برگزیده های پرشین تولز

بازهم فتنه ای دیگر از اعراب بر ضد ایران

Second Life

Registered User
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2004
نوشته‌ها
863
لایک‌ها
58
و اين بار روياي متلاشي کردن ايران زمين

33dxyjm.jpg

بار ديگر دست پليد تازيان صحرا گرد بر سرزمين اهورايي ما سايه افکنده است تا شايد انديشه شوم تفرقه افکني را در بين ما ايرانيان گسترش دهند . گويا صعه صدر ملت ايران و کوتاهي سران کشور در پاسخ به گستاخي ها اعراب موجب شده است که آنان مرزهاي حقيقي را هم از ميان بردارند و کار را به جايي رسانده اند که تماميت ارضي يک کشوري که هزاران سال استوار و پابرجا بوده است را زير سوال مي برند . آري اين بار نقشه اي جعلي از سرزمين مقدس ايران در سايت هاي عربي به پيروي از آمريکا پخش مي شود که آرزوي اعراب و غربيان براي متلاشي شدن کشورمان را نشان مي دهد . در اين نقشه مضحک و تفرقه انگيز کشورمان را در بيش از 2 هزار سال پيش نشان مي دهد که بزرگ ترين امپراتوري جهان بوده است . و سپس در سال 2020 آينده اي را براي ايران نشان مي دهند که کشورما تبديل به (( ايرانستان )) شده و سرزمينهاي آريايي اش همچون کردستان – آذربايجان – خوزستان – بلوچستان و . . . از آن جدا شده و تنها چند شهر براي ايران باقي مانده ! در حقيقت نقشه متلاشي شدن ايران را ساخته اند ! تصوير اين گستاخي در زير :
لينک سايت مذکور :
و
به راستي چگونه ميتوان سرنگون کردن امپراتوري ساساني را فراموش کرد . کشتار و قتل عام ايرانيان به بهانه گسترش اسلام هرگز از يادها نخواهد رفت .
چگونه ميتوان تکه تکه کردن و به قتل رساندن دليران ايران زمين را توسط شما بيابان گردان فراموش کرد : بابک خرم دين – مازيار- سنباد - رستم فرخزاد – ابن مقفع – استاذسيس – فيروز نهاوندي – هرمزان- شهاب الدين سهروردي - عين القضاه همداني . . .
چگونه مي توان توطئه شوم شما اعراب و انگليس ها جهت اشغال سرزمين بحرين ايران را فراموش کرد .
چگونه مي توان اتحاد اهريمني کشورهاي بزرگ عربي و اسلامي ( عربستان – قطر – امارات – کويت و ... ) با صدام حسين ملعون براي تجاوز به کشور ما و تحميل هشت سال جنگ ويرانگر را فراموش کرد .
چگونه مي توان جعل نام درياي پارس ( خليج فارس ) را به خليج جعلي تازي که ميلياردها دلار برايش سرمايه گذاري شده بود را فراموش کرد .
چگونه مي توان فراموش کرد ادعاي مالکيت بر جزاير هميشه ايراني تنب کوچک و بزرگ و ابوموسي را .
چگونه ميتوان فراموش کرد جعل هويت ايراني ابوريحان بيروني و زکرياي رازي و ابوعلي سينا و . . . را .
چگونه ميتوان فراموش کرد که در پشت تريبون رسمي کشور قطر نماينده وزرشي ايران را از کشور الجمهوري العربيه الايرانيه بنامند .
و دهها حرکت زشت و پليد ديگر که نشان از عقب ماندگي فکري و فقدان تمدن و فرهنگ اعراب دارد . . .
در پاسخ به چنين ياوه سرايي ها
آري ما زنده هستيم . نفس ميکشيم . براي سرافرازي ميهن زندگي ميکنيم و برايش جان مي دهيم .
ما نوادگان کوروش بزرگ هستيم که همچون کوه سرافزاز ايستاده ايم در تاريخ .
ما نواده شاپور ذوالاکتاف هستيم که روزگار تازيان را تيره و تار کرد .
ما نوادگان فيروز نهاوندي هستيم که پيکر خليفه تازي را به خاک ماليد .
ما نواده فردوسي بزرگ هستيم که ايران و ايراني را از دست تازيان رهايي داد .
ما نواده سنباد و استاذسيس و بابک و مازيار و يعقوب ليث و ابن مقفع و ابومسلم خراساني و رستم فرخزاد و مرداويچ هستيم .
ما نواده سورنا و آريوبرزن و آرش کمانگير و کاوه آهنگر هستيم .
آري تا زماني که خون داريوش و خشايارشاه و مهرداد و تيرداد و اردشير و شاپور و بهرام و نوشيروان و نادر در رگهاي ما ايرانيان جريان دارد دست متجاوز عرب و فرهنگ پليدش و غربيان استعمارگر را از اين سرزمين اهورايي کوتاه خواهيم کرد . وطن ما يعني آذربايجان و کوردستان و خراسان و بلوچستان و خوزستان . وطن ما يعني درياي پارس و جزاير سه گانه اش .
کشورما مملو از افراد با ايمان و ايران دوستي است که در برابر کوچکترين تجاوزي خواهند ايستاد و پاسخي کوبنده خواهند داد و اشتراک دين با متجاوز هيچ تاثيري در دفاع از ايران بر مردم ما نخواهد گذاشت . همانگونه که در نبرد با اهريمن صدام اين امر به روشني اثبات شد .
آري ما ايرانيان اگر هر تضاد فکري و ديني و سياسي هم که با يکديگر داشته باشيم در سر يک نقطه به يکديگر وصل مي شويم و آن چيزي نيست به جز وطن .
از مسلمان گرفته تا زرتشتي و يهودي و بهايي و مسيحي تا سپاهي و ارتشي و دانشجو و کارگر و معلم . از مشروطه خواه گرفته تا جمهوري خواه و طرفدار پادشاهي و ملي گرايان مصدقي و ملي و مذهبيون و . . . روزي که پاي وطن در ميان باشد ايراني مال و جان و ناموس نمي شناسد و از جانش که همه چيزيش است مي گذرد تا کشورش مورد تجاوز قرار نگيرد و تماميت ارضي اش لکه دار نشود. . اين امر در هيج کجاي جهان سابقه ندارد و اين افتخار ما ايرانيان است .
اينک اين هشدار نامه را روانه موجوداتي ميکنيم که هيچ نيستند به جز عروسکاني در دستان اهريمني انگلستان و آمريکا . اعرابي که به ظاهرمتمدن و استقلال يافته به نظر مي رسند ولي در باطن همان ملخ خورهاي متوحشي هستند که هيج خويي از انسانيت نبرده اند و منابع و ثروت کشورشان توسط بيگانگان به تاراج مي رود .
-----------------------------------------------
متن اعتراض نامه را به سايت ضد ايراني مذکور ارسال نمائيد
We visited your web in here. In addition, I think you have not conversancy from Iranian idea about Arabian culture and people.Some of people visiting your web in here and they are hating centesimal from before, A wile time is we listening croon inter free some your countries in the TV and this blabber has some direction with west countries and this way was not endurance for Iranian people and new time you announce in your TV that famous Iranian people has Arabian nationality or you paid million dollars to west countries for change of Persian gulf to Arabian gulf and absurd allegation about of acquisition Iranian land in Persian gulf and your country ad vocation from tourist group and Arabian government doing crisis authorship in middle east against of Iran and other thing now we telling you it is better for your future you have to change your diplomacy about of Iran because if you doing aggressions to our culture and identity and diastrophic and civil them you must be sure that you be compunction in the new future and our people are await this day because we would like you remembering recollection Mr. firouze nahavandi that he killed your second caliphs and we are son of Mr. shapour Zola aktabthaf he was king of Iran and he killed thousand of Arabian people in the war of you attacked to our land . Iran analysis is big dream for our adversary and if you remembers sadam has this think than he attacked to here but we are annihilate his attack.
Iran is same as ravishment and we keep them with our blood

