برگزیده های پرشین تولز

محصولات بسیار شیک برند LovelyRoz مناسب بهترین دوستان شما !!

Mr. Smith

Registered User
تاریخ عضویت
4 آپریل 2007
نوشته‌ها
843
لایک‌ها
23
محل سکونت
LovelyCrypto Planet
با عرض سلام محصولات برند LovelyRoz رو به شما معرفی میکنیم . این محصولات انحصار LovelyRoz هستن. محصولات ما همگی دارای اطلاعاته کافی هستن و در زمان سفارش هر آنچه نیاز هست که راجع به خوده محصول و جنسه کالا , مرغوبیت محصول , نحوه نگهداری آن و خلاصه هر سوالی که فکر میکنید میخواهید بدانید را ما در رابطه با تک تک محصولات به شما جواب خواهیم داد. حتی این امکان برای ما وجود دارد که محصولات رو مناسب سلیقه شما سفارشی سازی کنیم. فقط کافیست که در پی وی هر نظری که دارید به ما ارائه دهید ما مناسب سلیقه شما محصول رو سفارشی میکنیم. قیمت محصولات که به شما داده میشود مخصوص فروم هست و اصلا قابل مقایسه با مغازه دار ها نیست و هدفه ما فروش مستقیم از طراحی و تولید به دسته مصرف کننده میباشد. در حال حاضر محصولاتی که در فروم به شما ارائه میشود در محدوده بدلیجات نیمه قیمتی و کم قیمت هستند. در صورتیکه بخواهید کالاهای ارزشمند تری برای شما طراحی شود چنانچه برای ما مقدور باشد به شما گفته میشود. ما سعی میکنیم عکس هایی رو برای شما به نمایش بگذاریم که عین کالای اصلی باشد ولی در نظر داشته باشید اغلب اوقات کالای اصلی از عکسه آن شکیل تر و زیبا تر خواهد بود!
محصولات از طریق پست به دسته مشتری میرسد و چنانچه تفاوتی با عکسه ارائه شده داشته باشد و یا تفاوتی باشد که به شما خبر داده نشده باشد بدونه هیچ بحثی کالا به عنوان هدیه به شما ارائه خواهد شد و یا در صورت قیمتی بودنه سفارش از شما پس گرفته میشود.
خلاصه مطلب کسی از برند LovelyRoz نباید ناراضی باشد.
اگر خرید کردید و راضی بودید ما را به دوستان خود معرفی کنید و از ما کد تخفیف بگیرید.

سفارشات بیش از 50000 تومان ارسال رایگان دارند.


pt_1st.jpg

عکس فوق طبق قانون فروم پرشین تولز با نام کاربری و زمان و نام برند انداخته شده. محصولات فوق بخشی از تنوع برند لاولی رز میباشد. و فعلا هم همین محصولات را یکی یکی به شما معرفی میکنیم .
چون محصولات زیاد میباشند و سفارشات نیز باید سر وقت ارائه گردند به اندازه ای که وقت آنرا داریم باید سرویس دهیم تا مشتریان برند ناراضی نباشند.
در تولید برخی از محصولات امکان تولید محصول مشابه وجود ندارد و در صورت همچین سفارشی این مسئله به شما اطلاع رسانی خواهد شد و حتما قبل از ارسال این قبیل سفارشات عکس به رویت خریدار خواهد رسید.

از آنجائیکه ممکن است من مدام پای سیستم نباشم میتوانید سوالات خود را از طریق تلگرام نیز انجام بدید. ولی قطعا سفارشات شما از طریق فروم انجام خواهد شد و انتظار داریم نظرات شما را در فروم جویا باشیم تا راهنمایی برای دیگر دوستان باشد. قطعا با نظرات شما محصولات ما و طراحی های ما بهتر از قبل خواهد شد.
برای هر محصولی که در عکس بالا موجود است یک پست جدید ایجاد میگردد.
 

