برگزیده های پرشین تولز

بازاریابی برای فروش محصولاتم در شهرخودتون(لطفا همه شرکت کنن)

saharrahin

Registered User
تاریخ عضویت
1 ژوئن 2015
نوشته‌ها
142
لایک‌ها
14
سن
40
طبق معمول روزهای تعطیل در اتاق کارم نشسته بودم و داشتم برنامه های هفته آینده رو مینوشتم. شما هم سعی کنید برنامه هفته جاری خود را از قبل نوشته باشید. مهم نیست اگر تغییراتی در آن ایجاد شود و یا حتی قسمت عمده ای از آن اجرا نشود.

مهم این است که با هدف و برنامه وارد هفته جدید شویم. وجود یک چشم انداز روشن و شفاف از فردای پیش رو احساس آرامش و امنیت را به شما تزریق میکند.پس این حس خوب و مثبت رو از خود دریغ نکنید.

بعد از اینکه برنامه های خودم را تنظیم و یادداشت کردم، تصمیم گرفتم یک گشتی در فضای مجازی بزنم . همیشه سعی میکنم از یکسری کلید واژه های خاص استفاده کنم تا بتوانم به مقالات جدید و به روز شده ی شاخه های مختلف علم مدیریت دست پیدا کنم. در بین جستجوهای خود به مقالات جالبی برخورد کردم که وقتی شروع به خواندن کردم متوجه نشدم که کی ظهر شده. فقط احساس کردم من دارم از گرسنگی میمیرم.........

در بین مقالات دریافتی، دو مقاله جالب راجع با شعارهای تبلیغاتی پیدا کردم که به نظرم بسیار مفید آمد. بنابراین تصمیم گرفتم این دو مقاله را به طور ترکیبی در قالب یک مقاله چند بخشی در اختیار شما قرار بدهم.

یکی از مقالات نوشته همکارعزیز و بزرگوارم مهندس مجید نمکی نوش آبادی است که از سایت hostirani.com دریافت کردم. مقاله دیگر نوشته نویسنده خوش فکر آقای فرهاد خلفیان است که به شما پیشنهاد میکنم حتما حتما به وبلاگ ایشان به آدرس http://khalafian.blogfa.com/ سر بزنید.

حال از شما دعوت میکنم این مقاله مهیج و بسیار آموزنده را با دقت مطالعه کنید:

  • · شعار چیست:
واژه انگلیسی SLOGAN (شعار) از عبارت slough-gharim ( با تلفظ soloorm) اززبان گالیک اسکاتلندی به معنای battle cry ( نعره هنگام رجز خوانی )گرفته شده است.

امروزه در این عصر جدید که با بمباران اطلاعات رسانه های گوناگون و بی شمار مواجه هستیم ,شعارها جذابیت خاصی پیدا نموده اند.

شعار، عبارتی به یادماندنی است که برای بیان مکرر عقیده یا هدفی در زمینه امور سیاسی یا کسب و کار به کار می روند. شعارهای تبلیغاتی (وشعارهای غیر تبلیغاتی) از نوشته ها و تصاویر معمولی دیگر متفاوت هستند. غالباً به دلیل ساختار ساده خود امکان انتقال جزئیات و مفاهیم زیادی را ندارند و به همین دلیل شعار به مخاطب خاصی اشاره نمی کند و بیشتر برای اعلان یک هدف مشخص به عموم مخاطبان به کار می رود.

امروزه کمتر شرکت یا موسسه ای دیده میشود که شعار تبلیغاتی خود را بر مبنای استراتژی بازاریابی و تبلیغاتی خود تنظیم و تدوین کند.در واقع شعار تبلیغاتی که بر مبنای تامین نیازها بر مبنای تحقیق تیم تحقیقا ت بازار شکل نگیرد اثراتی عمیق ,پایدار و ماندگار نخواهد داشت.واین فقط بدلیل دوری و ناآگاهی تمامی قسمتها از نحوه فعالیت یکدیگر و عدم هماهنگی از تولید تا بازاریابی و تبلیغات و فروش میباشد.