ترجمه متن بالا به زبان پارسي :
سايت شما را در ايران ديديم . گو.يا شما از ديدگاه مردم ايران نصبت به ملت عرب نا آگاه هستيد . سايت شما را بسياري از ايرانيان ديدند و نفرتشان نصبت به گذشته هزاران برابر شد . چند زماني است که زمزمه هاي مداخله جويانه برخي کشورهاي شما در رسانه هاي جمعي جهان شنيده مي شود که اين سخنان بدون شک هدايت شده از طرف کشورهاي غربي و استعمارگر دنيا مي باشد . اين امر براي ملت ايران غير قابل تحمل و غير قابل قبول مي باشد . مدتي پيش اعلام کرديد که برخي از بزرگان و دانشمندان ايران داراي هويت غير ايراني هستند و آنان را بخشي از مشاهير اعراب معرفي نموديد . يا نمونه ديگر آن هزينه کردن ميلياردها دلار براي جعل نام بزرگ درياي پارس به خليج مجهول عربي. يا ادعاهاي مضحک مالکيت بر جزاير سه گانه ايران. اين بحران سازي هايي که در خاورميانه بر ضدتاريخ و فرهنگ و تماميت ارضي ايران انجام مي دهيد بدون شک منجر به پشيمانيتان خواهد شد و اميدواريم دست از اين گستاخي ها برداريد زيرا در غير اين صورت مجبور مي شويم خاطره فيروز نهاوندي را براي شما زنده کنيم و پاسخي که شاپور ذوالاکتاف پادشاه ايران به شما اعراب متجاوز داد را بارديگر عملا نشان بدهيم . روياي تجزيه و متلاشي شدن ايران توهمي بيش نيست . بهتر است که عاقبت صدام را به خاطر داشته باشيد
ايران همچون ناموس ماست که با خون خود آن را حفظ خواهيم کرد
-----------------------------------------------
از همه ايرانيان آگاه و عاشق ميهن تقاضا مي شود متن بالا يا هر متن اعتراض آميز ديگري را که مايل هستند به ايميل آدرس مدير سايت عرب که در زير آمده است ارسال نمايند تا اجازه گسترش چنين تفرکات کثيفي را به اعراب متوحش و غربيان متجاوزگر ندهيم .
به اين آدرس ارسال نمائيد :
روزي اگر بناست که بر تن کفن کنم
من آن کفن به تن ز براي وطن کنم
سبز و سفيد وسرخ نکوتر بود کفن
تا من براي خاطر ميهن به تن کنم
ايران من عزيز من اي سرزمين من
مرگ است بي تو اگر هوس زيستن کنم
روزي که پاي عشق وطن در ميان بود
تاريخ گفته است که من چه بايد کنم
همچون برق حق بر خرمن باطل درافتم
يزدان صفت مبارزه با اهريمن کنم
دشمن اگر پاي بدين سرزمين نهد
کاري که کرد نادر لشگر شکن کنم
منبع :
 

