برگزیده های پرشین تولز

نرم افزار حسابداری

anita30

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 آگوست 2014
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
3
سن
37

سیستم بازرگانی حسابداری، مهمترین زیر سیستم در میان سیستم های لازم برای اداره اکثر قریب به اتفاق کسب و کارهاست. چه بسا بسیاری از کاربران فقط داده های خود را در فرم های مربوط به بازرگانی وارد می کنند و از همینجا نیز گزارشات مورد نیاز خود را دریافت می کنند و با هیچ سیستم دیگری سر و کار ندارند. (گرچه در باطن سیستم حسابداری در همه این عملیات ها درگیر است.) این سیستم محل وارد کردن اطلاعات مربوط به کالاهای خریداری شده و فروش رفته است. مدیران بازرگانی و فروش در هرشرکت و موسسه ای به کنترل موجودی محصول، تحویل به موقع محصول به مشتری، کنترل مانده حساب مشتریان، و کنترل اعتبار مشتریان و انواع مولفه های دیگر مربوط به فروش نظارت دارند و این سیستم ابزار مناسب جهت این نظارت را در اختیار ایشان می گذارد.

ستاره ها
امکان تعریف لیست های قیمت بصورت ثابت و محاسباتی براساس قیمت تمام شده، آخرین قیمت سیستم، آخرین قیمت به مشتری
امکان تعریف مراکز فروش بصورت درختی
امکان تعریف مسیرها بصورت ساختاردرختی با کد مسیر مشخص
امکان افزایش یا کاهش قیمت ها بصورت مبلغی و درصدی
امکان تعیین تخفیفات و اشانتیون به طرف حسابهای خاص یا به گروه خاصی از اشخاص
امکان تعیین بازه تاریخی مشخص برای اعمال تخفیف جشنواره فروش
امکان مشخص کردن ارزی بودن فاکتور و تعیین نوع ارز
امکان تسویه فاکتور و ارتباط با سیستم خزانه (دریافت و پرداخت)
امکان فیلترینگ پیشرفته فاکتورها با مشخصه های تاریخی، مبلغی، نام بازاریاب، نام خریدار، مسیر و....
گزارشات فصلی خرید و فروش
گزارش جمع گردش بازاریابان، مشتریان، کالاها و ...
برخی از امکانات
امکان تعریف گروه های اصلی مشتریان و کد دهی به گروه های اصلی طبق سطوح کدینگ
امکان مشخص کردن لیست قیمت هایی که باید در سیستم دیده شوند
امکان تعریف انواع تسویه اعم از نقد و چک و ... با امکان تعیین تعداد روز تسویه
امکان تعیین اینکه رسید یا حواله برای انواع اسناد خرید و فروش بطور دستی بخورد یا اتوماتیک
امکان تعیین مجوز برای ثبت انواع فاکتورها با موجودی منفی انبار
نگهداری نمونه امضا، تصویر و شماره حسابها و کارت های هر شخص
امکان ثبت یادآوری زمان تسویه برای هر فاکتور بطور اتوماتیک
امکان تعریف گروهبندی های فاکتورها بصورت نامحدود
امکان انتخاب کالاهای خاص و تعیین لیست قیمت خرید و فروش برای آن ها
امکان تعیین تخفیف بصورت مبلغی و یا درصدی
امکان کپی و جایگذاری اقلام فاکتور
امکان طراحی چاپ فاکتور به صورت کاملا حرفه ای
امکان تنظیم ستونهای فاکتور برای صدور
جستجوی پیشرفته فاکتورها بر اساس یک کالای خاص، یک مشتری خاص، میزان سودی خاص، از انباری خاص یا ...



