برگزیده های پرشین تولز

کمک در مورد سفر به تایلند

Farzad Z

Registered User
تاریخ عضویت
16 دسامبر 2007
نوشته‌ها
903
لایک‌ها
57
محل سکونت
Isfahan
سلام بروبکس
قرار شد مجردی بریم تایلند
از کسایی که رفتن میشه بیان کمک کنن کجاهاش بریم ؟ پاتایا - بانکوک - پوکت ؟
مخارج به چه صورته ؟ واسه یک هفته اقامت چقدر خرج هر نفر میشه با هتل 4-5 ستاره
من توی نت گشتم لطفا کسی مطلب کپی پیست نکنه هر کس رفته بگه
 

Kourosh_Jal

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 ژانویه 2010
نوشته‌ها
228
لایک‌ها
13
محل سکونت
Virginia

منصور قیامت

کاربر ویژه گفتگوی آزاد
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
1 ژوئن 2007
نوشته‌ها
4,703
لایک‌ها
297
محل سکونت
شهر باحال قم
یارو تعریف میکرد شب رفته بودن کافه و مشروب زده به بدن و مست و پاتیل شده بودن و پول مشروب رو که رفتن حساب کنن زیادی پول دادن به خانمه! رفتن هتل خوابیدن! فرداش فهمیدن و برگشتن پول اضافه ای که دادن رو بگیرن! زنه روی یه کاغذ نوشته بوده و چسبونده بوده اونجا و پول رو هم گذاشته بوده روش. خلاصه که میگفت آدمای خوبی هستن. حلال و حروم سرشون میشه برعکسه مسلمونا. پدرسوخته نیستن. برعکس ترکیه که بری همه دنبال زدن جیبت هستن
 

watershop

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژانویه 2007
نوشته‌ها
948
لایک‌ها
32
یکی از دوستان من تایلند رفته، ترکیه هم امسال رفت. ولی میگه تایلند یه چیز دیگه ست، هنوز تو کف تایلند، میگه خیلی مردم خوب و شریفی داره.
بیشترم با پاتایا حال کرده.
 

ALPINER

Registered User
تاریخ عضویت
5 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
673
لایک‌ها
49
محل سکونت
سرزمين آرش كمانگير
اول بابت ابراكتي كه ازت گرفتم ممنونم. اين خاطرات خودمه كه سال گذشته رفته بودم بانكوك و پوكت و براي حداقل 4 نفر از دوستام كه مي خواستند بروند فرستادم و يكي كه الان برگشته اينها رو تائيد مي كنه. امسال هم يك هفته كوش آداسي بودم اما پوكت يه چيز ديگه است. ;)

اطلاعات و تجربياتم در مورد سفر به تايلند:
شهرهاي توريستي قابل بازديد توسط ايرانيان و تورها عبارتند از: بانكوك، پاتايا، پوكت و ساموئي كه معمولاً پاتايا براي جوانان و مجردها بسيار جاذبه دارد. اما سفر به پوكت و اقامت چند روزه در بانكوك ايده آل است.
در برخي از شهرهاي شمالي تايلند كه مناطق بسيار ديدني و مراسم و آئينهاي ويژه اي دارند، بدليل استفاده به وفور از نماد آلت مردان در مراسم و در و ديوارها و صنايع دستي و به جهت استهزاء ايراني ها، از بردن بردن ايراني ها جلوگيري مي شود.
براي سفر به پوكت و بانكوك پسشنهاد مي كنم:
1- براي استفاده بهتر از وقت و با توجه به محدوديت بار 15 كيلو براي سفر به پوكت ابتدا به پوكت و سپس به بانكوك برويد.
2- با توجه به زيبائي ها و جاذبه هاي پوكت وقت بيشتر (70% برنامه تور) را به پوكت و مابقي را به بانكوك اختصاص دهيم.
3- بخاطر استفاده از روغنهاي گياهي نظير زيتون و ... و استفاده زياد از غذاهاي دريائي، ممكن است بو و مزه برخي غذاها را نپسنديد. غذاهاي آماده مائده در برخي موارد بسيار لذتبخش است. خصوصاً اگر همراه با برنج باشد.
4- بخاطر رطوبت بالاي تايلند در مردادماه، پوشيدن لباسهاي نخي كوتاه و گشاد بسيار كمك خواهد كرد.
5- ماساژ در برخي مراكز معتبر (جنب هتل فورچون و ...) كه از حوله هاي يكبار مصرف استفاده مي كنند بسيار لذتبخش است. در مغازه ها و مراكز كوچك ماساژ نگيريد كه پول دور ريختن است.
6- براي اينكه مشمول هزينه هاي صدور ويزاي فوري نشويد حداقل 20 روز قبل از سفر جهت عقد قرارداد و اخذ ويزا اقدام نمائيد.
7- مركزيت برنامه هاي متفرقه در پوكت شامل: جت اسكي، پارا شوت، ديسكو، واكينگ استريت و ... منطقه پاتونگ مي باشد. اگر قصد استفاده مكرر از اين برنامه ها را داريد، هتل خود را در اين منطقه انتخاب كنيد و اگر بيشتر نياز به آرامش و هواي پاك و سكوت داريد، هتلهاي لمردين و هيلتون را در منطقه كارن توصيه مي كنم. من خودم هتل هيلتون سمت دريا بودم كه بدليل تعدد استخرها و رستورانها و بزرگي هتل، كمتر از آن بيرون مي آمديم. براي ساير برنامه ها كه داراي سرويس رفت و آمد هستند، مكان هتل تفاوتي ندارد.
8- اگر در پوكت موتورهاي دنده اومات رايج يا جت اسكي اجاره كرديد، حتماً اونها رو حسابي وارسي كنيد تا از شما جريمه هاي سنگين خرابي و شكستگي نگيرند. دوستان زيادي تجربه هاي تلخي با پرداخت حدود 200 هزار تومان جريمه جت اسكي و مبالغي بابت موتور داشته اند. بدليل سمت راست بودن فرمون خودروها و عكس بودن جاده ها، هنگام رانندگي و عبور از عرض خيابانها بسيار مراقب باشيد. اجاره موتور و جت اسكي زياد توصيه نمي شود خصوصاً كه اجاره دهندگان اكثراً مارجوانا مصرف مي كنند و ديوانه اند.
9- اگر تعداد زياد باشد استفاده از تاكسي هاي توك توك در پوكت جالب و مقرون به صرفه است.


