منتخب بازارچه

Recent Content by arman2016

  1. A

    Microsoft Dynamics CRM راهکاری هدفمند برای صنایع نفت، گاز و پتروشیمی

    در كسب وكار امروزی، كسب رضايت مشتري و تأمين خواسته‌هاي او، نقش حياتي در اهداف سازمان دارد و به عبارتي كليد رشد كسب وكار در به دست آوردن رضايت مشتري است. بنابراين در سازمان‌ها لزوم ايجاد واحد يكپارچه مرتبط با امور مشتريان ضروري است. ارزش واقعی یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)کمک به سازمان‌ها...
  2. A

    شش اتوماسیون مورد نیاز در نرم افزار CRM

    تغییرات شدید محیطی و دغدغه‌های جدید شرکت‌ها به منظور به حداقل‌رسانی تلاش کاری و سهولت انجام کارهادر جوامع امروزی، سبب گرایش شرکت‌ها به سمت مشتری‌مداری شده است. یکی از ابزارهایی که جهت مشتری‌مداری هدفمند در شرکت‌ها بکار گرفته می‌شود، نرم افزار CRM است. یک سیستم ارتباط با مشتری اگر به درستی...
  3. A

    داستان موفقیت مشتریان سامانه‌های مدیریت

    با سپاس به خاطر زمانی که صرف خواندن مقاله و ارسال پاسخ صرف کردید. مفتخریم (www.bmsd.ir) که تجربه ای حرفه ای را برای مشتریان حرفه ای رقم میزنیم.
  4. A

    داستان موفقیت مشتریان سامانه‌های مدیریت

    همه چیز با درک یک مساله یا کشف یک فرصت شروع شد، تحلیلی صورت گرفت، تصمیمی اتخاذ شد. سامانه‌های مدیریت، داستان موفقیت مشتریان خود را داستان درک، تحلیل، تصمیم‌گیری و اجرای موفق می‌داند. با توجه به رویکرد شرکت سامانه‌های مدیریت در پیاده‌سازی سامانه‌های مدیریتی کارآمد و اثربخش در سازمان‌ها و تلاش...
  5. A

    اهمیت پیاده سازی CRM

    اکثر سازمان‌ها نگرشی نسبت به پیاده‌سازی سی‌آرام به عنوان استقراری مستقل از بقیه نرم‌افزارهای جدید سازمان دارند. معمولا سازمان‌ها برنامه‌ی حساب شده‌ای برای اطمینان از استقرار و پیاده سازی CRM خود طبق استراتژی‌های اصلی سازمان ندارند. استقرار اثربخش و سفارشی سی‌آرام، بخشی از استراتژی کلی پیاده‌سازی...
  6. A

    داده‌های خود را به CRM بسپارید

    اطلاعات نیز هم‌چون هر وسیله‌ای ممکن است غیرقابل استفاده باشد. هر پایگاه داده‌ای بعد از گذشت زمانی خاص، از میزان دقت آن کاسته شده و به ناچار غیرقابل استفاده خواهد شد. معمولا با گذشت زمان اگرچه به کندی ولی قطعا پایگاه داده غیرقابل استفاده شده، هزینه‌ی زمان و تلاش افراد افزایش یافته و فرصت‌ها از...
  7. A

    افزایش CLV دانشجویان با استفاده از Microsoft Dynamics CRM

    در مقاله پیشین با عنوان "Microsoft Dynamic CRM راه حلی برای چالش‌های دانشگاهی"، راجع به چالش‌هایی که یک دانشگاه درقبال جذب دانشجو و حفظ دانشجویان فعلی خود دارد صحبت کردیم، اکنون به بررسی این مطلب خواهیم پرداخت که چه امکانی می‌تواند این چالش را برای یک دانشگاه تبدیل به فرصت کند و بیشترین ارزش از...
  8. A

    به‌روزرسانی مایکروسافت داینامیک CRM 2016

    مدیرکل شرکت مایکروسافت داینامیک CRM، جناب آقای Jujhar Singh، از به‌روزرسانی نرم افزار MS CRM 2016 خبر می‌دهد. طی اظهارات اخیر ایشان، این به‌روزرسانی نه تنها شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا به منابع درونی خود دسترسی داشته باشند، بلکه شرکت‌ها به طور فزاینده می‌توانند از این نرم افزار به عنوان ابزاری...
  9. A

    درباره CRM

    سلام نرگس خانم. مرسی بابت جوابتون. اگه هم در زمینه آکادمیک باشه و هم در زمینه کاربردی بهتره. رفرنس معتبری شما سراغ دارید؟؟
  10. A

    درباره CRM

    سلام. تشکر از پاسخ Dr.Cnet و sajad-tnt ولی من نتونستم هنوز مرجعی معتبر وبه روز برای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پیدا کنم. کسی میدونه؟
  11. A

    درباره CRM

    سلام. تشکر از پاسخ Dr.Cnet و sajad-tnt ولی من نتونستم هنوز مرجعی معتبر وبه روز برای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پیدا کنم. کسی میدونه؟
  12. A

    درباره CRM

    سلام. کسی از دوستان میدونه کجا میتونم مقالاتی کاربردی راجع به نرم افزار CRM پیدا کنم؟؟ سپاس
بالا