برگزیده های پرشین تولز

معرفی بازی Destiny 2

mon0877

Registered User
تاریخ عضویت
9 می 2014
نوشته‌ها
316
لایک‌ها
29
Destiny 2 چیزی فراتر از Destiny است. ساختار این بازی بسیار شبیه به نسخه اول است، همانند مکانیک تیراندازی عالی و غارت های خرد کننده ی رضایت بخش. اما تغییرات بسیار زیادی در بطن بازی و در حرکات آن بوجود امده تا پیشرفتی شگفت انگیز نسب به بازی اصلی صرت گرفته باشد و تجربه ای بهتر نه فقط برای بازیکنان چغر و بد بدن بلکه بسیاری از بازیکنان دیگر.
Destiny-2-1.png

در نبردها ، کارهای طاقت فرسای بسیار زیادی برای انجام دادن وجود دارد. داستان Red War شما را به چهار منطقه ای که می توانید در آن جا به کاوش و جست و جو بپردازید می کشاند و هر منطقه را با ورود شما بهتان معرفی می کند. در هر مقصد، تعدادی فعالیت اضافه وجود دارد کهه می توانید به داخواهتان هر کدام را انتخاب کنید، از جمله ماموریت های ماجراجویانه ی شبه داستانی، زندان های ذخیره ی غارت که Lost Sector (بخش گمشده) نامیده می شوند که شما را به مناطق مخفی بر روی نقشه و اتفاقاتی که به عموم مردم مرتبط است و گشت زنی هدایت می کند که به نسخه اول Destiny بر می گردند.. سپس، با پیش رفتن در داستان، پلی لیست ها و PvP را در Crucible باز می کنید. برای کسانی که تازه با این عنوان آشنا شده اند، تصمیم گیری درست و به موقع مشکل خواهد بود.
3235062-screen+shot+2017-05-18+at+18.10.54.png

ماموریت های داستان The Red War بیشتر بر روی مانوس شدن با هر چیزی که قابل دیدن است تمرکز دارد تا اتفاقات داستان. سطح شما تقریبا در مسیری ثابت بالا می رود، اما دو ماموریت وجود دارد که به سطح شما بستگی دارند و قبل از ادامه دادن ضرورتا شما را مجبور می کنند تا برای XP ماجراجویی ها و دیگر ماموریت ها را کامل کنید. هیچ دلیل قانع کننده ای برای ماموریت هایی که به سطح شما بستگی دارند وجود ندارد که این می تواند مقداری آزار دهنده باشد، اما داشتن مسیر بعد از این که Destiny 1 فاقد آن بود اتفاق خوشایندی است. جدای از جمع کردن غنایم ، بخش های ناپدید شده (Lost Sectors) نیمه پنهان اکتشافات را پاداش می دهند در حالی که ماجراهای افسانه ای با جزئیات جالب در مورد جهان که خارج از محدوده داستان اصلی قرار دارند پر می شوند. به علاوه، اگر شما در PvE استاندارد سوخته اید، می توانید PvP را به سطح بالا تغییر دهید، که نیاز به ابزار و مهارت های متفاوت دارد.
3235063-screen+shot+2017-05-18+at+18.11.10.png

داستان به اندازه ی کافی در خدمت هدف اصلی بازی است که هدف آن تطبیق دادن تیر اندازی و غارت در تمام طول داستان است. شخصیت های تبه کار ای بازی شخصیت هایی مشتق شده از فاتحانی که تشنه ی قدرت و تخریب هستند، و داستان جهان را نجات بده دیگر منسوخ شده است. اما چیز زیادی نیاز نست بدانید به جز این که انسانیت در خطر است، و شما از آن دسته از افرادی هستید که قدرت کمک کردن به آن ها را دارد. نقطه قوت داستان در اتمسفر و جزئیات جانبی آن نهفته است. مثل سایش کردن دیوانگی Al Failsafe یا رازهای مسابقه ی Vex و این باید برای بازیکنانی که داستان را برای رسیدن به مرحله آخر طی می کنند مناسب باشد. صداهای عزاداری در بخش های خاصی از بازی بسیار جالب هستند و در اساسی ترین ضربه آهنگ های بازی حتی در بازی های تکراری شما را تحت تاثیر قرار می دهند.

نقاط قوت
تنوع گسترده تر در ماموریت ها باعث شده است تا مراحل تکراری نباشند
بالابردن سطح، بیشتر در این بازی در دسترس است و همانطورر که به صورت گروهی بازی می کنید بازی را به طیف گسترده تری از بازیکن ها باز می کند.
کار گروهی به صورت شگفت انگیزی جایزه ها را به خود اختتصاص می دهد
تیر انداری و غارت چرخه ی رضایت بخشی نسبت به قبل است

نقاط ضعف
داستان تنها به اندازه ای کافی است تا عملگرا باشد.
 
بالا