Mr. Smith

Registered User
تاریخ عضویت
4 آپریل 2007
نوشته‌ها
843
لایک‌ها
23
محل سکونت
LovelyCrypto Planet
یکی از محصولات پرفروش ما که در عکس اصلی تاپیک آورده شده است ست دو عددیه دستبند کشدار چشم نظر میباشد که زیباییه خاصی را دارد و قیمت مخصوص فروم پرشین تولز 11800 تومان میباشد. جنس مهره های مشکی آن پلی وود میباشد که ماده ای مصنوعی است و چشم نظر های آن در رنگهای متفاوت میباشد و جنس آنها نیز شیشه میباشد. و از مهره های فلزی با رنگ رز گلد استفاده شده است. تعداد این دستبند ها محدود است و در صورتیکه مجبور به تغییری شویم به اطلاع خواهیم رساند.
این محصول قابل سفارشی سازی با اندازه های مختلف است ولی استاندارد طول آن 17 سانتیمتر میباشد. که معمولا حداکثر اندازه طولی دستبند میباشد. شما میتوانید این محصول را با سنگ های دارای انرژی و یا سنگ های ماه تولد نیز سفارش دهید که قیمت آن متفاوت خواهد بود.
cheshmnazar.jpg
 

Mr. Smith

Registered User
تاریخ عضویت
4 آپریل 2007
نوشته‌ها
843
لایک‌ها
23
محل سکونت
LovelyCrypto Planet
یکی دیگر از محصولات شیک ما دستبند عقیق آبی مات با خرج کار استیل میباشد که با نگین های اتمی تزئین شده . سبک این محصول قابل سفارشی شدن میباشد میتوانید از سنگ های مختلف با رنگ های مختلف سفارش دهید تا مطابق سلیقه شما طراحی شود. مزیت برند LovelyRoz در سفارشی کردنه محصولات طبقه سلیقه مشتری میباشد. میتوانید رنگ لباس یا مانتوی دلخواه خودتان را به ما نشان دهید تا به شما پیشنهاد گردد که از چه مدلی استفاده کنید. پیشنهاد ما ست کردن با شلوار جین آبی یا ساپورت مشکی میباشد. رنگ لاک انگشتان هم میتواند به جلوه دستان کمک زیادی نماید.
dastband_steal_blue_agate.jpg


میتوانید دستبند را بدون آویز نیز سفارش دهید. بند آویز استیل میباشد و رنگ آن با ماندگاریه بالا میباشد.
دقت کنید به غیر از طلا هر فلزی که رنگ آن طلایی شده در دراز مدت رنگ طلایی آن کمتر میگردد.

bracelet_dastband_steal_blue_agate.jpg
 

Mr. Smith

Registered User
تاریخ عضویت
4 آپریل 2007
نوشته‌ها
843
لایک‌ها
23
محل سکونت
LovelyCrypto Planet
عکس اصلی تاپیک
قیمت های برند لاولی رز بدون رقیب میباشد و مخصوص فروم پرشین تولز میباشد. بهترین کیفیت را به دوستان خود هدیه بدهید!
یکی از محصولات بسیار شیک ما از سنگ فیروزه تبتی ساخته شده است. سنگ فیروزه انواع مختلفی دارد که زیباترین رنگ متعلق به فیروزه نیشابور است ولی تقریبا خواص همه فیروزه ها یکی میباشد. متاسفانه فیروزه نیشابور به علت گرانی, تقلبی های فراوانی در بازار دارد که شناختن آن نیز کار هرکسی نمیباشد و باید به فروشنده اطمینان کامل داشت. یکی از انواع فیروزه محصول کشور تبت میباشد که از رنگ زیبایی برخوردار است و خواص درمانی مشابهی دارد.
firooze_aghigh_sangshekaste.jpg


این محصول نیز مشابه محصولات دیگر ما قابلیت سفارشی سازی دارد . مهره های صورتی عقیق مات میباشد و دستبند کشدار است و طول محصول بصورت استاندارد 17 سانتیمتر میباشد. قلب وسط دارای نگین است و نگین ها مقاوم سازی شده است. شما به سلیقه خودتان میتوانید درخواست تغییر اندازه یا تغییر رنگ سنگ عقیق و یا تعداد آن را بدهید. قلب وسط دستبند از استیل آبکاری شده ساخته شده است .
سنگ فیروزه :
فیروزه به رنگ‌های آبی آسمانی، آبی مایل به سبز، سبز مایل به زرد، خاکستری مایل به سبز، آبی نیلی و آبی مایل به سفید وجود دارد. رنگ آبی آسمانی نوع مرغوب آن است و سبز مایل به زرد نوع نامرغوب. در صورتی که میزان مس موجود در کانی زیاد باشد به رنگ آبی در صورتی که آهن زیاد داشته باشد به رنگ سبز و در صورت وجود آلومینیم زیاد به رنگ سفید دیده می‌شود که به ترتیب ارزش آن کاهش می‌یابد یعنی رنگ آبی با ارزش‌ترین نوع فیروزه است.