جاهاي ديدني بانكوك:
1- باغ وحش: شامل گذر با ماشين از ميان حيوانات مختلف اهلي شامل: انواع آهو، كرگدن، پرنده ها، زرافه، گورخر و ... و حيوانت وحشي شامل ببر و شير و خرس و تمساح و ... و سه برنامه جالب شوي دلفينها، فكها و تگزاسي همراه با نهار مختصر
2- دريم ورلد يا شهر بازي اش كه بازيهاي فوق العاده اي دارد. (با معده خيلي پر سوار نشويد)
3- كاخ پادشاهي و معابد و...
حدود 3 روزدر بانكوك كليه برنامه ها قابل انجام است.
برنامه شبها نيز مي تواند يكشب شام در كشتي بر روي رودخانه كه شامل يك كشت كامل بر روي روخانه بزرگ بانكوك Chao Phraya است كه علاوه بر ديدن قسمت عمده شهر در شب و ساختمانهاي بلندش، موسيقي زنده كه توسط زن انجام مي شود و آهنگهاي ايراني را با لهجه بامزه مي خواند همراه با شام مفصل كه بسيار جالب است. سفر با کشتي بر روي رودخانه چائوپرايا در بانکوک، شيوه خوبي براي تماشاي جاذبه ها در شب است. صرف شام بر روي کشتي گراند پرل Grand Pearl در فضاي آرام اين رودخانه و به دور از هيا هو و شلوغي بانکوک، بسيار عالي است. اين کشتي شامگاه از لنگرگاه ريورسيتي River City حرکت کرده و پس از صرف شام در نور شمع و همراه با مناظر زيبا، از زير پل راماي هشتم دور زده و به لنگرگاه باز مي گردد.

يك شب هم برنامه ديسكوهاي بانكوك است كه فوق العاده و جالب بوده و بازديد از بازارهاي شبانه هم كه با قيمتهاي مناسب بوده و رانندگان تاكسي با حدود 200 بت شما را مي رسونند.
فقط توصيه مي شود تا مي توانيد كمتر بخوابيد.

بازارها:
Big C: كمي گرون اما جنسهاش فوق العاده عالي است كه تا مدتها بدون هرگونه تغيير و قابل استفاده است. لباسهاي ماركدار اصل هم در اين بازار هستند.

PatoNam: جنسهاش نسبتاً ارزون مي باشد.

ساير بازها ها نظير بازار متحرك و ... هم هستند كه ليدر ها راهنمائي مي كنند.
كاخ‌هاي مجلل و ديدني فراواني در اين شهر وجود دارند كه برخي از آنها همچنان محل سكونت خانواده پادشاهي تايلند است. ديدار از كاخ بزرگ جالب است.
معابد بانكوك برخي از بهترينِ انواع خود را در جهان شكل مي‌دهند. معابد وات پرا كئو، وات پو و وات آرون از جمله ديدني‌ترين‌ها هستند و در آنها از ميزان كاربرد طلا و جواهرات در شگفت خواهيد ماند.
موزه‌هاي بانكوك اكثراً به هنر و معماري تايلندي پرداخته‌اند اما موزه ملي بانكوك جايي است كه هنر ساير ملل را نيز در كنار معرفي تاريخ اين كشور به نمايش گذارده است.
بازارهاي بانكوك نيز خود تجربه‌اي خاص را رقم مي‌زنند، بازار آخرهفته نزديك چاتوچاك از جمله آنهاست. در اين بازار همه چيزي به فروش مي‌رسد.
پارك‌ها، باغ‌وحش‌ها و مجموعه‌هاي حيات وحش چون مزرعه كروكديل‌ها و مزرعه مارها نيز از جذابيت بي‌همتايي برخوردارند.
كاخ بزرگ و معبد وات فرا كائِو (بوداي زمردين)
وات فو (معبد بوداي لميده)
وات آرون (معبد سپيده دم)
موزه ملي تايلند

