برگزیده های پرشین تولز

چگونه برای یادگیری درباره بازی های ویدئویی

frivtn100

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 آپریل 2017
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
37
اگر شما مطمئن نیستید اگر یک بازی سازگار با کامپیوتر خود است، استفاده از "می تواند به شما آن را اجرا کنید" سایت. این صفحه پس از دانلود به طور خودکار مختصر تعیین اینکه آیا شما از شرایط به بازی بازی های. اگر شما را دوست ندارند دانلود همه چیز، در ذهن است که می تواند بعد از این فرآیند حذف نگه دارید.

زیرنویس های موجود برای یک دلیل، به طوری که آنها را استفاده کنید! آیا این مشکل برای شما به انجام همه چیز است که در این بازی گفت؟ زیرنویس حل این مشکل است. بسیاری از بازی های ویدئویی Friv100 باید منو گزینه های که به شما امکان تنظیمات صوتی را تغییر دهید. سپس از شما خواسته خواهد شد که به نوبه خود زیرنویس روشن یا خاموش را به بازی.

زیرنویس از ویژگی های بزرگ که کمک خواهد کرد که شما لذت بردن از بازی خود را بیشتر. آیا شما با داشتن مشکل شنوایی گفتگو در مورد همه عکس و موسیقی پس زمینه. اینکه آیا گزینه زیرنویس در منوی گزینه های بازی را بررسی کنید. این معمولا می توان در بخش های صوتی از بازی داشت. شما می توانید یک گزینه در اینجا پیدا کنید به زیرنویس روشن یا خاموش.

او می داند هر بازی مقدماتی. پادشاهی بازی Friv100 است فقط برای کودکان نیست، و بنابراین همه بازی FRIV برای تمام خانواده ساخته شده است. از آنجا که EC (سه بر) در یک یا AO (فقط بزرگسالان می تواند بازی)، رتبه بندی در هر بازی متفاوت است. اگر شما خرید یک بازی ویدئویی برای شخص دیگری، مطمئن شوید که آن را برای سن خود مناسب است.

کارمندان اغلب برخی از دانش در مورد به تازگی منتشر شده بازی FRIV داشته و می تواند در انتخاب بازی FRIV می توانید لذت بردن کمک کند.

آگاه باشید که آن را به Friv10000 قمار آنلاین. گاهی اوقات آنها مجبور به پرداخت هزینه های ماهانه برای دسترسی به. شما نیاز به یک وب سایت برای اولین بار اگر کودکان خود را درخواست برای پیوستن به دوستان خود. آنها باید بدانند اگر پول وجود دارد، و تصمیم گیری در مورد این بازی که هزینه توجیه می کند.

امروز، در بسیاری از بازی های آنلاین Friv، که در آن شما ممکن است خواسته شود به خرید چیزی با پول واقعی اگر شما می خواهید برای دریافت بیشتر از آن وجود دارد. اطمینان حاصل کنید که شما را در مورد تصمیم به خرید اقلام در این بازی با پول نقد دقت فکر کنید. اگر چه شما نمی توانید واقعا ارائه بازی بسیار بیشتری به تجربه بازی ویدئویی خود را. اما خرید این چیزها را می بازی سرگرم کننده تر و صرفه جویی در وقت.

خرید کنسول برای بازی های ویدئویی Friv1 می تواند یک تصمیم دشوار است. این مهم است که شما پیدا کردن آنچه بازی باید خود را است. سپس پیدا کردن آنچه که ویژگی های هر کنسول می باشد. اینترنت مکان بزرگ برای انجام تحقیقات است. به بررسی بررسی کنید که آیا بازیکنان دیگر مشکلات با کنسول را شناسایی کرده اند.
 

warlordmsm

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
20 آگوست 2015
نوشته‌ها
85
لایک‌ها
27
سن
28
دوست عزیز عنوان گنگ است. پیشنهاد می کنم عوضش کنید
 
بالا