رنگ فیروزه ممکن است به تدریج به رنگ سبز تغییر کند. علت این امر قرار گرفتن کانی به مدت زیاد در نور شدید و یا حرارت است که باعث رنگ پریدگی و در نتیجه کم ارزش شدن کانی می‌شود.

رنگ آبی فیروزه حاصل از cu2t آبدار است در صورتی که آب از دست برود رنگ آن سفید می‌شود مانند کات کبود که در اثر حرارت آب تبلور خود را از دست داده و چون یون دیگری در محیط وجود ندارد، به رنگ سفید در می‌آید.
خواص سنگ فیروزه :
1- قوی ترین چشم زخم (چشم نظر) محسوب می شود و از صاحبش در برابر بلایا، حوادث، بیماری و خسارت و... محافظت می کند.

"فیروزه سنگ بسیار زنده ای می باشد در صورتی که بر اثر چشم زخم فرد دچار بیماری شود اتفاق نا خوشایندی برایش در شرف وقوع باشد یا خسارتی قرار باشد به فرد برسد فیروزه عمل کرده و در برابر این اتفاقات از صاحبش محافظت می نماید و از نشانه هایش رنگ باختگی فیروزه می باشد که معمولا لک های تیره به روی فیروزه نقش می بندد و چنانچه شدت حادثه زیاد باشد فیروزه ترک بر می دارد (می شکند)"

2- فیروزه باعث افزایش رزق و روزی و رونق کسب و کار می شود.

3- فیروزه برای صاحبش خوش شانسی می آورد و شادی آور است.

4- فیروزه حامی مسافران است و در زمان مسافرت از شخص محافظت می کند.

5- فیروزه باعث موفقیت و پیروزی در کارها می باشد.

6- فیروزه باعث اعتماد به نفس می شود و جرأت لازم برای بیان استدلالهایمان را به طور مختصر و با اطمینان خاطر در کنفرانس ها در ما ایجاد می کند.

7- فیروزه مخصوص چاکرای گردن و گلو (چاکرای پنجم) است.

تاثیر فیروزه بر روح و روان:

استفاده از انگشتر فیروزه به قلب آرامش می دهد ، خوف و وحشت را از آدمی دور می سازد ، دشمنان را دور و آدمی را بر آنها غالب می سازد ، انسان را در مقابل حوادث برق حفاظت کرده و نمی گذارد که آدمی در آب غرق گردد ، جانوران موذی و گزنده را دور می سازد و نمی گذارد که آنها به آدمی آسیب برسانند . اول ماه جدید زمانی که به ماه نگاه کردید ، به فیروزه بنگرید ، برکت و دولت برای شخص آورده و او را بی نیاز می نماید . استفاده از آبی رنگ آن مفیدتر است. استفاده از آن در آدمی احساس محبت ، عشق ، علم و هنر را ترقی می دهد و برای ترقی در علم و هنر بسیار مفید می باشد .

برای ترقی در علم و هنر بسیار مفید می باشد . قلب و چشم را تقویت می نماید . به همراه هر کسی که باشد ، از برق گرفتگی ، غرق شدن ، نیش جانوران موذی ، نظر بد و قتل و کشته شدن در امان است و محفوظ ، با کسانی که مزاج بادی دارند موافق می باشد . فیروزه در اثر تغییرات هوا زمانی درخشنده و زمانی تار و مکدر می گردد. در اثر تغییرات روغن و مشک تیره می گردد.
 

Mr. Smith

Registered User
تاریخ عضویت
4 آپریل 2007
نوشته‌ها
843
لایک‌ها
23
محل سکونت
LovelyCrypto Planet
عکس اصلی تاپیک
قیمت های برند لاولی رز بدون رقیب میباشد و مخصوص فروم پرشین تولز میباشد. بهترین کیفیت را به دوستان خود هدیه بدهید!
محصول دیگری که معرفی میکنم بر مبنای سنگ اونیکس مات ساخته شده است . سنگ اونیکس به عنوان عقیق سیاه نیز شناخته میشود.
مهره های رنگی آن نیز از جنس عقیق براق میباشد و ترتیب و رنگ آنها بر مبنای درخواست شما قابل سفارشی سازی است. حسن سفارشی سازی محصولاته LovelyRoz تک بودن کالای مورد سفارش شما میباشد.


