برگزیده های پرشین تولز

net_tours2017

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
0

تور بانکوک شهریور 96

بانکوک پایتخت تایلند و یکی از مهم ترین شهرهای این کشور است. بانکوک بسیار مدرن و پیشرفته است و در تمام شهر پر از آسمان خراش های بلند است. این شهر با جمعیتی حدود 10 میلیون نفر در مساحتی به اندازه 1500 کیلومتر مربع، سالانه پذیرای بیش از 16 میلیون گردشگر از سرتاسر جهان است. این شهر دارای جاذبه های طبیعی، آثار تاریخی و انواع سرگرمی ها و تفریحات گردشگری است که مورد پسند بسیاری از توریست ها می باشد. به علت وجود مذهب بودا در بانکوک، این شهر دارای بیش از 400 معبد بودایی می باشد که در نوع خود بی نظیر است و از این جهت در دنیا شهرت دارد. این شهر یک مرکز تجاری مهم در تایلند است که از بنادر آن صادرات و واردات بسیاری انجام می شود. محصولات کشاورزی نیز دیگر اهرم اقتصادی تایلند است. در کنار همه این ها، صنعت توریسم نیز یکی از منابع اصلی درآمدی مردم این کشور است که با توجه به افزایش سالانه گردشگران این شهر، این سهم اقتصادی در حال گسترش است.

%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9%D9%88%DA%A911.jpg


مراکز خرید یکی از مهم ترین قسمت های جذاب تور بانکوک است. شما در تور بانکوک شهریور 96 می توانید از مرکز خرید پتونم دیدن کنید و از خرید خود لذت ببرید. این بازار محل بسیار مناسبی برای خرید لباس های شما می باشد. برج بایوک و مرکز خرید پتینم و فروشگاه ورلد ترید از دیگر مراکزی هستند که عمده گردشگران را به سوی خود می کشانند. اما میدان سیام که مرکز تجمع مهم ترین بازارهای بانکوک از جمله سیام سنتر، فروشگاه بزرگ ام بی کی، سیام دیسکاوری و ... می باشد مهمترین قسمت شهر برای علاقه مندان به خرید است. بازار شبانه بانکوک نیز از جذابیت های خاص خود برخوردار است که تجربه آن برای شما می تواند جالب توجه باشد.

به علت آب و هوای گرمسیری و بارانی در این، منطقه جاذبه های طبیعی این شهر بسیار زیاد است. پارک ها، مجموعه های حیات وحش همانند مزرعه مارها، مزرعه کروکودیل ها، باغ وحش ها و ... از جمله مواردی هستند که می توان در رده جاذبه های طبیعی این شهر بزرگ قرار داد. معابد سهم بسیار بزرگی در گردشگری این شهر دارند که بیشتر آن ها معابد بودایی هستند. معابد وات پو، وات پرا کئو و وات آرون از مهم ترین این معابد هستند. این معابد از نظر ارزش معماری و هنری بسیار غنی هستند. موزه ها و کاخ ها از دیگر جاذبه های گردشگری تایلند محسوب می شوند.

%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9%D9%88%DA%A9.jpg

معبد وات آرون

بانکوک سرشار از معابد بودایی است که از دوران کهن این کشور به جا مانده است. این معبد در قسمت غربی رود چائو فرایا واقع شده است. معماری خاص این بنا بسیار باشکوه و چشم نواز است. این معبد بر روی رودخانه وافو بنا نهاده شده است. شما میتوانید در تور تایلند علاوه بر بازدید از این معبد، از رودخانه وافو نیز دیدن کنید و با قایق هایی که هر چند دقیقه یکبار عبور می کنند گذری بر روی رودخانه داشته باشید. بی شک قایق سواری بر روی این رودخانه با چنین منظره ای از معبد وات آرون، خاص و تکرار نشدنی خواهد بود.

%D9%85%D8%B9%D8%A8%D8%AF-%D9%88%D8%A7%D8%AA-%D8%A2%D8%B1%D9%88%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9%D9%88%DA%A9.jpg

در صورتی که مطالب ارایه شده در این زمینه را مفید می دانید، می توانید به دیگر جستارهای مرتبط با این موضوع نیز سری بزنید و از مطالعه آن ها بهره مند شوید. اگر مایل به سفری هیجان انگیز به تایلند هستید، به لیست تور های ما مراجعه کرده و تور بانکوک تابستان 96 را ثبت نمایید و از تعطیلات خود نهایت لذت را ببرید.
 
بالا