برگزیده های پرشین تولز

موی پارک استانبول

الناز پارسا

Registered User
تاریخ عضویت
17 می 2014
نوشته‌ها
553
لایک‌ها
23
سن
39
موی پارک یک مجموعه سرپوشیده در مرکز خرید مال اف استانبول است که در مساحت ۱۲ هزار متر مربع بنا شده است . این پارک یکی از بزرگترین شهربازی های سرپوشیده استانبول است که با استقبال زیادی روبروست و می تواند در روزهای زمستانی تفریحی جذاب باشد .
moipark_istanbul_1turkey-qpr.jpg


شهربازی موی پارک استانبول

همانطور که می دانید مرکز خرید مال آف در منطقه اروپایی استانبول در منطقه ایکیتلی/باشاکشهیر Başakşehir/Ikitelli قرار دارد . فاصله این مرکز خرید از میدان تکسیم ۲۰ کیلومتر ، از فرودگاه آتاتورک ۱۲ کیلومتر و از مرکز خرید فروم ۱۲ کیلومتر است . نزدیکترین ایستگاه مترو به این مرکز İkitelli Sanayi می باشد . در دل این مرکز خرید یکی از بهترین شهربازی های استانبول بنا شده است . اگر قصد سفر به استانبول در پاییز را دارید ، برای تفریح می توانید به این شهر بازی فکر کنید .

moipark_istanbulturkey-qpr.jpg

شهربازی سرپوشیده استانبول

مجموعه سرپوشیده موی پارک استانبول در دو طبقه بنا شده است و در طبقه پایین خود بازی های متناسب با افراد بالای ۱۰ سال و در طبقه بالا تفریحات مخصوص کودکان ۱۰ – ۴ را گنجانده است . از اسباب بازی های موی پارک استانبول می توان به نوسان غول ، شاتل پرسرعت ، تونل سرگرمی ، ترن ، بازی های الکترونیکی ، کارناوال ، چرخ و فلک ، هتل وحشت و بیش از ۲۰ دستگاه مهیج دیگر اشاره کرد . این پارک تفریحی با هزینه ای بالغ بر ۳۶ میلیون دلار آمریکا طراحی و ساخته شده است و در حال حاضر یکی از بهترین تفریحات استانبول است .

moipark_istanbul_3turkey-qpr.jpg

موی پارک مال اف استانبول
 
بالا