برگزیده های پرشین تولز

فروش انواع باتري خودرويي به قيمت بازار تهران فقط در شهرستان رشت

آيا براي خودروي خود باتري اتمي استفاده مي كنيد و يا باتري اسيدي ؟

  • باتري اتمي

    Votes: 0 0.0%
  • باتري اسيدي

    Votes: 4 100.0%

  • Total voters
    4
  • Poll closed .
وضعیت
موضوع بسته شده است.

poyol

Registered User
تاریخ عضویت
17 اکتبر 2005
نوشته‌ها
213
لایک‌ها
43
محل سکونت
رشت
فروشگاه باتري رهام واقع در شهر رشت فروشنده انواع باتري هاي خودرويي و يوپي اس با 12 ماه گارانتي مي باشد و ليست باتري ها هر هفته آپ مي شود .كساني كه نياز به مشاوره براي خريد باتري دارند مي توانند پيام خصوصي بفرستند يا با اي ميل مديريت سايت پخش باتري رهام تماس بگيرند
 

poyol

Registered User
تاریخ عضویت
17 اکتبر 2005
نوشته‌ها
213
لایک‌ها
43
محل سکونت
رشت
داداش باتري ال90 اصلي داري ؟ چند؟؟
درود به شما دوست گرامي توي رنج 95 تا 135 مي تونم به شما باتري بدم.اما باتري فابريكي لوگان كاپريو مال شركت گلوبال هستش كه با اين اوضاع تا 125 تموم ميشه البته با باتري اسقاطش.
 

poyol

Registered User
تاریخ عضویت
17 اکتبر 2005
نوشته‌ها
213
لایک‌ها
43
محل سکونت
رشت
سري جديد باتري كوبا 2012 براي فروش در تيراژبه دست من رسيده است عکس۰۰۴۷.jpg
اين باتري ساخت شركت اطلس بي ايكس است وداراي يكسال گارانتي ميباشد

