برگزیده های پرشین تولز

دلایلی که باعث می شود گوشی سامسونگ گلکسی +s8 بخریم

allsamsung

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2016
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
10
محل سکونت
تهران
سامسونگ گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را در ماه مارچ رونمایی کرد و از آن زمان با استقبال بی نظیر و تقاضای بسیار بالایی برای این دو گوشی مواجه شده است. در اینجا 10 دلیلی که باعث می شود گوشی گلکسی اس 8 پلاس را انتخاب کنیم ذکر شده است:

1- سایز بسیار جذاب نمایشگر: سایز نمایشگرگوشی گلکسی اس 8 پلاس 6.2 اینچ و با رزولوشن quad-HD و نسبت تصویر 16:9 است که باعث جذابیت بیشتر این نمایشگر می شود

2- پردازنده قدرتمند: گوشی گلکسی اس 8 پلاس دارای بهترین پردازنده موجود کوالکوم اسنپ دراگون 835 است که طبق بنچمارک های اخیر این تراشه بسیار قدرتمند تر از پردازنده A10 در آیفون 7 پلاس است و یک پردازنده قدرتمند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

3- طراحی بی نظیر: گوشی گلکسی اس 8 پلاس دارای طراحی فوق العاده ایی است که نه تنها باریک و بسیار ظریف است بلکه دارای لبه های منحنی و حاشیه بسیار باریک در بالا و پایین است که با حذف دکمه فیزیکی Home زیبایی خاصی به این طراحی بخشیده است و کاملا متفاوت از طراحی دیگر گوشی های حال حاضر است.

4- دستیار صوتی هوشمند: یکی از ویژگی هایی که ما را به خرید این گوشی ترغیب می کند دستیار صوتی هوشمند بیکسبی است که در مقایسه با Siri اپل از قابلیت های بسیاری مثل خرید کردن و دادن اطلاعات مورد نیاز تنها از طریق دوربین برخوردار است.

5- عمر باتری شگفت انگیز: گوشی گلکسی +s8 دارای باتری 3,500 میلی آمپری است که طبق گفته سامسونگ تا 40 ساعت شارژ را ذخیره می کند، این در حالی است که آیفون 7 پلاس به سختی شارژ را برای یک روز نگه می دارد. همچنین سامسونگ از شارژر وایرلس نیز پشتیبانی می کند که ویژگی است که اپل هرگز برای آیفون ارائه نداده است.

6- مزیت های نرم افزار سامسونگ: نرم افزار سامسونگ بسیار قابل اطمینان است و رابط کاربری جدید TouchWiz که سامسونگ برای گوشی و تبلت های جدید خود به کار گرفته است به همراه بیکسبی، اپلیکیشن S Health، Samsung Pay و سایر ویژگی ها از محبوبیت و کارایی بالایی برخوردار است.

7- امنیت بالای گوشی گلکسی اس 8 پلاس: اگرچه Touch ID اپل از مطمئن ترین سنسور های اثر انگشت حال حاضر است و قابلیت استفاده آن برای اپلیکیشن ها از مزیت های این سنسور محسوب می شود، اما وجود لایه های امنیتی متنوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در مواقع مورد نیاز می توان از اسکنر عنبیه و تشخیص صورت بهره برد.

8- تفاوت با دیگر گوشی های اندرویدی: بیشتر گوشی های اندرویدی قدیمی با مشکلات سخت افزاری در هنگام دریافت آپدیت ها رو به رو هستند اما این مورد در رابطه با گوشی گلکسی +S8 صدق نمی کند.

9- تغییر شکل نگران کننده آیفون: اگرچه اپل در حال کار بر روی گوشی کاملا جدید است و برای آیفون 8 طراحی تمام شیشه و صفحه منحنی را در نظر گرفته است، اما به علت تغییرات اندکی که طی چندین سال اخیر برای آیفون ها انجام گرفته است، ارائه چنین نوآوری برای گوشی های هوشمند از طرف اپل کمی بعید است، در حالی که سامسونگ همین حالا این نوآوری را برای گوشی گلکسی +S8 به کار برده است.

10- اتفاقات گوشی نوت 7 باعث نگرانی نیست: اگرچه گوشی گلکسی نوت 7 سال گذشته با مشکلاتی رو به رو شده بود، سامسونگ استراتژی تازه ای برای مدیریت باتری گوشی جدید خود به کار گرفته است و از امنیت آن اطمینان یافته است.

samsung-resons-to-buy-s8-1.jpg
 
بالا