برگزیده های پرشین تولز

تخفیف 50% اسکریپت کلون پونیشا , پارسکدرز و .... فقط به مدت 1 هفته !!!

learndl

کاربر فعال کار و سرمایه
تاریخ عضویت
3 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
2,395
لایک‌ها
3,422
محل سکونت
کرج
به دلیل وجود مشکلات و موانعی که بر سر متخصصان و پیمانکاران برای یافتن شغل مورد نظر خود ، و همچنین وجود موانعی مشابه برای افراد کارفرما برای یافتن بهترین متخصص و پیمانکار برای انجام پروژه های خود ، نیاز به اینترنت و کار آنلاین بسیار بیشتر از گذشته شده است.

به طوری که امروزه شاهد انجام پروژه های بسیار زیادی در اینترنت هستیم که نقاط دور دست دنیا را به یکدیگر متصل نموده است.
کار و انجام پروژه به صورت آنلاین مزایای فوق العاده و زیادی را برای طرفین دارد و می‌تواند هزینه های جانبی برای عقد قرارداد و همچنین جلوگیری از اتلاف وقت و … را کاهش دهد.
اما در این میان یک مشکل اساسی وجود دارد و آن این است که به دلیل غیر حضوری بودن توافقات و … امکان کلاه برداری و سوءاستفاده افراد از یکدیگر وجود دارد.
به همین دلیل ، گروه طراحی و توسعه دو وب تصمیم به ایجاد و طراحی سیستمی تحت وب نمود که بتواند نیازهای متخخصان و همچنین کارفرمایان را به صورت کامل در دنیای مجازی رفع کند و از به وجود آمدن مشکلات ذکر شده جلوگیری کند.

در این سیستم تمامی نیازهای طرفین گنجانده شده است به طوری که کارفرما با ایجاد پروژه میتواند از بین پیمانکاران یکی را انتخاب کند و هزینه انجام آن را نزد سایت گروگذاری کرده و منتظر انجام پروژه خود به صورت ۱۰۰% کامل باشد.
سپس مجری و پیمانکار هم با اطمینان خاطر شروع به انجام کار کرده و پس از پایان کار و تحویل آن ، دستمزد خود را دریافت میکند.

این روش یکی از مرسوم ترین و بهترین روش های موجود برای معامله در دنیا می‌باشد که خوشبختانه در کشور ما نیز در حال فراگیر شدن است.

سیستم به صورت کامل و با امنیت بسیار بالا تحت زبان برنامه نویسی قدرتمند PHP و بانک اطلاعاتی MYSQL طراحی و پیاده سازی شده است که تمامی امکانات مورد نیاز یک وب سایت کسب و کار آنلاین را در اختیار شما قرار می‌دهد.


شما هم می‌توانید از همین امروز برای راه اندازی یک وب سایت کسب و کار آنلاین اقدام کرده و علاوه بر خدمات دهی به کاربران ، کسب درآمد بالا و منظمی هم از ارائه این خدمات به کاربران داشته باشید .


تصاویر سیستم :

صفحه اصلی :

http://doweb.ir/screen/project/index.png


صفحه پروژه ها :

http://doweb.ir/screen/project/sproje.png

صفحه کاربران :

http://doweb.ir/screen/project/account.png



برای اطلاعات بیشتر به صفحه زیر مراجعه کنید :

سیستم مدیریت و ایجاد پروژه و کسب و کار آنلاین | گروه طراحی دو وب

در صورت نیاز کاربر برای طراحی قالب اختصاصی ، با هزینه توافقی قابل انجام است.
 

shopriz

Registered User
تاریخ عضویت
14 فوریه 2013
نوشته‌ها
302
لایک‌ها
89
محل سکونت
Iran
با قالب اختصاصی چند؟
 

learndl

کاربر فعال کار و سرمایه
تاریخ عضویت
3 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
2,395
لایک‌ها
3,422
محل سکونت
کرج

learndl

کاربر فعال کار و سرمایه
تاریخ عضویت
3 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
2,395
لایک‌ها
3,422
محل سکونت
کرج
بالا