برگزیده های پرشین تولز

ParsaSpace VS Rapidbaz !!!

Six

کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
15 دسامبر 2002
نوشته‌ها
1,701
لایک‌ها
605
محل سکونت
| P | r | i | s | o | n |
سلام به همه دوستان عزیز .
ظاهرا" در نسخه جدید پارسا اسپیس امکانات بسیار زیادی قرار گرفته که موجب نگرانی رپیدباز شده است .
از جمله این امکانات قابلیت Trainbit (دانلود از سایت های آپلود) : rapidshare,depositefiles,hotfile,netload.in,megaupload,sharingmatrix,filefactory است که هم اکنون این لیست در حال افزایش است .

با توجه به اینکه قیمت , سرعت و کیفیت بسته های پارسا اسپیس بسیار مناسب تر از رپیدباز است به نظر میاد در مدت زمانی کوتاه شاهد افت قیمت سرویس های رپید باز هم باشیم .

علاوه بر قابلیت بالا سرویس کاربران ویژه پارسا اسپیس هم راه اندازی شده است که فکر میکنم با اضافه شدن این قابلیت ها به پارسا اسپیس دیگه کسی سراغ رپیدباز نخواهد رفت !

حال شما تصور کنید بسته نامحدود 100 گیگابایت (قیمت : 15 هزار تومان) پارسا اسپیس را به همراه اشتراک ویژه 12 ماهه آن (قیمت : 30000 تومان) خریداری کنید به مدت 1 سال میتوانید کلیه فایل های مورد نیاز خودتون رو مدیریت و دانلود نمایید .

( علاوه بر اینکه با قابلیت دانلود نامحدود کابران ویژه پارسا اسپیس می توانید این اکانت رو به صورت اشتراکی بین چندین نفر استفاده نمایید و نگران تمام شدن پهنای باند یا بسته شدن اکانت خود به دلیل لوگین شدن چند آیپی از ذهن خود بیرون کنید ! )

فکر میکنم رپیدباز کم کم باید جمع کنه در غیر این صورت به فکر اضافه کردن امکانات و کاهش هزینه های خود برای رقابت با ParsaSpace باشه .

دوستان نظرات خودشون رو در این رابطه مطرح کنند .

با تشکر .
 

pendar_persian

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 مارس 2010
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
سلام.
من با نظر شما موافقم . پارسا اسپیس هم می تونه یک سایت اشتراک فایل بزرگ باشه که به mediafire و 4shared برابری کنه هم کار رپید بازو انجام بده .
بنظرم سیاستاشون خیلی به خواسته های کاربران نزدیکه , چون سعی کردن امکانات را در غالب ابزار ارائه کنند تا ماهیت اصلیشون از بین نره از طرفیم نیاز کاربران تامین کنند.
سریس trainbit من خریدم و امتحان کردم که واقعا قیمتش مناسب بود ,ممکن تعداد وب سایت های پشتیبانیشون کمتر از رپیدباز باشه ولی سرعت دانلودش واقعا وحشتناک بالا بود مخصوصا برای rapidshare.
انشاا.. همیشه اینطوری بمونه.
با تشکر
 

eParsData

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 ژانویه 2010
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
محل سکونت
Mashhad
Only parsaspace :cool:
 

hamilton

Registered User
تاریخ عضویت
29 مارس 2006
نوشته‌ها
1,056
لایک‌ها
62
در مورد سرويسهاي جديد سايت پارسا اسپيس سوال داشتم:

كدوم يكي از سرويسهاي Trainbit يا سرويسهاي ويژه را بايد انتخاب كرد؟چون نوشته يكي را بايد انتخاب كنيد.مزيت اينها نسبت به هم چيه؟
 

Blocker

Registered User
تاریخ عضویت
2 ژانویه 2010
نوشته‌ها
1,116
لایک‌ها
24
محل سکونت
Where May I Roam
رپیدباز بهتره :)
 

TinySkin

Registered User
تاریخ عضویت
17 می 2009
نوشته‌ها
1,305
لایک‌ها
45
محل سکونت
تهران
راپيد باز كه همش اي جكس هستش و اعصاب ما رو خورد ميكنه
فعلا همين پارسا اسپيس انگار خوبه
 

mohenh

Registered User
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2008
نوشته‌ها
746
لایک‌ها
73
ajax اش به نظرم سریعتر شده.

