برگزیده های پرشین تولز

بهترین هتلهای ایران

صبا نفیسی

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2015
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
6
سن
34
هتل هرمز بندرعباس

یکی از بهترین هتل های بندرعباس، هتل پنج ستاره هرمز به شمار می رود. این هتل در میدان امام ***** بندرعباس واقع شده و به همین جهت دارای موقعیت مکانی بسیار ایده آلی ست.
هتل هرمز بندرعباس دارای ساختمانی هفت طبقه است، و با داشتن پنج ستاره به تمامی امکانات هتلهای پنج ستاره مجهز می باشد.
هنگام اقامت در این هتل هم منظره ی شهر زیبای بندرعباس را پیش چشم خواهید داشت و هم منظره ی دیدنی خلیج فارس.

امکانات هتل هرمز بندرعباس
هتل هرمز دارای یک مرکز خرید در خود می باشد که فروشگاه هایی لوکس از بهترین برندهای ایرانی و خارجی را در خود جای داده است.


رزرو هتل هرمز بندرعباس

همین طور هتل دارای چهار رستوران فوق العاده می باشد که توصیه می کنیم حتما هر یک از آن ها را جداگانه امتحان کنید.
از دیگر امکانات هتل هرمز می توان به نمازخانه، آسانسور، سالن کنفرانس، خودپرداز، پارکینگ، سالن اجتماعات، سالن بیلیارد، سیستم اعلام حریق، زمین تنیس، خشکشویی، کافی شاپ، فضای سبز، و… اشاره کرد.

http://wikihotels.ir/هتل-هرمز-بندرعباس/
 

صبا نفیسی

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2015
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
6
سن
34
هتل تهرانی یزد

اگر به شهر زیبای یزد سفر می کنید، برای اقامت در یک هتل در موقعیت مکانی بسیار مناسب، می توانید رزرو هتل تهرانی یزد را برگزینید.
هتل تهرانی یزد، هتلی چهار ستاره در میدان ابوالفضل شهر یزد می باشد، و به مکان های دیدنی یزد دسترسی بسیار خوبی دارد.
برای رفتن به باغ دولت آباد یزد، مسجد جامع، میدان امیر چخماق، و بافت تاریخی یزد کمترین مسیر را پیش رو خواهید داشت.

امکانات هتل تهرانی یزد
هتل تهرانی یزد دارای سالن کنفرانس، نمازخانه، سالن اجتماعات، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، کافی نت و شبکه ی اینترنت در لابی می باشد.
همین طور این هتل دارای یک کافه و رستوران بسیار با کیفیت نیز می باشد و جالب است بدانید که رستوران هتل تهرانی یزد در بیست و هشتمین مسابقه ی بین المللی صنعت توریسم موفق به دریافت جایزه ی این مراسم در سال 2003 شده و نشان کیفیت غذا را دریافت کرد.

http://wikihotels.ir/هتل-تهرانی-یزد/
 

صبا نفیسی

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2015
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
6
سن
34
هتل بین المللی شهریار تبریز


یکی از هتلهای لوکس تبریز، هتل پنج ستاره ی شهریار می باشد. این هتل که در اوایل جاده ی ائل گلی واقع شده به تمامی امکانات هتل های پنج ستاره مجهز شده است.
منطقه ای که این هتل در آن واقع شده، محدوده ای سرسبز و بسیار خوش آب و هواست و از این جهت برای مسافرانی که اقامت در هتل بین المللی شهریار تبریز را انتخاب می کنند، محیط بسیار دلچسبی خواهد بود.


رزرو هتل لوکس در تبریز | هتل بین المللی شهریار تبریز

هتل پنج ستاره ی بین المللی شهریار تبریز منطبق با استانداردهای بین امللی هتلداری ساخته شده و مدیریت هتل نیز با دقت کامل بر رعایت تمامی ضوابط و مقررات هتلداری نظارت دارد.

امکانات هتل بین المللی شهریار تبریز

http://www.bar-o-bandil.com/post/3362/
 

صبا نفیسی

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2015
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
6
سن
34
هتل سنتی ابن سینا اصفهان
شهر زیبای اصفهان یکی از گزینه های بسیار مخبوب نزد علاقه مندان به سفرهای تاریخی است. این شهر هم مانند بسیاری از شهرهای دیگر در ایران در تعطیلات مخصوصا تعطیلات نوروز، پذیرای تعداد زیادی از مسافران خواهد بود.

وجود هتلهای بیشمار سنتی و مدرن، هر سلیقه ای را راضی میکند ،به گونه ای که هر مسافرا با هر بودجه و سلیقه ای می تواند مکان مناسب را برای خود و خانواده اش رزرو کند.

در ادامه ی این مطلب به معرفی یکی از هتلهای سنتی این شهر خواهیم پرداخت که با معماری سنتی و بسیار زیبایی که دارد ،برای علاقه مندان به تاریخ، اقامتگاهی مناسب محسوب می شود.



traditional_hotel_ebne_sina.JPG


http://bazareshaam.mihanblog.com/post/201
 

صبا نفیسی

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2015
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
6
سن
34
دو هتل خوب در رشت

استانهای شمالی کشور در تمامی فصول سال گردشگران را از سراسر ایران و جهان پذیرا هستند.به همان میزان که طبیعت شمال کشور در بهار و تابستان زیباست در پاییز و زمستان نیز زیبا است. گرچه در هوای سرد نمی توان در دریا به شنا پرداخت،اما این دلیل نمی شود که مردم در تعطیلات خود در این فصول این خطه از ایران را برای سفر انتخاب نکنند.

در شمال ویلاها و سوئیتهای رو به دریا محبوب هستند،چراکه مسافران می خواهند چشم انداز زیبا از دریا و ساحل پیش روی خود داشته باشند.هتلها شاید کمتر محبوب باشند،اما اگر از تخفیف هتل برخوردار شوید حتما به رزرو آن می پردازید.
13.jpg


معرفی هتل 5ستاره بزرگ گیلان کادوس

هتلهای استانهای شمالی
نیز به سبب گردشگر پذیر بودن این مناطق از تنوع بسیاری برخوردار هستند.اگر مایل نباشید ویلا و سوئیت کرایه کنید،هتلها به خوبی می توانند نیاز شما را برآورده کنند.

http://kafesafar.blogsky.com/1395/10/28/post-548/
 
بالا