برگزیده های پرشین تولز

قیمت سمند در اوکراین و امارات

باید چکار کنیم تا ماشین رو به قیمت واقعی به ما بفروشن


  • Total voters
    31

DarkShadow

Registered User
تاریخ عضویت
28 آگوست 2006
نوشته‌ها
221
لایک‌ها
1
محل سکونت
Somewhere around here
خیلی جاها شنیده بودم که قیمت ماشین های صادراتی ما در خارج کمتر از نصف قیمت داخله ولی سندی براش نداشتم حالا این شما و اینم سند

سایت نمایندگی فروش سمند در اوکراین (نمایندگی تویوتا!) -سمند ال ایکس قیمت ایران 17 ملیون - قیمت اوکراین : 7100 دلار

http://www.np.ua/cars/samand-lx-2007_187_290765_0

اینم قیمت سمند در امارات - سمند معمولی 7.5 ملیون سمند ال ایکس 9.800

http://shortcut-dubai.blogfa.com/post-73.aspx

نظر شما چیه؟

اگه از قیمت سمند و پراید و بقیه ماشین ها در کشورهای دیگه هم خبری دارید اینجا بگید ما هم مطلع بشیم
 
Last edited:

balabala

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
22 می 2005
نوشته‌ها
8,362
لایک‌ها
5,745
سن
41
محل سکونت
یه خورده اونورتر
مجانی هم بفروشن کسی نمیخره، وقتی با 7000 دلار یه ماشین مناسب اسم و رسم دار میتونند بخرن چرا سمند ایرانی بخرن؟
البته این نشون میده چجوری دارن میکنن تو پاچه ملت، هیچی اعتراضی هم نمیشه کرد!
 

Behzad M

Registered User
تاریخ عضویت
15 مارس 2010
نوشته‌ها
1,615
لایک‌ها
281
محل سکونت
Zanjan
خیلی جاها شنیده بودم که قیمت ماشین های صادراتی ما در خارج کمتر از نصف قیمت داخله ولی سندی براش نداشتم حالا این شما و اینم سند

سایت نمایندگی فروش سمند در اوکراین (نمایندگی تویوتا!) -سمند ال ایکس قیمت ایران 17 ملیون - قیمت اوکراین : 7100 دلار

http://www.np.ua/cars/samand-lx-2007_187_290765_0

اینم قیمت سمند در امارات - سمند معمولی 7.5 ملیون سمند ال ایکس 9.800

http://shortcut-dubai.blogfa.com/post-73.aspx

نظر شما چیه؟

اگه از قیمت سمند و پراید و بقیه ماشین ها در کشورهای دیگه هم خبری دارید اینجا بگید ما هم مطلع بشیم

برادر این در خیلی از جاهای دنیا وجود داره و بهش سیستم دامپینگ میگن
یه سیاست اقتصادی برای کشورهای در حال توسعس
 

DarkShadow

Registered User
تاریخ عضویت
28 آگوست 2006
نوشته‌ها
221
لایک‌ها
1
محل سکونت
Somewhere around here
برادر این در خیلی از جاهای دنیا وجود داره و بهش سیستم دامپینگ میگن
یه سیاست اقتصادی برای کشورهای در حال توسعس

دوست من میدونی که دامپینگ در بسیاری از کشورها جرم محسوب میشه و طرف رو میفرستن آب خنک - حتی تو ایران هم دو سه سال پیش یه مورد پیش اومد که خیلی سرو صدا کرد
 

Parsa-Undead

مدیر باز نشسته
تاریخ عضویت
5 مارس 2009
نوشته‌ها
3,761
لایک‌ها
1,121
محل سکونت
Tehran
مجانی هم بفروشن کسی نمیخره، وقتی با 7000 دلار یه ماشین مناسب اسم و رسم دار میتونند بخرن چرا سمند ایرانی بخرن؟
البته این نشون میده چجوری دارن میکنن تو پاچه ملت، هیچی اعتراضی هم نمیشه کرد!
تایید میشه مگه کسی مغز خر خورده !
 

TheMohammad

Registered User
تاریخ عضویت
12 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
1,061
لایک‌ها
18
سن
33
محل سکونت
تهران
صنایع خودروسازی کشور چیزی برای دفاع ندارن ولی این لینک اول که گذاشتین برای فروش ماشین های دست دوم هست
قیمت صفرش توی ترکیه یا همون اکراین یه چیزی حدود 14-14.5 برای مدل LX هست
در ضمن با 7 هزار دلار ماشین صفر درست و حسابی با اسم و رسم ! پیدا نمیشه
 

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,151
لایک‌ها
20,023
محل سکونت
اوهایو - دیتون
خلایق هر چه لایق...........
 

vahidscs

Registered User
تاریخ عضویت
12 آگوست 2008
نوشته‌ها
636
لایک‌ها
0
سن
30
محل سکونت
همدان
راستی دوستان کسی از تعرفه ی قطعات خبر داره ؟
اونم نباید بی تاثیر باشه در قیمت خودرو توی ایران
 

OurPars

Registered User
تاریخ عضویت
18 دسامبر 2009
نوشته‌ها
435
لایک‌ها
7
خیلی جاها شنیده بودم که قیمت ماشین های صادراتی ما در خارج کمتر از نصف قیمت داخله ولی سندی براش نداشتم حالا این شما و اینم سند

سایت نمایندگی فروش سمند در اوکراین (نمایندگی تویوتا!) -سمند ال ایکس قیمت ایران 17 ملیون - قیمت اوکراین : 7100 دلار

http://www.np.ua/cars/samand-lx-2007_187_290765_0

اینم قیمت سمند در امارات - سمند معمولی 7.5 ملیون سمند ال ایکس 9.800

http://shortcut-dubai.blogfa.com/post-73.aspx

نظر شما چیه؟

اگه از قیمت سمند و پراید و بقیه ماشین ها در کشورهای دیگه هم خبری دارید اینجا بگید ما هم مطلع بشیم

دوست عزیز
این قیمت ماشین صفر نیست
دسته دو هست
لینک اول شما:
http://www.np.ua/cars/samand-lx-2007_187_290765_0

نوشته شده ماشین سال 2007 هست سه سال پیش
و کارکردش : 62,200

با سپاس از نقطه نظرات کارشناسی دوستان
:happy:
 

DarkShadow

Registered User
تاریخ عضویت
28 آگوست 2006
نوشته‌ها
221
لایک‌ها
1
محل سکونت
Somewhere around here
صنایع خودروسازی کشور چیزی برای دفاع ندارن ولی این لینک اول که گذاشتین برای فروش ماشین های دست دوم هست
قیمت صفرش توی ترکیه یا همون اکراین یه چیزی حدود 14-14.5 برای مدل LX هست
در ضمن با 7 هزار دلار ماشین صفر درست و حسابی با اسم و رسم ! پیدا نمیشه



دوست عزیز
این قیمت ماشین صفر نیست
دسته دو هست
لینک اول شما:
http://www.np.ua/cars/samand-lx-2007_187_290765_0

نوشته شده ماشین سال 2007 هست سه سال پیش
و کارکردش : 62,200

با سپاس از نقطه نظرات کارشناسی دوستان
:happy:

شما درست میگین لینک اول مال ماشین دست دومه اون توتال کیلومترز ش رو ندیده بودم ولی بهر حال قیمت فروش صفر چنده؟ اینکه بگیم میگن یا شنیدیم این قیمته که سند نمیشه همونطور که تو پست اول نوشتم اگر کسی لینک معتبر داره اینجا بگه ببینیم قیمت واقعی در اونجا چنده
 

Cold398

Registered User
تاریخ عضویت
29 آپریل 2010
نوشته‌ها
1,241
لایک‌ها
6
اینا قیمتاش دقیقا به پول ایران چقدر میشه ؟
 

salar68

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژانویه 2006
نوشته‌ها
402
لایک‌ها
66
محل سکونت
Esfahan / tehran
قیمتاش بالاتره ایرانه
پیدا کنم واستون می ذارم
از حدود 14 هزار دلار شروع می شه !
 

TheMohammad

Registered User
تاریخ عضویت
12 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
1,061
لایک‌ها
18
سن
33
محل سکونت
تهران
شما درست میگین لینک اول مال ماشین دست دومه اون توتال کیلومترز ش رو ندیده بودم ولی بهر حال قیمت فروش صفر چنده؟ اینکه بگیم میگن یا شنیدیم این قیمته که سند نمیشه همونطور که تو پست اول نوشتم اگر کسی لینک معتبر داره اینجا بگه ببینیم قیمت واقعی در اونجا چنده
این برای ترکیه :
http://www.arabam.com/ikinciel/IKCO/Samand/ikinciel_model.araba
یا
http://www.arabam.com/sifir-0-km/AracDetay?versionId=1810001&vehicleComponentId=2
هر لیر ترکیه تقریبا 675 تومن هست
 

brainsore

Registered User
تاریخ عضویت
1 مارس 2008
نوشته‌ها
5,884
لایک‌ها
3,189
محل سکونت
دور
راهش اینایی که گفتی نیست. خیلی ریشه ای تره قضیه و راه حل ریشه ای هم می خواد! دی:
 

cybamin

Registered User
تاریخ عضویت
31 آگوست 2003
نوشته‌ها
1,559
لایک‌ها
138
محل سکونت
اصفهان
برادر این در خیلی از جاهای دنیا وجود داره و بهش سیستم دامپینگ میگن
یه سیاست اقتصادی برای کشورهای در حال توسعس
آقا دامپينگ چيز ديگه‌اي هستش. يعني اينكه جنست را خيلي غيرمعمول ارزون بفروشي (بدون سود يا حتي با ضرر بفروشي) به اين اميد كه رقيبت صدمه و ضرر فراوون ببينه و از دور رقابت حذف بشه.
مورد ايرانخودرو و سايپا براي كشورهاي ديگه دامپينگ نيست، {مشكل در براي داخل كشور} گران‌فروشي و انحصارگراييه. در واقع آقايان خودرو را در بازار داخل گران ميفروشند چون رقيبي ندارند و مردم مجبورند ازشون خريد كنن.
 
Last edited:

Rex_Kamnia

Registered User
تاریخ عضویت
7 مارس 2009
نوشته‌ها
555
لایک‌ها
81
سن
23
آقا دامپينگ چيز ديگه‌اي هستش. يعني اينكه جنست را خيلي غيرمعمول ارزون بفروشي (بدون سود يا حتي با ضرر بفروشي) به اين اميد كه رقيبت صدمه و ضرر فراوون ببينه و از دور رقابت حذف بشه.
مورد ايرانخودرو و سايپا براي كشورهاي ديگه دامپينگ نيست، گران‌فروشي و انحصارگراييه. در واقع آقايان خودرو را در بازار داخل گران ميفروشند چون رقيبي ندارند و مردم مجبورند ازشون خريد كنن.

منم کاملا موافقم اگه توایران چهارتا شرکت خارجی ماشین شعبه داشتن(نه این نمایندگی هااا خود شرکت )اون وقت از انحصار درمیومد قیمت ها پایین تر بود
 

pany

Registered User
تاریخ عضویت
4 آپریل 2008
نوشته‌ها
677
لایک‌ها
19
صادرات ایران خودرو


صادرات اتومبیل های تولیدی با توجه به قیمت پایه صادراتی در قیاس با بازار داخلی * , میزان صادرات و هزینه ی زیر ساخت های مورد نیاز برای خدمات پس از فروش در بازارهای مقصد و همچنین سرمایه

گذاری در 6 سایت تولیدی خارج از کشور با مجموع تیراژی مابین 15 تا 20 هزار دستگاه** ( مطمئن نیستم ) فاقد هر نوع توجیه اقتصادی برای این بنگاه صنعتی - دولتی بوده و تنها جنبه تبلیغاتی ان مورد

نظر می باشد .

در کنار امتیازات اقتصادی غیر معمولی که **** ایران با مقاصد سیاسی و یا به منظور عقد چنین قراردادهایی به کشورهایی مانند بلاروس , ونزوئلا , سوریه و..... می پردازد و همچنین زیان دهی سایتهای

تولیدی خارج از کشور , ارز بری اتومبیل های صادراتی نیز به دلیل درصد بالای قطعات وارداتی ( به منظور بالا بردن کیفیت نهایی محصول ) در قیاس با اتومبیل های عرضه شده در داخل بالا بوده و در نتیجه

صادرات ان ارز اوری چندانی رو نصیب اقتصاد کشور نمیکند .


مدیریت دولتی , بهره وری


تاسیس شرکتهای تابع بی بازده و طرح های صنعتی زیان ده گوناگون با پسوند ملی و....... نتیجه ایی جز ناتوانی این بنگاه صنعتی در پرداخت دیون خود و ورشکستی ( از نوع دولتی ) در سال گذشته

به بار نداشته . اتفاقی که عملی کردن ان با توجه به بازار انحصاری اتومبیل در ایران مشکل تر از عدم وقوع ان بود....

سرمایه گذاری خارجی , سوق دادن تدریجی بازار به سمت رقابتی شدن و پایان دادن بر مدیریت دولتی تنها راه برونرفت از شرایط حاضر می باشد که در حال حاضر نیز عملا امکان پذیر نیستن...

----------------------------------

*
قیمت پایه صادراتی اتومبیل های ایرانی کمتر از انچه که در بازار داخلی به فروش میرسد می باشد که بخشی از ان به دلیل معافیتهای مالیاتی رایج برای کالاهای صادرتی ( دی ) و بخشی دیگر به

دلیل شرایط غیر انحصاری بازارهای مقصد می باشد که امکان عرضه با قیمت های داخلی را عملا غیر ممکن می سازد .

در ان سوی نیز تعرفه های واردات و دیگر هزینه های جانبی در بسیاری از بازارهای مقصد ( به عنوان نمونه کشور ترکیه که تعرفه اتومبیل وارداتی در ان بین 18 تا 28 درصد می باشد ) بر قیمت نهایی

اتومبیل های ایرانی می افزاید و نتیجه حاصل اختلاف قیمت نه چندان مشهود در مقایسه با بازار داخلی می باشد .

قیمت پایه صادراتی اتومبیلهای ایرانی بر پایه اعلام وزارت صنایع در سال 1385:

1- قيمت پايه صادراتي خودرو سمند ال ايكس (توليدي شركت ايران خودرو) از قرار هر دستگاه 9 هزار دلار.

2- قيمت پايه صادراتي خودرو پژو پارس (توليدي شركت ايران خودرو) از قرار هر دستگاه 9 هزار دلار.

3- قيمت پايه صادراتي خودرو پژو پارس اي ال ايكس (توليدي شركت ايران خودرو) از قرار هر دستگاه 9500 دلار.

4- قيمت پايه صادراتي خودرو پژو 405 جي ال ايكس (توليدي شركت ايران خودرو) از قرار هر دستگاه 8500 دلار.

5- قيمت پايه صادراتي خودرو 405 جي ال آي (توليدي شركت ايران خودرو) از قرار هر دستگاه 7 هزار دلار.

6- قيمت پايه صادراتي خودرو پژو 206 تيپ 2 (توليدي شركت ايران خودرو) از قرار هر دستگاه 7 هزار دلار.

7- قيمت پايه صادراتي خودرو پژو 206 اتوماتيك (توليدي شركت ايران خودرو) از قرار هر دستگاه 8400 دلار.

8- قيمت پايه صادراتي خودرو پژو 206 تيپ 3(توليدي شركت ايران خودرو) از قرار هر دستگاه 7500 دلار.

9- قيمت پايه صادراتي خودرو پژو 206 تيپ 5 (توليدي شركت ايران خودرو) از قرار هر دستگاه 8300 دلار.

10- قيمت پايه صادراتي خودرو پژو 206 تيپ 6 (توليدي شركت ايران خودرو) از قرار هر دستگاه 9 هزار دلار.

11- قيمت پايه صادراتي خودرو ماكسيما معمولي (توليدي شركت پارس خودرو) از قرار هر دستگاه 17هزار دلار.

12- قيمت پايه صادراتي خودرو ماكسيما اتوماتيك (توليدي شركت پارس خودرو) از قرار هر دستگاه 17500 دلار.

