برگزیده های پرشین تولز

بحث و تبادل نظر در مورد اتفاقات روز فوتبال و حواشی ِ آن

میزان اطلاعات فوتبالی صدا سیما؟

  • عالی

    Votes: 4 6.2%
  • خوب

    Votes: 16 24.6%
  • کم

    Votes: 10 15.4%
  • فضاحت

    Votes: 35 53.8%

  • Total voters
    65

amir110011

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2012
نوشته‌ها
1,713
لایک‌ها
1,806
محل سکونت
***golestan***
میگم مگه سازمان لیگ نسبت به بازی این بازیکنایی که سربازی نرفتن توی لیگ به باشگاه ها هشدار نداده بود ؟ الآن باید چه برخوردی بشه؟
وقتی داداش سپاهان بازیکن سه اخطاره رو بازی میده تو اسیا و همینطور جوانانمون دیگه باید وضع این فوتبال دستت بیاد که چقدر داغونه
 

Abbath

کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2010
نوشته‌ها
2,347
لایک‌ها
27,705
محل سکونت
(Caspian(Qazvin
دقت کردین الان یکی دو فصل هست که زمین افتادن بیخودی بازیکن ها زیاد شده،فقط کافیه تیمی جلو باشه،بازیکناش با کوچکترین خطا طوری زمین میخورن که انگاری قوزک پاشون شکسته!!!جالبه با اون شدتی که به خودشون میلولن آدم فکر میکنه باید بیان با برانکارد از رو زمین جمع کنن طرف رو،اما بعد یه مدتی راحت بلند میشه و بازی رو ادامه میده اصلا انگار نه انگار داشت از شدت درد دور خودش چنبره می زد،از عربا هم بدتر شدن رسما
 

behrang_sh

Registered User
تاریخ عضویت
3 مارس 2010
نوشته‌ها
1,308
لایک‌ها
2,158
دقت کردین الان یکی دو فصل هست که زمین افتادن بیخودی بازیکن ها زیاد شده،فقط کافیه تیمی جلو باشه،بازیکناش با کوچکترین خطا طوری زمین میخورن که انگاری قوزک پاشون شکسته!!!جالبه با اون شدتی که به خودشون میلولن آدم فکر میکنه باید بیان با برانکارد از رو زمین جمع کنن طرف رو،اما بعد یه مدتی راحت بلند میشه و بازی رو ادامه میده اصلا انگار نه انگار داشت از شدت درد دور خودش چنبره می زد،از عربا هم بدتر شدن رسما
این نشون دهنده اینه که کلاً فوتبال ما به جای پیشرفت درجا که نزده هیچ عقب گرد هم داشتیم!
البته من بعضی مشکلات اینچنینی رو از چشم مربی میبینم چون طرف دانش یاد دادن حمل توپ به مدت طولانی رو نداره که به بازیکناش یاد بده بعدش بازیکن خودشو هی میندازه زمین یا مثلا یه ضربه کوچیک که بهش میخوره میره تو فاز مغلته و وقت کشی!
 

VICT0RY

Registered User
تاریخ عضویت
1 ژوئن 2013
نوشته‌ها
396
لایک‌ها
153
محل سکونت
Persian Gulf
به نظر من مشکل پرسپولیس نه با تعویض مربی حل میشه نه با تزریق پول نه با جذب ستاره ها. تمام این راهها به شکست انجامیده. الان بهتون ثابت میکنم:
توی این چند ساله انواع اقسام مربیها از پیر و جوون و خارجی و ایرانی اومدند اما به جایی نرسیدن.
ماشاءا... تو این چند فصل پرسپولیسها با وجود مدیر عامل قبلی مشکل خاصی از لحاظ مالی نداشتن. الان هم که این هیئت مدیره پر و پیمون هستند.
در جذب ستاره ها هم که هر کیو خواستن خریدن. فقط مثلث پارسال عالیشاه-صادقیان و مسلمان رو ببینید.
این تیم ثبات و مدیریت واحد دلسوز و مقتدر احتیاج داره و بس.
 