من که با رپیدباز مشکلی نداشتم و سرویس خوبی داده. باز هم باید در طول زمان دید.
 

HD-ArsenaL

Registered User
تاریخ عضویت
4 جولای 2010
نوشته‌ها
127
لایک‌ها
4
محل سکونت
اهواز
رپیدباز پهنای باند بسیار بالایی داره من که راضیم ازش
 

TinySkin

Registered User
تاریخ عضویت
17 می 2009
نوشته‌ها
1,305
لایک‌ها
45
محل سکونت
تهران
به نظرم هيچ كدوم راپيد گو يا همون راپيد پارس نميشه چون به جاي اينكه فايل رو بكشه روي سرور و منتظر بموني همون ثانيه تبديل به لينك مستقيم ميكنه از كلي آپلود سنتر
 

Amin_e

Registered User
تاریخ عضویت
28 فوریه 2009
نوشته‌ها
132
لایک‌ها
0
من اول رپیدباز استفاده می کردم. بعد رپیدپارس، بعد پارسا اسپیس.

به جرأت می تونم بگم که:
اول رپید پارس:
1- چون همون طور که دوستمون اشاره کردن فایل رو روی سرور خودشون نمیاره! و فایل رو از سرور اصلی مستقیم می کنه که با این کار سرعتش بسیار بالا میره. برای بنده همیشه روی صدم ثانیه لینک ها رو میداد! حتی زمانی که چندین فایل میزارم.
2- شما هر وقت فایل رو دانلود کردید، از حجمتون کم میشه، نه زمانی که فایل رو انتقال دادید! اول شاید فکر کنید این اصلا خوب نیست ولی خیلی قابلیت خوبیه. شما مثلا 20 تا فایل رو با خیال راحت تبدیل می کنید و میزارید روی صف دانلود، بدون اینکه نگران این باشید که مثل پارسا اسپیس، بعد از 15 روز فایل هاتون حذف بشه!
3- فایل های شما تا زمانی که در سرور اصلی باشه، در رپیدپارس نیز قابل دانلود می باشه! این خیلی خوبه چون فایل ها (در صورتی که خود سرور یا کاربری که اونو آپلود کرده پاکش نکنه) زمان بسیار زیادی -حداقل 60 روز- قابل دانلود کردن خواهد بود! سرویس های دیگه بعد از مدتی مشخص از روی هاست خودشون فایل ها رو پاک می کنن! مثلا پارسا اسپیس 15 روز بعد از تبدیل فایل رو حذف می کنه.
4- بعد ار رپیدباز، سرویس های بسیار گسترده ای رو پشتیبانی می کنه (بیش از 25 تا سایت). البته جدیداً لوگوی رپیدشر از سایت های پشتیبان شده رپیدپارس حذف شده که اونم به دلایل قانونیه و رپیدشر بصورت کامل پشتیبانی میشه.
5- طراحی سایت رپیدپارس بسیار سبک تر از رپیدباز و پارسا اسپیس هست! واقعاً پارسا اسپیس سنگینه، هرچند چیزی نداره!
6- دانلود رایگان 30 و 60 مگابایتی داره که خیلی خوبه واقعاً.
7- تیکت (ایمیل از طریق تماس با ما) وقتی میزنی سریع جواب میدن!