تقریباً همه کسانی که با کامپیوتر کار می‌کنند اطلاعاتی ارزشمند و یا حداقل چند ساعت کار خود را بخاطر قطع برق از دست داده‌اند و به این علت یو پی اس را می‌شناسند. UPS در نظر عموم کاربران دستگاهی است که موجب می‌شود با قطع برق، کامپیوتر خاموش نشود. این مقاله به شما کمک می‌کند دانش خود در مورد یو پی اس را با دانش روز این فناوری هماهنگ کنید. سعی کنید به سوالات زیر اول خودتان پاسخ دهید و بعد پاسخ را بخوانید.
DELTA.JPGmain_UPS850GP.jpg
یو پی اس مخفف چه کلماتی است و چرا به یو پی اس نیاز داریم؟
یو پی اس مخفف عبارت Uninterruptible Power Supply و به معنی منبع تغذیه بدون وقفه است. این دستگاه برق مورد نیاز برای استفاده دستگاه‌هایی مانند کامپیوتر، ادوات پزشکی و تجهیزات امنیتی و… را مستقل از اینکه برق ورودی وجود داشته باشد یا خیر برای مدت محدودی تامین می‌کند.
همچنین شرایط برق ورودی را از نظر سطح ولتاژ، تغییرات ولتاژ و جهش‌های ناگهانی بهبود می‌دهد. در صورتی که یو پی اس ما هوشمند باشد علاوه بر موارد فوق می‌تواند دستگاه‌های متصل به خود را در زمان مناسب و به طرز صحیح خاموش نماید. در مورد اهمیت استفاده از یو پی اس همین بس که آمار نشان می‌دهد بیشتر از ۴۰ درصد مشکلات از بین رفتن اطلاعات، به مشکل قطع برق بر می‌گردد.
یک یو پی اس بزرگ بهتر است یا چند یو پی اس کوچک؟
قیمت یو پی اس ها نسبت به توان خروجی‌شان افزایش می یابد، برای مثال اگر توان خروجی دو برابر شود قیمت بیش از دو برابر افزایش می‌یابد. لذا اگر در یک شرکت یا سازمان تعدادی کامپیوتر وجود دارد و قصد این است که آنها را به یو پی اس مجهز کنیم، بهتر است یک یو پی اس کوچک در محل هر کامپیوتر نصب شود، همچنین با استفاده از تعدادی یو پی اس کوچک در صورت بروز مشکل، دامنه آن به یک کامپیوتر محدود می‌شود و کل شبکه ما دچار اختلال نمی‌گردد.
این روش تا زمانی کارایی دارد که نیاز به یو پی اس با تکنولوژی خاصی نباشد. (تکنولوژی‌های مختلف در ادامه همین متن شرح داده می‌شود). اگر کاربرد خاصی نیاز به یو پی اس با تکنولوژی بالا را طلب کند، از آنجا که یو پی اس‌ها تکنولوژی بالا در توان‌های پایین معمول نیستند می‌توان مجددا به یک یو پی اس قوی مرکزی با تکنولوژی بالا فکر کرد.