hesam 63

Registered User
تاریخ عضویت
2 ژانویه 2008
نوشته‌ها
933
لایک‌ها
899
جای تعجبه که جنابان دایی و قلعه نوعی در دولت قبل انواع و اقسام پست ها رو در تیم های ملی و دولتی گرفتن و عضو هیئت مدیره و سازمان فوتبال شدن و پول های میلیاردی گرفتن الان همان ها معترض هستن.
همش هم می گن ما فلانی هستیم و گردن مون کلفته و به کسی باج نمی دیم!! فقط موندم این ها چه دستاوردی واسه فوتبال در این یه دهه داشتن که این جور باید سنگ شون رو به سینه بزنیم!!! فوتبال ده سال قبل رو نشان دهند و با الان مقایسه کنن و بگویند این ها چه کمکی جز غر و دعوا و توهین به فوتبال ما داشتن. تا همین الان هم استقلالی که از پرسپولیس بهتر کار کرده دارد نان تیم امید رضا احدی رو می خورد که خسرو و آندو و جباری و پیروز و صادقی و خیلی های دیگه رو تحویل داد. بعد ببینید چه بر سر تیم امید اوردن و چه اتفاقاتی افتاد که باید هر سال میلیارد ها تومن خرج بازیکن های متوسط لیگ کرد! و بدتر از آن بعضی طرفداران که بدون هیچ نیتی این ها رو روی سرشان می ذارند و دوست شان دارند.
آخر سر مجسمه شان رو هم باید بسازیم چون باعث شدن جوان های ما به سمت مواد و فحشا نرن!
الان هم جوری هم سیاسی رو با طعنه بساز بفروش می نامند که انگار فوتبالیست ها با پول های شون یتیم خانه احداث می کنن. از جایی شنیدم که طرف 400 میلیون خرج پرده خانه می کند ولی موقع فوتبال که می شود از بی پولی و نداری می نالند و ... .
به قول دادکان هر چند شدنی نیست ولی باید دو سال این فوتبال رو تعطیل کرد و از نو اون رو بنا کرد.
 

mori.54

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
1 می 2006
نوشته‌ها
2,599
لایک‌ها
4,675
سن
48
محل سکونت
Tehran
متاسفانه فوتبال ما بسیار دوران نازل و بی کیفیتی را دارد سپری می کند؛ حالا و در این وانفسای فقر تکنیک و تاکتیک و گل زنی و ... انتظار داریم مثلا در جام ملت های آسیا شق القمر کنیم و دوباره قهرمان شویم! اصلا با عقل جور در نمی یاد!

در این مسیری که می بینیم فوتبال ما قرار دارد چیزی به اسم پیشرفت وجود ندارد! ...

اما خب همین لیگ حرفه ای برای یک عده بد نشده و خوب به نوایی رسیده اند و دارند همچنان حظ می برند ...
 

GOTHAM

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 اکتبر 2014
نوشته‌ها
99
لایک‌ها
73
سن
38
هافبک جوان یکی از تیم های مطرح ایران خودکشی کرد.

هافبک جوان یکی از تیم های مطرح لیگ برتری که طرفداران زیادی دارد به دلیل خروج نامش از فهرست این تیم خودکشی کرد.
این بازیکن در جریان یکی از دیدارهای دوستانه تیمش دچار پارگی رباط صلیبی شد و چند روز بعد فهمید که اسمش از فهرست این باشگاه آن هم بدون اطلاع خارج شده است.

همین موضوع باعث شد تا وی با مصرف قرص‌های سنگین اقدام به خودکشی کند که خانواده وی پس از اطلاع از این موضوع او را راهی بیمارستان کردند تا جان وی را نجات دهند.

حال این بازیکن جوان به شرایط عادی بازگشته است.

منبع:نامه

یعنی کی میتونه باشه:cool:
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
بازیکن فوتبال شلوارک پوش که بود؟

روز گذشته درگیری لفظی شدید یک ستاره فوتبال با یک زن عابر در یکی از شلوغ ترین میدان های تهران سوژه رسانه ها شد.

به گزارش عصرخبر، این ستاره فوتبال که اکنون در تیم خاص و مطرحی مشغول نیست، با وضعیتی خلاف عرف با شلوارک از خودرو خود پیاده می شود و مشغول کار با عابربانک می شود که با اعتراض یک زن عابر مواجه می شود .

در حالي كه حضور اين ستاره به شدت جلب توجه مي‌كرد و مردم در حال خوش‌وبش با او بودند و يا او را با دست به يكديگر نشان مي‌دادند، يك بانوي ميانسال كه در حال عبور از خيابان بود، به اين ستاره نزديك شد و خيلي محترمانه به او گفت: «شما ستاره محبوب اين فوتبال و الگوي جوانان ما هستي... كاش با شلوارك به خيابان نيايي.»

