برگزیده های پرشین تولز

کسب درآمد از اینترنت: پاسخ به سوالات

atsign_m

Registered User
تاریخ عضویت
28 جولای 2010
نوشته‌ها
263
لایک‌ها
18
سایت های Paid To Click :
کسب درامد از اینترنت راه های مختلفی داره. یکی از این راه ها، فعالیت در سایتهای تبلیغاتی است. به این صورت که شرکت یا وبسایتی، از تبلیغ دهندگان پول دریافت می کنه و در ازای آن برای آنها مشتری یا بازدیدکننده پیدا می کنه.

سایت های PTC عموما به عنوان سایت ها تبلیغاتی شناخته می شن. فرض کنید که شما اخیرا یه سایت یا حتی وبلاگ باز کردی اما در شروع کار هیچ بازدید کننده ای نداری چرا؟ چون در موتور های جستجو سایت شما اگر وجود داشته باشه در صفحات آخره. یکی از راه های ارتقا در صفحات موتو رهای جستجو آمار بازدید روزانس که هرچی بیشتر باشه سایت شما سریعتر به صفحات اول می رسه و وقتی به صفحه اول برسه حداقل روزی 30 تا 40 بازدید کننده خواهید داشت. و این برای سایت هایی که محصولی رو قراره تو سایتشون معرفی کنند یا بفروشند خیلی مهمه و حاضرن کلی خرچ کنن تا به صفحه اول برسن.

سایت ها PTC برای سایت هایی که دنبال بازدید کننده می گردن بازدید کننده صوری جمع می کنه. یعنی یه پولی از سایت ها می گیره بعد کلی سیاهی لشکر روانه اون سایت ها می کنه تا جایگاه سایت ارتقا پیدا کنه.

مسلما سیاهی لشگر ها (که من و شمایی که عضو سایت های PTC شدیم هستیم) برای رضای خدا کار نمی کنن در عوض مشاهده اون سایت هایی که سایت PTC به هشون معرفی کرده یه پولی از PTC ها می گیرن.

نحوه کار سایت های Paid To Click به این شکله، شما پس از ثبت نام، روزانه تعدادی وبسایت برای بازدید دارید و به ازای کلیک کردن روی لینک آنها و مشاهده ی آن برای مدت 15 یا 20 ثانیه، مقداری پول دریافت می کنید.

 
Last edited:

atsign_m

Registered User
تاریخ عضویت
28 جولای 2010
نوشته‌ها
263
لایک‌ها
18
آیا واقعاً می توان از این سایت ها پول درآورد؟

حقیقت این است که خیر!

درواقع این سایت ها پول زیادی بابت هر کلیک نمی دهند! شاید 1 سنت، شاید 10 سنت!

ولی نکته ی مهم این است که در این سایت ها، شما به ازای کلیک کردن افرادی که معرفی کرده اید نیز پول دریافت می کنید. نکته ی سودآور مساله همینجاست!

فرض کنید کنید که 500 زیرمجموعه دارید (درباره جمع کردن زیرمجموعه توضیح می دهم، کار سختی نیست! اصلا هم شبیه این گلد کوئست و این جور چیزها نیست که لازم باشه به دوست و آشنا و ... روبندازی و روانشناسیشون کنی به معنای واقعی زیر مجموعه می سازی نه اینکه زیر مجوعه بگیری) و هر کدام روزانه بطور میانگین 2 کلیک انجام دهند. شما حدوداً روزانه 1000سنت یعنی 10دلار بدست می آورید (البته میزان درآمد از زیر مجموعه ها در سایت های مختلف متفاوته) و ماهانه 300$ درآمد خواهید داشت و آن هم فقط از یک سایت و حال اینکه اکثر کاربران در 5 تا 10 سایت مختلف عضو می شوند.


 
Last edited:

atsign_m

Registered User
تاریخ عضویت
28 جولای 2010
نوشته‌ها
263
لایک‌ها
18
آیا این سایت ها مطمئن هستند؟ چه تضمینی هست که بعد از درامد زیاد، من را حذف نکنند؟

درواقع 90% سایتهای PTC متقلب یا Scam هستند!

اگه بخوام صادق باشم باید بگم درسته که این روش کسب درآمد می تونه درآمد ماهیانه و حتی روزانه خوبی فراهم کنه اما هیچ اعتباری به هیچ کدومشون نیست. در واقع در ادامه خواهید دید که تنها ریسک این کار همینه. و البته راه هایی هست که این ریسک رو تا حد بسیار قابل قبولی کاهش داد و اون استفاده از تجربه کسانیه که از این سایت ها درآمدی داشتن و مدت زیادی دارن فعالیت می کنن.