یاشار

Registered User
تاریخ عضویت
23 آگوست 2006
نوشته‌ها
1,356
لایک‌ها
3
سن
36
محل سکونت
Atlantica
نقشه سال 2020 واقعاً ترسناکه! حتی نگاه کردن بهش عذاب آوره...
ولی فکر نمی کنم به این راحتی موفق بشن...
 

boros

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 ژانویه 2007
نوشته‌ها
61
لایک‌ها
0
همین الان هم مسئولان با کمی تدبیر میتونن عراق و افغانستان و لبنان و بحرین و تاجیکستان و ارمنستان و حتی آذربایجان رو به ایران برگردونند .
 

یاشار

Registered User
تاریخ عضویت
23 آگوست 2006
نوشته‌ها
1,356
لایک‌ها
3
سن
36
محل سکونت
Atlantica
همین الان هم مسئولان با کمی تدبیر میتونن عراق و افغانستان و لبنان و بحرین و تاجیکستان و ارمنستان و حتی آذربایجان رو به ایران برگردونند .
این دیگه از اون حرفاست!!
 

raxtastar

"کاربرفعال ورزش""کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,959
لایک‌ها
672
سن
39
همین الان هم مسئولان با کمی تدبیر میتونن عراق و افغانستان و لبنان و بحرین و تاجیکستان و ارمنستان و حتی آذربایجان رو به ایران برگردونند .
خیلی خوشی!!!

فردا ترکها فدرال میشند!! بلوچها مستقل!! کردها جزو عراق!!!شیراز هم زیر آب!!خوزستان جز.بحرین!!لرها هم دروره خودشون می چرخند!!!
 

Nazanin_1366_fe

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 فوریه 2007
نوشته‌ها
16
لایک‌ها
0
واقعا چقدر شاهان ان زمان ^%%#$&* بودن که به خاطر خوشگذرونی ایران رو کوچک کردن!
اگه ایران الان به اندازه قدیم بود :( چی میشد!
 

Suba_sa

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 می 2006
نوشته‌ها
225
لایک‌ها
1
قرار داد ترکمنچاي بين ايران و روسيه امسال بايد تمام ميشد و قفقاز و ارس و اينها به ايران برميگشت!
 

boros

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 ژانویه 2007
نوشته‌ها
61
لایک‌ها
0
خیلی خوشی!!!

فردا ترکها فدرال میشند!! بلوچها مستقل!! کردها جزو عراق!!!شیراز هم زیر آب!!خوزستان جز.بحرین!!لرها هم دروره خودشون می چرخند!!!

شما هم از مرحله پرتی . ترکها بیشترین مبارزه رو با استعمار انگلیس داشتند و مشروطه هم از تبریز آغاز شد. توی جنگ هم با اینکه عراق زیاد باهاشون کاری نداشت ؛ کشته های خیلی زیادی دادند. . حتی یک نویسنده ( اسمش یادم نیست ) ترکهای ایران رو اینگونه توصیف میکنه ؛ آنها که ایرانی ترند . در ضمن اکثر اساتید ادبیات فارسی آذری زبان هستند .