چند نوع یو پی اس وجود دارد و این انواع از نظر فناوری چه تفاوت‌هایی باهم دارند؟
یو پی اس‌ها از یکی از فناوری‌های زیر استفاده می‌کنند:
۱- آف لاین
در این نوع یو پی اس مصرف کننده بصورت عادی از برق شهر استفاده می‌کند.
و به محض قطع برق یو پی اس وارد مدار شده و عهده دار برق رسانی به مصرف کننده می‌شود.
۲- لاین اینتراکتیو (Line Interactive)
مجهز به ترانس افزاینده و کاهنده جهت ثابت کردن ولتاژ برای دستگاه مصرف کننده، هنگام قطع برق ورودی، یو پی اس بدون وقفه‌ای برق مطلوب و مورد نیاز مصرف را تامین می‌نماید.
دبل کانورژن (آن لاین)
در این مدل دستگاه‌های مصرف کننده همیشه از برق ثابت و فیلتر شده خروجی یو پی اس بهره می‌برد، با کمک تکنولوژی آن لاین در اینگونه یو پی اس‌ها که از کیفیت و حساسیت بالایی برخوردارند می‌توانیم جهت دستگاه‌های فوق العاده حساس آزمایشگاهی، نظامی و… استفاده کنیم. طبق استاندارد، یک برد مجهز به میکروپروسسور فوق العاده حساس دائما ولتاژ و جریان ورودی را کنترل می‌کند.
چه نکاتی در مورد نگهداری یو پی اس ها باید رعایت شود؟
قسمت مهمی از یک دستگاه یو پی اس باطری آن است. باطری امکان ذخیره سازی توان الکتریکی مستقیم را از طریق یک فرآیند شیمیایی فراهم می کند. ساختار شیمیایی باطری‌ها موجب حساسیت آنها به حرارت است. گرم شدن باطری ظرفیت ذخیره سازی توان الکتریکی و همچنین عمر باطری را کم می‌کند. با افزایش حرارت محیطی که باطری در آن قرار دارد به ازای هر یک درجه افزایش حرارت عمر باطری ۱۰ درصد کاهش می‌یابد. حرارت ایده آل برای باطری بین ۲۲ تا ۲۵ درجه است که حرارت ایده آل محیط‌های کاری هم هست. لذا نگهداری باطری در خارج از محیط کاری معمولاً توصیه نمی‌شود.
یو پی اس تولید داخلی یا خارجی؟
تصور عمومی بر این است که یو پی اس خارجی همیشه بهتر اما گرانتر است. امروزه بسیاری از تولید کنندگان داخلی یو پی اس با استفاده از فناوری روز این صنعت دستگاه‌هایی را عرضه می‌کنند که بعضا قسمت عمده تجهیزات آنها در خارج از ایران و بخصوص در چین تولید می‌شود. یو پی اس‌های ایرانی به‌علت استفاده از باطری‌های تازه‌تر معمولا مشکل کمتری با باطری دارند. اما لزوما ارزان‌تر نیستند.
از طرف دیگر یو پی اس‌های خارجی نیز به علت تولید در مقیاس بسیار وسیع امروزه با قیمت بسیار مناسب در داخل کشور قابل تهیه هستند.

