برگزیده های پرشین تولز

بررسی فروشگاه های اینترنتی

aat_Faryad

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 ژانویه 2014
نوشته‌ها
47
لایک‌ها
10
سن
35
سلام
این تاپیگ رو راه انداختم تا با توجه به فراگیر شدن فروشگاه های اینترنتی تجربیاتمون رو در مورد فروشگاه های اینترنتی ریز و درشت اینترنت و مزایا و معایت اونا با هم در میون بذاریم تا بدونن عملکردشون در بین جامعه مجازی بازخورد پیدا میکنه و سعی در پیشرفت و رقابت سازنده داشته باشند.
لطفا هر کسی که تجریه خرید از فروشگاه اینترنتی خاصی رو داره با بقیه در میون بذاره تا همگی بتونیم از این امکانات استفاده کنیم!
 

aat_Faryad

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 ژانویه 2014
نوشته‌ها
47
لایک‌ها
10
سن
35
اولین پست رو هم خودم میذارم از تجربه آخرین خرید اینترنتیم
چند وقت پیش به دنبال خرید گوشی سامسونگ گلگسی اس 6 بازار شهرمون رو زیر و رو کردم و نتونستم یه گوشی پلمپ که مطمئن باشم قطعاتش جابجا نشده یا ریفر نباشه رو پیدا کنم و همه گوشی ها به یک نحوی پلمپشون باز شده بود. تا اینکه بالاخره تصمیم گرفتم به نماد اعتماد الکترونیکی اعتماد کنم و خریدم رو به صورت اینترنتی انجام بدم و بعد از چند روز جستجو بالاخره قیمت گوشی رو در سایت گوشی شاپ مناسب یافتم و تصمیم به خرید گرفتم. با توجه به اینکه از سایت های مشابه زیادی خرید کرده بودم و گوشی شاپ رو هم جزو سایت های قدیمی و استخوان دار بازار موبایل میدونستم خیلی راحت سفارشم رو نهایی کردم و مبلغ رو هم آنلاین پرداخت کردم! بعد از چند روز با خوش بینی زیاد موبایل به دستم رسید و وقتی کارتن رو باز کردم دیدیم جعبه گوشی با پلاستیک مخصوص وکیوم شده بود که خیلی خوشم اومد که اینقدر سفت و محکم پلمپ شده ولی با کمال تعجب وقتی با دقت بیشتری بهش نگاه کردم متوجه شدم که از برچسب های پلمپی که دو طرف کارتن گوشی چسبیده یکیشون به صورت ناشیانه با تیغ بریده شده بود و دوباره روی هم گذاشته شده بود و بعد روی کل جعبه موبایل رو وکیوم کرده بودن!
تمام اون حس رضایتی که داشتم یک دفعه فرو پاشید و احساس کردم به شعورم توهین شده چون چند جای این سایت خونده بودم که گوشی ها به صورت کاملا پلمپ ارسال میشه. امروز هم زنگ زدم و با مدیریت اونجا صحبت کردم ولی هر چی میگفتم این پلمپش باز شده هست قبول نمیکرد و میگفت اشتباه میکنید. آخرش گفت گوشی رو با پست بفرستید تا بررسی بشه و چنانچه حق با شما بود تعویض میشه!
واقعا متاسف شدم از اینکه اینقدر ساده گوشی های فک پلمپ شده رو به مردم میفروشن و وقتی یک نفر مثل من متوجه قضیه میشه خیلی ساده از آدم میخوان که تو این ترافیک و مشغله های کاری بره پست و براشون برگشت بزنه تا اونا اگه نتونستن بهونه ای بیارن فقط عوضش کنن. حالا بماند که خیلی ها اصلا به این باز شده بودن جعبه های موبایل دقت نمیکنن و از این قبیل روزانه چند ده کالا به عنوان کالای اصل و پلمپ فروخته میشه!!!
یک میلیون و خرده ای پول که دادم و به یک هفته ای که معطل شدم اونقدر اذیتم نمیکنه که احمق تصور شدن مردم توسط اینجور فروشگاه ها اذیتم میکنه!!!
 
بالا