برخی از گزارش ها
امکان تنظیم تعداد چاپ برای انواع فاکتور
امکان مشخص کردن قطع چاپ (A4, A5,سانتی 8)
امکان تنظیم چاپ در فاکتور سربرگ دار
گزارش گردش کالاها بصورت ریز و یا جمع با فیلترهای متنوع
گزارش فروش تجمعی کالا ( به تفکيک روز) برای کليه کالاها يا کالای خاص و محاسبه سود يا زيان فروش روزانه و ارائه کاردکس فروش تجمعی
گزارش صورتحساب مشتری مشتمل بر کليه عمليات مالی و ريز کالاهای خريداری شده يا فروخته شده به مشتری مورد نظر در هر مقطع زمانی دلخواه
گزارش موجودی کالا، قيمت تمام شده، سود و زيان به تفکيک انبار در فاصله تاريخی معين
گزارش سود يا زيان هر فاکتور به تفکيک اقلام کالا (قابل مشاهده از درون فاکتور) و سود يا زيان عمليات فروش به تفکيک فاکتورها و در هر مقطع زمانی دلخواه
امکان چاپ برچسب بارکد و قیمت کالا
انبارداری یکی از ارکان اداره صحیح و دقیق یک کسب و کار است و در این میان تفاوتی نمی کند که این کسب و کار یک مغازه کوچک باشد یا یک کارخانه بزرگ، برای هر کدام از آنها انبارداری ویژگی ها و اهمیت خاص خود را دارد. انبار پارمیس استار با سیستم حسابداری، بازرگانی و تولید پارمیس استار در ارتباط مستقیم است و همین طور می تواند انبار ریالی و تعدادی جداگانه ای را در اختیار کاربر بگذارد.

ستاره ها
امكان صدور همزمان اسناد مالي جهت عمليات انبار
امکان ثبت سریال و کد رهگیری جهت کلیه تراکنشهای انبار
امکان تعریف سطوح کدینگ انبار (امکان کد گذاری گروه های انبارها)
تعریف مشخصه های کالا بصورت نامحدود
امکان صدور سند اصلاحی بازسازی کاردکس کلیه کالاها در بازه تاریخ مشخص
امکان کنترل کلیه تراکنشهای انبار با ثبتهای مالی مرتبط و گزارش مغایرت به تفکیک انبار
امکان تعریف گروه های اصلی کالا بصورت ساختار درختی با کد مشخص
امکان تعریف گروه های فرعی کالا (دسته بندی) بطور نامحدود
تولید اتوماتیک کد کالا از روی کد مشخصه های انتخاب شده برای کالا
تولید اتوماتیک عنوان ثابت کالا از روی مشخصه های کالا با توجه به انتخاب کاربر
امکان تعیین کالاهای جایگزین کالا
برخی از امکانات
امکان تعریف انواع خودرو
مشخص کردن فعال و غیر فعال بودن انبار
امکان ثبت کد منحصر بفرد برای هر انبار
مشخص کردن حداکثر طول کد برای مشخصه های لیستی
امکان تعریف انواع واحدهای شمارش کالا (عدد، لیتر، کیلوگرم، متر و ...)
امکان فعال و غیر فعال کردن کالا
امکان اختصاص بارکد، ایران کد و کد اختصاری برای هر کالا
امکان محدود کردن یک کالا به انبارهای خاص
مشخص کردن لیست قیمتهای یک کالا
امکان ذخیره تصویر کالا
امکان مشخص کردن کالاهای تشکیل دهنده کالا
انجام عمليات مقداری مشتمل بر صدور رسيد و حواله انبار، درخواست کالا و سفارش خريد و عمليات انبار گردانی
انجام عمليات مقداری/ريالی مشتمل بر ورود و خروج کالا، نقل و انتقال کالا بين انبارها، تعديل قيمت کالا و رسيد محصول
امکان صدور سند مالی و رسيد و حواله بصورت خودکار هنگام استفاده از عمليات مقداری/ريالی و بهنگام سازی کاردکس‏های مقداری/ريالی
امکان استفاده از روش‏های ثبت موجودی دائمی يا ادواری و امکان استفاده از روش‏های قيمت گذاری ميانگين، FIFO و LIFO به تفکيک کالا
امکان ثبت سریال کالاها حین صدور اسناد انبار
امکان ارتباط اقلام کالا در سند ورود و خروج به حسابهای متفاوت به تفکیک کالا
انتقال موجودی کالاها به صورت مقداری/ريالی از دوره مالی قبل
امکان تعیین ارتباط کالاها و انبارها جهت ثبت تراکنش کالا در انبارهای خاص
امکان تعیین حق دسترسی کاربر به انبارها
تعديل قيمت کالاها در انبارهای مختلف با امکان ثبت مالی
امکان انبارگردانی و ثبت اطلاعات شمارش شده و صدور خودکار حواله/رسید مغایرت
امکان جستجوی کالا با کد، نام، شماره فنی و نام لاتین جهت ثبت اقلام فاکتور
امکان چاپ برچسب بارکد کالا
امکان ریالی کردن اسناد مقداری انبار به صورت انفرادی و گروهی