پوكت:
قايق سواري در تنداب
قايق سواري در تنداب از محبوب ترين و معروف ترين سرگرمي هايي است که در پوکت وجود دارد. گردشگران هنگامي که با قايق بادي مسيري ۴ کيلومتري را از ميان جنگل طي مي کنند، يکي از پر ماجراترين ساعت ها را سپري خواهند کرد. بهترين زمان براي اين کار در فصل باران يعني از ژوئن تا نوامبر است.
ديدن جزيره ميمونها و سواري با موتورهاي چهارچرخ عظيم الجثه بسيار لذتبخش است.

Phi Phi Island
اين جزيره يکي از زيباترين جزاير گرمسيري در جهان و يکي از اصلي ترين جاذبه هاي توريستي تايلند است. سراسر جزيره پي پي صخره هاي آهکي، سواحل شني و غار هاي پنهان قرار دارند و از پوکت روزانه براي آن قايق مي روند. في في که در ۴۸ کيلومتري پوکت واقع شده، در کل شش جزيره را شامل مي شود ولي دو جزيره اصلي آن، کوچک Phi Phi Lei و بزرگPhi Phi Don هستند که جزيره کوچک ساکن ندارد.
بدليل واقع شدن جزيره در اقيانوس هند، آب بسيار شفاف و زيبائي دارد.
اصلي ترين جاذبه في في کوچک، غار بزرگي به نام Viking Cave و به مساحت ۳.۲ کيلومتر مربع است که نام آن را از نقش هاي روي ديوار غار گرفته اند. بخش هاي جنوبي اين جزيره به سبب وجود مرجان و عمق زياد، براي غواصي بسيار مناسب است. مجموع مساحت آنها ۴۲ کيلومتر مربع است و يکي از بارزترين ويژگي هاي آن هم اين است که هيچ وسيله نقليه موتوري در آن وجود ندارد! بهترين زمان براي سفر به پي پي نيز از ماه نوامبر تا فوريه است زيرا در اين زمان دريا آرام است. سفر با قايق پارويي Kayaking و صخره نوردي Rock Climbing نيز از ديگر جاذبه هاي موجود در اين جزيره هستند

جزيره جيمز باند:
يك جزيره مخروطي شكل وارونه است كه يكبار جيمز باند در اين محل فيلم بازي كرده است. خود اين جزيره چيز خاصي نيست و عكسهاش همه جا هستند اما برنامه هاي اين تور بسيار جالب است. در حداقل سه مكان شما را سوار بر قيقهاي كانو مي كنند و به داخل جزاير و غارهاي زيبا مي برند. جزيره دزدان دريايي و غار خفاشها و ساير غارها بسيار جالب است. در برخي جاها براي گذر از زير صخره ها بايد كف قايق بخوابي تا رد بشي.

كاباره سيمون:
در شبهاي بيكاري برنامه بدي نيست. شوهاي جالب و ديدن ليدي بوي ها در اين برنامه جالبه.

ديسكوها:
در Walking Street پوكت در منطقه پاتونگ چند ديسكو وجود دارد كه تايگر و بنانا از جمله انها هستند. بنانا (موز) معروف تر است و تا 3 صبح برنامه دارد.

فانتاسي شو:
فانتاسي شو پوکت که برگرفته از ميراث فرهنگي اصيل تايلند است، با استفاده از فناوري هاي پيشرفته، سنت هاي اين کشور را زنده مي کند. در اين محل بازي، خريد و سرگرمي هاي بسياري براي همه اعضاي خانواده وجود دارد.
علاوه بر برنامه اصلي، ديدن ببرهاي سفيد و فيل سواري در حاشيه اين برنامه جالب است.
اگر برنامه را همراه با صرف شام ثبت نام نموده ايد واقعاً 24 ساعت قبل از آن غذا نخوريد. غذاي بوفه سلف سرويس هتل كنتينانتال با غذاهاي متنوع اقوام مختلف از بوقلمون گرفته تا.... (و ماهيهاي سالامون خام ژاپني كه توصيه نمي شه) باعث ميشه تا سرحد انفجار تناول كنيد. من كه نمي تونستم بعدش از جام بلند شم. قبل از خواب يكساعت تو ساحل پاتونگ راه رفتم تا غذتم هضم بشه.

