برگزیده های پرشین تولز

سوپرمارکت اینترنتی در مسیر امپراطوری آنلاین(بهترین ها کدامند؟)

pecgroup.ir

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2014
نوشته‌ها
109
لایک‌ها
30
محل سکونت
کرج
شاید شما بر این نظر باشید که خرید کالاهای مصرفی از سوپرمارکت اینترنتی امری نامعقول یا حداقل غیر ضروری و خارج از اولویت ها و نیازهای مردم می باشد.

سهولت دسترسی به انواع کالاهای مصرفی، عدم رقابت و تمایز چشمگیر بین محصولات مصرفی سوپرمارکتی و حساسیت خرید مواد غذایی از جمله مواردی است که سبب می شود طیف وسیعی از مردم، ایده سوپرمارکت اینترنتی را جدی نگیرند!

گرچه موانع بیان شده در جمله قبل صحیح بوده و از چالشهای سوپرمارکت های آنلاین به شمار می رود اما نکته اینجاست که این چالشها، راهکارهایی ساده داشته و با نگاهی به گذشته می توان فهمید که به راحتی می توان از آنها عبور کرد:

۱۰ سال پیش خرید اینترنتی امری نامعقول به نظر می رسید (دیجی کالا)
۷ سال پیش سفارش اینترنتی غذا عجیب به نظر می رسید (زودفود)
۳ سال پیش درخواست اینترنتی تاکسی دربست خنده دار به نظر می رسید (تاکسی یاب=>اسنپ)
البته در سالهای گذشته همگی با اطمینان از عدم موفقیت این سایتها در مقابل بازار سنتی و گرایش مردم به خرید حضوری و تلفنی صحبت می کردند. اما این سایتها – و سایر برندهای موفق کنونی – با پافشاری بر تغییر عادات خرید مردم و ارائه خدمات به صورت اینترنتی توانستند نقش مهمی در تغییر الگوهای خرید و زندگی مردم ایران ایفا کنند.


حال در شرایط فعلی، نوبت به خرید کالاهای مصرفی در سوپرمارکت اینترنتی رسیده و امروز، رقابت نه در حوزه فروش اینترنتی کالاهای دیجیتال، پوشاک و خدمات مسافرتی(بلیط و رزرو هتل)، بلکه در کالاهای مصرفی و مواد غذایی می باشد.

شاید در حال حاضر یک سوپرمارکت اینترنتی فروش و استقبال بالایی نداشته باشد اما شکی نیست که در آینده ای نه چندان دور، سوپرمارکتهای آنلاین یکی از کسب و کارهای اینترنتی سودده و بزرگ کشور خواهد بود.

امروز خرید ماست و نوشابه از طریق اینترنت منطقی به نظر نمی رسد اما با گسترش هزینه های زندگی، محدودیت زمان و ترافیک شهری، سفارش اینترنتی و تحویل مواد مصرفی درب منزل توجیه پذیر و به صرفه خواهد بود.

سوپرمارکت اینترنتی در ایران موفق می شود؛ زیرا:

حساسیت مشتری روی قیمت و برند کالاهای مصرفی بسیار کمتر از سایر کالاها نظیر محصولات دیجیتال است. لذا ترغیب مخاطب به خرید این مدل محصولات ساده تر می باشد.

ارائه تخفیف برای خرید کالاهای مصرفی در ترغیب به خرید اینترنتی بسیار موثر می باشد؛ این مزیتی‌ست که سوپرمارکت های اینترنتی از آن برخوردارند.

تنوع کالایی در این سوپرمارکتها بالاست و این امر، بر خلاف بسیاری از سوپرمارکتهای کوچک در سطح شهر بوده و قطعاً برای مشتری هم مطلوب است.

برخی سوپرمارکتهای سطح شهر خدمات تحویل رایگان درب منزل را ارائه می دهند که عمدتاً از آن استقبال می شود.اما یک سوپرمارکت اینترنتی محدود به یک محله نیست و گزینه ارسال رایگان آن برای کل مناطق شهر قابل استفاده است.

نوع محصولات مصرفی به گونه‌ای می باشد که می توان به سرعت آن را به مشتری تحویل داد(از مغازه یا انبار تا درب منزل). همچنین این امر برای محصولات فریزری ضروری بوده لذا بدون شک، ارسال سریع یکی از مزیت های سوپرمارکت آنلاین خواهد بود.

گردش مالی یک سوپرمارکت اینترنتی در آینده می تواند یکی از دلایل اقتصادی راه اندازی این ایده باشد(به دلیل نیاز دائم به خرید کالاهای مصرفی)

معرفی شش سوپرمارکت اینترنتی برتر در تهران
به علت طولانی بودن مقاله و تصاویر زیاد، ادامه اش رو در لینک زیر بخونید:
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,735
لایک‌ها
13,996
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️
این 5040 هم سوپرماکتی بود
ربع گوجه و... میفروخت!! اینقدر سر مردم کلاه گذاشت که مردم به سوپرمارکت هم اعتماد نمیکنن
 

world15

Registered User
تاریخ عضویت
30 آپریل 2015
نوشته‌ها
740
لایک‌ها
837
اینا فقط برا تهران جا افتاده تا بخاد ب شهرای دیگه برسه و کمتر کلابرداری کنن یک قرن دیگه طول میکشه!
اسنپ با اینکه ی سایت نوشته بود با زودفود همکاری داشته ولی قابل اعتماد نیست.. زودفود هم ک تخفیف ها رو کم کرده ..
 

pecgroup.ir

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2014
نوشته‌ها
109
لایک‌ها
30
محل سکونت
کرج
صحبت 5040 جداست.اون از همون اول نمیخواست درست و حسابی کار کنه! کلا سبک کارش متفاوت بود اما الان این سوپرمارکتهای اینترنتی تو تهران دارن خوب و باکیفیت کار می کنن اما هنوز مدت زیادی نیاز دارن که فرهنگ سازی بشه
 
بالا