DSCN1100.jpg

سنگ اونیکس ( انیکس ) ، عقيق سياه است.

انیکس (onix) تحریک کننده جريان خون میباشد (تشویق به شادی و خوشبختی شده و باعث ایجاد تعادل در میل جنسی می شود).

سنگ عقیق مشکی باعث کاهش اختلالات استخوان ، مغز استخوان و خون.

DSCN1101.jpg

(انیکس) از ریزش مو میکاهد و برای دندانها مفيد است.

هم چنين انیکس ناخن، پوست، چشم، پا و موها را تقويت مىكند.

بر طرف کننده سستی و تنبلی در واقع سنگ قدرت ، جسارت ، صبر و استقامت (افزایش کنترل بر خود و قدرت تصمیمگیری عاقلانه).

مفید برای افرادی که دمدمی مزاج هستند.

حس شنوايى را بهبود مى بخشد و درمان ناراحتیهای گوش.

انیکس نيرو و قدرت ميدهد و در مبارزه با به ستوه آمدن و نيروهاى منفى، ما را حمايت ميكند و استوار ميسازد، دفع چشم

زخم میکند، سنگ افزايش قابل توجه اعتماد به نفس است.

از سنگ اونیکس جهت درمان اعتیاد نیز استفاده میشود به دلیل توضیحات بالا (برای کمک به تغییر عادتهای بد و

اختلالات رفتاریست).

از بين برندهي غم و اندوه است.

سنگ قدرت دادن برای ورزشکاران و یا افرادی که تحت استرس شدید روحی و روانی قرار دارند.

سنگ انیکس مختص علائم قوس (آذر) جدى (دى) و دلو (بهمن) است و گاهی به مرداد (اسد) ماهیها نیز نسبت داده میشود.
ایجاد تعادل و تنظیم چاکرای اول (چاكرای اول ما را به دنیای فیزیكی وصل میكند و انرژی های كیهانی را به بدن فیزیكی

و سطح مادی بدن میفرستد. سنگ درمانی چاکرای اول : برای اعتماد به نفس پیدا كردن باید چاكرای اول خود را متعادل

كنید؛ سنگ عقیقی كه با نگین كریستال باشد به شما اطمینان خاطر و اعتماد به نفس میبخشد.)

در دوران باستان به عنوان محافظت در برابر جادوی سیاه مورد استفاده میگرفت.

روانشناسی رنگ سياه:
اين رنگ برخلاف عقيده همگان، رنگ نوميدی و عزا نيست بلكه نشانه خوش ذوقی و ظرافت طبع است. اگر از

دوستداران اين رنگ هستيد مسلماً به شخصيت اطرافيان خود احترام می‌گذاريد و برای آن كه ديگران را با ارزش و

برجسته نشان دهيد از هيچ‌گونه كمكی به آنها دريغ نمی‌كنيد و هرگز خود را به ديگران تحميل نمي‌نماييد. همچنين عقايد و

نظريات ديگران را به آسانی مي پذيريد.
 

Mr. Smith

Registered User
تاریخ عضویت
4 آپریل 2007
نوشته‌ها
843
لایک‌ها
23
محل سکونت
LovelyCrypto Planet
عکس اصلی تاپیک
قیمت های برند لاولی رز بدون رقیب میباشد و مخصوص فروم پرشین تولز میباشد. بهترین کیفیت را به دوستان خود هدیه بدهید!
Unakite
دستبند کشدار زیر از سنگ اوناکیت استفاده شده است و نگین #سوارسکی با مخراج کاریه عالی و زیبا جلوه خاصی به دستبند داده است.
این محصول هم مانند بقیه محصولات LovelyRoz قابلیت سفارشی سازی را دارا میباشد.
سنگ های اوناکیت در این محصول به زیبایی تراش خورده اند و شکل فوق العاده ای به دست های شما میدهد. میتوان این دستبند را با انواع دستبند هایی با دانه های درشت و ریز ست کرد که با عث جلوه بسیار زیبایی میگردد.
خواص سنگ اوناکیت

  • ایجاد تعادل و تنظیم چاکرای چهارم

  • اوناکیت یا اپیدوت با فلدسپات، ترکیبی از جاسپر قرمز معوج و اپیدوت سبز است که به شکلی یکپارچه با هم پیوند دارند و رنگ بندی زیبایی از سبز مغز پسته ای و صورتی به وجود آورده اند.