نکته: بعضی ها فکر می کنن در صورتی که دانلود منیجر چندتا پورت ایجاد کنه برای یک فایل و شروع کنه به دانلود، به اندازه پورت ها، از حسابشون حجم کم میشه. (مثلا فایل 100 مگابایتی که بصورت 4 پورت بصورت هم زمان داره دانلود میکنه، براشون 400 مگابایت کم میشه) که اینطور نیست. رپیدپارس فقط حجم خروجی سرور توسط اکانت شما رو حساب می کنه!
(بعضی ها این مشکل رو با رپیدشر جدید داشتن. گفتم توضیح بدم که این مشکل در رپیدپارس وجود نداره)

نقاط ضعف:
- البته بنده اون زمان که استفاده می کردم با برخی از سایت ها مثل 4Shared برای دانلود مشکل داشتم. این در صورتی بود که همون فایل ها رو رپیدباز بدون مشکل برای دانلود آماده می کرد.
- فایل منیجر بهتری می تونست داشته باشه. خیلی فایل منیجیر ساده ای داره
- من نمی دونم سرویس تورنتش رو بصورت دستی انجام میدن که این همه گرون و دنگ و فنگ داره؟! اصلاً با سرویس تورتنش حال نکردم.
- فقط از درگاه سامان استفاده میکنه. بنده با کارت ملت نمیتونم از سامان آنلاین پرداخت کنم!

بعد رپیدباز:
1- فایل رو بدون مشکل بهت میده. هرچند سرعتش به رپیدپارس نمیرسه ولی خیلی بهتر از سرویس های دیگه هست.
2- فایل وقتی تبدیل شد، شما می تونید برید اونو به هرکسی دوست داشتید بدید! که بصورت کاربر مجانی دانلود کنه.
3- قابلیت جست و جو بین فایل ها رو داره که باعث میشه بدون کم شدن ترافیک، فایل هایی که شما می خواید دانلود کنید و قبلا کسی مستقیمش کرده رو دانلود کنید!
4- سرویس تورنت و یوزنیت عالی!
5- سیستم امتیاز دهی داره. بنده از طریق معرفی به دوستان، دانلود از سرویس های غیر از رپیدشر، معرفی لینک در لینکدونی و خرید ترافیک امتیاز کسب می کنم!
6- قرعه کشی روزانه! که البته با توجه به کاربران فعال (۴۷۹,۰۶۴) احتمال اینکه شما جزو این 8 نفر باشید کم میشه!
7- برای کاربران ویندوز agent داره که می تونن بدون مراجعه به سایت، لینک های خود رو تبدیل کنند. البته من جالب ندیدم این agent رو. سایت به مراتب بهتره.
8- وبلاگ داره! این خیلی خیلی مهمه :دی
9- پشتیبانی آنلاین داره. در صورت آفلاین بودن هم اگر سوالی داشته باشید همونجا ارسال کنید سریعاً جواب میدن.
10- سیستم شناسایی ورود غیر مجاز داره. زمانی که کسی از کامپیوتر دیگه وارد حساب شما بشه (مثل جی میل) به شما هشدار میده!
11- امکان تغییر نام فایل در روی خود سرور! که بیشتر واسه فایل هایی خوبه که نمی خواید دیگران بفهمن چی دارید دانلود می کنید.

نقاط ضعف:
- این سایت هم مثل رپیدپارس فقط بانک سامان داره!
- سایتش رو خیلی بهتر می تونستن طراحی کنن. هم تو در تو شده. هم سنگین.
- این همه امکانات داره، یه راهنما واسه کاربرای تازه کار ننوشتن! سرویس های دیگه نیاز به راهنما نداره ولی این سایت با این امکانات حتما به راهنما احتیاج داره.
- از وقتی فایل ها بصورت اختصاصی میره روی ساب دومین برای هر کاربر. یکم با دانلود مشکل دارم بنده. البته شاید این مشکل من باشه فقط.
- حذف نداره! یا باید فایل رو آزاد کنی که اگه فایل شخصی باشه نمیشه، یا باید ولش کنی خودش پاک بشه :|

بعد پارسا اسپیس:
1- قیمت هاش نسبت به اونای دیگه کمتره. مخصوصاً 100 گیگابات رو میده 15 تومن خیلی عالیه!
2- سرویس ماهیانه داره که برای کاربران پر مصرف خوبه.
3- ساده ست!
4- قابلیت حذف کردن فایل رو داره. ولی در صورت سرچ کردن کاربرا، دوباره می تونن اونو درخواست بدن و دانلود کنن.
5- گزینه ی "بررسی وجود درخواست تکرای این فایل ها توسط کاربران دیگر " رو داره که قبل از تبدیل فایل ها جست و جو می کنه ببینه فایل قبلا توسط کسی دانلود شده یا نه. اگر دانلود شده باشه دیگه از شما حجمی کم نمیشه!
6- بانک سامان و پارسیان رو با هم داراست!

نقاط ضعف:
- کاربرانی که حسابشون بدون محدودیت زمانی باشه، فقط بصورت هم زمان می تونند چند تا فایل رو در خواست بدن برای مستقیم کردن! مثلا بنده که 10 گیگ دارم فقط می تونم 4 تا لینک رو جهت مستقیم کردن در خواست کنم! مسخره نیست؟ بلاخره حجم دارید کم می کنید. چه 4 تا بزنم چه 60 تا! حجمه که کم میشه چه فرقی داره؟
- تو این برحه زمانی که من ازش استفاده می کردم، فقط رپیدشر رو سریع مستقیم می کنه! بقیه بالای 45 دقیقه طول می کشه! واقعاً جزر آوره. الان فایلی دارم بنده که 17 ساعته تو لیست در حال مستقیم شدنه ولی 1٪ هم پر نشده!
- قبالا اینطوی نبود ولی الان هر روز یه مشکلی داره براشون پیش میاد! هر روز یه مشکل جدید توی صفحه اول، قسمت اخبار نمایش داده میشه و چند ساعت بعد رفع میشه! ضررش هم کاربر می کنه که تو اون زمان نمی تونه دانلود کنه.
- برای تمامی قسمت هایی که فایل ها رو بصورت لیست نشون میده، مثل فایل های دریافت شده یا قسمت سرچ، تا الان که من دارم این متن رو مینویسم، صفحه بندی نمی شه! حتی یه بار سرچ کردم، تلفن زنگ زد رفتم جواب دادم برگشتم دیدم سیستم هنگه هنگه! نگو صفحه بندی نمی کرده، همینطور فایل ها رو آورده بوده تا صفحه سنگین شده و هنگ کرده!

- رپیدپیچ استفاده نکردم. ولی قیمت هاش برای کسانی که دانلود زیاد دارن خوبه.
- Rapidshare4u هم برای کسانی که از رپیدشر و مگاآپلود فقط دانلود دارند و دسترسی به پول خارجی دارد عالیه! مخصوصاً مگا آپلود که بدون محدودیت حجمیه! من عضو که شدم هر چند ماه یه بار هدیه 300-400 مگابایتی واسم می فرستند، سرعت خوبی داره. قیمتش هم خوبه.
- leechpack هم خیلی تو خارج ازش تعریف شنیدم! حتی سایت MakeUseOf هم معرفی اش کرده. حیف از تو ایران نمیشه خرید کرد ازشون :(
 

Wiseman

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
29 ژوئن 2007
نوشته‌ها
3,676
لایک‌ها
138
سن
36
محل سکونت
Meet Me in St. Louis
ممنون از اطلاعات بسیار خوب و کاملی که دادین
من بین این سه، ظاهر و نظم همین پارسا اسپیس رو بیشتر می پسندم! میخوام برای تست یک ماه اکانت بگیرم. (فکر میکردم با ثبت نام بشه حداقل فایل های کم حجم رو مستقیم کرد! - حداقل برای تست!)
در کل فرق سرویس ویژه با این Trainbit چیه؟ از نظر اقتصادی هم به نظرم همون سرویس ویژه بهتره! در کل اون Trainbit چه چیزی اضافه تر داره؟! ( به جز اون حالت های مختلف و تنوع گیگ های سرویس هاش)
 

Getcha

Registered User
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
647
لایک‌ها
261
من یه مدت طولانی کاربر رپید باز بودم ،

واقعا تو این مدت طولان پیرم کرد رپیدباز ، مشکلاتش :

1 - دانلود می کرد فایلو اما نمی تونستم دانلود کنم از سرور ،
2 - فناوری AJAX واقعا بعضی مواقع باعث می شد که دیگه تحمل نکنم اینقدر که کند و مشکل دار بود
3 - شبا که می خواستم از رپید باز دانلود کنم به زور سرعتش به بیش از 20 کیلو بایت می رفت به زور
4 - پشتیبانی بسیار ضعیف ، ماهی یه بار جواب می دن .
5 - و از هم بد تر وقتی لیست لینک های دانلودی رو می دادم بهش بعد از نمی دونم چند ساعت بقیه لینک ها که تو صف بودن که دانلود کنم همه گی با هم پرواز می کردن و دیگه دانلود نمی شد تا برم دوباره لینکاشونو بگیرم

در کل اصلا اصلا راضی نبودم
 

Amin_e

Registered User
تاریخ عضویت
28 فوریه 2009
نوشته‌ها
132
لایک‌ها
0
ممنون.
سرویس ویژه مخصوص دانلود بدون محدودیت از خود فایل های میزبانی شده بر روی پارسا اسپسه. مثل اکانت پرمیوم توی سایت مگاآپلود.

سرویس Trainbit هم فقط مخصوص لیچ کردنه (یعنی دانلود از سایت هایی مثل رپیدشر، مگا آپلود و...)
شما باید سرویس Trainbitرو بگیری.

البته من الان دارم از پارسا اسپیس استفاده می کنم خیلی داره اذیتم می کنه. هیچ ارزونی بی دلیل نیست!
یه نگاهی هم به قسمت اخبار بندازید حرف بنده رو تایید میکنه، حداقل روزی یک مشکل برای سرویس Trainbitپیش میاد!
مثلا همین الان بنده نمی تونم از پارسا اسپیس دانلود کنم!
بغیر از رپیدشر، تمام سایت های دیگه واسه لیچ کردن فایل ها زمان خیلی زیادی رو باید منتظر بمونید
و...
بازم تصمیم با خودتونه.
 

Wiseman

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
29 ژوئن 2007
نوشته‌ها
3,676
لایک‌ها
138
سن
36
محل سکونت
Meet Me in St. Louis
ممنون.
سرویس ویژه مخصوص دانلود بدون محدودیت از خود فایل های میزبانی شده بر روی پارسا اسپسه. مثل اکانت پرمیوم توی سایت مگاآپلود.

سرویس Trainbit هم فقط مخصوص لیچ کردنه (یعنی دانلود از سایت هایی مثل رپیدشر، مگا آپلود و...)
شما باید سرویس Trainbitرو بگیری.

البته من الان دارم از پارسا اسپیس استفاده می کنم خیلی داره اذیتم می کنه. هیچ ارزونی بی دلیل نیست!
یه نگاهی هم به قسمت اخبار بندازید حرف بنده رو تایید میکنه، حداقل روزی یک مشکل برای سرویس Trainbitپیش میاد!
مثلا همین الان بنده نمی تونم از پارسا اسپیس دانلود کنم!
بغیر از رپیدشر، تمام سایت های دیگه واسه لیچ کردن فایل ها زمان خیلی زیادی رو باید منتظر بمونید
و...
بازم تصمیم با خودتونه.
عجب.. اصلا خوب توضیح ندادن پس. من داشتم میرفتم سرویس ویژه رو بگیرم! :D
راستش منم برای Rapid میخوام و بعیده از سرور دیگه ای بخوام دانلود کنم.. دانلودم هم زیاد نیست، شاید در ماه 20-15 گیگ. به هر حال.. یک ماه آزمایشی میگیرم ببینم چی میشه. بازم تشکر از لطفتون.
 

mohenh

Registered User
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2008
نوشته‌ها
746
لایک‌ها
73
من یه مدت طولانی کاربر رپید باز بودم ،

واقعا تو این مدت طولان پیرم کرد رپیدباز ، مشکلاتش :

1 - دانلود می کرد فایلو اما نمی تونستم دانلود کنم از سرور ،
2 - فناوری AJAX واقعا بعضی مواقع باعث می شد که دیگه تحمل نکنم اینقدر که کند و مشکل دار بود
3 - شبا که می خواستم از رپید باز دانلود کنم به زور سرعتش به بیش از 20 کیلو بایت می رفت به زور
4 - پشتیبانی بسیار ضعیف ، ماهی یه بار جواب می دن .
5 - و از هم بد تر وقتی لیست لینک های دانلودی رو می دادم بهش بعد از نمی دونم چند ساعت بقیه لینک ها که تو صف بودن که دانلود کنم همه گی با هم پرواز می کردن و دیگه دانلود نمی شد تا برم دوباره لینکاشونو بگیرم

در کل اصلا اصلا راضی نبودم
سلام

بدون جواب نمونه این پستتون.

من بیش از ۲ ساله دارم باهاش کار می کنم. سرویسش بهتر شده که بد تر نشده. با وجود اینکه استقبال خیلی بالا بود ولی خیلی سرویس خوبی میده:

۱- نمی تونستم دانلود کنم یعنی چی؟ خطا می داد یا چی. اگر تنظیمات رو تو دانلود منیجر درست انجام بدی هیچ مشکلی نداره من ۱۰ تا دانلود همزمان هر کدوم ۱۰ تا کانکشن همزمان دارم انجام میدم بدون مشکلی.

۲- اگر از سایت خوشت نمیاد نرم افزار تحت ویندوز گذاشتند بگیر دانلود کن خیلی راحت لینک ها رو تبدیل می کنه.

۳- همون جوابی که به شماره ۱ دادم تنظیماتت مشکل داره. توی وبلاگشون توضیحات رو گذاشتند که تنظیم کنید.

۴- پشتیبانی آنلاینشون روز ها همیشه هستند و تا حالا من رو بی پاسخ نگذاشتند جدا از اون [email protected] ایمیلشونه. قبول دارم شبها نیستند.

۵- اصلا نفهمیدم چی گفتی. با دانلود به نوبت هیچ مشکلی نداره تو پوشه می زارم می دم دانلود منیجر (mass downloader) بدون مشکل دانلود می کنه.

فکر کنم اگر ازش سر در بیارید سیستم پیشرفته و خوبی دارند. تو سرویس دهنده های ایرانی خیلی استیبل هست و من ۵۱۲ رو باهاش براحتی پر می کنم.
 

pendar_persian

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 مارس 2010
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
سلام

بدون جواب نمونه این پستتون.

من بیش از ۲ ساله دارم باهاش کار می کنم. سرویسش بهتر شده که بد تر نشده. با وجود اینکه استقبال خیلی بالا بود ولی خیلی سرویس خوبی میده:

۱- نمی تونستم دانلود کنم یعنی چی؟ خطا می داد یا چی. اگر تنظیمات رو تو دانلود منیجر درست انجام بدی هیچ مشکلی نداره من ۱۰ تا دانلود همزمان هر کدوم ۱۰ تا کانکشن همزمان دارم انجام میدم بدون مشکلی.

۲- اگر از سایت خوشت نمیاد نرم افزار تحت ویندوز گذاشتند بگیر دانلود کن خیلی راحت لینک ها رو تبدیل می کنه.

۳- همون جوابی که به شماره ۱ دادم تنظیماتت مشکل داره. توی وبلاگشون توضیحات رو گذاشتند که تنظیم کنید.

۴- پشتیبانی آنلاینشون روز ها همیشه هستند و تا حالا من رو بی پاسخ نگذاشتند جدا از اون [email protected] ایمیلشونه. قبول دارم شبها نیستند.

۵- اصلا نفهمیدم چی گفتی. با دانلود به نوبت هیچ مشکلی نداره تو پوشه می زارم می دم دانلود منیجر (mass downloader) بدون مشکل دانلود می کنه.

فکر کنم اگر ازش سر در بیارید سیستم پیشرفته و خوبی دارند. تو سرویس دهنده های ایرانی خیلی استیبل هست و من ۵۱۲ رو باهاش براحتی پر می کنم.

