشتن درگاه پرداخت در زرين پال باعث ميشه يکسری مشتری بالقوه داشته باشيد.
مزيت آخر هم بيشتر مربوط به خريداران هستش که باعث ميشه از فروشندگان معتبر خريد کنند و در مورد سرويسی که ميگيرند مطمئن باشن. برای مثال اگر شما از درگاه بانکی خريد کنيد و فروشنده به شما کالا رو تحويل نده شما بايد خيلی از مراحل قانونی رو سپری کنيد تا بتونيد پولتون رو پس بگيريد. در حالی که تو زرين پال شما ميتونيد تا 4 روز بعد از واريز يک تيکت باز کنيد و اين موضوع رو گزارش بديد، در اين صورت برای شما يک محيط گفتگو بين فروشنده و خريدار با نظارت زرين پال باز ميشه و شما ميتونيد تا حل موضوع با هم صحبت کنيد. (البته زرين پال تنها روی کميت نظارت داره و روی کيفيت مسئوليتی نخواهد داشت.)
ايرن براي افراد عادي كه شركت نيستن و مجوز شركت ندارن خوبه
چون بانك سامان اگر بخواي بگيري حتما بايد شركت باشي و كسي هم كه شركت نداشته باشه نميتونه از چنين سرويسي بهره مند بشه
واقعا چيز قشنگي راه انداختن و انشاءالله پا بگيره توي نت فارسي
ممنون، انشالا با همکاری ساير عزيزان
سلام،
خوب این به چه صورت خرید رو تضمین می کنه؟؟!! و مهمتر از اون، غیر از این دلیل چرا باید از این سرویس استفاده کنیم؟
خوشحال میشم توجیه بشم
مهمترين مزيت برای فروشنده ها، بدست اوردن يکسری مشتری بالقوه از ميان ساير کاربران زرين پال:
فرض کنيد شما فروشنده vps هستيد، مشتری های شما vps رو ميخرن و خودشون به عنوان هاست ميفروشند. با توجه به اينکه مشتريان شما شرکت نيستيد برای فروش آنلاين از زرين پال استفاده ميکنند و در اين صورت پولی رو در زرين پال دارند که ترجيح ميدن داخل خود زرين پال ازش استفاده کنن. اگر شما درگاه زرين پال رو به عنوان فروشنده vps داشته باشيد، کار مشتريان خودتون رو در پرداخت ها راحتتر کرديد.
و برای خريداران هم:
اينکه اگر پول رو به فروشنده بدند و سرويس رو نگيرند بايد وارد پروسه شکايت و اينها بشن و حداقل 5 6 ماه علاف باشن در حالی که در زرين پال با ايجاد يک محيط گفتگو، امکان حل موضوع وجود خواهد داشت.
با تشکر
علی امیری