هنوز حرف‌هاي اين خانم تمام نشده بود كه ستاره فوتبال از كوره دررفت و گفت: «به شما چه ربطي داره خانم. من هر جور دلم بخواد لباس مي‌پوشم، شما هم توي كار مردم دخالت نكن!» اين شهروند هم سرش را تكان داد و رفت و اغلب مردمي كه ناظر صحنه بودند به حال اين ستاره تأسف خوردند.

به نوشته خبر: البته چند نفري از طرفدارانش هم در دفاع از او گفتند بنده خدا تازه از اتومبيل شخصي‌اش پياده شد و با شلوارك كه در خيابان قدم نمي‌زد اما حرف جالب را يكي ديگر از شهروندان زد؛ «اين آقا شايد محبوب باشد اما مردمدار نيست. محبوبيتش هم دوام نمي‌آورد.»

گفتنی است، «ف.م» یکی از ستاره های محبوب فوتبال است که حاشیه های فراوانی همیشه با خود داشته که این حاشیه ها به راحتی با بررسی صفحات شخصی وی در شبکه های اجتماعی مشخص است و شلوارک و لباس زیر یکی از علاقه مندی های وی و ویژگی بارز عمده تصاویرش در شبکه های اجتماعی است.
 

fnews

Registered User
تاریخ عضویت
16 آپریل 2013
نوشته‌ها
932
لایک‌ها
799
محل سکونت
تهران
شیطنت بازیگر استقلالی کنار دایی

امیر جعفری که یک استقلالی 2 آتشه است در جریان افتتاح فروشگاه علی دایی هم دست از کری خوانی برنداشت و عدد 4 را کنار سرمربی سابق پرسپولیس به نمایش گذاشت.

763695_714.jpg

حضور علی دایی در دادگاه انقلاب
ساعاتی پیش علی دایی با همراهی چند نفر وارد دادگاه انقلاب شد.

ظاهرا وی به شعبه 34 دادگاه تجدیدنظر مستقر در دادگاه انقلاب رفته است.

جنجال های اخیر پرسپولیس برای فراموشی فاجعه مادرید

مشرق به بررسی تحولات اخیر باشگاه پرسپولیس من جمله برکناری معاون اقتصادی باشگاه پرداخته
 
Last edited:

Mohsen_14

مدیربازنشسته پاتوق
تاریخ عضویت
17 ژانویه 2009
نوشته‌ها
6,111
لایک‌ها
13,419
محل سکونت
سرزمین دروغگو ها
منتظر بازيكن پنج ميلياردي باشيد!


622559f44aef8e04f397ab01432ba301.jpg


گروه ورزش- رسول بهروش: سرانجام بعد از يك هفته درگيري و كشمكش، عصر دوشنبه جلسه مشترك مديران فدراسيون و باشگاه‌ها با رئیس سازمان صداوسيما برگزار شد تا شايد گره عدم پخش مسابقات فوتبال باز شود. در پايان اين نشست اگرچه طرفين با لبخند محل جلسه را ترك كردند، اما عملا هيچ توافقي حاصل نشد تا دولت و مجلس در مورد اين پرونده تصميم بگيرند. حالا معادلات حق پخش وارد فاز جديدي شده است، اما شايد بشود اين قصه را از يك گام جلوتر بررسي كرد. امروز سازمان ليگ هر دو پايش را در يك كفش كرده كه رقمي حدود 160 ميليارد تومان يا كمي كمتر را به مناسبت پوشش تلويزيوني مسابقات از صداوسيما دريافت كند، اما آيا فكرش را كرده‌ايم تزريق يكباره و بدون برنامه چنين مبلغي به فوتبال ايران، چه عوارضي مي‌تواند داشته باشد؟