بعد از این مسئله می رسیم به بحث تحریم ها بله این مورد هم باعث عدم امنیت شغلی این روش کسب درآمد میشه هرچند روش های فرار زیاده (مسئله تحریم از طرف بانک ها اینترنتی مطرحه یعنی شما بعداز فعالیت در سایت ها و کسب درآمد موقع انتقال پول به حسابتون تو ایران با مسئله تحریم ها مواجه میشین که البته راه های فرار مطمئن زیادی وجود داره اینجا رو بخون)

 

atsign_m

Registered User
تاریخ عضویت
28 جولای 2010
نوشته‌ها
263
لایک‌ها
18
اما پس چرا ما با وجود این همه سایت های کلاهبردار و تحریم شدن از طرف بانک ها باز هم داریم وقتمون رو صرف این کار می کنیم؟

جواب ساده اس

1- شما به هیچ سرمایه گذاری خاصی برای فعالیت در این سایت ها نداری می تونی از صفر مظلق شروع کنی

2- اکثر کاربران در 5 تا 10 سایت مختلف عضو هستند با این حال فعالیت در تمام این سایت ها حداکثر روزانه 15 دقیقه از وقتشون رو می گیره یعنی این کار حتی جزو کار های پاره وقت هم محسوب نمیشه.

3- اگه سایت هایی رو که برای فعالیت انتخاب می کنی با وسواس انتخاب کنی و قبل از عضویت تا حدودی قوانین این جور سایت ها بلد باشی احتمال متقلب شناخته شدن شما توسط سایت به دلیل عدم آشنایی با قوانین از بین میره و همچنین می تویند با انتخاب سایت های مناسب در اینترنتتون هم صرفه جویی کنید یعنی نرید تو سایتی عضو بشین که تعداد لینک هاش زیاده در حالی که ارزش هر لینک هم کمه که در این صورت شما بیش تر از اونی که از سایت درآمد کسب می کننین پول اینترنت میدین. این فروم کاملا آن لاین هستش و به کلیه سوالات و نظرات در کم تر از 24 ساعت پاسخ میده در صورتی که از طریق این فروم عضو بشید مطمئن باشید همیشه کسی هست که شما رو راهنمایی و حمایت کنه تا مسیر اشتباهی رو طی نکنید یا با گرفتار شدن در سایت ها نامعتبر یا سایت هایی با بازدهی کم از این کار زده بشین.

حالا خودتون قضاوت کنید سرمایه که نمی خواد 15 دقیقه از وقتمون رو هم که بیشتر نمی گیره سایت های معتبر هم که زحمتش رو کشیدم و بهتون معرفی کردم (جاده رو صاف کردم) آیا نمی صرفه این روش رو امتحان کرد؟
 
Last edited:

atsign_m

Registered User
تاریخ عضویت
28 جولای 2010
نوشته‌ها
263
لایک‌ها
18
اما آیا این پول ها قابل نقد شدن هستند و به طور کلی این سایت ها چطور پول را به دست مار مرسانند؟

بله! راه های زیادی برای نقد کردن این پول ها هست و از این بابت خیالتان راحت. هم می توان نقد کرد و هم اینترنتی خرج کرد!

در این پست به طور کامل نحوه برداشت از این سایت ها رو توضیح دادم

توجه داشته باشید که شما اولین نفری نیستید که داره وارد این کار میشه در هر کدام از این سایت ها شما به راحتی ایرانی های زیادی رو پیدا می کنید که سال هاست دارن از این راه پول در میارن تو همین فروم کافی تاپیک ها رو نگاه بندازی تا با افراد خبره زیادی آشنا بشی که همگی به درآمد رسیدن.

 

fotocopy

مدیر بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
9 جولای 2003
نوشته‌ها
2,888
لایک‌ها
42
محل سکونت
لطفا لینک رفرال نذارید
 

atsign_m

Registered User
تاریخ عضویت
28 جولای 2010
نوشته‌ها
263
لایک‌ها
18
حالا باید چکار کنم تا کسب و کارم را شروع کنم؟

اول باید در این سایت ها ثبت نام کنی



برای ثبت نام کافیه رو بنر یا اسم سایت کلیک کنی این کار شما رو به صفحه ثبت نام یا صفحه اول سایت های مربوطه می بره (در صورتی که به صفحه اول سایت ها راهنمایی شدین برای ثبت نام بگردین دنبال عبارت register یا sign up)


بعد از اون باید فرم اطلاعات مثل نام کاربری رمز ورود و آدرس ایمیل و برخی دیگر از اطلاعت خواسته شده (و در بعضی از سایت ها آدرسی ایمیلی که با اون حساب بانکی باز کردید) رو کامل می کنید.

پس از تکمیل فرم و زدن دکمه ثبت نام سایت یک ایمیل به آدرسی که موقع ثبت نام در سایت وارد کرده بودید میزنه شما باید اون ایمیل رو باز کنید.

در اون ایمیل یک لینک فعال سازی است که برای فعال کردن اکانت خودتون باید روش کلیک کنید به این ترتیب اکانت شما در اون سایت فعال میشه و شما با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور می تونید فعالیتتون رو در اون سایت آغاز کیند


التبه آموزش تصویری ایجاد اکانت در بعضی ازاین سایت هم در همین وبلاگ وجود داره
.

بعد از اون شما یاد یه حساب بانکی در یک بانک معتبر اینترنتی برای خودتون ایجاد کنید

.


 
Last edited:

atsign_m

Registered User
تاریخ عضویت
28 جولای 2010
نوشته‌ها
263
لایک‌ها
18
سلام
خسته نباشین قبلا با سایتای زیادی کار کردم ولی به هر حال خودت میدونی سرم زیاد کلاه رفته و تا حالا هیچی هم گیرم نیومده . به نظرت اگه چیزی بتونم کار کنم میتونم بگیرم یا بازم تحریم پدرمونو در میاره . ممنون میشم جوابو تو وبلاگم بدی . در ضمن من هیچ دوست یا آشنایی هم خارج از ایران ندارم .

پاسخ:
اگه بخوام صادق باشم باید بگم درسته که این روش کسب درآمد می تونه درآمد ماهیانه و حتی روزانه خوبی فراهم کنه اما هیچ اعتباری به هیچ کدومشون حتی نئوباکس neobux که معتبر ترین سایت کسب درآمده هم نیست چون اگه یهو فعالیتش رو متوقف یا یهو اکانت من رو مسدود کنه من که نمی تونم چیزی بهشون بگم شما رو نمدونم هر چند سایت نئوباکس با ثبات ترین سایت PTC بوده و اگه قوانینش رو رعایت کنی اتفاقی برات نمی افته بعد از این مسئله می رسیم به بخث تحریم ها بله این مورد هم باعث عدم امنیت شغلی این روش کسب درآمد میشه هرچند روش های فرار زیاده (مسئله تحریم از طرف بانک ها اینترنتی مطرحه یعنی شما بعداز فعالیت در سایت ها و کسب درآمد موقع انتقال پول به حسابتون تو ایران با مسئله تحریم ها مواجه میشین که البته راه های فرار مطمئن زیادی وجود داره اینجا رو بخون)
اما پس چرا ما با وجود این همه سایت های کلاهبردار یا حتی سایت ها معتبر اما بی ثبات چرا باز هم داریم وقتمون رو صرف این کار می کنیم؟
جواب سادس
1- شما به هیچ سرمایه گذاری خاصی برای فعالیت در این سایت ها نداری می تونی از صفر مظلق شروع کنی
2- من الان تو 5 سایت فعالیت می کنم و لی کلا فعالیت در این 5 سایت فقط 10 دقیقه از وقتنم رو می گیره تازه اونم به طور کامل وقتی سایت ها دارن تبلیغات رو نشون میدن من به کارای دیگم می رسم
3- اگه سایت هایی رو که برای فعالیت انتخاب می کنی با وسواس انتخاب کنی و قبل از عضویت تا حدودی قوانین این جور سایت ها بلد باشی احتمال متقلب شناخته شدن شما توسط سایت به دلیل عدم آشنایی با قوانین از بین میره و همچنین می تویند با انتخاب سایت های مناسب در اینترنتتون هم صرفه جویی کنید یعنی نرید تو سایتی عضو بشین که تعداد لینک هاش زیاده در حالی که ارزش هر لینک هم کمه که در این صورت شما بیش تر از اونی که از سایت درآمد کسب می کننین پول اینترنت میدین.
همین سه مورد برای من به شخصه کافی بود تا در عضویت در این سایت ها درنگ نکنم


 
Last edited:

hamid_shahrsaz

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2010
نوشته‌ها
2,287
لایک‌ها
370
مهندس یک سوال داشتم.ببین تو onbux و neobux من روی تیلیغات کلیک میکنم تبلیغ کامل لود میشه بعد اون نوار سبز رنگ که میاد و بعد پول رو میده برای من پر نمیشه.به نظرت علتش چیه؟
 

atsign_m

Registered User
تاریخ عضویت
28 جولای 2010
نوشته‌ها
263
لایک‌ها
18
مهندس یک سوال داشتم.ببین تو onbux و neobux من روی تیلیغات کلیک میکنم تبلیغ کامل لود میشه بعد اون نوار سبز رنگ که میاد و بعد پول رو میده برای من پر نمیشه.به نظرت علتش چیه؟

با مرور گر های دیگه هم تست کنن ببین چی میشه
اینترنت اکسپلورر
فایر فاکس (من از این استفاده می کنم)
اپرا
گوگل کروم
 

atsign_m

Registered User
تاریخ عضویت
28 جولای 2010
نوشته‌ها
263
لایک‌ها
18
سلام بنا به درخواست دوستان نحوه برداشت از سایت آنباکس onbux یکی از معتبری ترین سایت های کسب درآمد اینترنتی PTC رو توضیح میدم


1- قبل از هر چیز باید موجودی main balance باید بیش تر از 2 دلار در اولین برداشت باشه و در برداشت های بعدی هر بار 1 دلار به حداقل مقدار برداشت اضافه میشه تا به 10 دلار برسه که بعد از اون دیگه حداقل برداشت برای همیشه 10 دلار باقی می مونه. در صورت داشتن موجودی کافی می تونید به سایت درخواست برداشت بدید برای اینکار کافیه روی گزینه Your Payment که در شکل زیر مشخص شده کلیک کنید.


41206603666634850868.jpg





2- بعد از کلیک بر روی گزینه اولین چیزی که از شما سوال میشه پین کد برداشت هست. (شکل زیر) این پین کد در اولین ورودتون به سایت بعد از ثبت نام همراه با سال تولدتون ازتون پرسیده شده و باید اون رو همیشه به خاطر داشته باشین (در صورت فراموش کردن پین کد روی گزینه Forgot Pin کلیک کنید سایت با پرسیدن تاریخ تولدتون و در صورت جواب درست به اون پین کد رو به ایمیلتون ارسال می کنه)


34746635363935644882.jpg



3- حالا باید حساب بانکی ای رو که می خواید پولتون به اون حساب منتقل بشه رو مشخص کنید

94264281089577847539.jpg





4- حالا کافیه که انجام عملیات رو تائید کنید (حتما به ایمیل یا شماره حسابتون دقت کنید و مطمئن بشید که درست وارد شده چون در صورت اشتباه بودن سایت مسئول نیست و پول شما از بین رفته)


38488621105931933332.jpg


5- با کلیک بر روی گزینه Yes پول بلافاصله به حسابی که مشخص کرده بودین واریز میشه و شما می تونید حسابتون رو برای اطمینان چک کنید تبریک میگم شما یک برداشت موفق رو انجام دادید


6- در صورتی که اطلاعات حسابتون اشتباه بود یا کلا قصد عوض کردن اطلاعات حساب بانکی تون رو دارید باید در صفحه اول سایت در قسمت Settings روی گزینه Personal کلیک کنید.


77646877082381957340.jpg


6- پنجره زیر ظاهر میشه که در اون شما می تونید ایمل های حساب های آلرت پی و پی پال یا شماره حساب بانک لیبرتی رزروتنون و هم چنین پین کد برداشتتون رو به عوض کنید. البته برای ثبت این تغییرات پین کد برداشت قبلی رو باید وارد کنید و بعد رو گزینه Save Changs کلیک کنید. (توجه داشته باشید در صورت عوض کردن اطلاعات حساب بانکی تون تا 48 ساعت بعد این تغییرات اعمال نمیشه یعنی تغییرات شمابعد از 48 ساعت اعمال میشه)


93164582134588099096.jpg

 

nasreen

Registered User
تاریخ عضویت
11 دسامبر 2007
نوشته‌ها
181
لایک‌ها
23
محل سکونت
همساده امام رضا
واقعا جايتاسف داره اگه الان ساله 2004 يا 5 يا 6 بود اين حرفا قابل قبول بود نه الان كه سال 2010 و يه بچه شيرخاره هم مي دونه اينا همش كشك و بوقه
 