13- قيمت پايه صادراتي خودرو رونيز (توليدي شركت پارس خودرو) از قرار هر دستگاه 16 هزار دلار.

14- قيمت پايه صادراتي خودرو پيكاپ تك كابين (توليدي شركت پارس خودرو) از قرار هر دستگاه 14500 دلار.

15- قيمت پايه صادراتي خودرو پيكاپ دوكابين (توليدي شركت پارس خودرو) از قرار هر دستگاه 15 هزار دلار.

16- قيمت پايه صادراتي خودرو سرانزا (توليدي شركت پارس خودرو) از قرار هر دستگاه 16500 دلار.

17- قيمت پايه صادراتي خودرو پي كي 1300 (توليدي شركت پارس خودرو) از قرار هر دستگاه 3 هزار دلار.

18- قيمت پايه صادراتي خودرو كاميونت ( 5،4 M توليدي ارس خودرو ديزل) از قرار هر دستگاه 8 هزار دلار.

19- قيمت پايه صادراتي كاميونت( 6 M توليدي ارس خودرو ديزل) از قرار هر دستگاه 8 هزار دلار.

20- قيمت پايه صادراتي كاميونت( 11 M توليدي ارس خودرو ديزل) از قرار هر دستگاه 12 هزار دلار.

21- قيمت پايه صادراتي كاميون( 2631 M توليدي ارس خودرو ديزل) از قرار هر دستگاه 40 هزار دلار.

22- قيمت پايه صادراتي كاميونت( 2642 M توليدي ارس خودرو ديزل) از قرار هر دستگاه 40 هزار دلار.

**
(Semi knock Down (SKD

(Complete Knock Down (CKD

سایتهای تولیدی خارج از کشور تا به امروز زیان های هنگفتی را به دلیل نا کارامدی به بار اورده اند که خود ناشی از عدم واقع بینی و پذیرش ناتوانی ایران در صنایع اتومبیل سازی و هدف گذاری های غلط

می باشد . تولید سالانه تنها چند صد دستگاه در سایت بلاروس , سه هزار دستگاه در سایت سوریه ( با ظرفیت سی هزار دستگاه در سال ) و یا هزینه ی بالای حمل و نقل قطعات به سایت بی بازده

ونزوئلا از نمونه های بارز ان هستند .
 
Last edited:

cybamin

Registered User
تاریخ عضویت
31 آگوست 2003
نوشته‌ها
1,559
لایک‌ها
138
محل سکونت
اصفهان
سایتهای تولیدی خارج از کشور تا به امروز زیان های هنگفتی را به دلیل نا کارامدی به بار اورده اند که خود ناشی از عدم واقع بینی و پذیرش ناتوانی ایران در صنایع اتومبیل سازی و هدف گذاری های غلط

می باشد . تولید سالانه تنها چند صد دستگاه در سایت بلاروس , سه هزار دستگاه در سایت سوریه ( با ظرفیت سی هزار دستگاه در سال ) و یا هزینه ی بالای حمل و نقل قطعات به سایت بی بازده

ونزوئلا از نمونه های بارز ان هستند .

خبرشو دارم توي ونزوئلا راننده تاكسي‌ها اومدن ماشينها را پس بدن. گفتن خرجش زياده ، مصرفش بالاست و دنگ و فنگ داره.
 

brainsore

Registered User
تاریخ عضویت
1 مارس 2008
نوشته‌ها
5,884
لایک‌ها
3,189
محل سکونت
دور
البته با این وضعیت انتظار بیشتری هم نباید داشت! به قول طرف مثل این که مجارستانی ها بگن هیتلر اومد کشور ما را اشغال کرد چرا برامون مثلا مدرسه نساخت! هیتلر اومده بود شما را بکشه و بچاپه و...!
 

mhaf

کاربر فعال برق و الکترونیک
کاربر فعال
تاریخ عضویت
27 فوریه 2006
نوشته‌ها
1,617
لایک‌ها
314
سن
35
محل سکونت
کرج
ماشین چیه داداش
چند وقت دیگه که بنزین شد 800 تومن همه با قاطر و خر میرن سر کار
 
بالا