پولي كه به ريشه نمي‌رسد
بدون شك چرخ‌هاي فوتبال حرفه‌اي با پول مي‌چرخد و براي پيشبرد امور در اين رشته ورزشي بايد بودجه‌اي قابل توجه تامين كرد، اما نكته اينجا است كه پول درشت فقط زماني مي‌تواند گره‌گشا باشد كه برنامه‌اي صحيح براي هزينه كردن آن وجود داشته باشد. حتي بدون توجه به ناكامي‌هاي زنجيره‌اي تيم‌هاي نوجوانان، جوانان و اميد هم مي‌شد فهميد كه فوتبال ما در بخش «پايه» با مشكلات شديدي مواجه است و نياز به كار و آكادمي‌سازي در آن حس مي‌شود. حالا اما سوال اين است كه در صورت تزريق يك رقم هنگفت چندده ميلياردي به اين رشته ورزشي، چه نسبتي از آن صرف كارهاي زيرساختي و بنيادي مي‌شود و چقدرش را مديران نتيجه‌گراي باشگاه‌ها صرف كسب موفقيت‌هاي آني مي‌كنند؟ متاسفانه تجربه تاريخي نشان داده است مديريت بودجه در فوتبال ايران به درستي انجام نمي‌گيرد. اين روزها تقريبا همه در اين حوزه به ميز و صندلي‌شان چسبيده‌اند و سعي مي‌كنند با كسب نتايج مطلوب، فقط چند روز ماندگاري بيشتر در پست‌هاي‌شان را تضمين كنند. در چنين شرايطي طبيعي است كه منابع درآمدي جديد هم راهي به ريشه نبرند و در همان لايه‌هاي اوليه هزينه شوند.


فوتبال تورمي در راه است
سال‌ها است كه مي‌گويند امير عابديني و علي فتح‌الله‌زاده اوايل دهه هشتاد با دريافت رقمي چندده ميليوني از دنبال شدن پرونده حق پخش در مراجع ذي‌ربط انصراف داده‌اند. اين شايعه در مورد مديران اسبق پرسپوليس و استقلال، حتي اين هفته هم به نوعي در برنامه نود تكرار شد. حالا سوال اين است كه 10 سال قبل، تزريق چنين رقمي به ساختار اداري سرخابي‌ها چه نتيجه‌اي در پي آورد؟ آيا آن سال‌ها با اين پول برنامه‌اي بلندمدت ريخته شد كه سودي به اين دو باشگاه و كليت فوتبال ايران برساند؟ اتفاقا بررسي گذشته نشان مي‌دهد دقيقا همين پول يكي از مهم‌ترين عوامل جهش ناگهاني پرداخت دستمزد به بازيكنان بوده و در واقع سنگ بناي بازار تورمي كنوني، همان روزها گذاشته شده است. حالا چه تضميني وجود دارد كه همين اتفاق يك بار ديگر در ابعادي به مراتب وسيع‌تر تكرار نشود؟ فدراسيون فوتبال دلش را خوش كرده به صورت‌هاي مالي ارائه شده توسط باشگاه‌ها، در حالي كه همه مي‌دانند در بسياري از موارد رقم قرارداد بازيكنان ليگ برتري بسيار بيشتر از اعداد اعلام شده بوده است. آيا ستاره‌اي كه امروز براي يك فصل دو يا سه ميليارد تومان پول مي‌گيرد، فردا و با تزريق بودجه كلان حق پخش به باشگاه متبوعش، به دستمزدي كمتر از چهار يا پنج ميليارد تومان رضايت خواهد داد؟


اول چاله را بكنيد
بدون شك كسي نمي‌تواند انكار كند كه دريافت پول پخش مسابقات، حق طبيعي باشگاه‌ها است، اما كاش قبل از افزوده شدن منابع ميلياردي جديد به بازار فوتبال ايران، موارد منطقي استفاده از اين بودجه پيش‌بيني شود. به عنوان نمونه فدراسيون فوتبال مي‌تواند با ملزم كردن باشگاه‌ها به هزينه كردن در تيم‌هاي پايه به شكل جدي و واقعي، از صرف اين پول براي اهداف سطحي و زودگذر جلوگيري به عمل بياورد. اگر قرار است آخر اين همه دعوا آن باشد كه بنز آقاي ستاره به مازراتي تبديل شود و البته كيفيت او كماكان پايين‌تر بيايد، اصلا چه بهتر كه همين رويه فعلي دنبال شود و اعصاب مردم در غياب پخش فوتبال، آرام‌تر باقي بماند!


.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here

اشتباه میکنی عزیز جان...
علی دایی فارغ از تعلقات رنگی بانی چندتا حرکت خوب تو این فوتبال یا حتی جامعه بوده. یکیش مثل بحث کارتهای پایان خدمت که هرچند پرسپولیس هم ازش متضرر شد اما کار بسیار درستی بود. این بحث دادگاه هم همونه حتی اگر پای خود دایی هم بهش باز بشه. اصل بر اینه که ملت عادت کردن هرکس هرچی دلش میخواد درباره دیگران میگه و ترس و خیالی بابت احقاق حق طرف مقابل نداره. دایی دست کم در این مورد ثابت کرده کارش رو علنا با قانون پیش میبره نه با دیدن این و اون و واسطه و تهدید... حالا اگر اتهام مستندی به وزیر زده و دلیلی بر دفاع از خودش نداره هیچ ایرادی نیست اگر محکوم هم بشه. کافیه دیگه بسکه هرکس خواست داستان رو به نفع خودش تمام کنه ریش سفید و شرخر و گردن کلفت فرستاد سراغ طرف...
 

behrang_sh

Registered User
تاریخ عضویت
3 مارس 2010
نوشته‌ها
1,308
لایک‌ها
2,158
اشتباه میکنی عزیز جان...
علی دایی فارغ از تعلقات رنگی بانی چندتا حرکت خوب تو این فوتبال یا حتی جامعه بوده. یکیش مثل بحث کارتهای پایان خدمت که هرچند پرسپولیس هم ازش متضرر شد اما کار بسیار درستی بود. این بحث دادگاه هم همونه حتی اگر پای خود دایی هم بهش باز بشه. اصل بر اینه که ملت عادت کردن هرکس هرچی دلش میخواد درباره دیگران میگه و ترس و خیالی بابت احقاق حق طرف مقابل نداره. دایی دست کم در این مورد ثابت کرده کارش رو علنا با قانون پیش میبره نه با دیدن این و اون و واسطه و تهدید... حالا اگر اتهام مستندی به وزیر زده و دلیلی بر دفاع از خودش نداره هیچ ایرادی نیست اگر محکوم هم بشه. کافیه دیگه بسکه هرکس خواست داستان رو به نفع خودش تمام کنه ریش سفید و شرخر و گردن کلفت فرستاد سراغ طرف...
به طور کلی با صحبت هاتون موافق نیستم عزیز جان!.....
 

behrang_sh

Registered User
تاریخ عضویت
3 مارس 2010
نوشته‌ها
1,308
لایک‌ها
2,158
چرا؟ باری به هر جهت بودن افراد رو اشتباه گفتم یا تن دادن به قانون رو؟
کاری به تعصب رنگی بعضی افراد ندارم ، به صحبت های وقت و بی وقت مایلی کهن و امثال اونم ندارم اما علی دایی که انقدر دم از این میزنه که یکی مثل مایلی کهن بهش اتهام بی اساس میزنه و هیچ مدرکی نداره چرا حالا خودش اتهام زده و حالا میاد میگه مدرک دارم در حالی که خودتونم اشاره کردید مدرکی نداره!
این داستان مایلی کهن و دوستانش هم به خاطر اختلافات شخصی چند نفر با علی دایی داره ازش بهره برداری میشه و متاسفانه رعایت ادب و احترام و تبعات اجتماعیش نادیده گرفته شد. توی این قضیه هم حق رو به هیچ طرفی نمیدم چون فقط با اعصاب مردم دارن بازی میکنن و .........
علی دایی این سیستم هوچی گریش رو حالا درست یا غلط چند ساله که داره
در مورد کارت ها خیلی ها قبل علی دایی پیگیرش بودن و داد خیلی ها دراومده بود اما چون ایشون نفوذ داشت شد سردمدارش!
قصد توهین و جسارت به فروم و فضاش رو ندارم ولی متاسفانه جو به قدری متعصبانه و رنگی شده که اگه بخوام راجع به این آدم حرف بزنم بازخورد خوبی نخواهد داشت!
علی دایی رو تا سال 2002 دوست داشتم، ای کاش با همون خلق و خو میموند (از نزدیک باهاش برخورد داشتم)
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
اول اینکه من نگفتم سند نداره. گفتم اگر نداره چه بهتر که محکوم بشه تا اونهم روی هوا حرف نزنه. ادعا هم نکردم که دایی سردمدار قضه کارتها بوده. گفتم به ماجرا ورود کرد و درواقع بانی پیگیریش بود که کار درستی هم بود. تعصبی هم به اشخاص ندارم. اما قطعا قضیه دایی و گودرزی ربطی به چاه کنی دایی و چوب خدا نداره... واگذار کنیم به همین قانونی که فعلا هست و کار رو دست ریش سفید و شرخر و گردن کلفت ندیم. همین...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
بالا