سلام

توضیحات این پست فکر می کنم یکم مغرضانه است چرا که داره بیش از حد ممکن درمورد رپیدباز توضیح میده و تعریف تمجید میکنه .
حالا بگذریم که ای دی شما شباهت واضحی به اسم و فامیل صاحب رپیدباز داره , فکر می کنم اسم و فامیلش محسن محتشمی یا یچیزی شبیه این باشه , البت شاید این شباهت بیش از حد , تصادفیه ;)

در نهایت قصد اینو نداشتم که بزنم تو خال و دلایل این تعاریف شما رو رپیدباز مشخص کنم
هدف ام از این پست فقط اینه بنظرم وب سایت مطرح باید انقدر قوی باشه که نیازی نباشه صاحبش یا دوستان صاحبش از خودشون اینجور تعریف کنند ....
 

A1Elements

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 فوریه 2007
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
من یه مدت طولانی کاربر رپید باز بودم ،

واقعا تو این مدت طولان پیرم کرد رپیدباز ، مشکلاتش :

1 - دانلود می کرد فایلو اما نمی تونستم دانلود کنم از سرور ،
2 - فناوری AJAX واقعا بعضی مواقع باعث می شد که دیگه تحمل نکنم اینقدر که کند و مشکل دار بود
3 - شبا که می خواستم از رپید باز دانلود کنم به زور سرعتش به بیش از 20 کیلو بایت می رفت به زور
4 - پشتیبانی بسیار ضعیف ، ماهی یه بار جواب می دن .
5 - و از هم بد تر وقتی لیست لینک های دانلودی رو می دادم بهش بعد از نمی دونم چند ساعت بقیه لینک ها که تو صف بودن که دانلود کنم همه گی با هم پرواز می کردن و دیگه دانلود نمی شد تا برم دوباره لینکاشونو بگیرم

در کل اصلا اصلا راضی نبودم

ببخشید که یه تاپیک مرده رو دارم زنده میکنم، :دی
اینا اصلا پشتیبانی ندارن. من 20 روز پیش 12900 تومن به حسابشون واریز کردم و 100 بار ایمیل زدم که چک بکنن ولی کسی نیست که تاییدیه مالی بده یا حداقل کانفیرم کنه که پولی نیست تو حسابشون تا من دوباره شارژ کنم. این در حالی هست که n بار براشون صورتحساب و شماره سند واریزی فرستادم. این پایین کل ایمیلهایی که رد و بدل شده رو میتونید ببینید، خنده دار نیست؟ لطفا به تاریخ ها دقت کنید، تازه این ایمیل آخر رو هم با وجود اینکه یه هفته گذشته جواب ندادن:

سلام،

خواهش میکنم یکی جواب منو بده، من تقریبا 10 روز هست که میخوام اکانتم رو شارژ کنم. همه ی اطلاعاتی که لازم بوده رو هم براتون ارسال کردم، اگه لازم هست میتونم از بانک صورت حساب هم بگیرم و ارسال کنم. قسمت پشتیبانی زنده که همیشه خاموشه، ایمیل ها رو هم که همیشه با دو روز تاخیر جواب میدین یا اصلا جواب نمیدین! حداقل اگه لازمه بگین که من دوباره پرداخت کنم تا اکانتم شارژ بشه


________________________________________
From: **** *****<[email protected]>
To: Mohsen Heshmati <[email protected]>
Sent: Sat, April 16, 2011 10:36:37 PM
Subject: Re: Fw: Rapidbaz Registration #41385207 From a1elements
سلام

شماره کارت اینه: 6219-****-****-****
به اسم *** **** ******
متاسفانه چون از طریق سیستم آنلاین بانک (اینجا) پرداخت کردم به غیر از فایل ضمیمه هیچ فرم یا مدرک دیگه ایی ندارم

ممنون
________________________________________
From: Mohsen Heshmati <[email protected]>
To: **** *****<[email protected]>
Sent: Sat, April 16, 2011 4:33:47 PM
Subject: Re: Fw: Rapidbaz Registration #41385207 From a1elements
سلام

به نظر می رسد شما کارت به کارت کرده اید لطفا فرم مربوطه را بفرستید (انتقال از طریق خودپرداز) و شماره 16 رقمی کارت خود را بدهید.