راستی بچه ها کسی میدونه این سایت چرا اینقدر از اعراب نوشته ؟

http://www.persiangulf.com/
 

Mahdy2021

Registered User
تاریخ عضویت
6 آگوست 2006
نوشته‌ها
1,723
لایک‌ها
74
سن
37
محل سکونت
Iran-Tehran
همین الان هم مسئولان با کمی تدبیر میتونن عراق و افغانستان و لبنان و بحرین و تاجیکستان و ارمنستان و حتی آذربایجان رو به ایران برگردونند .
البته حتما هم لازم نیست که جزو خاک ما باشن . چون مدیریت یک سرزمین بزرگ خیلی سخت میشه(تو همینش موندیم)

اما میشه با همدل و یکسو کردن مجازی حتی فراتر از این هم رفت(نمونش لبنان)
و سپس در سال 2020 آينده اي را براي ايران نشان مي دهند که کشورما تبديل به (( ايرانستان )) شده و سرزمينهاي آريايي اش همچون کردستان – آذربايجان – خوزستان – بلوچستان و . . . از آن جدا شده و تنها چند شهر براي ايران باقي مانده !
غلط میکنننننننننن!!!!!!!!!!!!!!!!

تقریبا میشه گفت در طول تاریخ مردم ایران سرزمینیو از دست ندادن و همیشه با دلاوری سرزمینهای تسخیر شده را نیز آزاد کردن.
ولی ایران به خاطر شاهان و خوشگذرانی آنها بود که به این صورت درآمد!

من به شما قول میدهم اگر ایرانیان متحد باشند اتحاد کل جهان نیز آنها را شکست نمی دهد.
 

mehdiney navaz

Registered User
تاریخ عضویت
29 می 2005
نوشته‌ها
199
لایک‌ها
9
حتی من شنیدم تو تبریز و اطراف گروهایی تشکیل شده (که گرداننده هاشون از باکو ترکیه )اقدام به کنترل وایجاد اغتشاش و تشویق به این که تظاهرات انجام بدند تا بتونند تبریز و اورمیه و...کلشو از ایران جدا کنند و به قول خودشون ترکا با ید از فارسها جدا بشند .
حتی چند وقت پیش با یکی از این جونای بدبخت (که گول این ادمای عوضی رو خرده بود از شهر سلماس داشتم چت میکردم تا 4 صبح من با این حرف زدم .هر چی من خواستم اینو متقاعد کنم که بابا اینا دارند به نفع خودشون کار میکنند به فکر من وتو نیستند . دارن تفرقه میدازند تا به اهداف کثیف خودشون برسند .قبول نکرد که نکرد اینقدر گفت گفت که من پشت کیس خوابم برد صبحش بیدار شدم :D

بابا همین ترکیه یا باکو از ایران بودند .حتی تو جنگ روسها این باکوییها یکی شهرهای ایران و رو به اسم (غره باغ ) تصرف کردند وبه اصطلاح دزدیدند .حالام میخوان از تو به واسطه جوانها اغتشاش راه بندازند و تبریز رو بدست بیارند

مردیکه ها چون مملکتشون درامد نداره نشستند فکر تصرف شهر و منطقه های دیگه افتادن

در ضمن من خودمم بچه تبریزم
 

GreenRoad

Registered User
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2005
نوشته‌ها
661
لایک‌ها
79
گفتا ز که نالیم که از ماست که بر ماست!
 

Mahmoud58

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2005
نوشته‌ها
882
لایک‌ها
7
منبع بازتاب



قول عربستان براي تأمين اضافه سوخت هواپيماهاي حمله‌كننده آمريكا


عربستان سعودي صادرات خود به سه مشتري بزرگ آسيايي‌اش را در سه ماهه چهارم سال گذشته نسبت به سه ماهه سوم 40 درصد كاهش داده، در حالي كه صادرات ايران افزايش يافته است.

به گزارش سرويس بين‌الملل «بازتاب» به نقل از «خليج» تايمز، بنا بر آمار دولتي و رسمي، عربستان براي همگامي با مصوبات اوپك، حدود 88 هزار بشكه توليد خود را در روز كاهش داده است. افزايش صادرات ايران، نشان مي‌دهد كه مشتريان آنها در كره جنوبي و چين برخلاف ژاپن، حجم معاملات خود را با ايران بالا برده‌اند.

در سه ماهه گذشته، ژاپن، كره جنوبي و چين روي هم رفته واردات نفت خامي برابر 362/2 ميليون بشكه در روز را از عربستان داشته‌اند كه يك‌سوم كل صادرات نفت عربستان است.

اين ميزان نسبت به سال گذشته، 4/5 درصد يا 135 هزار بشكه در روز كاهش داشته است كه بنا بر محاسبات «رويترز»، اين سه كشور در سال گذشته، روزانه 5/2 ميليون بشكه واردات نفت از عربستان داشته‌اند.

