برگزیده های پرشین تولز

[بازی آزاد] Dream League Soccer 2017

mrland

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 مارس 2016
نوشته‌ها
8
لایک‌ها
0
سن
32
شما تا به حال
آیا شما طرفدار بازی فوتبال هستید، بازی پادشاهی در جهان؟ اگر شما هستید، مطمئنا از دست دادن بازی Dream League Soccer 2017 است که توجه بسیاری از بازیکنان اجتماعی را جلب می کند.
dream-league-soccer-2017-0.png

dream-league-soccer-2017-1.png

dream-league-soccer-2017-2.png
هنگام شرکت در این بازی، وظیفه شما بسیار ساده است. شما فقط یک تیم عالی با بازیکنان عالی ایجاد کنید و سپس با تیم های دیگر رقابت کنید، باید سعی کنید برای پیروزی دست یابید. پس از هر بازی در لیگ فوتبال، تجربه بازیکنان افزایش خواهد یافت و مهارت های آنها نیز به میزان قابل توجهی بهبود می یابد تا شما بتوانید از قدرت خود استفاده کنید. بیایید سعی کنیم تمام ماموریت ها را در این بازی باز کنیم و کامل کنیم، پاداش شگفت انگیزی را دریافت خواهید کرد.
علاوه بر این در فرآیند بازی، شما می توانید بازیکنانی را که میخواهید پول واقعی را در بازی به دست آورید، انتقال دهید، خریداری یا فروش کنید. بیایید بهترین بازیکنان را در تیم خود جمع کنیم و پیروزی های شگفت انگیزی را به دست آوریم، تیم خود را ارتقا داده و تمام پاداش ها را به دست آوریم.
dream-league-soccer-2017-3.png

dream-league-soccer-2017-4.png
Dream League Soccer 2017 برای تریلر رسمی آندروید
علاوه بر این، ما برخی از مشخصات جدید لیگ فوتبال فوتبال را به شما ارائه می دهیم:
آخرین نسخه: 4.04
تاریخ عمومی: 08 آوریل 2017
نویسنده: اول لمس
استفاده از Android: 4.1 +
آیا می دانید که دانلود بازی فوتبال رایگان است، شما هیچ نیازی به هر گونه هزینه برای بازی را از دست ندهید. Apkfly بسیار خوشحال است که به شما لینک دانلود رایگان در اینجا: http://apkfly.com/android-apps-games/game-sports/dream-league-soccer-2017
بیایید دانلود کنیم و از آن لذت ببریم!
 
بالا