برگزیده های پرشین تولز

طراحی دکوراسیون داخلی و کابینت آشپزخانه

وضعیت
موضوع بسته شده است.

saba_s

Registered User
تاریخ عضویت
1 جولای 2009
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
0
طراحی دکوراسیون داخلی و کابینت آشپزخانه

آدرس سایت ما :

3dekor.ir
3d.pacyrus.com


برای طراحی کابینت آشپزخانه و یا دکوراسون داخلی منزل و محل کارتان به یکی از دو روش زیر می توانید اقدام کنید :

1. محیط مدنظرتان را به صورت دوبعدی (پلان از بالا) بر روی کاغذ ترسم کرده و آنرا به یکی از دفاتر ما فکس و یا ایمیل فرمائید، سپس با هماهنگی از جانب ما، طرح شما آماده شده و پس از تسویه حساب برایتان ایمیل خواهد شد.

2. با هماهنگ یبا یکی از دفاتر طراحی دکوراسیون داخلی ما ، درخواست یک فرد در محل را نمایید تا ضمن مشاوره با وی ، طرح محیط را ترسیم و پلان را یادداشت نماید.(برای حضور نیرو در محل ، هزینه ای جداگانه لحاظ می گردد )

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از نحوه ی طراحی ما، می توانید با یکی از شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید و یا با آدرس الکترونیکی شرکت مکاتبه نمایید.

آدرس دفتر مرکزی : تهران ، رسالت ، خ 196 شرقی ، خ 135 ، پلاک 160

تلفن : 77351970 ، 77324739 ، 09128100481

آدرس ایمیل : [email protected]

[email protected]

برخی از نمونه کارهای طراحی ما :
2dekor.jpg
31dekor.jpg
20dekor.jpg
10dekor.jpg

3dekor.ir
3d.pacyrus.com
sigpic131148_2.jpg
 
Last edited:

eXamPLay

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 آپریل 2012
نوشته‌ها
41
لایک‌ها
0
محل سکونت
طهران
سلام
لطفا چند تا عکس از کارهای اجراییتون بذارید.
نه اینجا و نه توی سایتتون همچین عکسی پیدا نکردم!
 

mehdi136/8

Registered User
تاریخ عضویت
4 ژوئن 2009
نوشته‌ها
2,108
لایک‌ها
53
محل سکونت
☂ᘉᕮ

saba_s

Registered User
تاریخ عضویت
1 جولای 2009
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
0


هزینه طراحی کابینت آشپزخانه با کیفیت بالا در متراژهای معمول از پایه 450000 ریال شروع شده و بسته به زمان طراحی مشخص می گردد(هزینه بیش از 80% طرح های کابینت آشپزخانه تقریبا مبلغ 600000 ریال میگردد )
طرح های کابینت های غیرمعمول که پیچیده تر بوده و از زیبایی بیشتری برخوردارند دارای قیمت بالاتری نسبت به کابینت های ذکر شده می باشد.- هزینه طراحی دکوراسیون از قبیل دکور فروشگاه ، بوتیک ، و..در متراژهای زیر 20 متر از قیمت پایه ی 110000 ریال و بر پایه زمان بوده و نمیتوان قیمت تثبیت شده ای برای آن لحاظ نمود(برخی از طرح های دکوراسیون داخلی با قیمت آنها را می توانید در گالری عکس مشاهده فرمایید )

سلام
لطفا چند تا عکس از کارهای اجراییتون بذارید.
نه اینجا و نه توی سایتتون همچین عکسی پیدا نکردم!

سلام،شغل و حرفه ی گروه ما طراحی هست . و بعد از تایید کار طراحی توسط مشتری ، در صورت تمایل مشتری ، همکاران باتجربه مجری طرح رو پیشنهاد میکنیم . به همین دلیل عکسهای اجراشده رو کمتر در اختیار داریم. اما چشم ایشاالله به زودی عکسهای نمونه های اجراشده رو هم در سایت قرار خواهیم داد.