چرا یو پی اس‌های جدید به مدت کمی برق می‌دهند؟
تعریف اصلی استفاده از یو پی اس روشن نگه‌داشتن دستگاه‌های حساس بوده تا بتوان آنها را به نحو مطلوب و بدون از دست رفتن اطلاعات یا صدمه به دستگاه خاموش کرد. این تعریف با توجه به مشکلات قطع برق در کشورمان به تدریج عوض شده و یو پی اس تبدیل به دستگاهی برای تامین برق اضطراری به مدت چند ساعت شده است. در سال‌های اخیر با واردات و گسترش عرضه یو پی اس‌های خارجی در ایران مجددا طرز برخورد معمول جهانی با موضوع یو پی اس درایران نیز گسترش یافته است. راه حل ایده آل در این زمینه ترکیب یو پی اس و ژنراتور است. ژنراتور برق مداوم و طولانی مدت تولید می‌کند و یو پی اس شرایط نامناسب برق تولید را برای کار دستگاه‌ها مناسب کرده و تامین برق تا زمان راه اندازی و ایستا شدن ژنراتور را بعهده خواهد داشت.

انواع توپولوژی یوپی اس :
لازم به ذکر است یادآور شویم اغلب مردم به اشتباه بر این باورند که تکنولوژی یوپی اس محدود به دو نوع standby (off line ) & online می باشد ، درحالیکه تکنولوژیهای متعددی در مورد یوپی اس مطرح است که در این مبحث خلاصه ای از کارکرد و خصوصیات هر توپولوژی را بازنگری و مقایسه می کنیم .
انواع توپولوژی :
• 1- standby (off line ) & standby ferro
• 2- line interactive
• 3- double conversion
• 4- delta conversion
تکنولوژی standby (off line )
این توپولوژی عموماً برای تغذیه کامپیوترهای شخصی بکاربرده می شود همان طور که در بلوک دیاگرام شکل 1 نمایش داده شده است در شرایط عملکرد عادی (هنگامیکه منبع توان ورودی در بازه مجاز است ) ، توان از منبع ورودی به transfer switch و خروجی دستگاه یوپی اس انتقال داده می شود و در زمان خرابی منبع ورودی و یا خارج شدن ولتاژ و فرکانس از رواداریهای مجاز ، توان خروجی توسط اینورتر و انرژی ذخیره شده باتری تامین میگردد واینورتر تنها هنگامی شروع به کار میکند که منبع ورودی دچار خرابی گردد .
در این تکنولوژی توان خروجی از کیفیت چندان مناسبی برخوردار نیست و عمومأ در توانهای کم تولید می گردد.، اما راندمان بالا و قیمت پایین از مزایای این طراحی است.
تکنولوژی standby ferro
در این تکنولوژی ترانسفورمری با طراحی و عملکردی خاص بنام فرورزونانت بکاررفته که با به اشباع رفتن هسته ترانس ، ولتاژ تثبیت شده ای در خروجی فراهم میگردد،همان طور که دربلوک دیاگرام
شکل2دیده میشود در شرایط عادی کارکرد، توان از منبع AC ورودی به سیم پیچ اولیه ترانسفورمر فرو منتقل شده و از ثانویه ترانسفورمر، توان خروجی فیلتر شده با رگولاسیون مناسب به بار مصرفی انتقال می یابد. در زمان خرابی منبع ورودی ، اینورتر شروع به کار کرده و با استفاده از انرژی ذخیره شده باتری وترانسفورمر خروجی توان مورد نیاز تامین میگردد .
ایزولاسیون بسیار خوبی که ترانس فرورزونانت جهت تامین خروجی فیلترشده ایجاد مینماید از بکار بردن هرگونه تجهیزات فیلترینگ دیگری مناسبتر است، از اینرو فیلتراسیون عالی برق شهر و قابلیت اطمینان بالا از نقاط قوت این تکنولوژی است .
یوپی اس های فرورزونانت با بکار گرفتن بعضی ژنراتورها و بارهای کامپیوتری که ضریب توان ورودی شان اصلاح شده است ، دچار ناپایداری می شوند ، همچنین به دلیل اتلاف حرارتی بالا ، راندمان پایین و حجیم بودن این دستگاهها ، طی چند سال اخیر محبوبیت این طراحی کاهش یافته است.
این تکنولوژی درتوانهای 3~15 KVA طراحی و تولید می شود.
Figure 2 - standby ferro
تکنولوژی line interactive
این توپولوژی درسایتها ، شبکه وسرورها (تجهیزات IT ) بیشترین استفاده را دارد . همان طور که در بلوک دیاگرام شکل3دیده میشود، در این طراحی اینورتر همواره روشن و به خروجی یوپی اس متصل است ودر حالت عملکرد عادی وظیفه شارژ باتریها را عهده دار است و زمانیکه توان ورودی از بازه مجاز تعریف شده خارج گردد ، پیوستگی توان خروجی از اینورتر و انرژی ذخیره شده باتریها تامین میگردد.
معمولا جهت فراهم شدن رگولاسیون ولتاژ مناسب در خروجی در این طراحی از ترانسفورمرهای tap changing نیز استفاده میشود.در مقایسه با توپولوژی standby تجهیزات فیلترینگ بیشتری تعبیه شده و ناپایداری خروجی و نویزهای سوییچینگ نیز کاهش یافته است .
در مجموع راندمان بالا ، قیمت پایین ، ضریب اطمینان بالا و توانایی اصلاح ولتاژ نامناسب ورودی ، این طراحی را در توانهای 0.5~5 KVA برتر و غالب می داند .
Figure 3 – Line Interactive UPS
شناسایی یو پی اس Double Conversion
در پی تصویب استاندارد ملی یو پی اس ایران و طرح پرسشهایی در زمینه شناسایی گونه های مختلف آن ، نظر فنی انجمن صنفی سازندگان یو پی اس ایران درباره چگونگی بازشناسی یو پی اس (Double conversion (online که به تصویب رسیده است به آگاهی می رسد .
استاندارد ملی ایران 3-7027 ISIRI منطبق بر 3-62040 IEC سه دسته بندی کلی یو پی اس با دو مرحله تبدیل ( Double convesion یا online ) ، یو پی اس با اثر متقابل روی خط ( line – intvactive ) و یو پی اس با اینورتر غیر فعال آماده به کار ( standby یا offline ) ‌را معرفی نموده است " به بند 3 – 2 – 16 تا 3 – 2 - 20 مراجعه کنید " و در ادامه در ( پیوست ب ) برخی چیدمان معمول مورد استفاده و عملکرد هر یک از آنها را بعنوان مثال تشریح نموده و تصریح کرده است که سایر ساختارهای یو پی اس نیز در یکی از سه دسته فوق جای می گیرند .
نظر به وجود یو پی اس های Double conversion با چیدمان ظاهراً متفاوت با مثال ( پیوست ب ) و نیز وجود یو پی اس های غیر Double conversion با چیدمان ظاهراً یکسان با آن کمیته فنی انجمن یو پی اس ایران برای جلوگیری از اشتباه تعاریف زیر را انجام می دهد و در ادامه جهت روشن شدن بیشتر بیشتر مطلب آزمونی را ارائه می کند که خریدار بتواند online بودن یک یو پی اس را تشخیص دهد .
تعریف 1:
در یک یو پی اس چنانچه بیشینه گستره ولتاژ خروجی ( maximum rate of output voltage ) کمتر از گستره ولتاژ ورودی ( rate of input voltage ) گردد و این یو پی اس همچنان در حالت عادی عملکرد قرار داشته باشد خروجی آن مستقل از ولتاژ تغذیه ( برق شهر ) است .
تعریف 2:
در یک یو پی اس چنانچه بیشینه گستره تغییر فرکانس خروجی ( maximum rate of change of output frequency ) مندرج در برگه فنی داده "به بند ت-9 رجوع شود" ، کمتر از گستره تغییر فرکانس ورودی ( rate of change of input frequency ) گردد و این یو پی اس همچنان در حالت عادی عملکرد قرار داشته باشد خروجی آن مستقل از تغییر فرکانس است .
تعریف 3:
شرط لازم و کافی برای Double conversion یا Online بودن یک یو پی اس استقلال خروجی آن از ولتاژ برق شهر و تغییر فرکانس است. " به VFI از جدول ت-1 مراجعه فرمائید "
آزمون VFI برای اطمینان از Double Conversion بودن یک UPS