Viruser

Registered User
تاریخ عضویت
18 مارس 2009
نوشته‌ها
619
لایک‌ها
25
اتفاقا جی تاسف داره که شما هنوز اینا رو باور نداری
 

MasoudM

Registered User
تاریخ عضویت
8 جولای 2008
نوشته‌ها
1,870
لایک‌ها
651
محل سکونت
in the shadow of the statue
هستن کسانی که از ptc پول در میارن ( خوب هم در میارن ) اما بنظر من به زحمتش نمی ارزه . به خصوص برای کسی که بخواد از صفر شروع کنه
 

Viruser

Registered User
تاریخ عضویت
18 مارس 2009
نوشته‌ها
619
لایک‌ها
25
بله زحمت زیادی می خواد و از صفر هم شروع کنی به جایی نمی رسی
ولی خود من درامد دارم
 

atsign_m

Registered User
تاریخ عضویت
28 جولای 2010
نوشته‌ها
263
لایک‌ها
18
واقعا جايتاسف داره اگه الان ساله 2004 يا 5 يا 6 بود اين حرفا قابل قبول بود نه الان كه سال 2010 و يه بچه شيرخاره هم مي دونه اينا همش كشك و بوقه

آره واقعا!
عجب آدم های بیکاری پیدا میشن

اصلا شاعر این بیت رو در وصف این جور آداما که دل به این کارا بستن گفته. گفته:

--((دل در این پیره زن عشوه گر دهر مبند...................................................................
....................................................کین عروسی است که در عقد بسی داماد است))--

 

shahramcat

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
25 ژانویه 2005
نوشته‌ها
2,131
لایک‌ها
165
سن
42
محل سکونت
Iran , Tehran
سلام جناب

آقا وقتی من که مثلا کسی رو ندارم که با شماره موبایل حساب رو Verify کنم پس در نتیجه حسابی هم ندارم که بتونم ازش درآمد بدست بیارم ! در نتیجه کار بیهوده ای هست ثبت نام در این سایت Neobux ....

درسته یا من اشتباه میکنم ؟

ممنون
 

Viruser

Registered User
تاریخ عضویت
18 مارس 2009
نوشته‌ها
619
لایک‌ها
25
اشتباه می کنی
خب 20 تومن میدی یه اکانت ورفای شده می خری
 

shahramcat

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
25 ژانویه 2005
نوشته‌ها
2,131
لایک‌ها
165
سن
42
محل سکونت
Iran , Tehran
ممنون جناب

من اگه پول تو همین حساب که Verify نشده خودم بیاد میتونم بعدش همین رو Verify کنم یا باید از همون اول یک حساب Verify شده بگیرم ؟
 

atsign_m

Registered User
تاریخ عضویت
28 جولای 2010
نوشته‌ها
263
لایک‌ها
18
ممنون جناب

من اگه پول تو همین حساب که Verify نشده خودم بیاد میتونم بعدش همین رو Verify کنم یا باید از همون اول یک حساب Verify شده بگیرم ؟

سلام
بله می تونی
اما توصیه نمی کنم اول پول بریزی بعد ویرفای کنی
گیر آوردن حساب ویرفای به سادگی آب خوردنه و روش های متعددی براش هست
در نئوباکس 1 قانون وجود داره که طبق اون تا 1 ماه از زمان عضویتت نگذشته باشد و 100 کلیک هم نکنی نمی تونی برداشت داشته باشی یا زیر مجموعه کرایه کنی
پس دراین مدت وقت داری حساب ویرفای ردیف کنی هر چند در عمل اگه بخوای بدون سرمایه گذاری اولیه کار کنی به حداقل تا 3 4 ماه آینده برداشتی نخواهی داشت (هر چند شما فقط با کلیک های خودت ظرف تقریبا 1.5 ماه طول میکشه تا 2 دلار (حداقل مقدار مجاز برداشت) بررسی)

شما می تونی در سایت آنباکس که مشابه نئوباکس هستش و با بانک لیبرتی رزو که با ایران هم کار می کنه هم عضو بشی فعالیت در آنباکس خیلی راحت تر نئوباکس هست هر چند نئوباکس معتبر ترین سایت PTC دنیاست.

 
بالا