برگزیده های پرشین تولز

کلاهبرداری شرکت ourinternet.us لطفا راهنمایی کنید

E-Commerce

Registered User
تاریخ عضویت
13 ژانویه 2008
نوشته‌ها
134
لایک‌ها
1
محل سکونت
E-Commerce & IT
سلام
من یه vps از سایت ourinternet.us خریداری کردم و 400 دلار بابت پرداخت کردم ولی متاسفانه سرویس مشکل داره
و پشتیبانی خیلی ضعیف دارن بطوری که من الان یکماه از خرید گذشته ولی برام غیر قابل استفاده هست الان 10 روزه که اصلا با remote desktop نمی تونم وصل بشم و بهشون گفتم هنوز درست نکردن .
باهاشون تماس گرفتم همین طور دارن وقت کشی می کنن و بهشون کفتم سرویس مشکل داره می خوام کنسل کنم ولی همین طور دارن وقت کشی می کنن حتی درستش هم نمی کنن

این بخشی از مکالمات من باهاشون ببینید چطوری دارن می پیشونن
حالا نظر دوستان چیه من چیکار کنم لطفا کمکم کنید

RK says:

Welcome to OurInternet Live Help, How may I help you today?
RK says:

Hi
RK says:

How may I assist you
RK says:

http://ourinternet.us/contact.html
RK says:

Please visit this page
RK says:

Hi
RK says:

Please visit this url http://ourinternet.us/contact.html
RK says:

You have many general information
Guest says:

I want to cancel the service for the many porblem which it has it is for many times i am telling you iam going to cancel the service but instead you are wasting the time
RK says:

Please let me know your issues
RK says:

I will give you best option for you
Guest says:

the issue is about user name :Nezam
RK says:

ok
Guest says:

please cancel the service since it has many problem and i can not use it please return back my money
Guest says:

still wating for your answer
RK says:

I am really apologize to this issue, you will be updated shortly through a ticket.
RK says:

You will be updated with in couple of hours about this issue
Guest says:

this is for one month you are wasting the time i bought this service to use it but I can not you can not solve the problrms please cancel it and return back the money I have paid , please
RK says:

Sorry for this inconvenience caused, We are working hard to get this issue solved.
Guest says:

No thank you please cancel it and do not play with me every time you say the same thing
Guest says:

As i see you are not cooperate and solve the issue friendly
RK says:

I am sorry Nezam
Guest says:

do not be sorry please let me know when you transfer my money
RK says:

I will update you through the ticket within couple of hours
Guest says:

I told you please do not play with me you underestand or not what I want is my money
Guest says:

?
RK says:

Sorry Nezam, I need to consult with my senior techs so i will update you shortly through the ticket.
Guest says:

I do not know what really you think my daer this for one month you say i will update you shortly my daer I am not a fullish person you are wasting my time why ?please cancel it and returne back my money this is for the last time i am asking you friendly​
 

cyber boy

Registered User
تاریخ عضویت
6 ژانویه 2005
نوشته‌ها
1,374
لایک‌ها
7
سن
35
محل سکونت
US
البته پشتیبانی آنلاین حق refund کردن نداره !
 

Viruser

Registered User
تاریخ عضویت
18 مارس 2009
نوشته‌ها
619
لایک‌ها
25
خوب اولتست میکردی که 400 تومن ضرر نکنی
ایشالا درست میشه
money back guarantee داره؟
 

AfraWeb.net

Registered User
تاریخ عضویت
4 نوامبر 2009
نوشته‌ها
352
لایک‌ها
0
محل سکونت
Tehran
1- اشتباه اول از جای معتبر باید خریداری میکردید
2-اشتباه دوم باید سرویس را بصورت ماهانه خریداری میکردید تا اگر هم مشگلی پیش اومد متضرر نشید
3- گفتگوی اصلا جالبی نداشتید .تاکید و درخواست مستمر همیشه نتیجه عکس میده و بهتره از راه درست وارد بشید اگر متوجه شده باشن ایرانی هستید به راحتی میتونن هزینه رو برگشت نزنن البته قوانینی هم برای refund هست که قبل از خرید باید مطالعه میکردید مثلا 10 روز 20 روز یا اصلا برگشت پول ندارند و شما نمیتونید درخواست برگشت نمایید .

گاهی اوقات حل کردن برخی از مشکلات سخت و دشوار هست و باید مقداری صبر کنید تا مشکلتون درست بشه چون اینها شرکت انچنان معتبری نیستند و شاید اصلا متخصص ساپورت نداشته باشند که مشکل شما رو حل کنند .

در هر صورت امیدواریم که مشکلتون حل بشه و یا اینکه پول رو بهتون برگشت بزنن

موفق باشید :)
 

phoenix_i06

Registered User
تاریخ عضویت
10 آپریل 2007
نوشته‌ها
2,125
لایک‌ها
175
محل سکونت
آمریکا
اگر تصمیم گرفتید که پول رو پس بگیرید نباید با بحث کردن وقت رو از دست بدید، حتما تو سایتشون در مورد سیا.ست برگشت پول و پروسه انجام کار توضیح دادن، بخونید (احتمالا یه ایمیل یا لینک یه فرم رو دادن) و طبق اون عمل کنید.
 

mikel jaskon

Registered User
تاریخ عضویت
8 ژوئن 2010
نوشته‌ها
1,061
لایک‌ها
162
محل سکونت
کرج karaj
اکثرا" یک مشت هندی هستند که الکی سایتهای .us را ثبت کردن برای جلب اطمینان خریدار....
 

mohsenshahbazi

همکار بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
4,025
لایک‌ها
3,825
محل سکونت
اصفهان
در تایید حرفهای afraweb اینجور که شما صحبت کردین همین که طرف close نکرده و بره استراحت خیلیه !‌
اون کسی که در این موضوع درگیره , شمایید بهتره با سیاست و دوستانه مساله رو حل کنید . معمولا وقتی میگن باید با بالاتر'م صحبت کنم یعنی بعد این همه وقت که دهنت رو آسفالت کردیم بزار یه نیگا بندازم ببینم چی شده !‌!!
 

E-Commerce

Registered User
تاریخ عضویت
13 ژانویه 2008
نوشته‌ها
134
لایک‌ها
1
محل سکونت
E-Commerce & IT
بله کاملا به این موارد که دوستان گفتن رسیدم ولی در هر صورت راه حل نمی دونم چیه و نهایتا چکارباید کرد باز امشب باهاشون تماس میگیرم . اگه راه حلی به ذهن دوستان میرسه بگن ممنون میشم
 

AfraWeb.net

Registered User
تاریخ عضویت
4 نوامبر 2009
نوشته‌ها
352
لایک‌ها
0
محل سکونت
Tehran
بله کاملا به این موارد که دوستان گفتن رسیدم ولی در هر صورت راه حل نمی دونم چیه و نهایتا چکارباید کرد باز امشب باهاشون تماس میگیرم . اگه راه حلی به ذهن دوستان میرسه بگن ممنون میشم

یادتون باشه سیستم خارجی ها بسیار متفاوت و اصولی هست و طبق چارت سازمانی خودشون کار میکنند ایران نیست که یه بچه هاستینگ بزنه هم بشه فروش هم ساپورت هم ... باید با قسمت فروش تماس بگیرید و بگید که مشکل دارید و درخواست کنید که مشکل رو برسی کنند . اگر دیدید نمیشه توضیح بدید که یک سرور جدید براتون کریت کنند و تحویلتون بدن این امکان پذیر و منطقی تر هست تا اینکه بخواهید یک سره درخواست برگشت هزینه رو بکنید . در هر صورت مسلهه مهم این هست که قبل از خرید باید تحقیق کنید و از جای خوب بو با قیمت و پشتیبانی خوب خریداری نمایید که متاسفانه با ورود اماتور ها یک حس بدبینی بین خریداران ایرانی بوجود امده که فکر میکنند سرویس خارجی ها بسیار کیفیت بالاتری نسبت به سرویس دهندگان ایرانی دارد :)
 

پدر پسر شجاع

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 جولای 2010
نوشته‌ها
60
لایک‌ها
0
بله کاملا به این موارد که دوستان گفتن رسیدم ولی در هر صورت راه حل نمی دونم چیه و نهایتا چکارباید کرد باز امشب باهاشون تماس میگیرم . اگه راه حلی به ذهن دوستان میرسه بگن ممنون میشم

با چی پرداخت کردی ؟
کریدیت کارت یا پی پال

اگه با کارت پرداخت کردی که خیلی راحت می تونی چارج بک کنی , یه فرم هست پر می کنی از همون بانک که کارت رو گرفتی و یه هفته بعد پول تو حسابت میاد

اگر با پی پال دادی , که باز می شه dispute زد و پول را پس گرفت
البته این dispute یه کم قلق داره اگه اشتباه کنی کیس رو می بنده و پول را نمی ده , اگر با پی پال هست پی ام بزن تا بگم چیکار کنی
 

E-Commerce

Registered User
تاریخ عضویت
13 ژانویه 2008
نوشته‌ها
134
لایک‌ها
1
محل سکونت
E-Commerce & IT
با چی پرداخت کردی ؟
کریدیت کارت یا پی پال

اگه با کارت پرداخت کردی که خیلی راحت می تونی چارج بک کنی , یه فرم هست پر می کنی از همون بانک که کارت رو گرفتی و یه هفته بعد پول تو حسابت میاد

اگر با پی پال دادی , که باز می شه dispute زد و پول را پس گرفت
البته این dispute یه کم قلق داره اگه اشتباه کنی کیس رو می بنده و پول را نمی ده , اگر با پی پال هست پی ام بزن تا بگم چیکار کنی
با کارتamericanexpress از طریق paypal میشه کاری کرد ؟
 
Last edited:

E-Commerce

Registered User
تاریخ عضویت
13 ژانویه 2008
نوشته‌ها
134
لایک‌ها
1
محل سکونت
E-Commerce & IT
یادتون باشه سیستم خارجی ها بسیار متفاوت و اصولی هست و طبق چارت سازمانی خودشون کار میکنند ایران نیست که یه بچه هاستینگ بزنه هم بشه فروش هم ساپورت هم ... باید با قسمت فروش تماس بگیرید و بگید که مشکل دارید و درخواست کنید که مشکل رو برسی کنند . اگر دیدید نمیشه توضیح بدید که یک سرور جدید براتون کریت کنند و تحویلتون بدن این امکان پذیر و منطقی تر هست تا اینکه بخواهید یک سره درخواست برگشت هزینه رو بکنید . در هر صورت مسلهه مهم این هست که قبل از خرید باید تحقیق کنید و از جای خوب بو با قیمت و پشتیبانی خوب خریداری نمایید که متاسفانه با ورود اماتور ها یک حس بدبینی بین خریداران ایرانی بوجود امده که فکر میکنند سرویس خارجی ها بسیار کیفیت بالاتری نسبت به سرویس دهندگان ایرانی دارد :)
سرویس دهندگان ایرانی هم به نظر من هم از نظر پشتیبانی و هم قیمت زیاد تفاوت این هست که تو کاری که می خوای انجام بدی ممکنه مداخله کنه و مجبوری ملاحظاتی بکنی ولی سرویس دهنده خارجی براش مهم نیست تو سرویس برا چی می خوای و قیمت هم به نظر مناسب تر می یاد با توجه به امکانات . ولی خوب ممکنه مشکلاتی هم داشته باشه که گریبان گیر من هم شده .
من الان از شما و دوستان راهنمایی می خوام که کمک کنید تا یا پول اینا برگشت بدن تا بتونم از یه سرویس دهنده ایرانی یا جای بهتری خرید انجام بدم چون الان یکماه پول دادم و سرویس برام غیر قابل استفادهست الان 6 روزه ریموت هم نمی تونم بکنم درستش نمیکنن و ساپورت نمی کنن فقط هی می گن متاسفیم از این اتفاق که افتاده
حالا من باید چیکار کنم

به نظر شما تو یه سایت معتبر مانیتورینگ هاستینگ برم بنویسم که این شرکت اینکارو کرده ؟
و راه حل چیه به نظرتون ؟
 

AfraWeb.net

Registered User
تاریخ عضویت
4 نوامبر 2009
نوشته‌ها
352
لایک‌ها
0
محل سکونت
Tehran
سرویس دهندگان ایرانی هم به نظر من هم از نظر پشتیبانی و هم قیمت زیاد تفاوت این هست که تو کاری که می خوای انجام بدی ممکنه مداخله کنه و مجبوری ملاحظاتی بکنی ولی سرویس دهنده خارجی براش مهم نیست تو سرویس برا چی می خوای و قیمت هم به نظر مناسب تر می یاد با توجه به امکانات . ولی خوب ممکنه مشکلاتی هم داشته باشه که گریبان گیر من هم شده .
من الان از شما و دوستان راهنمایی می خوام که کمک کنید تا یا پول اینا برگشت بدن تا بتونم از یه سرویس دهنده ایرانی یا جای بهتری خرید انجام بدم چون الان یکماه پول دادم و سرویس برام غیر قابل استفادهست الان 6 روزه ریموت هم نمی تونم بکنم درستش نمیکنن و ساپورت نمی کنن فقط هی می گن متاسفیم از این اتفاق که افتاده
حالا من باید چیکار کنم

به نظر شما تو یه سایت معتبر مانیتورینگ هاستینگ برم بنویسم که این شرکت اینکارو کرده ؟
و راه حل چیه به نظرتون ؟

درخواست بدید سرور جدید بهتون بدن درباره فروشندگان ایرانی هم از جای معتبر بگیرید هیچ موقع مشکلی پیش نمیاد :)
 

E-Commerce

Registered User
تاریخ عضویت
13 ژانویه 2008
نوشته‌ها
134
لایک‌ها
1
محل سکونت
E-Commerce & IT
این شرکت توری رفتار کرده بعید می دونم با سرور جدید مشکل حل بشه چون من به پشتیبانی هم نیاز دارم اگر بخوام دخواست بدم کنسل کنند کسی راه حلی نداره ؟
 

E-Commerce

Registered User
تاریخ عضویت
13 ژانویه 2008
نوشته‌ها
134
لایک‌ها
1
محل سکونت
E-Commerce & IT
فکر کنم موفق شدم البته تا پول برگشت نخوره قطعی نیست . این چیزی بود که گفتن

I am deeply sorry support could not resolve the issues you faced. Please let me know the PayPal transaction ID and I will be sure to issue a full refund back to your PayPal account.
 

mohsenshahbazi

همکار بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
4,025
لایک‌ها
3,825
محل سکونت
اصفهان
خب اگه اینو گفته یعنی مجوز برای برگشت پول صادر شده . شما فقط شماره تراکنش رو بده بهشون . اونا همون پرداخت رو فک میکنم بتونن ریفاند کنن .
 
بالا