پيش از اين، اوپك موافقت كرده بود كه از يكم نوامبر، توليد خود را به مقدار 2/1 ميليون بشكه در روز كاهش دهد كه تلاشي براي ثبات قيمت‌ها بود و در اين بين، عربستان به عنوان بزرگ‌ترين صادركننده با كاهش توليدي برابر 380 هزار بشكه در روز روبه‌رو شد.

تنها در ماه دسامبر كه توليدات كاهش يافته به دست مشتريان مي‌رسيد، صادرات عربستان به بازار شماره 2 خود يعني ژاپن، در مقايسه با اكتبر، 6 درصد كاهش يافت.
شمال آسيا بيشترين واردات نفت خام عربستان را در آسيا داشته است كه نيمي از صادرات هفت ميليون بشكه در روز عربستان به آسيا را از آن خود كرده است.

واردات آسيا از نفت خام ايران نسبت به سه ماهه سوم 5/8 درصد افزايش يافته و به حدود 022/1 ميليون بشكه در روز رسيده بود. مقامات ايران گفته‌اند كه كاهش توليدات آنها تنها بر اروپايي‌ها تأثيرگذار خواهد بود و بر مشتريان آسيايي آنان تأثيري نخواهد داشت. در عين حال منابعي در خاورميانه گفتند كه عربستان به شدت حجم توليد سوخت هواپيماي خود را افزايش داده كه گفته مي‌شود ناشي از توسعه حضور نظامي آمريكا در خليج فارس است.

آنان گفتند كه آرامكو عربستان قصد دارد توليد سوخت خود را براي استفاده احتمالي نظامي توسط آمريكا در سال آينده از دويست هزار تن در سال 2006 به يك ميليون تن برسانند.

يكي از منابع آگاه گفت: «من فكر مي‌كنم كه با توجه به افزايش فعاليت نظامي آمريكا در اوايل سال 2007، به عربستان هشداري داده شده است و عربستان نيز قصد دارد 1 تا 2/1 ميليون تن سوخت هواپيماي خود را براي استفاده آمريكا در سال 2007 اختصاص دهد.

ماه گذشته پنتاگون دومين ناو هواپيمابر خود را نيز به خليج فارس اعزام كرد. مركز انرژي وزارت دفاع آمريكا كه بر خريد سوخت پنتاگون نظارت دارد، گفت: افزايش حضور نظامي تقاضاي سوخت را افزايش مي‌دهد.


نظرات کاربران :

بي خيال بابا عربها را چه به شاخ و شونه كشيدن با يك اخم جا ميزنند باور نداريد امتحان كنيد نبايد به آنها رو داد


بنابر اين اولين هدف ضربات موشكي **** مقدس جمهوري اسلامي ساقط كردن دشمن صهيونيستي و دوستانشان از سوخت هواپيما است.شازده هاي عربستان ديگر خود دانند.
آن فخر تاريخ پرسيد آيا كسي نيست تا من را ياري دهد؟
حسين


اگر منظور حمله به ايران مقتدر است كه عربستان دچار ضرر و خسارت عظيمي از همكاري با امريكا خواهد شد. خداوند شرشان را به خودشان برگرداند . انشا’الله
 

Mahmoud58

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2005
نوشته‌ها
882
لایک‌ها
7
دعای مخصوص