ما در دوره ای زندگی می کنیم که برندهای کوچک و بزرگ از شعارهای تبلیغاتی برای پابرجایی برند خود استفاده می کنند. شعار تبلیغاتی هسته ی اصلی و زیر بنای برند می باشد. شعارهای بسیاری، از شرکت های مختلف شنیده می شود؛ اما بهترین شعارهای تبلیغاتی آن هایی هستند که به هسته اصلی برند اشاره دارند.

شعار تبلیغاتی عبارتی اسـت دربـاره سازمان یا مـحصولی خاص ، که درباره ویـژگی ها و مزیـت های آن مطرح می گردد. این عبارت در کلیه تبلیـغات سازمان تکرار می شود و همچـنین در ذهـن مخاطـب ماندگار خواهـد شـد.

  • · خصوصیات شعار تبلیغاتی
  1. مزیت اصلی یک محصول یا خدمت را برای مصرف کنندگان فعلی یا خریداران آینده بیان نماید.
  2. تفاوت یک محصول با محصولات شرکتهای رقیب را به روشنی نشان دهد . البته با رعایت محدودیت های قانونی مربوطه.
  3. دارای جملاتی ساده، کوتاه، صریح، بدیع و مناسب باشد.
  4. غالباً نکته دار باشد . البته در صورت لزوم نه اینکه همه شعارهای تبلیغاتی این گونه باشند.
  5. با «شخصیت» صاحب آن شعار تناسب محصولی داشته باشد.
  6. احساس خوشایندی از یک نام تجاری یا محصول به مخاطب بدهد.
  7. احساس « خوب بودن » را در مصرف کننده ایجاد کند.
  8. احساس تمایل یا نیاز را در مصرف کننده برانگیزاند.
  9. به سختی فراموش شود. شعار باید به طور ناخودآگاه در حافظه مخاطب حک گردد. به همین علت است که شعارها معمولاً با ترفندهای به یادآورنده ای نظیر ترانه، تصاویر متحرک، فیلم یا آگهی تلویزیونی همراه می گردند.همایش مدیریت
 

perespolis16

Registered User
تاریخ عضویت
9 ژانویه 2014
نوشته‌ها
347
لایک‌ها
39
سن
27
یه عکس از محصولت بزار ببینم چیه قیمت عمده هم بزار
سلام ببخشید چند روز بود نت نداشتم نمیتونستم پیام بدم.جناب هنوز کارو شروع نکردم که عکس براتون بزارم اگر میتونید همکاری کنید براتون توضیحات رو پ.خ کنم.
 

zafc68

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 دسامبر 2015
نوشته‌ها
19
لایک‌ها
2
سن
33
سلام من از قم هستم
 

havzhen

Registered User
تاریخ عضویت
11 می 2007
نوشته‌ها
231
لایک‌ها
8
سلام اطلاعات لازم رو pmکنید
آذربایجان غربی
 

forestboy

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 دسامبر 2014
نوشته‌ها
52
لایک‌ها
8
سن
36
ممنون میشم راجع به این موضوع برای بنده هم بفرستید
 

gazelle

Registered User
تاریخ عضویت
1 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
94
لایک‌ها
8
سلام اطلاعات لازم
کرمانشاه
 

divan1156

Registered User
تاریخ عضویت
22 نوامبر 2015
نوشته‌ها
195
لایک‌ها
48
سن
25
محل سکونت
تهران ..
سلام ...درباره محصول و نوع سود دهی توضیح بدید ..اگر محصول شما خوب و جدید باشه و سود خوبی هم داشته باشه .. میشه یه کارایی کرد
 

cd3

Registered User
تاریخ عضویت
20 جولای 2007
نوشته‌ها
464
لایک‌ها
106
سلام ..شرایط رو برای من پ خ کنید
 

antonio365

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 ژانویه 2016
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
30
سلام. لطفا شرایط کار و محصول رو برای من هم بفرستید
 
بالا