برگزیده های پرشین تولز

رپیدشیر رو به فراموشی بسپارید: دریافت تا 25 دلار به ازای هر 1000 دانلود در file serve

P‌C

Registered User
تاریخ عضویت
27 جولای 2009
نوشته‌ها
888
لایک‌ها
87
محل سکونت
تهران
banner_460x150.jpg

با توجه به مسائل پیش اومده در مورد رپیدشیر و عدم توجه اون به آپلودرها و امتیاز برای اونها و تحریم رپیدشیر توسط آپلودرها شاهد انتقال فایلها به سایر آپلود سنترها مثل هات فایل و مگا آپلود و... هستیم. اما در میان همین آپلودرها سایت file serve جهشی سریع داشت به دلیل اینکه مستقیما به حساب بانکی آپلودر دلار واریز میکنه. یعنی مثلا اگر یک فایل 500 مگابایتی شخص توسط 1000 نفر در آمریکا دانلود بشه فایل سرو مبلغ 25 دلار به حساب بانکی اون شخص میپردازه! حداقل پرداخت هم 0.5 دلار به ازای هر 1000 دلار دانلود برای فایلهای زیر 50 مگاباتی(بالای 1 مگ) هست اگر توسط دانلودرهایی از سایر نقاط جهان که در توضیحات زیر اومده ، دانلود شده باشه البته کشور ایران که ما بیشتر با اون سر کار داریم وضع خوبی داره و برای فایلهای زیر 50 مگابایتی(بالای 1 مگ) 1 دلار پرداخت میشه.
عکس زیر جدول پرداختها رو به ازای هر 1000 دانلود و بر اساس حجم فایل و دسته کشورهای دانلودکنندگان نشون میده:

61472157525594.jpg


دسته A: کشورهای آمریکا، انگلستان، کانادا
دسته B: کشورهای فرانسه، آلمان، اسپانیا، پرتغال، ایتالیا، دانمارک،سوئد، سوئیس، هلند، نروژ،ایسلند،فنلاند،استرالیا، نیوزلند
دسته C: کشورهای روسیه، اتریش، لهستان، رومانی، مجارستان، چک، بلژیک، لتونی، استونی، لیتوانی، لوگزامبورگ، اسلونی، اسلواکی، قبرس، سیرا لئون، لیختن اشتاین، بلغارستان، یونان، ترکیه، ایران ،ژاپن ، سنگاپور، مالزی، آفریقای جنوبی، قطر،بحرین ، کویت، عربستان، امارات، برزیل، عمان، مالت، جبل الطارق
دسته D: سایر کشورها

* سرعت دانلود برای اکانتهای رایگان تا سقف 400 کیلوبایت در ثانیه هست که سرعت قابل قبولی هست و قطعا باعث توجه بیشتر دانلودرها به این سایت میشه:

44882159284293.jpg


* دارای Remote Upload (چندین فایل همزمان)

* Remote Upload از سایتهایی که اکانت پریمیومشان را دارید: لینک را بصورت زیر وارد کنید:
http://username:p[email protected]/files/12323186/one.file.part4.rar
(بجای username یوزر نیم خودتان مثلا رپیدشیر، بجای password پسورد حسابتان، و بجای سایر آدرس بعد از @، لینک فایل مورد نظر رو وارد کنید)

* دارای FTP Upload


* حداکثر حجم هر فایل: 1 گیگ(1024 مگابایت)


این نکته رو هم توجه کنید که این سایت دارای سیستم امنیتی برای جلوگیری از تقلب هست و همینطور داشتن بیش از یک حساب برخلاف قوانینش هست.


با اینکه این آپلود سنتر بسیار تازه کار و جوان هست اما مشخصه که آینده خوبی در انتظارش هست بخصوص بعد از این جریانات اخیر رپیدشیر و اعتراضات و تحریمهای بعد از اون که باعث شده خیلی ها به اون پشت کنند و خود من که اکانت رپید دارم دیگه فایلی روش آپلود نمیکنم اما انتظار دارم که "فایل سرو" در بدترین حالتش بزودی به مگاآپلود، مدیافایر و... برسه و ارزش داره که آپلودرهای حرفه ای گوشه چشمی هم به این سایت داشته باشند و اون رو به عنوان یک میرور فرعی برای فایلهاشون در نظر بگیرند مخصوصا با توجه به امتیازات فوق العاده ای که داره.

برای عضویت میتونید وارد لینک زیر بشید و براحتی با پرکردن نام کاربری که باید حداقل 6 حرف لاتین باشه و پسورد و ایمیلتون صاحب 500 گیگ فضای رایگان برای آپلود بشید:

http://www.fileserve.com/signup.php?reff=N7Rc7yFP27s~



برای واریز دلار، به حساب PayPal یا ePassporte یا WebMoney نیاز دارید که البته میتونید شماره حساب افراد آشنا یا مورد اطمینانتون رو وارد کنید و از ایشون مبلغ رو به صورت ریال دریافت کنید. خود من براحتی یک حساب وبمانی باز کردم که ایران رو به رسمیت میشناسه و کاملا امن هم هست. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وبمانی و تبدیل اون به ریال به این سایت(نمایندگی وبمانی در ایران) مراجعه کنید:

http://www.webtransfer.org



در این مورد اگر سوالی دارید توی همین تاپیک بپرسید.
 
Last edited:

sancho

Registered User
تاریخ عضویت
3 می 2009
نوشته‌ها
231
لایک‌ها
3
ولی میگن از لحاظ سرعت اپلود و دانلود زیاد جالب نیست.
 

hamilton

Registered User
تاریخ عضویت
29 مارس 2006
نوشته‌ها
1,056
لایک‌ها
62
این سایتی که معرفی کردید قیلتره.
 
بالا