سلام
نمونه کار واقعی خودتون رو هم بزارید لطفا ....

تمام طرح هایی که در بخش " نمونه کارهای ما " در سایت قرار دادیم ، طرح هایی هست که توسط گروه ما طراحی شده و به مرحله اجرا هم رسیده اند.ایشالله به زودی عکسهای اجراشده رو هم قرار خواهیم داد.
 

saba_s

Registered User
تاریخ عضویت
1 جولای 2009
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
0
بهترین ترکیب رنگ دکوراسیون آشپزخانه




از ساده به شورانگیز، نمونه آشپزخانه‌هایی که برایتان قرار داده‌ایم به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین ترکیب رنگ را برای در و دیوار اتاق یا آشپزخانه و کابینت های خود انتخاب کنید.







سفید + آبی روشن + آبی لاجوردی



درفضای داخلی آشپزخانه می‌توان ازوسایلی با درجه‌های مختلفی از رنگ آبی استفاده کرد، استفاده از رنگ آبی الهام بخش «آب» است و این رنگ به انسان آرامش می‌دهد.

1cabinet.jpg

زرد کره ای + سبز لیمویی + سیاه



زرد و سبز در کنار یکدیگر بسیار زیبا به نظر می رسد ولی شاید کمی بی‌روح دیده شوند، استفاده از رنگ سیاه در کنار این دو رنگ محیط را زیباتر می‌کند. می‌توانید کاشی‌های آشپزخانه را سفید و سیاه در نظر بگیرید، حالت سایه روشن! طوری که رنگ سیاه نتواند به راحتی جلوه نماید. برای جزیره‌ی وسط آشپزخانه هم استفاده از رنگ سیاه پیشنهاد خوبیست، برای سنگ روی کابینت هم از یک سنگ گرانیت بسیار شیک با رنگ سیاه استفاده کنید. این ترکیب رنگ آشپزخانه‌تان را جالب و دلنشین خواهد کرد.

2cabinet.jpg

قرمز + سیاه + خاکستری



با دقت به همه جزئیات این عکس نگاه کنید... این آشپزخانه‌ی زیبا و خیره کننده، جذابیتش را مدیون کابینت‌هایی با رنگ نارنجی براق و همچنین صفحه‌های روی کابیت (countertop) با رنگ‌های سیاه و خاکستری است. قاب پنجره را سیاه در نظر گرفته‌اند، همین کار صحنه‌ای که در نظر اول به چشم می‌آید را زیباتر می‌کند. حالا نوبت سقف است، لوسترهایی که از سقف آویزان شده‌اند را نگاه کنید... رنگ خاکستری دارند و در آخر ستون آشپزخانه را می‌بینیم که با استیل پوشانده شده است و آشپزخانه را درخشان‌تر از قبل نشان می‌دهد.
3cabinet.jpg


آبی خاکستری + شکلاتی + سیاه



آشپزخانه ای آرامش بخش ، رویایی ، با چوب های عسلی کف آشپزخانه



تقریبا تمامی رنگ‌ها جزء رنگ‌های خنثی هستند. سنگ یا چوبی که روی کابینت‌ها قرار گرفته‌اند را سیاه در نظر گرفته‌اند تا زیبایی کار دو چندان شود.