برخی از گزارش ها
گزارش کاردکس کالا (مقداری ريالی)، کاردکس تجمعی کالا (به تفکيک روز) و گزارش گردش کليه کالاها به تفکيک انبار و در هر مقطع زمانی
گزارش موجودی کالا به تفکيک انبار و گزارش موجودی کالا بر اساس گروه‏های کالا در تاريخ معين به دو صورت مقداری و مقداری/ريالی
گزارش کالاهايی که به نقطه سفارش، حداقل يا حداکثر موجودی رسيده‏اند
دفتر عمليات انبار مشتمل بر ريز عمليات انجام شده به تفکيک نوع عمليات و در هر مقطع زمانی به دو صورت مقداری و مقداری/ريالی
گزارش تگ‏های انبار همراه با گزارش شمارش‏های اول تا سوم انبارگردانی و گزارش‏های مغايرت موجودی انبارها
گزارش موجودی کالا، قيمت تمام شده، سود و زيان به تفکيک انبار در فاصله تاريخی معين
گزارش مقایسه ای موجودی کالا در مجموعه انبارهای انتخابی کاربر
گزارش گردش کالا با سريال مشخص و موجودی کالاها به تفکيک سريال
گزارش تطبیق عملیات کالا و اسناد مالی مرتبط و مغایرتهای موجود
امکان ارسال تمامی گزارشات به اکسل
امکان طراحی و ویرایش گزارشات
گزارش کنترل گردش و مانده موجودی کالا و گردش و مانده حسابداری حسابهای مالی مرتبط در فاصله زمانی مشخص.

دانشنامه نرم افزارهاي حسابداری

نرم افزار حسابداري برنامه اي کاربردي است که تمامي فرآيندها، حسابها و ثبت هاي حسابداري را ذخيره و نگهداري و گزارشهاي لازم را در سريعترين زمان ممکن ارائه مي دهد. اگر تا به حال حداقل يکبار حساب و کتاب شخصي يا کسب و کار خود را انجام داده باشيد پي برده ايد که انجام امورات حسابداري چقدر وقت گير، حساس و نيازمند آشنايي کامل با عمليات حسابداري است. اکنون با گسترش روز افزون کامپيوتر، شاهد کاربرد اين تکنولوژي در علوم مختلف و زندگي روزمره بوده و نرم افزارهاي حسابداري امکان انجام حسابداري را بدون داشتن دانش فني خاصي براي دارندگان کسب و کار و اشخاص مهيا مي نمايند.
نرم افزارهاي حسابداري بسياري در زمينه هاي تخصصي فعاليت شرکت ها و موسسات و اصناف تدارک ديده شده است که مي توان به نرم افزارهاي زير اشاره نمود:
- نرم افزار حسابداري فروشگاهي
- نرم افزار حسابداري شرکتي
- نرم افزار حسابداري بازرگاني
- نرم افزار حسابداري صنعتي و توليدي
- نرم افزار حسابداري حقوق و دستمزد
- نرم افزار حسابداري انبارداري و انبارگرداني

با پيشرفت علم و گسترش تکنولوژي موبايل شاهد انواع نرم افزارهاي موبايل با قابليت کاربرد در انواع سيستم عاملهاي اندرويد، سيمبيان، جاوا و... هستند. لذا امروزه شاهد رشد سريع توليد نرم افزارهاي حسابداري ويژه موبايل هستيم.