● خداوندا 100 ملت متمدن آفریدی و ما را عضو هیچ کدام قرار ندادی تو را شکر می گوییم که اینگونه قدر خوشی نداشته را به ما فهماندی.
● خداوندگارا همه ممالک دنیا را به سمت پیشرفت رهنمون شدی ، ما را عقب گرد فرمودی تو را شکر می گوییم که لذت زندگی در تاریخ صدر اسلام و حتی جاهلیت قبل از آن را به ما نمودی .
● خداوندا اگر چه شکمهایمان گشنه است اگرچه حقوقی نمی گیریم اگرچه هزار آرزو در یک جیب و هزار تومان در جیب دیگر داریم تو را شکر می گوییم که ما را از نعمت انرژی اتمی برخوردار خواهی کرد و ما را در چشم دشمنان حسود همچون خاری قرار دادی . فقط خداوندا کاری نکن که ما را از چشم بیرون بیاورند و در زباله دان بیندازند.
● خداوندا اگر چه ما را اجازه آزادی نفرمودی تو را شکر می گوییم که طعم تلخ اسارت در کشور خود را چشاندی که در عاشورا یاد بازماندگان خاندان پیامبر را عزیزتر بداریم.
● خداوندا تو را شکر می گوییم که پول و ثروت را همه به عربستان دادی ولی در عوض ما را در اسلام ناب غوطه ور ساختی و اینگونه عدالت فرمودی.
● خداوندا اگر آزادی نداریم ، اگر هر روز بر سرمان می کوبند لا اقل چندین مجلس داریم و هر سال دعوت چوپانان جامعه را لبیک گفته رای می دهیم پروردگارا تو را شکر می گوییم که به ما نعمت انجام واجبات اعطا نمودی .
● خداوندگارا تو را شکر می گوییم که به ما نجابتی همانند اسبان، وفاداری همچون سگان ، اجماعی همچون گوسپندان و هوشی همچون ماهیان آموختی و بدین وسیله اشرف مخلوقات خود کردی .
● گویند اگر کسی در عمر خود جهاد نکند و آرزوی آن نیز نداشته باشد کفر ورزیده خداوندا تو را شکر می گوییم که 1000 دشمن برایمان آفریدی و هر روز به تعدادشان می افزایی طوری که هر روز مرگ خود را در مقابل چشم داریم و جز جهاد در راه تو راهی نداریم .
● خداوندگارا وارثان سنت انیشتین را بر ما مسلط نمودی که دانشمان بسیار افزودند . پروردگارا به کدامین ملت اینگونه لطف نمودی که وراث سنت دانشمندان را بر آنان **** قرار دهی .
● خداوندا ملت ما گرسنه اند اگر چه نان نفت بر سر سفره ما نیاوردی ولی ما را نعمت کارت هوشمند دادی که اسراف نکنیم و اینگونه از گناهان برحذر داشتی تو را شکر می گوییم .
● پروردگارا اگر چه در این سی سال در کارخانه ها را یکسره بستی ولی در هزار مسجد گشودی تو را شکر می گوییم که معنویت را به ما هدیه دادی .
● پروردگارا به دستان لرزان روشنفکران این مملکت بنگر ای تو که هر روز نعمت دیدن روز قیامت را به آنها ارزانی داشتی .
● خدایا همه پا برهنه ایم ولی شادمان منتظر نیروگاه اتمی می مانیم تا دردمان دوا نماید تو را شکر می گوییم که دروازه های خیال را بر ما گشودی .
● چنان پایه های شوکت ما را بلند نمودی که تمام مملکت فرنگ بر ما شوریدند . خداوندگارا تو را شکر می گوییم اما بد نیست کمی تعدیل می داشتی؟
● هر چه بگویم کم است از محبت های هر سال تو اما امسال ما را خواهشیست از درگاهت که بیا و بزرگی کن این همه نعمت را در این مکان متمرکز نکن که شاید از چشم زخم حسودان ما را گزندی رسد . بیا لطف کن این آبادگران را مملکتی دیگر محض عمران بنما ، اصلاح طلبان را سرزمین دیگری محض اصلاح از آسمان بفرست . لذت جهاد را بر امثال مردم عربستان بچشان . حماس را قیمی دیگر عطا فرما . پول نفت مال تو ، ما را قدری میوه ارزان مرحمت کن . اتم را همه به امرای فرنگ ببخش از برای ما همان کمی آرامش مقدر فرما . شوکت را به هر که می خواهی شوهر بده برای ما به همان اعتبار پسنده کن . تمدن 2500 ساله نمی خواهیم مردم ما را کمی فکر هوشمندانه عنایت فرما . چوپان نخواستیم گوسپندی ما را درمان نما . خداوندا معنویتمان چنان زیاد شده که پاسبانها ی سر گذر قطاع الطریق گشته اند دیگر معنویت کافیست ما را کمی آزادی عنایت فرما . پروردگارا می بینی که هر چه تو نعمت می دهی ما به نصف قانع شدیم لطف بنما این نصفه را عنایت کن و لطف از این فرا تر منما .
 

boros

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 ژانویه 2007
نوشته‌ها
61
لایک‌ها
0
واقعا چقدر شاهان ان زمان ^%%#$&* بودن که به خاطر خوشگذرونی ایران رو کوچک کردن!
اگه ایران الان به اندازه قدیم بود :( چی میشد!
در اونصورت صدتا استان داشتیم و 50 % انرژی دنیا دست ما بود . و میتونستیم بزرگترین اقتصاد دنیا رو داشته باشیم و احتمالا در المپیک و جامهای جهانی هم اول بودیم و برای دیدن مصر یا هند هم احتیاج به ویزا نداشتیم .
 

boros

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 ژانویه 2007
نوشته‌ها
61
لایک‌ها
0
اینو خوندید ؟



--------------------------------------------------------------------------------

مقاله جنجال برانگیز فریدمن درباره ایران

آفتاب: توماس فریدمن، روزنامه‌نگار سرشناس آمریکایی در تازه‌ترين مقاله خود در روزنامه نیویورک تایمز به چالش با سياست خارجی آمريکا پرداخت و نقشه تازه‌ای از متحدان طبيعی آمريکا ترسيم کرد. او با رديف ساختن فهرستی از مشخصه‌های ايران و عربستان نتيجه می‌گيرد که ايران متحد طبيعی آمريکا است. وی در حل بحران خاورميانه نيز بر اين اعتقاد است که حل بحران در گرو حل مساله ايران و آمريکا است نه چنانکه شايع است حل مساله اسرائيل و فلسطين.