4cabinet.jpg

نارنجی (رنگ سال 2012) + سفید



زمینه نارنجی حال و هوای شپزخانه را به کلی تغییر داده است، کابینت‌ها سفید رنگ با دستگیره‌های مشکی انتخاب شده اند. کاشی‌هایی که روی دیوار، پشت گاز، کار شده‌اند و همچنین سنگ روی کابینت کرم‌رنگ هستند و همین باعث می‌شود که دو کار مختلف انجام دهند. افراد مختلف وقتی وارد اتاق یا خانه‌ای می‌شوند، مکان‌های متفاوتی به چشمشان می‌آید یکی سقف را نگاه می‌کند و دیگری از کف اتاق شروع به وارسی منزل می‌کند(وارسی کردن خانه مردم کار خوبی نیست!) حالا با توجه به این نکته کارهایی که این پس‌زمینه کرم رنگ انجام می‌دهد را عنوان می‌کنم، اولی (برای افرادی که توجه به سقف دارند) اینکه چون رنگ کرم رنگی خنثی است توجه بیننده را به خود جلب نمی‌کند و اجازه می‌دهد که بیننده همچنان به رنگ نارنجی توجه کند، دوم اینکه (برای آنهایی که سطوح پایین‌تر اتاق را می‌بینند) رنگ کرم با رنگ چوب که در کف آشپزخانه استفاده شده هماهنگ است و این هم زیبایی خاص خودش را دارد.

5cabinet.jpg

زرد + سفید


کابینت‌های این آشپزخانه به رنگ زرد طلایی‌اند، زیبا هستند و در عین حال به پس زمینه شطرنجی‌ای که با کاشی‌های آشپزخانه درست شده‌اند نیز اجازه ابراز وجود می‌دهند. برای سنگ روی کابینت هم درست است که از «سنگ» استفاده شده اما طوری انتخاب شده است که بیشترین لطافت و ظرافت را القا کند، سنگی صاف و صیقلی با رنگ بژ.

6cabinet.jpg

سفید + بنفش + سیاه



مسلما آشپزخانه‌های نورگیر همیشه برتر از آشپزخانه‌های کم نور بوده‌اند. این آشپزخانه هم جزء آشپزخانه‌های نورگیر است، با اینکه رنگ‌های استفاده شده در آن تیره هستند اما اصلا آشپزخانه دلگیری نیست. پنجره‌های نورگیر این آشپزخانه، همه جا را از نور سیراب کرده‌اند و باعث شده است که هود بزرگی که درآشپزخانه موجود است به جای اینکه چهره‌ی آشپزخانه را زشت کند، بدرخشد و خودنمایی کند. از طرف دیگر دیوارهای بنفش و کابینت‌های سیاه خیلی خوب با رنگ سفید، سطوح استیل و شیشه‌ها همگن شده‌اند و این آشپزخانه را به فضایی شاد تبدیل کرده‌اند. سطوح استیل هم به نوبه خود باعث درخشندگی سراسر آشپزخانه شده‌اند


7cabinet.jpg


نارنجی + سبز



بیایید نگاهی به این آشپزخانه بیندازیم، اگر توجه کنید تمام کابینت‌ها و حتی تخته روی کابینت‌ها (کانتر تاپ) از جنس چوب است و ظاهری کاملا طبیعی و صمیمی به آشپزخانه داده‌اند. ضمن اینکه یک کار جالب در این آشپزخانه انجام شده است و آن هم استفاده از رنگ‌هایی است که به میوه‌ها مربوط می‌شوند، نارنجی و سبز! و همین نکته به این آشپزخانه شخصیتی متفاوت می‌دهد. دیوارهای سفید، لوازم به کار رفته در آشپزخانه (قابلمه، دستگاه همزن و گلدان و حتی سیب‌ها) و کاشی‌هایی که استفاده شده، به این آشپزخانه کوچک جلوه‌ای خاص می‌دهد

8cabinet.jpg

تناژهای سبز + تناژهای طلایی



تناژهای سبز و طلایی در این آشپزخانه فراوانند، از کاشی‌های درخشان شیشه‌ای پشت اجاق گاز تا کاشی‌های چند رنگ کف اتاق(آشپزخانه). کابینت‌های بالایی با رنگ‌های خنثی به دیگر اجزاء آشپزخانه اجازه داده‌اند تا بدرخشند. در مناطق دیگری هم از رنگ‌های خنثی استفاده شده مثلا آویزهای لامپ‌ها به رنگ سفید انتخاب شده‌اند و سعی شده تا بسیاری از وسایل از رنگ‌های خنثی تشکیل شده باشند. استفاده از رنگ‌های خنثی باعث می‌شود که آشپزخانه شما هزار رنگ نشود و فقط رنگی که مد نظر شماست به چشم بیاید.