با استفاده از نرم افزارهاي حسابداري مي توانيد:
- دريافت ها و پرداخت ها را ثبت نماييد.
- فاکتور فروش صادر و از ميزان فروش خود مطلع شويد.
- فاکتور خريد صدور نموده و از موجودي انبار خود اطمينان يابيد.
- مشتريان خود را تعريف و حساب آنها را کنترل نماييد.
- حسابهاي بانکي و صندوق خود را در کمترين زمان بررسي کنيد.
- از موعد پرداخت و يا دريافت چک هاي خود مطلع شويد.
- گزارشهاي ترازنامه، سود و زيان را صادر نماييد.
- ثبت هاي حسابداري دفاتر روزنامه، کل، معين و تفضيلي را مشاهده و پرينت بگيريد.
- ميزان و نوع ماليات را به صورت خودکار محاسبه نموده و در گزارشات و فاکتورها اعمال نماييد.
- هزينه ها و درآمدهاي خود را با چند کليک در هر بازه زماني مورد نظر مشاهده نماييد.

در اين دانشنامه اطلاعات مفيدي درباره انواع نرم افزارهاي حسابداري ارائه و آموزشهاي لازم استفاده از نرم افزارهاي حسابداري منتشر شده است. امکانات ماژول مدیریت تماس


1-همانطور که می دانید یکی نرم افزار حسابداری از نیازهای روز مدیران برتر شرکتها داشتن اطلاعات از وضعیت تماسهای مشتریان خود و کنترل تماسهای کارمندان میباشد، وهمچنین مدیریت زمان یکی از دغدغه های مدیران و کارمندان است وهمیشه بعد از برقراری تماس 1 الی 2 دقیقه زمان صرف گرفتن اطلاعات مثل نام و یا آدرس و.. از شخص تماسگیرنده میشود لذا شرکت فناوری اطلاعات بنا به درخواست مشتریان خود و همچنین در راستا رضایت آنها، ماژول مدیریت تماسها را طراحی کرده تا مدیران و هم کارمندان با کنترل تماسها و اطلاعات مشتریان در هنگام تماس به صورت آنلاین و در حداقل زمان پاسخگوی نیاز مشتریان گرامی خود باشند.
2-بماژول مدیریت تماس و دستگاه کالر آیدی که به سیستم وصل میشود میتوانید از امکانات زیر برخوردار شوید:

مشخصات ماژول مدیریت تماس
نمایش وضعیت خط
نمایش شماره گرفته شده ورودی و خروجی به تفکیک خطوط
نمایش مدت زمان تماس
نمایش تعداد زنگ
نمایش تاریخ و زمان آخرین تماس ،تماسگیرنده
مشاهده تاریخچه تماس مشتریان
امکان استفاده از دستگاه کالر آیدی به صورت Server / client
پشتیبانی از 24 خط همزمان فعال بر روی یک سیستم
امکان اختصاص دادن چند سرور به صورت همزمان در شبکه
امکان خروجی گرفتن از گزارشات به صورت HTML و چاپ آنها
امکان فیلتر کردن گزارشات براساس نام تماس گیرند و شماره دستگاه و شماره خط و همچنین وضعیت تماس
گزارشگیری بر اساس بازه تاریخی و زمانی
با برقراری تماس ورودی اگر تماس گیرنده
به عنوان مشتری در سیستم تعریف شده باشد
امکان صدور فاکتور
نمایش صورت حساب
مشاهده اطلاعات دفتر تلفن تماس گیرنده
گزارش از تاریخچه تماس آن مشتری را به صورت آنلاین فراهم می باشد.منبع:حسابداری
 
Last edited:
بالا