فریدمن در ابتدای این مقاله با طرح این مساله که «در اینجا می‌خواهم یک تست کوچک درباره سیاست خارجی مطرح کنم. دو کشور A و B داریم و شما باید برای من مشخص کنید که کدام یک از این دو کشور متحد آمریکا است و کدام یک نه» به توصیف شرایط ایران (به عنوان کشور A) پرداخته و آورده است: کشور A فعالانه ایالات متحده را در سرنگونی طالبان کمک می‌کند و فعالانه در به قدرت رساندن مسلمانان منتخب میانه‌رو و طرفدار آمریکا یاری می‌رساند. کشور A به طور منظم نوعی از انتخابات آزاد را برگزار می‌کند. در کشور A زنان رای می‌دهند. پست و مقام دارند و اکثریت دانشجویان دانشگاه‌ها را تشکیل می‌دهند و همین زنان به طور کامل در بازار کار ادغام شده‌اند. در یازده سپتامبر، شهروندان کشور A در میان اندک کشورهای مسلمان بودند که تظاهرات خودجوش به طرفداری از آمریکا به راه انداختند. رییس‌جمهور تندروی کشور A به تازگی کنفرانسی درباره هولوکاستی برگزار کرد که هرگز اتفاق نیفتاده است. کشور A انتخابات سراسری شوراهای شهر و روستا را برگزار کرد و از آنجا که رای‌دهندگان محافظه‌کاران بیشتر میانه‌رو را ترجیح می‌دادند رییس‌جمهور کشور A دید که کاندیداهای پشتیبان او به دست رای‌دهندگان حذف شدند. کشور A دارای منافع راهبردی در پیروزی دولت منتخب شیعه و طرفدار آمریکا در عراق است. کشور A گرچه یک کشور مسلمان در همسایگی عراق است، با این حال هرگز هیچ بمبگذار انتحاری به عراق نفرستاده است و برای زمان‌های دراز از مسیحیان و یهودیان خود محافظت کرده است. کشور A به نسبت، بیشترین وبلاگ‌نویسان را در کشورهای خاورمیانه دارد. نوع اسلامی که در کشور A پیاده شده است، به زنان احترام می‌گذارد و با نظر به تجدد نسبت به تفسیر دوباره، باز است و هیچ ‌انگاری القاعده را برنمی‌تابد».

این نویسنده در ادامه به توصیف شرایط کشوری که آن را با حرف B مشخص کرده یعنی عربستان می‌پردازد و می‌نویسد: کشور B پانزده نفر از 19 هواپیما ربای یازده سپتامبر را به ما داد. کشور B به زنان اجازه رانندگی، رای دادن یا گرفتن پست و مقام نمی‌دهد. در کشور B ساختن کلیسا، کنیسه و معبد غیرقانونی است. کشور B طالبان را پشتیبانی مالی کرد. خیریه‌های خصوصی کشور B به دوام القاعده کمک می‌کنند. مردان جوان مساجد کشور B مرتبا به عراق برای بمب‌گذاری‌های انتحاری رفته‌اند. مساجد و خیریه‌ها در کشور B به جمع‌آوری کمک برای پشتیبانی از آشوب‌های عراق اقدام می‌کنند. کشور B نمی‌خواهد دولت منتخب شیعه در عراق به موفقیت نایل آید. در حالیکه رهبران کشور B طرفدار آمریکا هستند، نظر سنجی‌ها نشان می‌دهد که بسیاری از مردم کشور B دشمن آمریکا هستند و برخی از آنها در یازده سپتامبر جشن گرفتند. نوع اسلامی که در کشور B از آن پشتیبانی می‌شود و بواسطه این کشور به سراسر جهان صادر می‌شود بیشترین دشمنی را با تجدد و دیگر ایمان‌ها دارد.

فریدمن در ادامه این مقاله نوشته است: «حال پرسش این است که کدام کشور متحد طبیعی آمریکاست؟ A یا B؟ البته کشور الف. کشور الف ایران است. کشور ب عربستان سعودی است.
دشمنی ايران و آمريکا طبيعی نيست. نگران نباشید. می‌دانم که ایران هم در دهشت‌افکنی علیه آمریکا دخالت دارد و سعودی‌ها در زمان‌های حساس در برخی مناطق به آمریکا کمک کرده‌اند. نکته‌ای را که تلاش دارم روشن کنم این است که دشمنی ایران و ایالات متحده از زمان سرنگونی شاه تا به حال انداموار و ارگانیک نیست. به جبر فرهنگ، تاریخ و جغرافیا ما منافع مشترک بسیاری با مردم ایران داریم و من هم اولين کسی نيستم که اين نکته را دريافته باشد».