برای اطمینان از استقلال خروجی یک UPS از ولتاژ و تغییر فرکانس ورودی ، لازم است UPS به مدار شکل (1) این آزمون متصل گردد . برای سه فاز لازم است سه مدار مشابه موازی با کلیدهای مجزای غیر همزمان استفاده شوند . یو پی اس باید در طی آزمون در حالت عادی عملکرد قرار داشته باشد و در خلال آن ، از این حالت خارج نشود . بسته به یو پی اس و جهت اطمینان از عدم خروج دستگاه از حالت عادی عملکرد می توان از تمهیداتی مانند قرار دادن آمپر متر dc در مسیر باتری یا ادمه کلید زنی جهت اطمینان از عدم تخلیه تدریجی آن استفاده کرد . مراجع شود. ISIRI – 7027 – 3 به استاندارد مقادیر تعریف شده برای ولتاژ نامی 220 ولت و فرکانس 50 هرتز محاسبه شده اند . فرض بر این است که یو پی اس قادر به پذیرش حداقل 1HZ بعنوان رواداری فرکانس ورودی و حداقل 10% بعنوان رواداری ولتاژ است . برای افزایش دقت آزمون لازم است توان ورودی یو پی اس تقریباً ثابت بماند . بنابراین بهتر است باتریها به اندازه کافی شارژ شده باشند و تنظیم تقریبی توان ورودی از طریق تنظیم توان بار انجام شود . شرح علائم ، تعاریف و محدوده آنها
Pups: توان ورودی یو پی اس مورد آزمون بر حسب وات حین آزمون ، با توجه به وجود برخی محدودیت ها بهتر است از بارهای نزدیک به بار نامی در این آزمون استفاده گردد .
R1: مقاومت حقیقی سلف بر حسب اهم با رواداری 50 درصد R1=200/Pups
L1: ظرفیت سلف بر حسب هانری با رواداری 10 درصد L1=15/Pups
C1: ظرفیت خازن بر حسب فاراد با رواداری 10 درصد C1=Pups*50*10^ -9
Vin: ورودی متناوب با ولتاژ 210 تا 225 ولت و فرکانس 9/49 تا 1/50 هرتز
S1: کلید اتوماتیک یا دستی برای قطع و وصل مداوم هر ثانیه چند بار در خلال آزمون
شرح آزمون
در حالیکه UPS مشخص شده در شکل 1 ، در حالت عادی عملکرد قرار دارد و باتریهای آن شارژ شده اند کلید S1 توسط یک مولد پالس یا حتی توسط دست به سرعت قطع و وصل می شود . تغییرات دو سر Load توسط یک اسیلوسکوپ حافظه دار ثبت می گردد.
اگر اسیلوسکوپ دارای دو کانال مجزا باشد که بتوان همزمان ورودی و خروجی یوپی اس را ثبت کرد ، نتایج دقیقتر قابل بررسی خواهند بود . پیشنهاد می شود طول صفحه کل نمایش 1/0 ثانیه و ارتفاع آن نسبت به خط صفر 400 ولت انتخاب گردد .
در یک Online (vfi) ups تغییرات ورودی کاملاً محسوس است ولی چیزی بعنوان تغییرات خروجی رویت نمی گردد "چه از نظر ولتاژ و چه تغییر فرکانس"
یادآوری 1: در یک یو پی اس online معمولاً‌به دلیل انجام عملیات سینگ تغییراتی جزیی صورت می پذیرد که نباید با تغییرات مورد نظر اشتباه شود . چنانچه این تغییرات برای انجام سینک توسط سازنده یو پی اس (1HZ/sec) اعلام شود اگر اختلاف پهنای دو سیکل متوالی بیش از 8 میکرو ثانیه باشد این یو پی اس online نیست .
یادآوری 2: در این آزمون باید دقت شود که حتماً بیشینه گستره های تغییر فرکانس و ولتاژ خروجی اعلام شده توسط سازنده یو پی اس به مراتب از گستره های تغییر فرکانس و ولتاژ ورودی ایجاد شده توسط این آزمون کمتر باشد .
نتیجه گیری :
انواع گوناگون یوپی اس جهت مصارف مختلف مناسب هستند و یک توپولوژی خاص برای تمامی مقاصد ایده آل نمی باشد محتوای جدول مقایسه مزایا و معایب هر توپولوژی رانمایش می دهد .
با مقایسه مشخصه ها و قابلیتهای انواع تکنولوژیهای یوپی اس‏ ، جهت کاربردها ومصارف متفاوت ، میتوان توپولوژی مناسب را انتخاب نمود . البته کیفیت تولید و طراحی نیز در کارامد بودن تکنولوژی انتخابی بسیارحائز اهمیت و تعیین کننده می باشد .
منابع :
بانک اطلاعاتی کافی نت دانشجو شهرستان پارس آباد مغان

