برگزیده های پرشین تولز

آشنایی با 5 جاذبه توریستی در تایلند

Nazanin.Rah

Registered User
تاریخ عضویت
28 مارس 2015
نوشته‌ها
604
لایک‌ها
13
سن
38
گرند پالاس و معبد پراخائو
بانکوک

اگر تنها یک جاذبه گردشگری در بانکوک وجود داشته باشد، آن حتما کاخ بزرگ و دیدنی گرند پالاس می باشد که بدون شک نقطه عطفی در این جزیره به شمار می رود. که در سال 1782 ساخته شد و به مدت 150 سال ، قصر پادشاه تایلندی، دادگاه سلطنتی، مجلس اداری دولت بود. هنوز معماری زیبا و سبک تایلندی این گرند پالاس بانکوک، مشهود می باشد.

grand_palace_and_wat_phra_khao-thailand.jpg


خلیج فانگا
استان فانگا-شمال پوکت
خلیج فانگا یکی از جاذبه های تایلند است ، واقع در شمال شرقی پوکت، مکانی منحصر به فرد در جهان به شمار می رود. ( که خلیج ها لانگ در ویتنام یک سری شباهت ها با آن دارد). ویژگی برجسته خلیج فانگا، صخره سنگ های آهکی می باشد که به صورت عمودی از آب زمردین خلیج نمایان است. جزیره جیمز باند و جزیره پانای دو تا از معروف ترین دیدنی های این خلیج می باشند. گشت و گذار با قایق های چوبی در این خلیج و لذت بردن از آرامش سواحل فانگا، سفری به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

phang_nga_bay_hongs-thailand.jpg



جزایر سیمیلان
استان فانگا-غرب خائو لاک
با قایق از جزایر سیمیلان تا خلیج فانگا حدود 90 دقیقه راه است و با قایق های پارویی از پوکت، حدودا 8 ساعت یا بیشتر زمان می برد. این منطقه در سال 1982 به عنوان یک پارک ملی دریایی ، اعلام شد. ریشه کلمه سیمیلان به واژه مالایی سمبیلان ، به معنای ((9)) باز می گردد . آبی که جزایر سیمیلان را احاطه کرده است ، پر از ماهی های گرمسیری، مرجان های رنگارنگ و محل مناسب برای غواصی با رتبه جهانی می باشد.

similan-03-thailand.jpg


بازار شناور
نزدیک بانکوک
بازار شناور و رنگارنگ بانکوک در بین بسیاری از گردشگران محبوب و قابل توجه می باشد. قایق ها در بازار های شناور حامل سبزیجات و میوه های گرمسیری و تازه، آب نارگیل و همچنین دارای آشپزخانه های شناور واقع در قایق ها می باشد که غذاهای محلی و تازه را روی آب به فروش می رسانند. همچنین گردشگران تور بانکوک می توانند در تور ها تفریحی با قایق ها در این بازار روی آب بانکوک شرکت نمایند. بازار های شناور شامل بازار Taling Chan، بازار Bang Ku Wiang،Tha Kha، Damnoen Saduakمی شوند.

floating-market-thailand.jpg


جزایر فی فی
استان کرابی
جزایر فی فی یکی از زیباترین جزایر آسیای جنوبی می باشد. با قایق موتوری سریع السیر حدود 45 دقیقه و با قایق های پارویی ، 90 دقیقه تا این جزیره فاصله وجود دارد. سواحل کلاسیک، صخره های خیره کننده، دریای فیروزه ای خروشان ، آن را به بهشتی زیبا تبدیل کرده است که شامل دو جزیره فی فی کوچک و جزیره فی فی بزرگ می شود. جزیره فی فی بزرگ ،صدها گردشگر تور تایلند را جذب می کند که در سواحل بی نظیر آن اقامت می گزینند.

viking_cave_phi_phi_island-thailand.jpg
 
بالا