در ادامه این مقاله تاکید شده است: «مهمترين چيز حل نزاع ايران و آمريکا است و مهمتر آنکه، هنگامی که مردم می‌گو‌یند مهمترین چیزی که آمریکا می‌تواند برای ثبات بخشیدن به خاورمیانه انجام دهد، حل منافشه اسراییل- فلسطین است، سخن درستی نیست. برقراری صلح در خاورمیانه در وهله دوم اهمیت است. مهمترین چیز حل نزاع ایران- آمریکا است».

فریدمن تصریح کرده است: «در این صورت سراسر خاورمیانه دگرگون می‌‌شود و راهی گشوده خواهد شد که مناقشه اسراییل-فلسطین حل شود. چراکه ایران پشتیبان عمده حماس، جهاد اسلامی، حزب‌الله و سوریه است. کمک فعالانه ایران همچنین می‌تواند برای ثبات عراق حیاتی باشد. از همین روست که من با جنگ با ایران مخالفم. من طرفدار گفتگو هستم. به انزوا کشیدن ایران، همانند کوبای کاسترو، تنها نتیجه‌ای شبیه به کوبا داشته است: کاستروهای ایران نیرومندتر شده‌اند. اما برای اینکه گفتگوها با ایران ثمر داشته یاشد، ما باید با ایران مذاکره توام با فشار انجام دهیم».

این روزنامه‌نگار در ادامه با طرح این سئوال که «چطور برای مذاکره فشار وارد کنيم» نوشته است: «بايد روشن کنیم که ایران نمی‌تواند ما را به اتکای قدرت نظامی خود از خلیج فارس بیرون براند، بايد بهای نفت را پایین بياوريم، که نقش عمده در تندروی‌های ایران دارد؛ و بايد تندروها را به لحاظ مالی در تنگنا قرار دهیم. اما همه اینها باید با این اعلام صریح همراه باشد که آمریکا قصد تغییر **** در ایران را ندارد، بلکه به دنبال تغییر رفتار ایران است، و اینکه ایالات‌متحده می‌خواهد بی‌درنگ در تهران سفارتخانه‌اش را بازگشایی کند و این سفارت پیش از همه چیز 50 هزار ویزای دانشجویی به جوانان ایرانی برای تحصیل در آمریکا بدهد. فقط این کار بکنید، و بنشینید و شاهد خروش شگفت‌آورترین بحث‌ها در داخل ایران باشید. می‌توانید بر سر آن شرط ببندید».
 

sascovach

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 فوریه 2006
نوشته‌ها
1,089
لایک‌ها
1
چرا هر کاری که عربا میکنن شما انقدر تحویلشون میگیرید و حرفشونون رو جدی به حساب میارید؟
ما هم میتونیم بشینیم چند تا نقشه الکی در بیاریم برا اونا، مهم چیزیه که تو واقعیته
عربا هم این کار رو میکنن که فقط اعصابتون رو خورد کنن، جدی نگیریدشون
 

shervin

ASP.net
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2005
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
261
سن
38
محل سکونت
تهران
چرا هر کاری که عربا میکنن شما انقدر تحویلشون میگیرید و حرفشونون رو جدی به حساب میارید؟
ما هم میتونیم بشینیم چند تا نقشه الکی در بیاریم برا اونا، مهم چیزیه که تو واقعیته
عربا هم این کار رو میکنن که فقط اعصابتون رو خورد کنن، جدی نگیریدشون
تایید میشه
اونا قصدشون راه اندازی جنگ روانیه
و شما با بحث کردن در این مورد نشون میدید که نقششون گرفته
ولی باید بی تفاوت باشید تا طرحشون شکست بخوره
 

Mahmoud58

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2005
نوشته‌ها
882
لایک‌ها
7
تایید میشه
اونا قصدشون راه اندازی جنگ روانیه
و شما با بحث کردن در این مورد نشون میدید که نقششون گرفته
ولی باید بی تفاوت باشید تا طرحشون شکست بخوره




ز شیر شتر خوردن و سوسمار
عرب را به جائی رسیدست کار
که تاج کیانی کند ارزو
تفو بر تو ای چرخ گردون تفو



:hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm:
 

سار

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 دسامبر 2006
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
پاینده و جاوید باد سرزمین پاکان آریایی.
ما فرزندان ایران زمین اجازه نمیدوهیم برای بار دوم این اتفاق شوم رخ دهد.
 
بالا