خوش بگذره
 

Farzad Z

Registered User
تاریخ عضویت
16 دسامبر 2007
نوشته‌ها
903
لایک‌ها
57
محل سکونت
Isfahan
یارو تعریف میکرد شب رفته بودن کافه و مشروب زده به بدن و مست و پاتیل شده بودن و پول مشروب رو که رفتن حساب کنن زیادی پول دادن به خانمه! رفتن هتل خوابیدن! فرداش فهمیدن و برگشتن پول اضافه ای که دادن رو بگیرن! زنه روی یه کاغذ نوشته بوده و چسبونده بوده اونجا و پول رو هم گذاشته بوده روش. خلاصه که میگفت آدمای خوبی هستن. حلال و حروم سرشون میشه برعکسه مسلمونا. پدرسوخته نیستن. برعکس ترکیه که بری همه دنبال زدن جیبت هستن
مرسی منزور
یکی از دوستان من تایلند رفته، ترکیه هم امسال رفت. ولی میگه تایلند یه چیز دیگه ست، هنوز تو کف تایلند، میگه خیلی مردم خوب و شریفی داره.
بیشترم با پاتایا حال کرده.
ممنون دوست عزیز
اول بابت ابراكتي كه ازت گرفتم ممنونم. اين خاطرات خودمه كه سال گذشته رفته بودم بانكوك و پوكت و براي حداقل 4 نفر از دوستام كه مي خواستند بروند فرستادم و يكي كه الان برگشته اينها رو تائيد مي كنه. امسال هم يك هفته كوش آداسي بودم اما پوكت يه چيز ديگه است. ;)

اطلاعات و تجربياتم در مورد سفر به تايلند:
شهرهاي توريستي قابل بازديد توسط ايرانيان و تورها عبارتند از: بانكوك، پاتايا، پوكت و ساموئي كه معمولاً پاتايا براي جوانان و مجردها بسيار جاذبه دارد. اما سفر به پوكت و اقامت چند روزه در بانكوك ايده آل است.
در برخي از شهرهاي شمالي تايلند كه مناطق بسيار ديدني و مراسم و آئينهاي ويژه اي دارند، بدليل استفاده به وفور از نماد آلت مردان در مراسم و در و ديوارها و صنايع دستي و به جهت استهزاء ايراني ها، از بردن بردن ايراني ها جلوگيري مي شود.
براي سفر به پوكت و بانكوك پسشنهاد مي كنم:
1- براي استفاده بهتر از وقت و با توجه به محدوديت بار 15 كيلو براي سفر به پوكت ابتدا به پوكت و سپس به بانكوك برويد.
2- با توجه به زيبائي ها و جاذبه هاي پوكت وقت بيشتر (70% برنامه تور) را به پوكت و مابقي را به بانكوك اختصاص دهيم.
3- بخاطر استفاده از روغنهاي گياهي نظير زيتون و ... و استفاده زياد از غذاهاي دريائي، ممكن است بو و مزه برخي غذاها را نپسنديد. غذاهاي آماده مائده در برخي موارد بسيار لذتبخش است. خصوصاً اگر همراه با برنج باشد.
4- بخاطر رطوبت بالاي تايلند در مردادماه، پوشيدن لباسهاي نخي كوتاه و گشاد بسيار كمك خواهد كرد.
5- ماساژ در برخي مراكز معتبر (جنب هتل فورچون و ...) كه از حوله هاي يكبار مصرف استفاده مي كنند بسيار لذتبخش است. در مغازه ها و مراكز كوچك ماساژ نگيريد كه پول دور ريختن است.
6- براي اينكه مشمول هزينه هاي صدور ويزاي فوري نشويد حداقل 20 روز قبل از سفر جهت عقد قرارداد و اخذ ويزا اقدام نمائيد.
7- مركزيت برنامه هاي متفرقه در پوكت شامل: جت اسكي، پارا شوت، ديسكو، واكينگ استريت و ... منطقه پاتونگ مي باشد. اگر قصد استفاده مكرر از اين برنامه ها را داريد، هتل خود را در اين منطقه انتخاب كنيد و اگر بيشتر نياز به آرامش و هواي پاك و سكوت داريد، هتلهاي لمردين و هيلتون را در منطقه كارن توصيه مي كنم. من خودم هتل هيلتون سمت دريا بودم كه بدليل تعدد استخرها و رستورانها و بزرگي هتل، كمتر از آن بيرون مي آمديم. براي ساير برنامه ها كه داراي سرويس رفت و آمد هستند، مكان هتل تفاوتي ندارد.
8- اگر در پوكت موتورهاي دنده اومات رايج يا جت اسكي اجاره كرديد، حتماً اونها رو حسابي وارسي كنيد تا از شما جريمه هاي سنگين خرابي و شكستگي نگيرند. دوستان زيادي تجربه هاي تلخي با پرداخت حدود 200 هزار تومان جريمه جت اسكي و مبالغي بابت موتور داشته اند. بدليل سمت راست بودن فرمون خودروها و عكس بودن جاده ها، هنگام رانندگي و عبور از عرض خيابانها بسيار مراقب باشيد. اجاره موتور و جت اسكي زياد توصيه نمي شود خصوصاً كه اجاره دهندگان اكثراً مارجوانا مصرف مي كنند و ديوانه اند.
9- اگر تعداد زياد باشد استفاده از تاكسي هاي توك توك در پوكت جالب و مقرون به صرفه است.


جاهاي ديدني بانكوك:
1- باغ وحش: شامل گذر با ماشين از ميان حيوانات مختلف اهلي شامل: انواع آهو، كرگدن، پرنده ها، زرافه، گورخر و ... و حيوانت وحشي شامل ببر و شير و خرس و تمساح و ... و سه برنامه جالب شوي دلفينها، فكها و تگزاسي همراه با نهار مختصر
2- دريم ورلد يا شهر بازي اش كه بازيهاي فوق العاده اي دارد. (با معده خيلي پر سوار نشويد)
3- كاخ پادشاهي و معابد و...
حدود 3 روزدر بانكوك كليه برنامه ها قابل انجام است.
برنامه شبها نيز مي تواند يكشب شام در كشتي بر روي رودخانه كه شامل يك كشت كامل بر روي روخانه بزرگ بانكوك Chao Phraya است كه علاوه بر ديدن قسمت عمده شهر در شب و ساختمانهاي بلندش، موسيقي زنده كه توسط زن انجام مي شود و آهنگهاي ايراني را با لهجه بامزه مي خواند همراه با شام مفصل كه بسيار جالب است. سفر با کشتي بر روي رودخانه چائوپرايا در بانکوک، شيوه خوبي براي تماشاي جاذبه ها در شب است. صرف شام بر روي کشتي گراند پرل Grand Pearl در فضاي آرام اين رودخانه و به دور از هيا هو و شلوغي بانکوک، بسيار عالي است. اين کشتي شامگاه از لنگرگاه ريورسيتي River City حرکت کرده و پس از صرف شام در نور شمع و همراه با مناظر زيبا، از زير پل راماي هشتم دور زده و به لنگرگاه باز مي گردد.

يك شب هم برنامه ديسكوهاي بانكوك است كه فوق العاده و جالب بوده و بازديد از بازارهاي شبانه هم كه با قيمتهاي مناسب بوده و رانندگان تاكسي با حدود 200 بت شما را مي رسونند.
فقط توصيه مي شود تا مي توانيد كمتر بخوابيد.

بازارها:
Big C: كمي گرون اما جنسهاش فوق العاده عالي است كه تا مدتها بدون هرگونه تغيير و قابل استفاده است. لباسهاي ماركدار اصل هم در اين بازار هستند.

PatoNam: جنسهاش نسبتاً ارزون مي باشد.

ساير بازها ها نظير بازار متحرك و ... هم هستند كه ليدر ها راهنمائي مي كنند.
كاخ‌هاي مجلل و ديدني فراواني در اين شهر وجود دارند كه برخي از آنها همچنان محل سكونت خانواده پادشاهي تايلند است. ديدار از كاخ بزرگ جالب است.
معابد بانكوك برخي از بهترينِ انواع خود را در جهان شكل مي‌دهند. معابد وات پرا كئو، وات پو و وات آرون از جمله ديدني‌ترين‌ها هستند و در آنها از ميزان كاربرد طلا و جواهرات در شگفت خواهيد ماند.
موزه‌هاي بانكوك اكثراً به هنر و معماري تايلندي پرداخته‌اند اما موزه ملي بانكوك جايي است كه هنر ساير ملل را نيز در كنار معرفي تاريخ اين كشور به نمايش گذارده است.
بازارهاي بانكوك نيز خود تجربه‌اي خاص را رقم مي‌زنند، بازار آخرهفته نزديك چاتوچاك از جمله آنهاست. در اين بازار همه چيزي به فروش مي‌رسد.
پارك‌ها، باغ‌وحش‌ها و مجموعه‌هاي حيات وحش چون مزرعه كروكديل‌ها و مزرعه مارها نيز از جذابيت بي‌همتايي برخوردارند.
كاخ بزرگ و معبد وات فرا كائِو (بوداي زمردين)
وات فو (معبد بوداي لميده)
وات آرون (معبد سپيده دم)
موزه ملي تايلند

پوكت:
قايق سواري در تنداب
قايق سواري در تنداب از محبوب ترين و معروف ترين سرگرمي هايي است که در پوکت وجود دارد. گردشگران هنگامي که با قايق بادي مسيري ۴ کيلومتري را از ميان جنگل طي مي کنند، يکي از پر ماجراترين ساعت ها را سپري خواهند کرد. بهترين زمان براي اين کار در فصل باران يعني از ژوئن تا نوامبر است.
ديدن جزيره ميمونها و سواري با موتورهاي چهارچرخ عظيم الجثه بسيار لذتبخش است.

Phi Phi Island
اين جزيره يکي از زيباترين جزاير گرمسيري در جهان و يکي از اصلي ترين جاذبه هاي توريستي تايلند است. سراسر جزيره پي پي صخره هاي آهکي، سواحل شني و غار هاي پنهان قرار دارند و از پوکت روزانه براي آن قايق مي روند. في في که در ۴۸ کيلومتري پوکت واقع شده، در کل شش جزيره را شامل مي شود ولي دو جزيره اصلي آن، کوچک Phi Phi Lei و بزرگPhi Phi Don هستند که جزيره کوچک ساکن ندارد.
بدليل واقع شدن جزيره در اقيانوس هند، آب بسيار شفاف و زيبائي دارد.
اصلي ترين جاذبه في في کوچک، غار بزرگي به نام Viking Cave و به مساحت ۳.۲ کيلومتر مربع است که نام آن را از نقش هاي روي ديوار غار گرفته اند. بخش هاي جنوبي اين جزيره به سبب وجود مرجان و عمق زياد، براي غواصي بسيار مناسب است. مجموع مساحت آنها ۴۲ کيلومتر مربع است و يکي از بارزترين ويژگي هاي آن هم اين است که هيچ وسيله نقليه موتوري در آن وجود ندارد! بهترين زمان براي سفر به پي پي نيز از ماه نوامبر تا فوريه است زيرا در اين زمان دريا آرام است. سفر با قايق پارويي Kayaking و صخره نوردي Rock Climbing نيز از ديگر جاذبه هاي موجود در اين جزيره هستند

جزيره جيمز باند:
يك جزيره مخروطي شكل وارونه است كه يكبار جيمز باند در اين محل فيلم بازي كرده است. خود اين جزيره چيز خاصي نيست و عكسهاش همه جا هستند اما برنامه هاي اين تور بسيار جالب است. در حداقل سه مكان شما را سوار بر قيقهاي كانو مي كنند و به داخل جزاير و غارهاي زيبا مي برند. جزيره دزدان دريايي و غار خفاشها و ساير غارها بسيار جالب است. در برخي جاها براي گذر از زير صخره ها بايد كف قايق بخوابي تا رد بشي.

كاباره سيمون:
در شبهاي بيكاري برنامه بدي نيست. شوهاي جالب و ديدن ليدي بوي ها در اين برنامه جالبه.

ديسكوها:
در Walking Street پوكت در منطقه پاتونگ چند ديسكو وجود دارد كه تايگر و بنانا از جمله انها هستند. بنانا (موز) معروف تر است و تا 3 صبح برنامه دارد.

فانتاسي شو:
فانتاسي شو پوکت که برگرفته از ميراث فرهنگي اصيل تايلند است، با استفاده از فناوري هاي پيشرفته، سنت هاي اين کشور را زنده مي کند. در اين محل بازي، خريد و سرگرمي هاي بسياري براي همه اعضاي خانواده وجود دارد.
علاوه بر برنامه اصلي، ديدن ببرهاي سفيد و فيل سواري در حاشيه اين برنامه جالب است.
اگر برنامه را همراه با صرف شام ثبت نام نموده ايد واقعاً 24 ساعت قبل از آن غذا نخوريد. غذاي بوفه سلف سرويس هتل كنتينانتال با غذاهاي متنوع اقوام مختلف از بوقلمون گرفته تا.... (و ماهيهاي سالامون خام ژاپني كه توصيه نمي شه) باعث ميشه تا سرحد انفجار تناول كنيد. من كه نمي تونستم بعدش از جام بلند شم. قبل از خواب يكساعت تو ساحل پاتونگ راه رفتم تا غذتم هضم بشه.

خوش بگذره
چاکریم
اولا وظیفه بود
دوما خیلی اطلاعاتت کامل بود ولی یه چیزی . چون ما مجردی داریم میریم به نظرت پوکت و پاتایا بهتر از پوکت و بانکوک نیست ؟
ما 70 درصد داریم واسه عشق و حال میریم 30 درصد واسه طبیعت و گردش و اینا
میخوایم بترکونیم دیسکو و نجسات بخوریم :دی و ...
در مورد این حرف دوستمون هم نظرت رو بگو :
تایلند جای صکص نیست.99 درصد ج$نده هاشون بیماری مقاربتی دارن با دکتر هم چکاپ ندارن.
دنبال صکص میگردی باید بری اروپا

بازم ممنون
 

arad2222

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 آپریل 2011
نوشته‌ها
0
لایک‌ها
0
سلام به همه دوستان من اواخر بهمن 89 يه سفر رفتم تايلند البته به همراه يكي از دوستان
به نظرم اگه چند نكنه را بدونيد به راحتي گيليمتون را از آب بيرون ميكشيد. براي خريد فقط بانكوك به نظر من بهترين بازارش پروتونم هستش البته پلاتونيوم هم بد نيست ميتونيد تعداد بيشتر و قيمت پايين تر خريد كنيد به هر تاكسي كه بگيد شما را ميبره تا جلوي مركز خريد فقط بايد مثل ايران خودمون چونه بزني بعضي از راننده تاكسيهاشون از تاكسيمتر استفاده نميكنن.من تو بانكوك يك شب بيشتر نموندم ولي توصيه ميكنم اگه كسي جلوي درب هتلتون به شما پيشنهاد خ ا ن م داد توجه نكنيد چون بد جوري ميتيغن يكي از هم وطنهاي خودمون هم به اين مصيبت دچار شد:blush:به نظر من تو بانكوك فقط خريد كنيد. اگه سيگاري هستين حتما از ايران چند بسته سيگار با خودتون ببريد چون سيگار خوبي ندارن با اون عكسهاي روي جلدشون كه چندش آوره:(:( و اما تو پاتايا:D:p:blink::lol::f34r: هتلي اجاره كنيد كه ورودي نداشته باشه البته اگه اهل خ ا ن م هستين چون در غير اين صورت بايد براي هر مهموني كه مياريد يه هزينه اضافي بدين من تو پاتايا كيريستال پلاس رو گرفتم سه ستاره بود ورودي هم نداره تقريبا خوبه ولي تو هر هتلي كه رفتين حتما صندوق امانات بگيريد و مدارك و پول و هر چيز قيمتي را تو صندوق بزاريد.تو پاتايا حتما جزيره آلكازار شو آكواريوم باغ استوايي نمايش فيلها مزرعه كروكديل را بريد . ميتونيد بعد از ظهر ها بگرديد و شبها هم واكينگ استريت چون تاظهر خوابيد:eek: تو ديسكو ها از ديسكو توني متنفرم چون فقط از ايراني ها ورودي ميگيره براي همين نرفتم اگه ديسكو ميري قبلش م ش ر و ب توپ بزن و بعد برو كه اونجا خيلي براي م ش ر وب پول ندي قيمت خ ا ن م اونجا از 500 تا 4000 بت هستش ولي با اوني كه ميگه 4000 بت هم چونه بزن تو اين مورد تا ميتوني چونه بزنيد و براي اينكه ليدي بوي تو پاچتون نره ميتونيد به سيب گلو و صداي كلفتشون دقت كنيد ولي بهترين راه كه رد خور نداره زماني هستش كه وارد هتل ميشن چون بايد كارت تحويل بدن به رزوشن ميتوني از هتل سوال كني كه اين طرف ليدي هستش يا ليدي بوي . سيم كارتتون را ميتونيد تو تمام سوپر ماركت ها شارِژ كنيد ميتوني بدي خودش برات شارِژ كنه مشروب خيلي ارزونه :p:pكلا مردم خوبي داره ولي شما به كسي اعتماد نكنيد اصالت ايراني بودن خودتون را حفظ كنيد جلوي هر دختري گردن كج نكنيد و پيشنهاد بدين. مواظب سلامتيتون هم باشيد. در ضمن خجالتي هم نباشيدو آقايون متاهل هم با خانوماشون نرن چون همش بايد حرص بخورن:lol: موفق و پيروز باشيد
 

Roham_06

Registered User
تاریخ عضویت
31 جولای 2006
نوشته‌ها
423
لایک‌ها
49
محل سکونت
..::تهران::..
سلام
من بهمن ماه رفتم بانکوک و پاتایا
پاتایا بهتر بود، خیلی عاااالی
هزینه ها هم خوب بود
واسه دختر اگه 4-5 نفر باشید بخواین شب ببرید ارزون تر میشه ،
میتونی اجاره هم بکنی دختر واسه ند روز با هم باشید
همه چی خیلی خوب بود
من اگه بخوام یه بار دیگه برم میرم پاتایا فقط
بانکوک مرکز خرید و باغ وحش و شهربازی و از این چیزا داره ولی پاتایا کنار دریا، جزیره ، دیسکو ، و خانم های منتطر :D
سوالی داشتی پ.خ بده
 

Roham_06

Registered User
تاریخ عضویت
31 جولای 2006
نوشته‌ها
423
لایک‌ها
49
محل سکونت
..::تهران::..
سلام به همه دوستان من اواخر بهمن 89 يه سفر رفتم تايلند البته به همراه يكي از دوستان
به نظرم اگه چند نكنه را بدونيد به راحتي گيليمتون را از آب بيرون ميكشيد. براي خريد فقط بانكوك به نظر من بهترين بازارش پروتونم هستش البته پلاتونيوم هم بد نيست ميتونيد تعداد بيشتر و قيمت پايين تر خريد كنيد به هر تاكسي كه بگيد شما را ميبره تا جلوي مركز خريد فقط بايد مثل ايران خودمون چونه بزني بعضي از راننده تاكسيهاشون از تاكسيمتر استفاده نميكنن.من تو بانكوك يك شب بيشتر نموندم ولي توصيه ميكنم اگه كسي جلوي درب هتلتون به شما پيشنهاد خ ا ن م داد توجه نكنيد چون بد جوري ميتيغن يكي از هم وطنهاي خودمون هم به اين مصيبت دچار شد:blush:به نظر من تو بانكوك فقط خريد كنيد. اگه سيگاري هستين حتما از ايران چند بسته سيگار با خودتون ببريد چون سيگار خوبي ندارن با اون عكسهاي روي جلدشون كه چندش آوره:(:( و اما تو پاتايا:D:p:blink::lol::f34r: هتلي اجاره كنيد كه ورودي نداشته باشه البته اگه اهل خ ا ن م هستين چون در غير اين صورت بايد براي هر مهموني كه مياريد يه هزينه اضافي بدين من تو پاتايا كيريستال پلاس رو گرفتم سه ستاره بود ورودي هم نداره تقريبا خوبه ولي تو هر هتلي كه رفتين حتما صندوق امانات بگيريد و مدارك و پول و هر چيز قيمتي را تو صندوق بزاريد.تو پاتايا حتما جزيره آلكازار شو آكواريوم باغ استوايي نمايش فيلها مزرعه كروكديل را بريد . ميتونيد بعد از ظهر ها بگرديد و شبها هم واكينگ استريت چون تاظهر خوابيد:eek: تو ديسكو ها از ديسكو توني متنفرم چون فقط از ايراني ها ورودي ميگيره براي همين نرفتم اگه ديسكو ميري قبلش م ش ر و ب توپ بزن و بعد برو كه اونجا خيلي براي م ش ر وب پول ندي قيمت خ ا ن م اونجا از 500 تا 4000 بت هستش ولي با اوني كه ميگه 4000 بت هم چونه بزن تو اين مورد تا ميتوني چونه بزنيد و براي اينكه ليدي بوي تو پاچتون نره ميتونيد به سيب گلو و صداي كلفتشون دقت كنيد ولي بهترين راه كه رد خور نداره زماني هستش كه وارد هتل ميشن چون بايد كارت تحويل بدن به رزوشن ميتوني از هتل سوال كني كه اين طرف ليدي هستش يا ليدي بوي . سيم كارتتون را ميتونيد تو تمام سوپر ماركت ها شارِژ كنيد ميتوني بدي خودش برات شارِژ كنه مشروب خيلي ارزونه :p:pكلا مردم خوبي داره ولي شما به كسي اعتماد نكنيد اصالت ايراني بودن خودتون را حفظ كنيد جلوي هر دختري گردن كج نكنيد و پيشنهاد بدين. مواظب سلامتيتون هم باشيد. در ضمن خجالتي هم نباشيدو آقايون متاهل هم با خانوماشون نرن چون همش بايد حرص بخورن:lol: موفق و پيروز باشيد