با تشکر


2011/4/14 **** *****<[email protected]>

میشه این مورد رو بررسی کنید. من تقریبا یک هفته هست که میخوام اکانتم رو شارژ کنم،...
----- Forwarded Message ----
From: **** *****<[email protected]>
To: Rapidbaz Support <[email protected]>
Sent: Tue, April 12, 2011 5:16:09 PM
Subject: Re: Rapidbaz Registration #41385207 From a1elements
لطفا فایل ضمیمه رو برای تائیدیه ی پرداخت چک کنید، تاریخ 18ام هست و ساعت پرداخت هم حدودا 9 شب. احتمالا چون از طریق سیستم آنلاین بانک سامان به آدرس (https://acquirer.sb24.com/CustomerService/jsp/Login.jsp) پرداخت کردم این مشکل پیش اومده.

ممنون

________________________________________
From: Rapidbaz Support <[email protected]>
To: [email protected]
Sent: Tue, April 12, 2011 12:19:27 PM
Subject: Re: Rapidbaz Registration #41385207 From a1elements

On 4/7/2011 9:38 PM, مدیریت رپیدباز wrote:

IP: 188.34.241.44-93.189.4.242
E-Mail:
[email protected]
User ID:
15939
Type: 41
شماره حساب بانک سامان:
****-***-*****-1

با سلام
متاسفانه قادر به تاييد مالي اشتراك شما با اطلاعات موجود نيستيم.
اگر با استفاده از خودپرداز پرداخت كرده ايد، لطفا شماره فيش خود را دوباره چك كرده و از صحت آن مطمئن شويد. شماره كارت خواسته شده بايد 16 رقم باشد.
در صورتيكه با مراجعه به شعبه پرداخت خود را انجام داده ايد لطفا تاريخ و زمان و كد شعبه اي كه از آن پرداخت انجام گرفته را بفرستيد.
جهت تسريع در عمليات مي توانيد نسخه اي اسكن شده را از طريق سايت زير ارسال كنيد
http://www.zemgy.com/
لطفا لينك تصويرتان كه با نوشته زير مشخص شده را براي ما با پاسخ به همين نامه بفرستيد
Link directly to your photo
با تشكر
این فرم رو 5شنبه پر کردم و پیام زیر رو هم گرفتم:

مدیران حداکثر تا ۷۲ ساعت کاری آینده، به ترتیب ثبت سفارشات پس از تایید مالی، اطلاعات مورد نیاز شما جهت استفاده از اشتراکتان را برای شما ارسال می کنند.

________________________________________
From: Rapidbaz Support <[email protected]>
To: **** ***** <[email protected]>
Sent: Mon, April 11, 2011 4:07:22 PM
Subject: Re: Error

On 4/9/2011 10:34 PM, **** ***** wrote:
سلام،

من دو روز پیش 12900 به حساب شما واریز کردم تا اکانتم شارژ بشه. تا الان هیچ ایمیل یا پیغامی برای تائید نگرفتم. میشه چک کنید.
از طریق بانک سامان با این شماره حساب واریز شده: **********
بنام **** *****
 

A1Elements

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 فوریه 2007
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
من چند روزه که دارم از پارسا اسپیس استفاده میکنم (سرویس عادی) که تا اینجا همه چی عالی بوده، الان که داشتم اکانتمو چک میکردم متوجه شدم برای فعال سازی حسابم باید کد کانفیرمیشن با موبایل براشون اس کنم :mad::puke:
که به نظر یکم مسخره میاد.
چرا این سایت داره اطلاعات شخصی از مشتریهاش جمع میکنه؟... :f34r:
 

Pedram_IR

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 فوریه 2005
نوشته‌ها
353
لایک‌ها
9
پارسا اسپیس مثل رپیدباز سرویس جستجو در فایلهای دانلودی رو داره که بدون اینکه از حجمت کم شه بتونی فایلهایی رو که دیگران آپلود یا لیچ کردن دانلود کنی؟
 
بالا