9cabinet.jpg

قرمز+ سفید + آبی



گاهی در آشپزخانه‌های سفید از رنگ‌های قرمز و آبی در نقاط مشخصی (مثل ظروف یا درب چند کابینت و ...) استفاده می‌شود تا ترکیبی از رنگ‌های کلاسیک کنار یکدیگر بنشینند. ترکیب و همراهی این سه رنگ الهام بخش دریاست و باعث خواهد شد تا اعتماد به نفس بیشتر و رضایت زندگی را بهتر احساس کنید. اینجا استفاده از رنگ آبی در سقف و در قسمت میانی کابینت‌های بالا و پایین باعث شده است تا کابینت‌ها بیشتر خود را نشان دهند، کابینت‌های سفید در بالا و کابینت‌های قرمز در پایین. ضمن اینکه درب‌های شیشه‌ای کابینت‌ها که پشت آن‌ها ظروف قرمز و آبی گذاشته شده نیز به جذاب تر شدن آشپزخانه کمک می‌کند.

10cabinet.jpg

قهوه ی شکلاتی و سبز کم رنگ (sage green)



کابینت‌های شکلاتی در پایین و کابینت‌های سبز کم‌رنگ در بالا قرار داده شده‌اند تا فضایی آرامش بخش ایجاد شود. زمین را با سنگ گرانیت خالدار(طرح‌دار) پوشانده‌اند و بین دو ردیف کابینت بالا و پایین از کاشی‌های سفید مستطیلی استفاده کرده‌اند تا ظرافت بیشتری به این ناحیه بدهند.



خاکستری + آبی + سفید



کابینت‌های خاکستری، کانترتاپ سفید و کاشی‌هایی به رنگ آبی آسمانی آشپزخانه‌ای آرام و بی سر و صدا ایجاد کرده است. درب بعضی کابینت‌ها شیشه‌ای در نظر گرفته شده است با رنگ پس زمینه آن آبی (یعنی دیوار انتهایی کابینت‌ها را آبی رنگ کرده‌اند واین رنگ زمینه به زیباتر شدن ظروف کمک می‌کند(



رنگ برنز + سفید + سیاه



اینجا شما آشپزخانه‌ای کلاسیک را می‌بینید، این آشپزخانه کلاسیک مجموعه‌ایست از کابینت‌های سفید زیبا و سقفی طاقدار با دیواره‌هایی به رنگ برنز. جزیره‌ای به رنگ سیاه هم در وسط این فضا لنگر انداخته است. کاشی‌های سفید بین دو ردیف کابینت بالا و پایین و سنگ روی کابینت (کانتر تاپ) که از جنس مرمر است باعث شده تا فضا یکدست دیده شود. اگر می‌پرسید که چرا درب کابینت کنار هود توری شده باید بگویم که مورد خاصی نیست و این کار تنها مربوط به سبک زندگی در آن کشور است.



سفید + آبی + سبز



می‌توان آشپزخانه‌ سفید عادی را با استفاده از کاشی‌های آبی و سبز و بژ در فاصله بین دو ردیف کابینت بالا و پایین به کلی تغییر داد، البته در اینجا کانتر تاپ (سنگ روی کابینت) سبز و خاکستری بوده است و رنگ‌هایی که برای کاشی‌ها انتخاب شده متناسب با رنگ کانتر تاپ است. در ردیف بالا ظرف‌های رنگارنگ پشت درب شیشه‌ای کابینت جشن گرفته‌اند!
 

makintach

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2006
نوشته‌ها
72
لایک‌ها
0
سن
42
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا