برگزیده های پرشین تولز

دخل یار : نرم افزار حسابداری فروشگاه و تعمیرگاه موبایل

worldmohammad

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 آپریل 2011
نوشته‌ها
27
لایک‌ها
4
نرم افزار دخل یار به سفارش اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی مختص فروشگاه و تعمیرگاه های موبایل طراحی و آماده شده و اولین نرم افزار حسابداری مختص صنف موبایل فروشان می باشد که شما را از خرید نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی و تعمیرگاهی جدا از هم راحت می کند زیرا دخل یار در یک پکیج یکپارچه بخش فروشگاه و تعمیرگاه شما را به یکدیگر متصل می کند که باعث مدیریت و کنترل دقیق تر می شود.
شما در صورت استفاده از دخل یار به راحتی دخل و خرج و میزان هزینه و درآمدهای خود را به سریعترین و دقیق ترین شکل ممکن در پایان هر روز،ماه،سال،هر فصل مالی با گزارشات متنوع به دست خواهید آورد و در نهایت با استفاده از لیست کمبودی که مختص بخش فروشگاه طراحی شده می توانید به راحتی آمار محصولاتی که در انبار موجودی شان کمتر از حد تعیین شده است را به دست آورید. با استفاده از دخل یار می توانید در شروع هر روز کاری بفهمید که سررسید کدام یکی از چک های صادر شده رسیده و یا اینکه کدام مشتری موعد تحویل موبایل تعمیری اش است که نزد شما جهت تعمیر به امانت گذاشته است.
اولین نرم افزار مدیریت و حسابداری ویژه فروشگاه و تعمیرگاه های موبایل با برند دخل یار طراحی شده است.
dakhlyar-box-1.jpg

از اصلی ترین مزیت های نرم افزار حسابداری دخل یار می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • سادگی در نصب و اجرا و عملکرد
  • سهولت در استفاده ( بدون نیاز به دانستن مفاهیم حسابداری)
  • امکان تعریف اطلاعات فروشگاه (شامل نام فروشگاه، تلفن و آدرس و لوگو فروشگاه)
  • امکان قرار دادن رمز برای ورود به برنامه
  • امکان تعریف بی نهایت کاربر
  • امکان تعریف و چاپ بارکد برای کالا
  • امکان دسته بندی مشتریان در گروه های مختلف
  • امکان دسته بندی کالا ها در گروههای متنوع
  • امکان چاپ و جستجو لیست مشتریان
  • صدور فاکتور و رسید تعمیرگاه با نشان و آدرس صاحب نرم افزار
  • دریافت و پرداخت به دو صورت نقد، چک با امکان ثبت تخفیف
  • امکان نمایش آخرین وضعیت چک های دریافتی و پرداختی
  • امکان جستجو و نمایش در فاکتور خرید و فروش بر اساس شماره فاکتور
  • امکان چاپ فاکتور با تمام چاپگرهای قابل نصب در ویندوز
  • اعمال تخفیف برای کل فاکتور
  • امکان تعریف مقادیر ارزش افزوده در فاکتور خرید و فروش به صورت جداگانه و محاسبه خودکار در فاکتور
  • امکان ثبت بی نهایت اطلاعات تماس در دفترچه تلفن
  • مدیریت دستگاه های تعمیری
  • امکان ثبت تعداد قطعات مصرفی و اجرت خدمات در بخش تعمیرات
  • امکان ثبت تخفیف در بخش تعمیرات
  • امکان ثبت تخفیف در بخش فروشگاه
  • ارزیابی عملکرد فروشگاه و تعمیرگاه به صورت جداگانه در سود و زیان
  • جابجایی محصولات بین انبارهای تعریف شده
  • افزایش محصولات از طریق فاکتور خرید و کاهش محصولات از طریق فاکتور فروش
  • گزارش از فاکتور های فروش صادر شده
  • گزارش از فاکتور های خرید صادر شده
  • گزارش از رسیدهای تعمیر صادر شده
  • گزارش خرید براساس اشخاص
  • گزارش فروش براساس اشخاص
  • گزارش موجودی انبار و هشدار کالاهای تمام شده
  • گزارش دوره ای از کالاهای فروخته شده
  • گزارش دوره ای از کالاهای خریداری شده
  • گزارش از افراد بدهکار یا بستانکار
  • گزارش فروش روزانه - ماهانه – سالانه و ...
  • گزارش تعمیر روزانه - ماهانه – سالانه و ...
  • گزارش موارد سررسید چک (دریافتی ،پرداختی ،وصول شده و نشده و...)
  • گزارش گیری دوره ای از هزینه ها و در آمدها
  • گزارش گیری دوره ای از حساب های مالی
  • گزارش دوره ای سود و زیان فروشگاه
  • گزارش دوره ای عملکرد تعمیرگاه
  • پشتیبان گیری و بازیابی پشتیبان از حساب ها و اطلاعات نرم افزار
  • سازگاری کامل با کلیه نسخه های ویندوز
و ....
نکات قبل از خرید:
1- هزینه پرداختی توسط شما، مادام العمر است و هزینه دیگری وجود ندارد.
2- هر خریدار فقط در یک فروشگاه و سیستم امکان استفاده از دخل یار را دارد. کد خاص هر مشتری بعد از تکمیل شدن خرید، توسط اطلاعاتی که در صفحه فعالسازی دخل یار برای مان ارسال می کنید تعریف و برای شما ایمیل می شود.
3- تمامی آپدیت‌های سطح یک (یعنی آپدیت‌های جزئی) رایگان بوده و در صورتی که یک آپدیت عظیم ارائه شود در صورت تمایل خریداران قبلی به دریافت نسخه جدید، هزینه ای دریافت می شود که تعیین آن به عهده ما می باشد.

پشتیبانی دخل یار:
بررسی خواسته های کاربران: چنانچه کاربران نرم‌افزار، پیشنهادات و درخواست‌هایی را داشته باشند می‌توانند به صورت مکتوب به ایمیل پشتیبانی دخل یار [email protected] ارسال نمایند تا بررسی و اعلام نتیجه شود.

مدت زمان پشتیبانی: هر کابر با خرید دخل یار، یک پشتیبانی رایگان یک‌ساله خواهد داشت.

ضمانت برنامه: ما در طول سال‌هایی که نرم افزارهای خود را ارائه داده ایم همواره بر صحت منطق کار برنامه‌ها تضمین گذاشته و چنانچه هریک از مراحل مربوطه به logic برنامه دچار اشکال شده باشد خود را متعهد به رفع آن اشکال به صورت رایگان و ارائه برنامه جدید به کاربر می‌داند. چنانچه درخواست‌ها و یا پیشنهاداتی در جهت تکمیل برنامه از طرف کاربران مطرح شود در بخش مربوطه بررسی می‌گردد.

سوالات متداول: سال ها تجربه پشتیبانی از کاربران منجر به گردآوری مجموعه‌ای از سوالات متداول شده است. اولین گام پشتیبانی ما از شما، در اختیار قرار دادن این سوالات و پاسخ‌های مرتبط می‌باشد. ابتدا این موارد را بررسی کنید. اگر احتمالا مشکل شما برطرف نشد نگران نباشید ما روش‌های پشتیبانی دیگری هم داریم.

بخش پشتیبانی: همکاران بخش پشتیبانی ما ، پاسخ‌گوی مشکلات احتمالی شما کاربران گرامی هستند، کافی است در بخش نظرات همین صفحه مشکل خود را مطرح کنید تا همکاران این بخش پاسخگوی شما باشند، همچنین شما میتوانید از موضوعات مطرح شده و پاسخ دیگر کاربران نیز اطلاع پیدا کنید.

پشتیبانی اختصاصی: در صورتی که مایل نبودید مشکل خود را در قسمت نظرات مطرح کنید، یا احساس کردید نیاز به حریم خصوصی در بیان مشکل خود دارید، از طریق فرم تماس با ما مشکل خود را مطرح و ارسال نمایید تا در اولین فرصت یکی از همکاران بخش پشتیبانی پاسخگوی شما باشد. سوالات این قسمت به صورت اختصاصی پاسخ گفته می‌شود و کاربران از سوال و پاسخ کاربران دیگر اطلاع پیدا نمی‌کنند.

پشتیبانی تلفنی و اتصال از راه دور: چنانچه با هیچ یک از روش های فوق مشکلات احتمالی کاربر برطرف نشد، امکان ارائه خدمات پشتیبانی تلفنی، از طریق دورکاری به وسیله team viewer،تلگرام،ایمیل و ... نیز وجود دارد.

در صورت وجود هر گونه سوال قبل از خرید، می توانید با ایمیل زیر در ارتباط باشید.
[email protected]
اطلاعات بیشتر در لینک زیر:

digifilestore.ir/store-and-repair-shop-mobile-accounting-software-dakhlyar/
 
Last edited:
بالا