برگزیده های پرشین تولز

تا دير نشده در سکند لايف عضو بشين

Siavash.sweden

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2005
نوشته‌ها
50
لایک‌ها
0
محل سکونت
Stockholm
تا دير نشده در سکند لايف عضو بشين



اگه اسم خاصي رو در نظر دارين هر چه زودتر بگيرينش

وب سایت "سکند لایف" (زندگی دوم) جهت مهاجرت به این سرزمین




":cool: اند






استکهلمیان - زندگی دوم یا "سکند لایف" را میتوان به معنی واقعی کلمه سرزمینی نو دانست. به عبارت دیگر "سکند لایف" دنیایی دقیقا به مشابه دنیایی است که ما در آن زندگی میکنیم, تنها فرق آن اینست که زندگی در سرزمین "سکند لایف" بصورت مجازی و ماورا الطبیعه در جریان است.

یک شرکت آمریکایی که مقر آن در سانفرانسیسکو قرار دارد خالق "سکند لایف" است. سرزمینی از هر حیث بمانند دنیای واقعی که چنانچه شما نیز مایل باشید میتوانید به این سرزمین جدید مهاجرت کنید و اگر در دنیای غیر مجازی موفق به کسب موفقیت نشده اید شانس خود را در یک "زندگی دوم" یا "سکند لایف" آزمایش کنید. و جالب اینکه چنانچه در "زندگی دوم" خود به موفقیت دست یابید میتوانید این موفقیت را وارد "زندگی اول" خود در دنیای فعلی کنید. برای مثال زمین یا خانه ای را که با موفقیت در "سکند لایف" خریده اید بفروشید و پول آن را به "زندگی اول" خود و دنیای غیر مجازی خود وارد کنید.

"سکند لایف" به هیچ وجه یک بازی کامپیوتری و یا محلی که محل تجمع و بازی و نوجوانان باشد نیست. جدیت "سکند لایف" بمانند زندگی در دنیای واقعی است. البته قبل از اینکه واقعا وارد آن شوید تصور آن برایتان بسیار مشکل است. زندگی درسرزمین "سکند لایف" آنچنان جدی است که وزارت خارجه سوئد بعنوان اولین کشور جهان تصمیم گرفته است که جهت تبلیغ در مورد کشورش و ارائه اطلاعات به ساکنین آن دست به احداث یک سفارتخانه رسمی سوئد در این سرزمین جدید بزند!

سنگ بنای این "سرزمین جدید" در سال 2003 نهاده شد و تاکنون سه میلیون نفر از سراسر جهان به آن "مهاجرت"کرده و یک "زندگی دوم" (سکند لایف) را برای خود در سرزمین جدیدشان ساخته اند. هر کدام از ساکنین سرزمین "سکند لایف" میتوانند در این دیار ماورا الطبیعه و سه بعدی, در کنار بسیاری از کارهای روزمره خود حتی ملک و زمین خرید و فروش کنند, برای خود خانه بسازند, ایده های تجاری خود را به معرض آزمایش بگذارند, به شب نشینی بروند, رانندگی کنند, سوار هواپیما شوند و...

ساکنین این سرزمین, قبل از مهاجرت به آن خود نام, قیافه, ظاهر, اندام, نوع لباسشان... را انتخاب میکنند. اما جهت انتخاب نام خانوادگی در دیار "سکند لایف" مانند مانند هر دیار دیگری قوانین بخصوصی وجود دارد.

یکی از جالب ترین قسمتها پس از ورود به سرزمین جدید انتخاب قیافه ظاهری است که از فرق سر تا نوک پا را میتوان تغییر داد, یا بصورتی درآورد که بیشترین همخوانی را با واقعیت داشته باشد و یا به هر صورت دیگری که شخص مایل است در آورد. حتی نوع لباس را نیز میتوان به دلخواه تغییر داد و یا حتی لخت شد! اما باید بیاد داشت که رفتار اجتماعی هر فرد در میزان موفقیت در زندگی جدید و در سرزمین بی تاثیر نیست!

"زندگی دوم" شما در سرزمین "سکند لایف" از دنیای واقعی تان جدا نیست. شما میتوانید موفقیتهای "زندگی دوم" خود را به دنیای واقعی خود وارد کنید. شما میتوانید حق قانونی هر چیزی را که در سرزمین "سکند لایف" و "زندگی دوم" خود بدست آورده اید به نام خود ثبت کنید. میتوانید محصولات تولید شده خود در "زندگی دومتان" را به پول رایج این دیار که "لیندن دلار" نام دارد بفروشید و پس از آن چنانچه مایل باشید آن را با دلار آمریکا در زندگی واقعی خود تعویض کنید. شما میتوانید دوستانی را که در "زندگی دوم" پیدا کرده و با آنها آشنا شده اید به "زندگی اول" و واقعی خود وارد کنید. و اگر با همسری در "زندگی دوم" خود ازدواج کردید و از او راضی بودید, چرا که نه! او را وارد "زندگی اول" خود کنید!

باور کردن آن مشکل است اما معاملات سه میلیون نفر ساکن فعلی این سرزمین مجازی تاکنون به چهار میلیون دلار در ماه (28 میلیون کرون) رسیده است و گرانترین "زمینی" که تاکنون در آن بفروش رفته است مبلغ 200 هزار دلار (یک میلیون و چهارصد هزار کرون) عاید "صاحب" آن نموده است.

سوئد اولین کشور جهان که در "سکند لایف" سفارتخانه رسمی افتتاح میکند
سوئدیها که در زمینه علوم ارتباطاتی از پیشرفته ترین ملل جهان هستند و هیچ فرصتی را جهت تبلیغ برای کشور خود و کشاندن سرمایه گذاران و افراد تحصیل کرده به آن از دست نمیدهند تبدیل به اولین کشور جهان شده اند که قرار است یک سفارتخانه رسمی دولتی در "سکند لایف" تاسیس نمایند.

"انیستیتوی سوئد" که از نهادهای وابسته به وزارت امور خارجه این کشور است با همکاری وزارت خارجه و شخص کارل بیلت ویر امور خارجه, سوئد را تبدیل به اولین کشور جهان نموده است که یک سفارتخانه تماما مجازی و سه بعدی دولتی را در سرزمین مجازی "سکند لایف" افتتاح خواهد نمود. این سفارتخانه سه بعدی از لحاظ ظاهری کاملا شبیه ساختمان "خانه سوئد" در شهر واشنگتن خواهد بود که گزارش مفصلی از آن قبلا در استکهلمیان منتشر شده است.

"اوله وستبری" از دیپلماتهای برجسته و باسابقه سوئدی که در حال حاضر ریاست "انیستیتوی سوئد" را بر عهده دارد در واقع سفیر این اولین سفارتخانه مجازی جهان خوا هد بود. وی میگوید که وظیفه این سفارتخانه مجازی ارائه اطلاعات و تبلیغ مثبت از سوئد برای ساکنین عموما تحصیل کرده و جوان این سرزمین جدید است تا آنها هر چه بیشتر با سوئد و توانائیهای آن آشنا شوند.

اشاره کنیم که اکثر شرکتهای شناخته شده و بزرگ بین المللی نیز در "سکند لایف" شعبه دارند تا خدمات و محصولات خود را به ساکنین آن ارائه کنند.

مهاجرت به سرزمین "سکند لایف"
یکی از خوانندگان جوان استکهلمیان که جدیدا به "سکند لایف" مهاجرت کرده و فعلا زندگی محقری را در این سرزمین جدید برای خود دست و پا کرده است! مشاهدات خود را در مورد سرزمین جدید ش در "نامه ای" که به استکهلمیان ارسال شده است اینچنین تعریف میکند:

"چون تاره وارد این سرزمین شده ام هنوز زیاد با راه و چاه آشنایی ندارم. استکهلمیان هم در اینجا شعبه ای ندارد که من مثل سوئد خبرها را از آنجا بخوانم و کلاهبرداران را بشناسم! شاید سری به سفارت سوئد بزنم و پرس و جویی بکنم! فعلا سوئد تنها کشوری است که در اینجا سفارت باز کرده, اما به به! چه سفارتخانه ای, بیا و ببین! دلم برای ایرانیها خیلی تنگ شده, مخصوصا ایرانیهای خونگرم و با محبت استکهلم. هنوز از ایرانیهای استکهلم کسی را اینجا ندیده ام. آدم وقتی وارد یک سرزمین جدید میشود تازه قدر هموطنان خود را میداند. فکر کنید که اگر تنها و بدون دیگر ایرانیها در استکهلم زندگی میکردیم زندگی چقدر سخت میشد. الان اینجا همانطور است, تا اینکه ایشالا ایرانیهای بیشتری به اینجا بیایند. در استکهلمیان بنویسید که اینجا خیلی سرزمین خوب و با صفایی است تا تعداد هر چه بیشتری از ایرانیهای استکهلم و سوئد به اینجا بیایند! در هر حال فعلا نه کاری دارم و نه پولی. یک مهاجر تازه وارد هستم. اما اینجا چون سرزمین جدیدی است و فقط 3 میلیون نفر جمعیت دارد فعلا به همه راحت اقامت میدهند و قیمتها هم زیاد بالا نیست. وقتی وارد اینجا شدم مقامات آن 250 لیندن دلار به من پول دادند. من هم فعلا دنبال راه انداختن یک کار و کاسبی موقت هستم تا اینکه بیشتر با راه و چاه و قوانین آشنا شوم و امکانات را بررسی کنم. موسیقی و دیسکو و بزن و برقص و مشروب و ساز و آواز هم آزاد است و مخصوصا جای خوبی است برای دخترها و پسرهای جوان ساکن ایران که به اینجا مهاجرت کنند و در سرزمین "سکند لایف" از شر محدویت ها راحت باشند!".

شرایط مهاجرت
"مهاجرت" و اخذ اقامت در سرزمین "سکند لایف" رایگان است. مردم آن "آواتار" نامیده میشوند و واحد پولی آن "لیندن دلار" نام دارد. بر اساس آخرین آمار مقامات سرزمین "سکند لایف", جمعیت آن بالغ بر سه میلیون و 160 هزار و 290 نفر است. مقامات این سرزمین قبل از مهاجرت به آن 250 "لیندن دلار" در اختیار شما قرار میدهند. جهت ورود به سرزمین جدید خود میبایست پس از ثبت نام برنامه ای را در کامپیوتر خود نصب کنید. این برنامه دروازه ورودی به سرزمین "سکند لایف" و "زندگی دوم" شماست.

مهاجرت به سرزمین "سکند لایف" رایگان است. اما اگر در حین ثبت نام مشخصات کارت اعتباری خود را وارد کنید 250 لیندن دلار پول توجیبی به شما هدیه داده میشود. البته میتوانید انتخاب کنید که شماره کارت اعتباری خود را وارد نکنید, اما 250 لیندن دلار "بیدراگ" و پول توجیبی خود را از دست خواهید داد و بدون پول و سرمایه وارد سرزمین جدید خود خواهید شد. و حتی اگر بعدا هم مشخصات کارت اعتباری خود را وارد کنید قادر به دریافت 250 لیندن دلار "بیدارگ" و پول تو جیبی روز اول نخواهید بود. استفاده از کارت اعتباری اجباری نیست اما شما دیر یا زود جهت زندگی و انجام معاملات پر سود در "سکند لایف" مجبور به استفاده از کازت اعتباری خود خواهید بود. "سکند لایف" سرزمینی قانونمند و امن است و نگرانی جهت درج مشخصاتتان در آن وجود ندارد.

پس از پایان پروسه ثبت نام قادر به بارگیری برنامه "سکند لایف" و نصب آن در کامپیوتر خود خواهید بود. این برنامه مرز ورودی به سرزمین "سکند لایف" است. و پس از آن میتوانید به سرزمین جدید خود مهاجرت کرده و "زندگی دوم" و جدید خود را بعنوان یک شهروند, و یا به قول ساکنین سرزمین "سکند لایف" بعنوان یک "آواتار", آغاز کنید.

پس از اولین ورود به سرزمین "سکند لایف" خود را دقیقا بمانند یک تازه وارد در سرزمینی جدید و ناشناخته حس میکنید که در آن میتوانید به اطراف بروید, پرس و جو کنید و تصمیم بگیرید که باید چکار کنید. تماما بصورت سه بعدی. مدتی طول خواهد کشید که با سرزمین جدید خود آشنا شوید. اگر به زبان انگلیسی آشنایی دارید تقریبا در مورد همه چیز این سرزمین راهنما وجود دارد. استفاده از اینترنت سریع توصیه میشود. دقیقا بمانند ورود به یک سرزمین جدید جهت آشنایی با مقررات "سکند لایف" نیز نیاز به صیر و تحمل وجود دارد و مدتی را باید سرگردان این ور و آن ور قدم بزنید. جهت قدم زدن و حرکت در سرزمین جدید از فلش های بالا, پایین, چپ و راست بر روی صفحه کلید کامپیوتر خود استفاده کنید.

همکار استکهلمیان که "سکند لایف" را مورد آزمایش قرار داده است میگوید که دانش بسیار خوب در زمینه استفاده از کامپیوتر و همچنین زبان انگلیسی از لزومات جهت استفاده از این سیستم است و در غیر اینصورت یادگیری آن کمی مشکل خواهد بود.

فراموش نکنید که وقتی آشنایی بیشتری با سرزمین جدید خود پیدا کردید سری به سفارت سوئد هم که قرار است بزودی در "سکند لایف" افتتاح شود بزنید! کارل بیلت وزیر امور خارجه سوئد مقدم همه سوئدیها را به سفارت تازه تاسیس سوئد در "سکند لایف" گرامی داشته است.
 

ghdar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 فوریه 2007
نوشته‌ها
34
لایک‌ها
0
عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
عجیب و غریبه...!
 

reza395

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 می 2006
نوشته‌ها
577
لایک‌ها
2
هه ! .. این که چیزی نیست !
 

ghdar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 فوریه 2007
نوشته‌ها
34
لایک‌ها
0
شرمنده زبون فراعنه بلد نیستم
 

Muhammadinfo

کاربر فعال علم و دانش
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
7 فوریه 2006
نوشته‌ها
2,000
لایک‌ها
72
سن
39
این قسمت وارد کردن شماره کارت اعتباری چی باید زد؟
 

shahkey

Registered User
تاریخ عضویت
16 نوامبر 2005
نوشته‌ها
1,235
لایک‌ها
5
ای بدجنس این آدرسش چرا مال خودته؟!
اونجا برای refer کردن هم پول میدن؟!!
 
بالا