  • این سنگ نامش را از کلمه یونانی "اپیدوسیس" به معنی "رشد یافته در کنار هم" وام گرفته است.

  • همراه داشتن این سنگ به شما کمک می کند بین زندگی فیزیکی و معنویتان تعادل برقرار کنید و به نیروهای فیزیکی و معنوی نیز اجازه می دهد تا متحد شوند و در خلق زندگی ای که می خواهید به شما کمک کنند.

  • اوناکیت سنگی فوق العاده برای رفع موانع رشد شخصیتان است، چه این موانع مربوط به دوران کودکی باشد یا طلاق ماه پیش که باعث شده انرژیتان تحلیل رود و شما را از رفتن به جلو بازداشته است.

  • مدیتیشن با این سنگ به رهاسازی درد و خشمی که در آزاد کردنش مشکل داشتید، به شما کمک می کند.

  • اوناکیت شجاعت را در شما تقویت کرده و در کنترل همه جنبه های زندگی به شما کمک می کند.

  • اوناکیت اعتماد بنفس را در شما ایجاد می کند که خشم و ترس را به انرژیهای سازنده مثبت مانند عشق و شفقت نسبت به خود، تبدیل کنید.

  • درمانگران معتقدند اوناکیت می تواند دردهای عاطفی مدفون شده را رها سازد و به روند درمان جسم کمک کند.

  • از آنجا که بیشتر بیماریها با ضربات روحی درمان نشده آغاز می شوند، اوناکیت کمک میکند تا عواطفی را که مصرانه سعی در نگه داشتنشان دارید را رها سازید تا بافتهای بدن به آرامش برسند و در نتیجه اندامها، ماهیچه ها و بافتها را تقویت می کند.

  • این سنگ به بارداری موفق و سالم (مانند مون استون) و رشد جنین درون رحم مادر کمک می کند. همچنین برای افزایش وزن که مناطق خاصی از بدن را هدف گرفته است، مفید است.

  • همراه داشتن اوناکیت باعث می شود اشیای گمشده را بیابید، همچنین در مواقعی که احساس می کنید قربانی رابطه ای هستید، به شما کمک می کند قدرتمند بمانید.

  • هنگامی که می خواهید بر موقعیتی که اراده شخصی شما را زیر سؤال می برد، غلبه کنید، این سنگ را برای مدت کوتاهی روی چاکرای دوم یا خاجی قرار دهید. هنگام مدیتیشن برای یافتن پاسخ سوالهای عاطفی تان از این سنگ استفاده کنید.

  • نماد رشد معنوی و روحانی

  • تحریک دستگاه تولید مثل و افزایش قدرت باروری

  • کمک به رشد بافت پوست و مو

  • حفظ تعادل بین بدن فیزیکی و اثیری

  • جذب نیروهای حیاتی بدن اثیری

  • از بین بردن موانع رشد روحی روانی شخص

  • باز کردن انسداد های انرژی

  • ایجاد تسلط بر خشم و اعصاب

  • تقویت شجاعت

  • تبدیل احساسات منفی و وسواس های فکری به انرژی مثبت و سازنده روح

  • کمک به ترمیم اندامها

  • در دوران حاملگی بسیار مفید است و باعث رشد نوزاد سالم در بدن مادر می گردد

  • جهت تنظیم وزن بدن به کار می رود

  • جهت رفع غم و اندوه و گوشه گیری و درون گرایی مفرط کابرد بسیار خوبی دارد
 

Mr. Smith

Registered User
تاریخ عضویت
4 آپریل 2007
نوشته‌ها
843
لایک‌ها
23
محل سکونت
LovelyCrypto Planet
عکس اصلی تاپیک
قیمت های برند لاولی رز بدون رقیب میباشد و مخصوص فروم پرشین تولز میباشد. بهترین کیفیت را به دوستان خود هدیه بدهید!

محصولی که به شما معرفی میکنیم کاری زیبا و ست دو عددی دستبند کریستال مشکی است. روی این دستبند ها با سنگ های مالاکیت سبز و عقیق آفریقایی تزئین شده. همچنین میتوانید به عنوان نیم ست دو عدد گوشواره زیبا که تلفیقی از سنگ های فیروزه آفریقایی و مالاکیت سبز میباشد سفارش دهید.
این محصول هم مانند اغلب محصولات LovelyRoz سفارشی سازی نمائید. این نیم ست یکی از نیم ست های پر طرفدار و پر فروش ما میباشد. جهت هدیه بسیار مناسب و زیبا میباشد.
نوع سنگ فیروزه آفریقایی بسیار خوشرنگ میباشد و از نوع براق میباشد و زیر نور جلوه با شکوهی دارد.