آخ گفتی و دلم رو کردی کباب بردم یه جایی 3000 بت پیاده شدم ولی کف کرده بودم
راننده تاکسیه بردم تو یه هتلی نزدیک 100-150 نفر دختر نشسته بود باید انتخاب میکردی ! همشون هی چشمک میزدن که منو انتخاب کن :lol:
خانم های بعدی هم حدودای 1000 بت دادم ولی خوب چون بردم هتل 300 بت هم اونجا میدادم!
 

Love_life

Registered User
تاریخ عضویت
10 فوریه 2010
نوشته‌ها
3,810
لایک‌ها
975
محل سکونت
دور نیست
خداییش من خجالت می کشم ، ایرانی ها 90 درصد برای اینکارها می رند ؟
 

Suba_sa

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 می 2006
نوشته‌ها
225
لایک‌ها
1
خوب من یک نکته رو بگم. برای اینکه میدونم بچه های ایرانی میرن اونجا و یک کارهایی میکنند که ممکنه باعث مریض شدنشون بشه برای همین این قضیه رو رک می گم که حداقل درصد بیماری ایرانیهایی که میرن کمتر بشه.


هیچوقت برای خ جایی جز بارها نرید، و تنها برسید سمت خ هایی که لباس رسمی اون بار رو دارند، با یک پولی به اسم بار فاین، میتونید اون خ رو با خودتون از بار ببرید بیرون . این کار چند تا حسن داره، 1) خ های بار همه معرفی نامه دارند و صاحب بار ازشون مشخصات داره و هیچوقت جرایت نمی کنند اینها چیزی از شما کش برن یا جیبتون رو بزنند. 2) خ های بار هر چند وقت یکبار آزمایش میدن برای همین احتمال بیماریشون کمتره. 3) هر اتفاقی بیوفته فرداش میتونید برید همون بار و با رییسش صحبت کنید و معمولا مشکل حل میشه و حتی اگر نشد هم از طریق پلیس قابل پیگیریه.

اما متاسفانه بیشتر ایرانیها این کار رو نمی کنند و به خاطر همون بارفاینی که به صاحب بار نمیدن یا به خاطر اینکه نمیشناسن و هر کسی رو تو خیابون میبینند میرن طرفشون اینها معروفن به خ های آزاد یا free lancer این ها چند تا مشکل دارند هر چند ممکنه ارزونتر باشن: 1) بیشترشون کسانی هستند که توی بارها بودند و یا دزدی کردن یا مریض شدن یا اعصاب ندارن و اهل دعوا هستن و انداختنشون بیرون. 2) خیلی هاشون دزدن و راحت جیبتون رو میزنند یا از اتاقتون وسایل بر میدارند و اسم و چون هویت جعلی هم دارن و هیچ جوری هم دیگه نمیشه پیداشون کرد 3) ممکنه لیدی بوی باشن و شما نشناسید 4) درصد افراد بیمار توی انیها خیلی بیشتره.
 

Hamed_Au

کاربر فعال آپلود سنتر
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2009
نوشته‌ها
596
لایک‌ها
78
محل سکونت
Heaven
خداییش من خجالت می کشم ، ایرانی ها 90 درصد برای اینکارها می رند ؟

وقتی در جایی که زندگی میکنی اینجور آزادی نباشه مردم هم عقده ی سکس داشته باشن مطمئن باش وضعیت همینه!
وگرنه باید میرفتن تو همین شهرهای ایران که پولهارو توی یک جای دیگه خرج نکنن.
 
بالا