آخ آخ بخش بازاریابی بخش حساسیه درست نمیدونم شما چطور کار کردید ولی برداشت من اینجوری که کامل انجامش ندادید.
همه جا میگن شناخت بازار ، بازارگردی ، بازاریابی ولی کسی
کامل نمیگه که این بخش مهم رو چطور باید انجام داد.
مثلا همین تولیدی جوراب رو مثال میزنم شما نیاز به نمونه دارید خوب جوراب که یک محصول نو و دسته اول نیست رو میشه همه جا گیر آورد
باید اول جورابهای آماده بخریم و با قیمت کمتر به مغازه دارها بفروشیم و ببینیم میزان خرید واقعی چقدره این کار هم تو انتخاب روش قیمت گذاری کمکمون میکنه هم تو فروش و بازاریابی
اینکه ما بریم و بگیم که یک محصولی داریم با این قیمت و از طرف قول خرید بگیریم درست نیست(باز هم میگم روش شما رو نمیدونم چیه اگر اشتباه میکنم عذر میخوام) و نمیشه اسمش رو بازاریابی گذاشت.
همیشه باید در هر کار تولیدی محصول آزمایشی تهیه کنیم و بازاریابی رو جدی بگیریم.
اگر امکان داره باز هم بازاریابی رو بررسی کنید.
ببینید اگر میشه محصولتون رو شهر دیگه ببرید چقدر هزینه حمل و نقل و غیره داره و بازاریابی کنید.
با دستگاهها نمیشه کار دیگه ای انجام داد؟
در آخر کسی که میخواد دستگاهها رو بخره بررسی کنید کیه کجا زندگی میکنه شاید اونجایی که خریدار هست بازار هم باشه