DSCN0991.jpg

خواص مالاکیت را در چند پست بالاتر ملاحظه نمائید. سنگ های معدنی علاوه بر زیبایی خواص درمانی جسمانی و روحانی نیز دارند که سعی میکنیم اگر ذکر نشده آنها را بیان نمائیم.
 

Mr. Smith

Registered User
تاریخ عضویت
4 آپریل 2007
نوشته‌ها
843
لایک‌ها
23
محل سکونت
LovelyCrypto Planet
عکس اصلی تاپیک
قیمت های برند لاولی رز بدون رقیب میباشد و مخصوص فروم پرشین تولز میباشد. بهترین کیفیت را به دوستان خود هدیه بدهید!

یکی از محصولات زیبایی را که به شما معرفی میکنیم شامل ست 3 عددی دستبند کشدار است که جنس آن از پودر سرامیک میباشد که با رنگ زیبای آن میتوانید لباس های متنوعی را ست نمائید. شما میتوانید با انواع مانتو شلوار جین تاپ در رنگهای مناسب لباس خود را ست نمائید.
این محصول نیز طبق بقیه محصولات ما قابلیت سفارشی سازی طبق نظر شما میباشد. برای سفارشی سازی با ما تماس بگیرید.

DSCN0844_2_2.jpg
 

Mr. Smith

Registered User
تاریخ عضویت
4 آپریل 2007
نوشته‌ها
843
لایک‌ها
23
محل سکونت
LovelyCrypto Planet
عکس اصلی تاپیک
قیمت های برند لاولی رز بدون رقیب میباشد و مخصوص فروم پرشین تولز میباشد. بهترین کیفیت را به دوستان خود هدیه بدهید!

محصولات بدلیجات خود به چند دسته تقسیم میگردد. برخی از محصولات بیشتر جنبه قانتزی دارند تا بحثه خواص و انرژی های سنگ های معدنی. محصولاته LovelyRoz نیز دارای شاخه های فانتزی نیز میباشد و برای ست کردن با انواع مانتو و شال و روسری و یا حتی نوع آرایش میباشند. ما دایره ای از رنگ ها را برای خواسته و سلیقه شما را در محصولاتمان استفاده میکنیم و شما میتوانید رنگ های خود را سفارشی سازی کنید. میتوانید درجه کیفیت سفارشاتتون رو خودتون تعیین کنید. ولی غالبا محصولات فانتزی نسبت به سنگ های نیمه قیمتی ظاهر زیباتر و شاد تری دارند و قیمتشان نیز پائینتر میباشند.
آیدی تلگرام : Lovely_Roz

DSCN1047.jpg

این محصول نیز طبق بقیه محصولات ما قابلیت سفارشی سازی طبق نظر شما میباشد. برای سفارشی سازی با ما تماس بگیرید.
DSCN1048.jpg


DSCN1050.jpg
 

Mr. Smith

Registered User
تاریخ عضویت
4 آپریل 2007
نوشته‌ها
843
لایک‌ها
23
محل سکونت
LovelyCrypto Planet
عکس اصلی تاپیک
قیمت های برند لاولی رز بدون رقیب میباشد و مخصوص فروم پرشین تولز میباشد. بهترین کیفیت را به دوستان خود هدیه بدهید!

یکی از سنگ هایی که ما در ساخت محصولات LovelyRoz استفاده میکنیم سنگ چشم ببر میباشد. سنگ چشم ببر یکی از سنگ هایی است که در ساخته بدلیجاته نیمه قیمتی جلوه ای بسیار خاص میدهد. این سنگ علاوه بر زیبایی دارای خواص گوناگون میباشد که خواص آن را برای شما خواهیم گفت.


DSCN1090.jpg

این محصول نیز طبق بقیه محصولات ما قابلیت سفارشی سازی طبق نظر شما میباشد. برای سفارشی سازی با ما تماس بگیرید.


DSCN1077.jpg
 

فایل های ضمیمه

  • DSCN1077.jpg
    DSCN1077.jpg
    116.8 KB · نمایش ها: 1

Mr. Smith

Registered User
تاریخ عضویت
4 آپریل 2007
نوشته‌ها
843
لایک‌ها
23
محل سکونت
LovelyCrypto Planet
tiger-eye.jpg
خواص سنگ چشم ببر Tiger's Eye :

  • ایجاد تعادل و تنظیم چاکرای دوم و سوم

  • چشم ببر برای افزایش ثروت و زنده دلی استفاده می شود، شجاعت را تقویت کرده، هیجان جنسی و قوای جسمانی بهمراه داشته و اجازه می دهد که این ویژگیها با ذهنی روشن و دیدگاهی مثبت متعادل شود.

  • بعنوان سنگ قدرت در جذب پول، ثروت و شانس شهرت فراوانی دارد اما قدرتهای معنوی نیز دارد.

  • حرکت نور در سطح آن باعث شده سنگ فوق العاده ای برای رؤیت پنداره و پیشگویی باشد.

  • از روزگاران قدیم به عنوان محافظ محسوب شده و سربازان رومی هنگام جنگ آنرا به همراه خود داشتند و بخصوص برای مقابله با جادوی سیاه مفید است. همچنین برای درک حقیقت در هر موقعیتی استفاده می شود.

  • درمان اختلالات چشمی یکی از کاربردهای رایج چشم ببر است.

  • چشم ببر سرعت فعالیت چاکرای سوم را کاسته و از هدر رفت انرژی جلوگیری می کند. به طور کلی چشم ببر متعادل کننده عواطف است که لجاجت را نرم کرده و دیدی روشن به فرد می دهد.

  • با تخلیه انرژی و ایجاد تمرکز، ارتباط با اراده و قدرت شخصی را تقویت می کند.

  • به دلیل تسلط خورشید بر این سنگ و دارا بودن برقی از نور طلایی برای تقویت اعتقادات و ایجاد شجاعت و اعتماد بنفس استفاده می شود.

  • سنگ گرمی است و برای افراد ضعیف و بیمار بسیار مفید است.

  • افزایش قدرت و تمرکز ذهن

  • بسیار مفید برای درمان بیماری های روان تنی، ترس و اضطراب

  • توازن یین و یانگ

  • بهبود کارایی چشم ها ، گلو و ارگانهای تولید مثل

  • کمک به دفع مواد سمی

  • کاهش درد

  • ترمیم شکستگی استخوان و ستون فقرات

  • بهبود سوخت و ساز بدن

  • افزایش میل جنسی

  • جذب ثروت و کمک به پیشرفت در مسائل مالی

  • افزایش عشق و شور و قدرت فیزیکی

  • ابزاری عالی برای روشن بینی و یا پیش گویی

  • سپر در برابر جادوی سیاه

  • شفای اختلالات چشم

  • ایجاد تعادل احساسات و عواطف

  • سنگ نماد پول ، حفاظت ، شجاعت ، انرژی ، شانس ، پیش گویی
 

Mr. Smith

Registered User
تاریخ عضویت
4 آپریل 2007
نوشته‌ها
843
لایک‌ها
23
محل سکونت
LovelyCrypto Planet
عکس اصلی تاپیک
قیمت های برند لاولی رز بدون رقیب میباشد و مخصوص فروم پرشین تولز میباشد. بهترین کیفیت را به دوستان خود هدیه بدهید!

یکی از مدل هایی که برای مشتری سفارشی سازی شده است طرح زیر است که شامل دو عدد دستبند است که یکی از آنها جنس مهره های مشکی از سنگ لاوا - مدلی از سنگ های آتشفشانی - بکار رفته و مهره های رنگی آن از جنس عقیق می باشد و دیگری مهره های مشکی آن از جنس سنگ اونیکس مات میباشد و مهره های رنگی آن هم از عقیق رنگی میباشد.

DSCN0898.jpg
شاید برای برخی سوال باشد که عقیق در چه رنگ هایی موجود میباشد. این گونه عقیق ها توسط تکنولوژی و بوسیله نور لیزر به رنگهای مختلف در آمده و علاوه بر حفظ خواص سنگ عقیق رنگهای زیبایی با آن میدهد. بدیهی است که سنگ ها بدلیل طبیعی بودن هیچ وقت بصورت یکسان و یک نواخت به رنگ مورد دلخواه تبدیل نمیگردد.
این محصول نیز طبق بقیه محصولات ما قابلیت سفارشی سازی طبق نظر شما میباشد. برای سفارشی سازی با ما تماس بگیرید.
DSCN0898.jpg

 

فایل های ضمیمه

  • DSCN0897.jpg
    DSCN0897.jpg
    154 KB · نمایش ها: 2

Mr. Smith

Registered User
تاریخ عضویت
4 آپریل 2007
نوشته‌ها
843
لایک‌ها
23
محل سکونت
LovelyCrypto Planet
شاید بسیار در مورد چاکرا در بدن انسان شنیده باشید. اجازه بدید توضیح مختصری در این باره برای شما بدیم تا بیشتر با این کلمه آشنا شوید.
بطور کلی چاکرا ها بر دو بخش فرعی و اصلی و در کل به هفت ناحیه تقسیم بندی میشود که هر چاکرا کارآیی خودش را دارد.

chakra-names_1-FA_1.jpg
چاکرا واژه‌ای سانسکریت و به معنای چرخ است. چاکرا به باور آیین هندو به مراکز انرژی در بدن انسان گفته می‌شود.
چاکراها یا مراکز انرژی در حال چرخش هستند و بخش‌های بسیار مهمی از کالبد انرژی محسوب می‌شوند. همانند کالبد فیزیکی که از اعضای حیاتی و کم اهمیت تر تشکیل شده‌است، کالبد انرژی نیز دارای چاکراهای اصلی و فرعی و چاکراهای بسیار کوچک است. در مجموع بدن انسان هفت چاکرا دارد و هر یک از این هفت چاکرا با یکی از هفت غده بدن و همچنین با گروهی از اعصاب که شبکه نامیده می‌شوند مرتبط می‌باشد. هر یک از این چاکراها به یکی از قسمتهای بدن و وظایف مخصوص درون بدن پیوسته هستند که بوسیله شبکه عصبی یا غددی که به آن چاکرا مربوط می‌باشند کنترل می‌شوند.

چاکراهای اصلی
چاکراهای اصلی مراکز انرژی در حال چرخش هستند که به طور معمول ۳ تا ۴ اینچ قطر دارند و اعضای اصلی و حیاتی کالبد فیزیکی را کنترل می‌کنند و به آنها انرژی می‌دهند. چاکراهای اصلی درست مانند نیروگاه‌هایی هستند که انرژی حیاتی را برای اعضای حیاتی و اصلی تامین می‌کنند. اگر این نیروگاه‌ها به خوبی کار نکنند اعضای حیاتی ضعیف یا بیمار می‌شوند، زیرا برای درست کارکردن، انرژی حیاتی کافی ندارند.
چاکراهای فرعی
قطر چاکراهای فرعی یک تا دو اینچ است و چاکراهای بسیار کوچک، بخش‌های کم اهمیت تر کالبد جسمانی را کنترل کرده و به آنها انرژی می‌دهند. چاکراها در داخل کالبد فیزیکی نفوذ می‌کنند و در ورای آن نیز امتداد می‌یابند. چاکراها از دو طریق غده درون‌ریز و سیستم عصبی بر جسم اثر متقابل دارند.

وظایف چاکرا

۱) جذب، گوارش و توزیع پرانا (انرژی حیاتی) در بخش‌های مختلف بدن بر عهده آنهاست.

۲) کنترل، تقویت و مسئولیت درست کار کردن کالبد جسمانی و اعضای مختلف آن را برعهده دارند. غده درون‌ریز به وسیله بعضی از چاکراهای اصلی تنظیم می‌شوند و انرژی می‌گیرند. با کنترل و دستکاری چاکراهای اصلی می‌توان غده درون‌ریز را تحریک یا مهار کرد. تعداد زیادی از ناخوشی‌ها، تا حدودی ناشی از خوب کار نکردن چاکراها هستند.
۳) بعضی از چاکراها مراکز استعدادهای روانی هستند. فعال سازی چاکراهای خاص ممکن است باعث توسعه یافتن استعدادهای روانی خاص شود. برای مثال چاکراهای کف دست برای فعال کردن، آسانترین و امن ترین چاکراها هستند. با فعال کردن چاکراهایی که در مرکز کف دستها قرار دارند فرد می‌تواند توانایی خود را در احساس کردن انرژی‌های لطیف، هاله درونی، هاله تندرستی و هاله بیرونی توسعه دهد. این کار با تمرکز کردن به سادگی انجام می‌شود.

در پست های آینده بیشتر در مورد چاکرا ها توضیح خواهیم داد
 
بالا