جديدترين باتري شركت برنا به نام برنا وولف به دستم رسيده باتري خوبي نشون مي ده و من با تسترم تمام جئ=ونشو گرفتم تا به قدرتش پي ببرم دقيقن بعد از 107 دفعه استارت توي دماي 24 درجه باتري خوابيد بايد باتري خوبي باشه
 
Last edited:

kimaro

Registered User
تاریخ عضویت
24 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
548
لایک‌ها
50
محل سکونت
تهران
آقا رو ماشین من که پراید یه باطری 50 آمپری هست از اونجا که زده به سرم دینام رو عوض کنم و یه دینام با خروجی 60 یا 70 آمپر بزارم برای باطری هم می خوام باطری با 60 یا 70 آمپر اتمی بزارم الان قیمت چه حدودی هست
 

poyol

Registered User
تاریخ عضویت
17 اکتبر 2005
نوشته‌ها
213
لایک‌ها
43
محل سکونت
رشت
آقا رو ماشین من که پراید یه باطری 50 آمپری هست از اونجا که زده به سرم دینام رو عوض کنم و یه دینام با خروجی 60 یا 70 آمپر بزارم برای باطری هم می خوام باطری با 60 یا 70 آمپر اتمی بزارم الان قیمت چه حدودی هست

چرا يم خاي دينام رو عوض كني ؟آيا مي خاي سيستم صوتي تصويري قوي ببندي يا نه؟اگه اين طور نيست تعويض دينام پرايد هيچ كمكي به شما نمي كنه چون بهترين خروجي براي پرايد 35 تا 40 آمپره و مابقي بلا استفاده است و به علت رابطه مستقيم با ولتاژ باعث اور شارژ باتري و تخريب پليت ها مي شود.اما با توجه به شرايط بازار مارك سولايت و اس بي كا يا كوبا 62 براي كار شما كفايت ميكنه كه با اسقاط باتري 124 تا 128 تموم ميشه
 

poyol

Registered User
تاریخ عضویت
17 اکتبر 2005
نوشته‌ها
213
لایک‌ها
43
محل سکونت
رشت
يك سري باتري هوشمند دستم رسيده كه بسيار شكيل و قدرتمند است داراي تكنولوژي بالايي است و نشانگر الكترونيكي براي شارژ دينام و درصد خرابي باتري دارد akilli_aku.jpgدرضمن داراي يكسال گارانتي نيز ميباشد و من روي 70-80 تا خودرو در حدود 2 سال ميشه كه امتحان كردم .
 

aghanaser

Registered User
تاریخ عضویت
16 ژانویه 2010
نوشته‌ها
235
لایک‌ها
3
محل سکونت
ارومیه
سلام دوست عزیز ، من یه پرشیا صفر خریدم که این ایرانخودروی نمیدونم چی یه باتری اسیدی روش گذاشته ! فکر کنم 55 آمپر هست.! متاسفانه اصلا استارت خوردن ماشین خوب نیست و گاهی وقتا که تو سرما و اینا هم بمونه اذیت میکنه..! میخواستم ببینم اگه بخوام یه باتری اتمی خوب بگیرم چه مارکی رو با چه آمپری پیشنهاد میکنید؟ قیمتش تقریبا چقدر درمیاد؟ دینام هم باید ببندم؟ ( سیستم ندارم ولی میخوام دزدگیر ببندم ).
 

poyol

Registered User
تاریخ عضویت
17 اکتبر 2005
نوشته‌ها
213
لایک‌ها
43
محل سکونت
رشت
سلام دوست عزیز ، من یه پرشیا صفر خریدم که این ایرانخودروی نمیدونم چی یه باتری اسیدی روش گذاشته ! فکر کنم 55 آمپر هست.! متاسفانه اصلا استارت خوردن ماشین خوب نیست و گاهی وقتا که تو سرما و اینا هم بمونه اذیت میکنه..! میخواستم ببینم اگه بخوام یه باتری اتمی خوب بگیرم چه مارکی رو با چه آمپری پیشنهاد میکنید؟ قیمتش تقریبا چقدر درمیاد؟ دینام هم باید ببندم؟ ( سیستم ندارم ولی میخوام دزدگیر ببندم ).

باتري 74 آمپر سيلد پرستيژ با سيستم هوشمند الكتريكي و سيسي اي بالا بهترين پيشنهاد براي مناطق سردسير است.البته در سالياتن گذشته شركت موتلوي تركيه هم پوشش زيادي در آن مناطق داشت اما چند وقتي است كه فروشش را در اذربايجان كاهش داده است.شما هر كدوم از اينها را بخري خوبه
 

poyol

Registered User
تاریخ عضویت
17 اکتبر 2005
نوشته‌ها
213
لایک‌ها
43
محل سکونت
رشت
يك سري باتري هوشمند دستم رسيده كه بسيار شكيل و قدرتمند است داراي تكنولوژي بالايي است و نشانگر الكترونيكي براي شارژ دينام و درصد خرابي باتري دارد مشاهده پیوست 154276درضمن داراي يكسال گارانتي نيز ميباشد و من روي 70-80 تا خودرو در حدود 2 سال ميشه كه امتحان كردم .

بعد از فروش اين باتري ها نوبت به باتري هاي دي اف محصول كره رسيده است كه در تيراژ وسيع و در همه آمپر ها به دست من رسيده به حدي كه 35 آمپر "مخصوص ام وي ام" هم موجوده قيمت پرايديش هم "55 آمپر "توي اين بازار 100 تومن ناقابله"خيلي مفته "براي باتري هاي خارجي
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا