برگزیده های پرشین تولز

اخبار سخت افزار

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
با مادربرد Z370 GODLIKE GAMING آشنا شوید؛ شاهکار MSI برای حرفه‌ای ها

MSI با چیپ ست Z370 اینتل یک مادربرد پر و پیمان به نام Z370 GODLIKE GAMING برای گیمرها عرضه کرده که ویژگی های بسیار خیره کننده ای دارد. همچنین رکورد فعلی اورکلاک پردازنده Core i7-8700K در دست GODLIKE است. در ادامه می توانید با این اعجوبه آشنا شوید.

product_6_20170926143059_59c9f423d6eec.jpg


Z370 GODLIKE GAMING در فرم فاکتور E-ATX ساخته شده که خود نشان از قابلیت های فراوان است. این مادربرد در دسته محصولات رده بالای MSI برای گیمینگ قرار می گیرد و برای آنهایی طراحی شده که خواهان قابلیت ها و امکانات حداکثری هستند، اما پیش از معرفی این مادربرد با ویژگی های کلیدی آن آشنا شوید:

  • پشتیبانی از ماژول های حافظه DDR4 با فرکانس 4133 مگاهرتز و بالاتر (از طریق اورکلاکینگ)
  • فناوری Killer xTend برای ترکیب سویچ شبکه کابلی با شبکه بیسیم با هدف تبدیل به گسترش دهنده پوشش WIFI
  • نورپردازی اختصاصی Mystic Light با پشتیبانی از نمایش 16.8 میلیون رنگ با امکان اعمال 17 جلوه نمایشی- پشتیبانی از هماهنگ سازی نورپردازی
  • سه شکاف M.2 مجهز به خنک کننده M.2 Shield V2، درگاه Turbo U.2
  • درگاه USB 3.1 نسل دو با پشتیبانی ازدرگاه نوع C در پنل جلویی کیس (از طریق هدر)
  • راهکار صوتی Xtreme Audio DAC با برنامه بهبود دهنده Nahimic 2، مجهز به ESS DAC، دو پردازنده صوتی
  • پشیتبانی از پیکربندی کارت گرافیک چندگانه، با فاصله بهینه برای تنفس بهتر کارت ها
  • سه درگاه شبکه کابلی گیگابیتی Killer و Killer WIFI- با قابلیت اولویت بندی بسته های داده شبکه
  • قابلیت فلش زدن BIOS بدون نیاز به پردازنده، حافظه رم یا کارت گرافیک
  • اجزای مرغوب رده نظامی با هدف افزایش پایایی، دوام و پایداری
  • برنامه های مکمل مخصوص گیمینگ شامل Xsplit ،Game Boost ،GAMING Hotkey ،X-Boost و WTFast
  • عیب یابی آسان از طریق نشانگرLED
  • BIOS گرافیکی Click BIOS 5 با وضوح بالا و استفاده آسان
  • پایایی تضمین شده برای گیمینگ بدون وقفه
  • کارت افزاینده تعداد شکاف های M2
  • کابل SATA بافته شده
  • نوار RGB LED مجانی
خب همانطور که به نظر می آمد، Z370 GODLIKE GAMING از نظر قابلیت ها و امکانات به شدت غنی است و تقریباً هیچ چیز کم ندارد.

product_1_20170926143100_59c9f42438569.jpg


از آنجایی که این پرچمدار مادربردهای MSI Z370 است، نه تنها انبوهی از قابلیت ها بر روی برد یافت می شود؛ بلکه بسته بندی آن نیز لوازم جانبی و متعلقات متعددی را در خودی جای داده. این مادربرد به طیف کاملی از قابلیت های مخصوص اورکلاکینگ چون دکمه های خاموش-روشن و راه اندازی مجدد برای استفاده خارج از کیس، نمایشگر LED برای نمایش کدهای POST، دکمه بازگردانی تنظیمات BIOS و سویچ BIOS دوقلو مجهز است. همچنین برای اورکلاکینگ تحت خنک سازی به روش های شدید چون نیتروژن مایع، کانکتور تغذیه اضافی برای پردازنده و شکاف های توسعه PCIe تعبیه شده است. گیمرها هم می توانند از طریق سویچ چرخشی Game Boost دست به اورکلاکینگ خودکار بزنند.

product_5_20170926143100_59c9f4240fbd7.jpg


این مادربرد از طراحی ظاهری خاص با تم مشکی کربنی بهره می برد. هرچند GODLIKE فاقد زره است، اما بخش زیادی از سطح برد توسط حرارت و پوشش پلاستیکی پوشانده شده که همین ظاهر زیبایی به آن بخشیده است. شاید در نگاه نخست طراحی این مادربرد ساده به نظر برسد اما به محض شروع به کار نورپردازی RGB آن هم در چندین ناحیه مختلف، جلوه دیگری به آن می بخشد.

39_091317.jpg


این مادربرد از مدار تغذیه پرقدرت با برخورداری از 18 فاز رگلاتور ولتاژ برای پردازنده بهره می برد. مدار تغذیه پردازنده توان خود را از ترکیب یک کانکتور 8 پینی و یک 4 پینی EPS می گیرد که نباید محدودیتی در تامین توان باقی بگذارد.

544487.PNG


در لبه سمت راست مادربرد دکمه های خاموش-روشن، راه اندازی مجدد و سویچ چرخشی مربوط به قابلیت اورکلاکینگ خودکار به همراه یک نمایشگر LED تبعیه شده است. در جای جای برد هدرهایی به منظور وصل کردن فن یافت می شود.

در لبه های کناری سمت راست و همچنین لبه پایینی مادربرد تعداد زیادی هدر فن، USB و درگاه مخصوص وسایل ذخیره سازی یافت می شود. همچنین هدرهایی به منظور وصل کردن نوارهای RGB تبعیه شده است.

product_4_20170926143059_59c9f423aa071.jpg


پنل پشتی این مادربرد میزبان 6 عدد درگاه USB نسل یک با پهنای باند 5 گیگابیت بر ثانیه، دو USB 3.1 نسل دو با پهنای باند 10 گیگابیت بر ثانیه (یکی نوع C)، سه درگاه شبکه گیگابیتی کابلی، جک هدفون 6.3 میلی متری ، جک های صدا 3.5 میلی متری طلا اندود شده، یک درگاه PS/2، دکمه بازنشانی تنظیمات BIOS و درگاه های مربوط به آنتن بلوتوث و WIFI است.

msi-z370_godlike_gaming-audio-hero-1920.jpg


MSI در راهکار صوتی اختصاصی Xtreme Audio DAC نه از یک پردازنده صوتی، بلکه دو Realtek ALC1220 استفاده کرده که در نتیجه می توان در پنل پشتی و خروجی دو منبع صدا کامل مجزا را به طور هم زمان پخش کرد. همچنین MSI از یک مبدل سیگنال دیجیتال به آنالوگ (DAC) مجزا ESS Sabre ES9018 و یک تقویت کننده ساخت ESS استفاده کرده است.

MSI تنها به طراحی قدرتمند و قابلیت های متعدد بسنده نکرده، این مادربرد دارای قابلیت های نرم افزاری متعدد نیز هست.

این مادربرد با قیمت 500 دلار روانه بازار شده است.
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
همه کاره قدرتمند (مادربرد MSI X399 SLI Plus)

چندی پیش تنها یک تصویر از یکی از مادربردهای MSI SLI منتشر شده بود؛ هم اینک این مادربرد به طور رسمی معرفی شد. مادربرد MSI X399 SLI Plus محصولی به همراه چیپست AMD X399 است که برای تولید یک پلتفرم HEDT کاربرد خواهد داشت. این مادربرد به فناوری Mystic Light RGB و دیودهای LED مجهز شده است و Lightning USB 3.1 Gen2 بهترین عملکرد را در پهنای باند ارائه خواهد کرد. فناوری STEEL ARMOR از اسلات و کارت گرافیک های شما محافظت خواهد کرد و M.2 Shield v2 نیز سپر حرارتی تعبیه شده بر روی این مادربرد، برای دفع دما از سطح سالید است. DDR4 Boost, Turbo M.2 برای RAID support, Audio Boost, X-Boost و Network Manager از جمله دیگر ویژگی های این مادربرد است.

vbaMZtbdniol8voi.jpg


MSI X399 SLI Plus پشتیبانی از حداکثر 128 گیگابایت حافظه رم DDR4 با فرکانس 3600 مگاهرتز را میسر کرده است. 3 درگاه M.2، یک پورت USB-C، 4 پورت USB 3.1 از گونه Type-A و تراشه صوتی Realtek ALC1220 Codec را نیز به دیگر امکانات این مادربرد اضافه کنید. ترکیبی از قابلیت های سری SLI و Plus در MSI، همگی به شیوه ای جدید در MSI X399 SLI Plus تزریق شده است. اگر نیازی به زرق و برق های گیمینگ ندارید، MSI X399 SLI Plus برای کاربردهای حرفه ای بسیار مناسب است.
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
بررسی صفحه کلید گیمینگ MSI GK-701 Mechanical توسط سایت زومجی



اگر از طرفداران برند MSI باشید و اخبار این شرکت را دنبال کنید، حتما می‌دانید که این شرکت، برای ساخت کیبورد لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی خود از شرکت SteelSeries کمک می‌گرفت. حال MSI با عرضه کیبورد مکانیکال مخصوص بازی GK-701 که از کلیدهای مکانیکال Cherry استفاده کرده است، قصد دارد یک کیبورد مناسب با امکانات و ویژگی‌های مورد نیاز گیمرها را به بازار عرضه کند تا کسانی که به دنبال یک کیبورد گیمینگ مکانیکال هستند، گزینه جدیدی برای انتخاب داشته باشند. اما این کیبورد تا چه حد در برآورده کردن انتظارات گیمرهای حرفه‌ای و معمولی موفق بوده است؟ برای دریافت پاسخ این سوال، با بررسی زومجی از کیبورد GK-701 Mechanical محصول MSI همراه باشید.

مشخصات اصلی صفحه کلید MSI GK-701

  • کلیدهای تمام مکانیکی Cherry MX Brown
  • نور پس‌زمینه قرمز با حالات مختلف
  • ۱۰۴ کلید
  • دکمه‌های اختصاصی برای کنترل محتوای چند رسانه‌ای
  • ابعاد: ۲۳۰ در ۴۷۰ در ۵۵ میلی‌متر
  • وزن: ۱۲۰۰ گرم
  • نوع اتصال: USB

از همان ابتدایی که کیبورد GK-701 را از درون جعبه آن در می‌آورید، متوجه می‌شوید که با یک کیبورد خوش ساخت طرف هستید که جنس بدنه بسیار خوبی دارد و از لحاظ کیفیت ساخت، در زمره کیبوردهای بسیار خوب قرار می‌گیرد. این کیبورد از طریق درگاه USB به پی‌سی وصل می‌شود. پورت یو‌اس‌بی صفحه کلید GK-701،‌ دارای روکش طلا است که به گفته MSI، به دلیل رسانایی بالا، باعث کمتر شدن زمان پاسخگویی می‌شود. کابلی نیز که MSI برای کیبورد مکانیکی خود در نظر گرفته است، کابلی ساخته شده از الیاف است که ضمن دارا بودن عمر بیشتر نسبت به کابل‌های پلاستیکی، از اختلالات احتمالی که توسط دستگاه‌های دیگر ممکن است ایجاد شود، تا حد بسیار زیادی جلوگیری می‌کند. به طور کلی،‌ MSI در ساخت کیبورد GK-701، از قطعات بسیار با کیفیتی بهره برده است که همین قطعات نیز باعث وزن نسبتا زیاد این کیبورد شده است و باعث شده است که این کیبورد، دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی باشد.

در قسمت زیرین این کیبورد، شاهد دو پایه برای تنظیم ارتفاع هستیم که قسمت زیرین این پایه‌ها، از پلاستیکی تشکیل شده است که از لیز خوردن کیبورد در هنگام کار،‌ جلوگیری می‌کند. MSI برای اینکه تاکید کند که این کیبورد، مخصوص بازی است، المان‌های معروف و آشنای گیمینگ خود را نیز روی GK-701 قرار داده است. در قسمت بالای کلیدهای شماره، ما شاهد بخشی از سر اژدهای معروف MSI هستیم. این اژدها که با رنگ قرمز طراحی شده است، روی بدنه مشکی کیبورد، جلوه زیبایی دارد و آشکارا نشان می‌دهد که این کیبورد، برای بازی طراحی شده است. اگر شما از کسانی باشید که دسکتاپ MSI داشته باشید یا از وسایل جانبی این شرکت استفاده کنید،‌ از لحاظ طراحی، این کیبورد کاملا با دیگر وسایل جانبی یا کامپیوتر شما هم‌خوانی دارد. یک خط قرمز سرتاسری نیز که در بالای کیبورد قرار گرفته است، کلیدهای Function را از بدنه اصلی کیبورد جدا می‌کند.

تنها نکته دیگری که در رابطه با ظاهر این صفحه کلید جلب نظر می‌کند، دکمه Fn است که در کنار دکمه ویندوز در سمت راست اسپیس قرار گرفته است. این دکمه بر خلاف عبارت معمول Fn (که در زیر دکمه قرار گرفته است)، به اژدهای MSI مزین شده است. شما با نگه داشتن این دکمه و فشردن دکمه‌های F1 تا F12، می‌توانید به ویژگی‌هایی از قبیل تنظیم نور کیبورد، کنترل محتوای چند رسانه‌ای و تغییر حالت نور دهی کیبورد دسترسی پیدا کنید. همچنین با فشردن دکمه Fn و دکمه ویندوز، حالت گیمینگ کیبورد فعال می‌شود و در این حالت دیگر دکمه ویندوز، کار نمی‌کند تا در هنگام بازی،‌ تصادفا دست شما به این دکمه برخورد نکند و از بازی خارج نشوید.

یکی از نکات بسیار جالب کیبورد گیمینگ GK701،‌ این است که شما برای استفاده از تمام امکانات آن، نیازی به هیچ نرم‌افزار اضافه ندارید و تنها با متصل کردن کیبورد به پی‌سی، می‌توانید از تمام ویژگی‌های آن استفاده کنید. به غیر استفاده از کلیدهای Cherry MX Brown و استفاده از رنگ‌های قرمز و مشکی که ظاهری مخصوص به بازی به این کیبورد داده است، ویژگی‌های دیگری نیز برای بازی در آن وجود دارند. N Key Rollover، که به شما اجازه می‌دهد هر تعداد کلید را به طور همزمان فشار دهید و تمام دستورات شما ثبت شوند و حالت‌های مختلف نوردهی از جمله ویژگی‌های دیگر این کیبورد هستند.



GK-701،‌ دارای چهار حالت مختلف نوردهی و سه سطح روشنایی است. حالت خاموش، نور کم و پر نور، سه سطح روشنایی آن هستند که با نگه داشتن کلید Fn و فشردن دکمه F2، می‌توانید سطح روشنایی نور قرمز پس‌زمینه را تنظیم کنید. حالت‌های خاموش، روشن شدن تنها کلیدهای WASD، روشن شدن تمام کلیدها و افکت نفس کشیدن (که در آن کلیدها به تناوب روشن و خاموش می‌شوند و در بسیاری از محصولات مخصوص بازی رایج هستند) حالت‌های مختلف نورهای پس‌زمینه این کیبورد هستند. بنا به ادعای MSI، سوییچ‌های Cherry MX به کار رفته در این کیبورد که از نوع قهوه‌ای آن هستند، تا ۵۰ میلیون بار فشرده شدن، دوام دارند.

در انتها، باید گفت که کیبورد گیمینگ MSI GK-701 Mechanical، کیبوردی است که تمام ویژگی‌های اساسی و مهم را که یک صفحه کلید خوب باید داشته باشد، در خود دارد و عملکرد این صفحه کلید نیز به لطف استفاده از کلیدهای Cherry MX Brown، چه در هنگام بازی و چه در هنگام کار،‌ بسیار خوب است و MSI با عرضه این کیبورد، نشان داده که مسیر درستی را در نحوه عرضه صفحه‌های کلید در پیش گرفته است. هر چند که نبود کلیدهای اضافی برای تعریف ماکروها و نور پس‌زمینه قرمزی که خاصیت گیمینگ آن را تداعی می‌کند، ممکن است برای برخی از افراد مناسب نباشد.
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
MSI دو کارت گرافیک فوق قدرتمند GTX 1080 Ti Gaming Trio و GAMING X TRIO را معرفی کرد

اگرچه MSI پیش از این در نمایشگاهی از دو کارت گرافیک فوق قدرتمند GTX 1080 Ti Gaming Trio و GAMING X TRIO رونمایی کرده بود اما امروز این دو محصول خود را به صورت رسمی معرفی و زمان عرضه و قیمت آن‌ها را هم اعلام کرد.

دو کارت گرافیک جدید MSI که در سری محصولات Gaming Trio معرفی شده‌اند در کنار بهره‌مندی از سه فن قدرتمند و سیستم نورپردازی زیبای Mystic Light RGB، از قطعات سخت افزاری استاندارد و در کلاس نظامی نیز برخوردار هستند تا بالاترین تجربه گیمینگ را در اختیار کاربران خود قرار دهند.

سیستم نورپردازی Mystic Light به کاربران این اجازه را می‌دهد که با استفاده از یک نرم افزار اختصاصی کنترل کاملی بر روی نورپردازی‌های صورت گرفته بر روی سه بخش مختلف از این کارت گرافیک‌ها را داشته باشند. این سیستم همچنین امکان همگام سازی نورپردازی های صورت گرفته برای قطعات سخت افزاری مختلف از جمله مادربرد، فن های کیس و.. را هم فراهم می‌کند.

GAMING-X-TRIO-2.jpg


GAMING-X-TRIO-3.jpg


اما در کنار این سیستم نورپردازی، میتوان سیستم خنک سازی را هم به عنوان یکی از ویژگی‌های مهم این دو کارت گرافیک معرفی کرد. سیستم خنک سازی جدید TRI-FROZR که در این دو کارت گرافیک به کار گرفته شده است از دو فن 10 سانتی متری و همچنین یک فن 9 سانتی متری TORX 2.0 بهره می‌برد و قادر است ضمن ایجاد نویز صوتی بسیار کم، حجم انبوهی از هوا را در بخش‌های مختلف کارت گرافیک به جریان درآورد. دو لوله انتقال گرمای 8 میلی متری و موسوم بهSuperPipes نیز سبب می‌شوند انتقال گرمای تولید شده توسط اجزای مختلف به خوبی به بیرون هدایت شود.

MSI همچنین اعلام کرده است که اجزای استفاده شده برای تولید این کارت گرافیک‌ها تست‌های مختلفی را گذرانده اند تا بتوان آنها را تحت استانداردهای نظامی دانست و از عملکرد مناسب آنها اطمینان حاصل کرد. دو کارت گرافیک GTX 1080 Ti Gaming Trio و GAMING X TRIO قرار است از ماه آینده میلادی (نوامبر) با قیمتی در حدود 810 و 850 یورو روانه بازار شوند.

جدول زیر مقایسه‌ای خوب از ویژگی‌ها و قابلیت‌های کارت‌های سری GTX 1080 Ti Gamingکمپانی MSI است.

منبع: شهر سخت افزار

 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
بررسی ماوس گیمینگ MSI Clutch GM60 توسط سایت زومجی


ماوس مخصوص بازی Clutch GM60 محصول MSI، ماوسی با امکانات بسیار زیاد برای گیمرها است. با زومجی و بررسی این محصول همراه باشید.

ماوس گیمینگ Clutch GM60 محصول MSI، یکی از ماوس‌های بالارده این شرکت محسوب می‌شود که دارای ویژگی‌های بسیار زیادی است. گیمرها می‌توانند این ماوس ماژولار را با استفاده از قطعاتی که درون جعبه آن قرار گرفته، به شکل دلخواه خود در بیاورند و همچنین تکنولوژی Mystic Light، به کاربران اجازه می‌دهد تا رنگ‌های ماوس را هم شخصی‌سازی کنند. با زومجی همراه باشید تا این ماوس را بررسی کنیم و ببینیم که MSI که مدت‌ها است در ساخت سخت‌افزار کامپیوتر فعالیت دارد،‌ توانسته با این ماوس انتظارات گیمرها را برآورده کند؟ و GM60 می‌تواند به رقیبی برای ماوس‌های معروف شرکت‌های دیگر تبدیل شود؟


مشخصات فنی

  • ابعاد: ۱۲۵ در ۶۶ در ۳۹ میلی‌متر
  • وزن:‌ ۱۱۵ گرم
  • نوع ارتباط:‌ با سیم‌، کابل ۲ متری ساخته شده از جنس الیاف
  • رزولوشن: ماکسیمم ۱۰۸۰۰ DPI
  • عمر ماوس: ۵۰ میلیون کلیک
  • زمان پاسخ‌گویی: ۰.۳۳ میلی‌ثانیه
  • ۸ کلید قابلیت برنامه‌ریزی
  • نوع حسگر: PMW3330 مخصوص بازی
  • دارای چراغ‌های رنگی با قابلیت انتخاب از بین ۱۶/۸ میلیون رنگ

هنگام نگاه کردن به مشخصات سخت‌افزاری ماوس GM60، به راحتی می‌توانیم پی‌ ببریم که با یک ماوس فوق‌العاده رده بالا از لحاظ سخت‌افزاری طرف هستیم. این حس هنگامی که ماوس را نیز برای اولین بار در دست می‌گیرید، به سرعت به شما منتقل می‌شود. استفاده از قطعات با کیفیت در ساخت این ماوس، باعث شده که GM60، به یک ماوس سنگین تبدیل شود که به راحتی حس یک محصول گران‌قیمت را به کاربر منتقل می‌کند. از لحاظ ظاهری، مانند تمام محصولات مخصوص بازی MSI، این ماوس بدنه‌ای مشکی دارد که هنگام متصل کردن به کامپیوتر، چراغ‌های آن به صورت پیش‌فرض قرمز هستند که البته شما می‌توانید این رنگ‌ها را به صورت دلخواه تغییر دهید. روی قسمت پایین ماوس نیز،‌ اژدهای معروف گیمینگ MSI دیده می‌شود که چراغی زیر آن قرار دارد که با متصل کردن به کامپیوتر،‌ جلوه خاصی به ماوس شما می‌دهد. یک دکمه مخصوص تعیین DPI نیز روی ماوس و در زیر اسکرول ویل قرار گرفته است که با فشردن آن، DPI شما به سرعت تغییر می‌کند و DPI فعلی ماوس، از طریق سه چراغی که در کنار این دکمه قرار گرفته است، مشخص است. شما می‌توانید از طریق نرم‌افزار MSI Gaming Center، سه نقطه پیش‌فرض DPI را تغییر دهید که در ادامه در رابطه با ویژگی‌های این نرم‌افزار، توضیحات بیشتری ارائه می‌کنیم.




1b8cfb84-5570-4ea5-a2a3-029fcf4b0f2f.jpg



در هر سمت این ماوس، دو دکمه وجود دارد که آنها نیز کاملا قابلیت شخصی‌سازی دارند و به صورت پیش‌فرض، اعمال Back و Forward را انجام می‌دهند. به دلیل طراحی کاملا قرینه این ماوس،‌ هم افراد چپ‌دست و هم افراد راست‌ دست، به راحتی می‌توانند با آن کار کنند و وجود دو دکمه در هر دو سمت آن، باعث شده که هر دو دسته از این افراد، به راحتی بتوانند از تمام ویژگی‌های آن استفاده کنند. اما مشکلی که در این بین به وجود می‌آید و برای من نیز بعضی مواقع آزار دهنده بود، اصابت تصادفی دست‌های من به دکمه‌های کناری ماوس بود. اگر MSI رویکردی مانند ماوس G900 لاجیتک را برای GM60 در نظر می‌گرفت، می‌توانست این مشکل را رفع کند. در ماوس G900 نیز که مانند GM60 کاملا قرینه است، شما توانایی جدا کردن دکمه‌های اضافی را دارید و از آنجایی که ماوس GM60 نیز یک ماوس نیمه ماژولار محسوب می‌شود، می‌شد از MSI انتظار داشت که چنین رویکردی را برای GM60 در نظر بگیرد.


اما یکی از جالب‌ترین نکات ماوس GM60، قطعات اضافی‌ای است که درون جعبه آن قرار دارند. این قطعات اضافی، به شما اجازه می‌دهند که ماوس را برای دست خود، شخصی‌سازی کنید. این قطعات، گریپ‌های پلاستیکی‌ای هستند که عرض ماوس شما را اضافه می‌کنند. MSI یک گریپ باریک و یک گریپ عریض را برای کاربران درون جعبه این ماوس قرار داده است که شما می‌توانید برای هر چه راحت‌تر بودن دستتان و بنا به نوع استفاده‌ای که از ماوس دارید، از آنها استفاده کنید. هر چند که GM60 را می‌توان بدون این گریپ‌ها نیز استفاده کرد که در این حالت شکل یک ماوس کاملا عادی را به خود می‌گیرد اما نبود این گریپ‌ها، باعث می‌شود که یک حس فرورفتگی در زیر انگشت کوچک دست شما حس شود. البته با برداشتن کاور رویی ماوس، این مشکل نیز حل می‌شود اما ماوس شما، ظاهر عجیب و نچندان زیبایی به خود می‌گیرد. علاوه بر این موارد، MSI یک روکش اضافه را نیز درون جعبه این ماوس قرار داده است که در صورت خراب شدن روکش فعلی ماوس، می‌توانید آن را تعویض کنید. این قطعات اضافی، به راحتی و از طریق آهن ربا به GM60 متصل می‌شود و به راحتی نیز جدا می‌شوند. این راحتی در جدا کردن این قطعات، مخصوصا در هنگام استفاده از گریپ‌های عریض، ممکن است در بعضی از مواقع باعث جدا شدن تصادفی آنها شود.




ea3a4dd1-904a-4a87-910c-46d932e4609d.jpg



گیمرها در هنگام استفاده از ماوس، به دو دسته تبدیل می‌شوند. کسانی که ماوس را به صورت پنجه‌ای می‌گیرند (Claw) و کسانی که عادت دارند دست خود را به صورت کامل روی ماوس قرار دهند. من در دسته دوم قرار می‌گیرم که در هنگام استفاده از ماوس اگر از مشکلات برخورد تصادفی انگشتان به کلیدهای کناری صرف‌نظر کنیم، ماوس به راحتی درون دستان من جای می‌شد. اما هنگامی که سعی کردم ماوس را در حالت پنجه‌ای استفاده کنم، به دلیل شکل ظاهری ماوس، خیلی راحت نبودم. برای اینکه دست شما به طراحی این ماوس عادت کند، نیاز به زمان دارید.


کابل این ماوس دو متری است و جنس آن از الیاف مقاومی ساخته شده است که باعث می‌شود علاوه بر دوام بالا،‌ این ماوس در مقابل اختلالات دیگر سیم‌ها نیز مقاوم باشد. روکش طلا نیز روی پورت USB آن قرار گرفته است تا کاربران بتوانند زمان پاسخگویی پایینی را تجربه کنند. در قسمت زیرین ماوس نیز دکمه وجود دارد که شما با فشردن آن می‌توانید کابل را از ماوس جدا کنید. شاید فکر کنید که کابل قابل جدا شدن برای یک ماوس باسیم، ویژگی زائدی باشد اما بد نیست به این نکته توجه کنید که برادر بزرگ‌تر GM60، یعنی ماوس GM70 که نسخه بی‌سیم این ماوس است و از سنسور بهتری بهره می‌برد، شکلی کاملا شبیه به GM60 دارد و MSI با طراحی یک بدنه یکسان، دو محصول مجزا تولید کرده است و به اصطلاح یک تیر و دو نشان زده است و این ویژگی جدا شدن کابل، به نظر می‌رسد به دلیل وجود نسخه GM70 است. با این حال در هنگام مسافرت و حمل و نقل این ماوس، این ویژگی می‌تواند یک گزینه خوب برای جلوگیری از آسیب دیدن سیم محسوب شود. همچنین MSI در جعبه این ماوس گیمینگ، یک کابل برای افزایش طول نیز قرار داده شده است تا شما هیچ نگرانی برای وصل کردن ماوس به کیس یا لپ‌تاپتان نداشته باشید.




ba3444d6-c42b-4221-b39b-f994416d81ae.jpg



ماوس گیمینگ GM60، دارای چراغ‌های LED قابل شخصی‌سازی در رو و جلوی خود است. روی ماوس، این چراغ زیر لوگوی اژدهای MSI قرار گرفته است. در بخش جلویی ماوس، یک نوار LED وجود دارد که شما می‌توانید از طریق نرم‌افزار MSI Gaming Center، به طور کامل آن را شخصی‌سازی کنید. این نوار LED، به ۱۰ بخش مختلف تقسیم شده است که کاربر می‌تواند هر کدام از این بخش‌ها را به رنگ دلخواه خود در آورد. البته نرم‌افزار Gaming Center، تنها برای تعیین رنگ ماوس نیست. شما از طریق این نرم‌افزار، کنترل کاملی روی سنسور ماوس، حساسیت و DPI آن خواهید داشت و از طرف دیگر نیز می‌توانید دکمه‌های GM60 را به صورت کامل شخصی‌سازی کنید. تا ۵ پروفایل مختلف از طریق این نرم‌افزار را می‌توانید برای ماوس تعریف کنید تا با انتخاب کردن هر کدام از این ۵ پروفایل، به تنظیمات دلخواه‌تان دست پیدا کنید.


به لطف وجود سنسور PMW3330، ماوس GM60 عملکرد بسیار خوبی را در بازی‌ها از خود نشان می‌دهد و به دلیل زمان پاسخگویی ۰.۳۳ میلی‌ثانیه‌ای آن، ماوس فوق‌العاده به حرکات دست شما حساس است و این نکته که شما می‌توانید عملکرد حسگر را از طریق نرم‌افزار تغییر بدهید، باعث می‌شود که بتوانید برای هر بازی، به بهترین تنظیمات دست پیدا کنید. از طرف دیگر، MSI برای دکمه‌های این ماوس، از سوییچ‌های مخصوص بازی Omron استفاده کرده است که بنا به ادعای MSI، عمری بالغ بر بیش از ۵۰ میلیون کلیک دارند. این سوییچ‌ها، در ابتدا نیاز به زمان دارند تا به آنها عادت کنید اما پس از عادت کردن به آنها، حس خوبی از کار کردن با آن به شما دست می‌دهد.
MSI در ساخت ماوس GM60، سعی کرده است تا از بهترین قطعات موجود استفاده کند و در عین حال نیز قصد داشته تا به تمام نیازهای اولیه گیمرها توجه کند و همچنین تعدادی ویژگی جدید و خاص را مانند گریپ‌های قابل تعویض و LED های رنگی فوق‌العاده زیبا نیز به آن اضافه کرده است. با این حال، وجود چهار دکمه در دو سمت ماوس،‌ باعث شده است که به صورت تصادفی، دستان شما به کلیدهای ماوس برخورد کند و کلیک‌های ناخواسته برای شما رخ دهد. هر چند که شما می‌توانید به طور کلی از طریق نرم‌افزار Game Center دکمه‌ها را به طور کامل غیر فعال کنید با این حال،‌ برخورد تصادفی با دکمه‌ها، حس خوبی به شما منتقل نمی‌کند. MSI با ساخت این ماوس، نشان داده که نیازهای گیمرها را به خوبی می‌داند و پس از کمی کسب تجربه بیشتر در ساخت ماوس، می‌تواند به یکی از مهم‌ترین بازیکنان این بازار تبدیل شود.




ماوس GM60 محصول MSI، یک ماوس با امکانات سخت‌افزاری بالا و قابلیت شخصی سازی ظاهری بالا است که ضمن پاسخگویی به نیازهای اولیه گیمرها، از ویژگی‌های جالبی مانند طراحی ماژولار بهره می‌برد که باعث می‌شود تجربه لذت‌بخشی برای گیمرها رقم بخورد.


نقات قوت

  • - طراحی ماژولار
  • - سخت‌افزار بسیار قوی
  • - طراحی قرینه

 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
مشخصات کلیدی مادربرد MSI X399 SLI Plus



  • پشتیبانی از پردازنده های AMD THREADRIPPER
  • مدار تغذیه PWM قدرتمند 13 فازی
  • پشتیبانی از ماژول های حافظه DDR4 با فرکانس تا 3600 مگاهرتز و بالاتر
  • فناوری اختصاصی DDR4 Boost به همراه محافظ فلزی
  • پشتیبانی از AUDIO BOOST 4 و + NAHIMIC 2
  • قابلیت تعویض کاورهای مادربرد برای نهایت شخصی سازی
  • پشتیبانی از 3D Printing به همراه پیچ های 3D X-MOUNTING
  • صدای آنبورد باکیفیت 7.1 کاناله با بهره گیری از تراشه مدرن Realtek ALC1220
  • پشتیبانی از واقعیت مجازی VR READY
  • نورپردازی اختصاصی Mystic Light با رنگها و افکت های متنوع و Mystic Light SYNC
  • سه کانکتور پرسرعت M.2
  • محافظ و خنک کننده برای SSD پرسرعت M.2
  • کنترلر قدرتمند و بسیار سریع ASMedia ASM3142 برای نهایت سرعت USB 3.1 Gen2
  • درگاه شبکه کابلی مبتنی بر کنترلر پرقدرت اینتل Intel I211 به همراه برنامه مکمل جهت بهبود تجربه گیمینگ آنلاین
  • پشتیبانی از XBOOST
  • استفاده از قطعات و اجزای مرغوب و بادوام رده نظامی نسل 6
  • پروتکشن کامل و دوگانه در برابر ESD
  • پشتیبانی از پیکربندی چندگانه کارت گرافیک (SLI و AMD Crossfire)
  • شکاف های توسعه تقویت شده توسط پوشش فلزی
  • فناوری اختصاصی GAMING Hotkey جهت کنترل بیشتر بر بازی ها بدون نیاز به کیبورد های گران قیمت
  • فناوری اختصاصی Game Boost جهت افزایش کارایی
  • برنامه رایگان Xsplit Gamecaster جهت استریم و به اشتراک گذاری گیم پلی بازی ها
  • نشانگر LED جهت عیب یابی سریع و آسان
  • بایوس گرافیکی Click BIOS 5
  • ریکاوری بایوس با BIOS FLASHBACK+
  • پایداری و دوام بالا جهت استفاده بی وقفه
  • طراحی گیمر پسند با ظاهر جذاب


مادربرد MSI X399 SLI Plus محصولی به همراه چیپست AMD X399 است که برای تولید یک پلتفرم HEDT کاربرد خواهد داشت. این مادربرد به فناوری Mystic Light RGB و دیودهای LED مجهز شده است و Lightning USB 3.1 Gen2 بهترین عملکرد را در پهنای باند ارائه خواهد کرد. فناوری STEEL ARMOR از اسلات و کارت گرافیک های شما محافظت خواهد کرد و M.2 Shield v2 نیز سپر حرارتی تعبیه شده بر روی این مادربرد، برای دفع دما از سطح سالید است. DDR4 Boost, Turbo M.2 برای RAID support, Audio Boost, X-Boost و Network Manager از جمله دیگر ویژگی های این مادربرد است.

MSI X399 SLI Plus پشتیبانی از حداکثر 128 گیگابایت حافظه رم DDR4 با فرکانس 3600 مگاهرتز را میسر کرده است. 3 درگاه M.2، یک پورت USB-C، 4 پورت USB 3.1 از گونه Type-A و تراشه صوتی Realtek ALC1220 Codec را نیز به دیگر امکانات این مادربرد اضافه کنید. ترکیبی از قابلیت های سری SLI و Plus در MSI، همگی به شیوه ای جدید در MSI X399 SLI Plus تزریق شده است. اگر نیازی به زرق و برق های گیمینگ ندارید، MSI X399 SLI Plus برای کاربردهای حرفه ای بسیار مناسب است.
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
تست و بررسی کارت گرافیک MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X Trio توسط Guru3d و کسب نشان

کمپانی MSI اینبار با یک مدل متفاوت از کارت گرافیک های سفارشی خود وارد دنیای رقابت شده است؛ کارت گرافیک MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X Trio که بر پایه تراشه GTX1080 Ti تولید شده است، به فناوری Mystic Light RGB نیز مجهز است. این فناوری که به وسیله نرم افزار اختصاصی این شرکت کنترل می گردد، می تواند دیودهای نصب شده در 3 منطقه متفاوت را به دلخواه کاربران نورانی نماید. همچنین کاربران امکان همسان سازی این دیودها را با مادربرد و دیگر قطعات سازگار خواهند داشت. خنک کننده ی TRI-FROZR اینبار نیز به فن های TORX 2.0 مجهز گشته و دارای دو عدد 10 سانتی متری و 1 فن 9 سانتی متری است.
این خنک کننده به وسیله دو عدد لوله ناقل حرارت (Heat Pipe) مدل SuperPipes به ضخامت 8 میلی متر، تکمیل می گردد. ام اس آی از قطعات کلاس نظامی و Hi-C CAP, SFC و Solid CAP ها در MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X Trio استفاده کرده است که طول عمر آن را در شرایط طولانی مدت تائید می کنند. 11 گیگابایت حافظه گرافیکی GDDR5X با فرکانس 11016 مگاهرتز به همراه یک رابط 352 بیتی، دو رابط 8 پین تغذیه، 3584 هسته CUDA و قابلیت کولر حتی تا دمای 300 وات نیز از جمله دیگر قابلیت های این محصول به شمار می روند. و اما در زمینه فرکانس، MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X Trio در بالاترین پروفایل خود (OC) به فرکانس 1620 مگاهرتز دست پیدا خواهد کرد.
















 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
آشنایی با قابلیتهای مادربرد MSI Z370 GAMING PRO CARBON AC



در این ویدیو MSI مشخصات و قابلیت های کاربردی مادربرد Z370 GAMING PRO CARBON AC را به طور کامل تشریح میکند . این مادربرد MSI برای نهایت بهره برداری از بازدهی پردازنده های 6 هسته کافی لیک عرضه شده است .این برد از تمام امکانات یک برد گیمینگ به همراه قابلیت وایرلس و بلوتوث 4.2 بهره میبرد .و از DDR4Boost-AudioBoost 4-Nahamic 2 و .... بهره می برد .

برای مشاهده این ویدیو در کانال رسمی MSI در آپارات کلیک کنید
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
تست و بررسی کارت گرافیک قدرتمند MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X Trio توسط overclock3d و کسب نشان منتخب گیمرها

کمپانی MSI اینبار با یک مدل متفاوت از کارت گرافیک های سفارشی خود وارد دنیای رقابت شده است؛ کارت گرافیک MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X Trio که بر پایه تراشه GTX1080 Ti تولید شده است، به فناوری Mystic Light RGB نیز مجهز است. این فناوری که به وسیله نرم افزار اختصاصی این شرکت کنترل می گردد، می تواند دیودهای نصب شده در 3 منطقه متفاوت را به دلخواه کاربران نورانی نماید. همچنین کاربران امکان همسان سازی این دیودها را با مادربرد و دیگر قطعات سازگار خواهند داشت. خنک کننده ی TRI-FROZR اینبار نیز به فن های TORX 2.0 مجهز گشته و دارای دو عدد 10 سانتی متری و 1 فن 9 سانتی متری است.
این خنک کننده به وسیله دو عدد لوله ناقل حرارت (Heat Pipe) مدل SuperPipes به ضخامت 8 میلی متر، تکمیل می گردد. ام اس آی از قطعات کلاس نظامی و Hi-C CAP, SFC و Solid CAP ها در MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X Trio استفاده کرده است که طول عمر آن را در شرایط طولانی مدت تائید می کنند. 11 گیگابایت حافظه گرافیکی GDDR5X با فرکانس 11016 مگاهرتز به همراه یک رابط 352 بیتی، دو رابط 8 پین تغذیه، 3584 هسته CUDA و قابلیت کولر حتی تا دمای 300 وات نیز از جمله دیگر قابلیت های این محصول به شمار می روند. و اما در زمینه فرکانس، MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X Trio در بالاترین پروفایل خود (OC) به فرکانس 1620 مگاهرتز دست پیدا خواهد کرد.












 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
اورکلاک حیرت انگیر پردازنده Core i3-8350K با مادربرد MSI Z370 GAMING PLUS



این روزها بازار اخبار مرتبط با پردازنده های نسل هشتم اینتل داغ داغ است! طی آخرین اخبار، پردازنده ی این سری با نام Core i3-8350K شگفتی آفریده است. Core i3-8350K طی یک اورکلاک سنگین به فرکانسی باور نکردنی دست یافته است که در آن استیبل باقی مانده است. این محصول دارای 4 هسته است؛ این اورکلاک به نام کاربر HWBOT به اسم Toppc به ثبت رسیده است.

اگر خبرهای قبلی MSI را دنبال کرده باشید چندی پیش یک اورکلاکر با استفاده از مادربرد MSI Z370 Godlike Gaming توانسته بود فرکانس پردازنده Core i7 8700K را به 7.4 گیگاهرتز برساند . این رکوردهای پشت سر هم با مادربردهای MSI ثابت میکند که MSI علاوه بر گیمینگ روی اورکلاکینگ هم حرف های زیادی برای گفتن دارد این نشان میدهد MSI در طراحی و ساخت مادربردهای سری Z370 از قطعات با کیفیت در تمامی قسمت های مادربرد خصوصا در قسمت VRM استفاده کرده است .


برای مشاهد ه این رکورد کلیک کنید
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
مشخصات کلیدی مادربرد MSI Z370 GAMING PLUS




  • پشتیبانی از پردازنده های کافی لیک سوکت 1151
  • پشتیبانی از ماژول های حافظه DDR4 با فرکانس تا 4000 مگاهرتز و بالاتر
  • فناوری اختصاصی DDR4 Boost به همراه محافظ فلزی
  • پشتیبانی از AUDIO BOOST و + NAHIMIC 2
  • صدای آنبورد باکیفیت 7.1 کاناله با بهره گیری از تراشه مدرن Realtek ALC892
  • پشتیبانی از واقعیت مجازی VR READY
  • نورپردازی اختصاصی Mystic Light با رنگها و افکت های متنوع و Mystic Light Sync
  • یک کانکتور پرسرعت M.2 با پشتیبانی از فناوری حافظه Optane اینتل
  • درگاه شبکه کابلی مبتنی بر کنترلر پرقدرت اینتل برنامه مکمل جهت بهبود تجربه گیمینگ آنلاین
  • پشتیبانی از XBOOST
  • استفاده از قطعات و اجزای مرغوب و بادوام رده نظامی نسل 5
  • پروتکشن کامل و بهره گیری از Guard-Pro
  • پشتیبانی از پیکربندی چندگانه کارت گرافیک (SLI و AMD Crossfire)
  • شکاف های توسعه تقویت شده توسط پوشش فلزی
  • فناوری اختصاصی GAMING Hotkey جهت کنترل بیشتر بر بازی ها بدون نیاز به کیبورد های گران قیمت
  • فناوری اختصاصی Game Boost جهت افزایش کارایی
  • نشانگر EZ Debug LED جهت عیب یابی سریع و آسان
  • پشتیبانی از WTFast
  • بایوس گرافیکی Click BIOS 5
  • پایداری و دوام بالا جهت استفاده بی وقفه
  • طراحی گیمر پسند با ظاهر جذاب

معرفی و خلق یک رکورد اورکلاکینگ : MSI Z370 Gaming Plus در اقدامی عجیب توسط یکی از اورکلاکرهای حرفه ای به نام Toppc موفق به ثبت فرکانس 7001 مگاهرتز برای پردازنده i3-8350K و برای هر 4 هسته پردازشی گردید! با توجه به VRM اصلی 6 فاز این مادربورد، ثبت این رکورد فوق العاده به نظر می رسد و حاکی از رعایت مقوله کیفیت برای این مادربورد دارد. ثبت این رکورد به معنای پایداری این مادربورد در اکستریم اورکلاکینگ با استفاده از خنک کننده حرفه ای نیتروژن مایع (LN2) است. با این حساب، این مادربورد خوش قیمت می تواند یک گزینه جان سخت برای گیمرهایی که شبانه روز به انجام بازی های رایانه ای می پردازند، به شمار رود. پیش از این نیز، مادربورد MSI Z370 Godlike Gaming AC نیز توانست به فرکانس باورنکردنی 7400 مگاهرتز برای پردازنده i7-8700K برای هر 6 هشته و 12 رشته پردازشی شود.
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
MSI پنج کارت گرافیک GeForce GTX 1070 Ti قدرتمند برای علاقه‌مندان عرضه می‌کند

MSI هم کارت‌های کاستوم GeForce GTX 1070 Ti خود را معرفی کرد. این سازنده پرآوازه سخت افزارهای گیمینگ دست کم 5 کارت برای علاقه‌مندان عرضه می‌کند.
مدل های GTX 1070 Ti DUKE 8G ،GTX 1070 Ti Titanium 8G و GTX 1070 Ti GAMING 8G مبتنی بر طراحی برد PCB مشابه با برخورداری از 10 فاز رگلاتور ولتاژ هستند. MSI در ساخت این برد از اجزای مرغوب و بادوام رده نظامی بهره گرفته است. طراحی مزبور توان خود را از ترکیب یک کانکتور 8 پینی و یک 6 پینی می‌گیرد.
5454.jpg

دو کارت Titanium و GAMING از راهکار خنک سازی TWIN FROZR VI با فن‌های TORX Fan 2.0 بهره می‌برند. فن‌های مزبور از سیستم روان کاری Double Ball Bearing (جفت بلبرینگ) برای طول عمر بیشتر و چرخش آسان‌تر و بی صداتر بهره می‌برند. در ترکیب با حرارت گیر بزرگ و لوله‌های ناقل حرارت مسی متعدد، این کولر امکان استخراج کارایی بالا را فراهم می‌کند.
54545.jpg

مدل DUKE از راهکار خنک سازی تنومند با برخورداری از سه عدد فن بهره می‌برد. این کارت مبتنی بر همان برد PCB قدرتمند مدل GAMING است. متاسفانه عرضه این کارت به برخی مناطق خاص محدود می شود.
مدل ARMOR به کولر آشنای ARMOR با رنگ بندی مشکی و سفید مجهز است و گزینه ایده آلی برای گیمرها و modder هایی است که خواهان یک طراحی و ظاهر خاص و متفاوت هستند. کولر جدید ARMOR 2X نیز از همان فن‌های جدید TORX Fan 2.0 بهره می‌گیرد. با بهره گیری از فناوری Zero Frozr، فن‌های کولر در مواقع بار پردازشی پایین با هدف به صفر رساندن نویز، کاملاً متوقف می‌شوند
MSI-GTX1070Ti-AERO-850x744.jpg

با برخورداری از رنگ بندی مشکی و نقره‌ای، کارت گرافیک MSI GTX 1070 Ti AERO 8G با رنگ بندی هر سیستمی مچ می‌شود. کارت AERO جدید از طراحی دمنده برای کولر بهره می‌برد که حرارت تولید شده توسط کارت گرافیک، به طور کامل از کیس خارج می‌شود و به دیگر قطعات سیستم منتقل نمی‌شود.
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
آموزش سریعترین روش اپدیت بایوس مادربردهای MSI



MSI با ابداع روش جدیدی برای اپدیت بایوس مادربردهای این شرکت پروسه به روزسانی بایوس را بسیار آسان نموده است . اپدیت بایوس از طریق M-FLASH قبلا نیاز به ورود به بایوس بود . ولی MSI با ابداع کلید ترکیبی کلید های CTRL+F5 بدون نیاز به ورود به بایوس تنها با یک حافظه فلش و آخرین نسخه بایوس میتوانید مادربرد خود را اپدیت کنید . حتی کاربران تازه کار و مبتدی به راحتی با این بایوس اپدیت کنند .

برای مشاهده این ویدیو در کانال MSI کلیک کنید
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
MSI بروزرسانی امنیتی TXE 3.0 را برای مادربوردهایش منتشر کرد


شرکت MSI به منظور جلوگیری از بروز آسیب‌پذیری‌های امنیتی متعدد برای پلتفرم‌های تحت پوشش خود، مادربوردهای خود را به همراه فناوری TXE 3.0 یا موتور اجرایی مطمئن اینتل عرضه کرده که سطح حفاظتی قابل اعتمادی را برای سیستم ارائه می‌دهد.

براساس جدیدترین بررسی امنیتی اینتل، آسیب‌پذیری‌های امنیتی شناسایی شده می‌تواند به حمله‌کنندگان اجازه دسترسی بدون مجوز به ویژگی‌ها، اسرار و اسرار شرکت‌های ثالث مرتبط با پلتفرم‌های این شرکت که توسط فناوری Intel TXE محافظت می‌شوند را بدهد.

بنابراین اینتل تاکنون بروزرسانی‌های مختلفی را برای Intel TXE 3.0 به منظور رفع مشکلات امنیتی و مقابله با تهدیدات احتمالی، منتشر کرده است که به نوبه خود جای تحسین دارد.

در حال حاضر تمام مادربوردهای سری 100، 200 و 300 شرکت MSI با آپدیت به آخرین نسخه بایوس و بروزرسانی‌های نرم‌افزاری، از جدیدترین نسخه TXE 3.0 اینتل بهره می‌برند. شرکت ام‌اس‌آی همواره تاکید زیادی بر روی قابلیت‌های امنیتی و محافظت در برابر هک و سایر مشکلات امنیتی داشته و به همین دلیل کاربرانی که از مادربوردهای این شرکت استفاده می‌کنند، در واقع به خوبی در برابر خطرات احتمالی حفاظت شده‌اند.

این شرکت خود را متعهد می‌داند تا در صورت نیاز بروزرسانی‌های بیشتری را به منظور کسب اطمینان از حفاظت کامل کاربران در برابر مشکلات امنیتی، ارائه دهد.

اگر شما هم کاربر یکی از مادربوردهای MSI هستید می‌توانید از این آدرس جدیدترین بروزرسانی‌های نرم‌افزاری و بایوس را دریافت نمایید.

منبع: سخت افزار ایران
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
بررسی کارت گرافیک MSI GTX 1080 Ti GAMING X TRIO توسط سخت افزار ایران و کسب نشان

کارت گرافیک MSI GTX 1080 Ti GAMING X TRIO محصولی با طراحی بسیار زیبا، مشخصات فنی (خصوصا VRM)، فرکانسی و گیمینگ قدرتمند است. کولر کارت گرافیک عملکرد عالی را از خود نشان داد و توانست دمای کارت گرافیک مورد نظر را حتی در حالت اورکلاک، کمتر از GTX 980 Ti نگه دارد! کارت گرافیک MSI GTX 1080 Ti GAMING X TRIO در تست ها فوق العاده ظاهر شد و کارایی بی نظیری در رزولیشن 4K از خود نشان داد. با وجود لود کامل و حتی اورکلاک تراشه گرافیکی و حافظه‌ها، مدار تغذیه 10 فاز این کارت خوب عمل کرد و توانست ولتاژهای مورد نیاز برای فعالیت هسته‌ها و حافظه‌ها در فرکانس‌های بالا را به خوبی تامین کند و به همراه PCB از قطعات بسیار با کیفیتی ساخته شده است. استاندارد کلاس نظامی سطح چهار MIL-STD-810G یکی دیگر از نقاط قوت این کارت گرافیک است. قابلیت اورکلاک GPU، خوب و قابلیت اورکلاک حافظه گرافیکی فوق العاده است! همانطور که در تست ها مشاهده کردید، توانستیم به فرکانس 1620 مگاهرتز برای حافظه های GDDR5X این کارت گرافیک دست پیدا کنیم! نورپردازی MSI MYSTIC LIGHT RGB یکی از نقاط قوت این کارت گرافیک است که می‌تواند گیمرها را به وجد آورد. نرم افزار های متعدد از قبیل Afterburner ،OSD ،Gaming APP و غیره، نکته بسیار مثبتی برای GTX 1080 Ti GAMING X TRIO محسوب می شود و نسبت به سایر کارتهای گرافیکی که تا به امروز بررسی کردیم، از مجموعه نرم افزارهای کامل تری برخوردار است. از تعریف و تمجدید که بگذریم، 2.5 اسلاته بودن این کارت گرافیک جالب نیست اما با وجود طراحی 2 اسلاته، خنک سازی GP102 بسیار سخت خواهد شد. اما این کارت گرافیک قیمت بسیار بالایی دارد و با برچسب قیمتی 799 دلار عرضه خواهد شد و انتظار می رود با قیمتی حدود 3.9 میلیون تومان در بازارهای داخلی عرضه شود. در صورتیکه از طرفداران MSI هستید، کیفیت ساخت بالا و قابلیت خنک سازی همراه با طراحی زیبا و قابلیت اورکلاکینگ برای آزاد کردن پتانسیل GTX 1080 Ti برایتان در اولویت است و از لحاظ بودجه محدودیتی ندارید، در خرید این کارت بی نظیر شک نکنید!

نکات مثبت این کارت گرافیک از دیدگاه سخت افزار ایران :
+ کیفیت ساخت بسیار بالا
+ استاندارد کلاس نظامی سطح 4 (Military Class IV)
+ قابلیت اورکلاکینگ خوب GPU و فوق العاده برای حافظه های گرافیکی
+ طراحی بسیار زیبا
+ مدار تغذیه قدرتمند
+ خنک کنندگی بی نظیر
+ نورپردازی زیبای MSI MYSTIC LIGHT RGB
+ مجموعه نرم افزارهای های کامل و کاربردی













PHP:
لینک بررسی  :https://goo.gl/pJS3Yy
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
بررسی کارت گرافیک MSI GTX 1070 Ti Gaming 8GB Twin Frozer VI توسط سایت proclockers و کسب نشان

مزایای کارت گرافیک MSI GTX 1070 Ti Gaming 8GB

+ کیفیت ساخت بسیار بالا
+ استاندارد کلاس نظامی سطح 4 (Military Class IV)
+ قابلیت اورکلاکینگ خوب GPU و فوق العاده برای حافظه های گرافیکی
+ طراحی بسیار زیبا
+ مدار تغذیه قدرتمند
+ خنک کنندگی بی نظیر
+ نورپردازی زیبای MSI MYSTIC LIGHT RGB

















 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
مشخصات کلیدی مادربرد MSI Z370 KRAIT GAMING






  • پشتیبانی از پردازنده های کافی لیک سوکت 1151
  • پشتیبانی از ماژول های حافظه DDR4 با فرکانس تا 4000 مگاهرتز و بالاتر
  • فناوری اختصاصی DDR4 Boost به همراه محافظ فلزی
  • پشتیبانی از AUDIO BOOST و + NAHIMIC 2
  • صدای آنبورد باکیفیت 7.1 کاناله با بهره گیری از تراشه مدرن Realtek ALC1220
  • پشتیبانی از واقعیت مجازی VR READY
  • نورپردازی اختصاصی Mystic Light با رنگها و افکت های متنوع و Mystic Light Sync
  • یک کانکتور پرسرعت M.2 با پشتیبانی از فناوری حافظه Optane اینتل
  • درگاه شبکه کابلی مبتنی بر کنترلر پرقدرت اینتل I219-V برنامه مکمل جهت بهبود تجربه گیمینگ آنلاین
  • پشتیبانی از XBOOST
  • استفاده از قطعات و اجزای مرغوب و بادوام رده نظامی نسل 5
  • پروتکشن کامل و بهره گیری از Guard-Pro
  • پشتیبانی از پیکربندی چندگانه کارت گرافیک (SLI و AMD Crossfire)
  • شکاف های توسعه تقویت شده توسط پوشش فلزی
  • فناوری اختصاصی GAMING Hotkey جهت کنترل بیشتر بر بازی ها بدون نیاز به کیبورد های گران قیمت
  • فناوری اختصاصی Game Boost جهت افزایش کارایی
  • نشانگر EZ Debug LED جهت عیب یابی سریع و آسان
  • پشتیبانی از WTFast
  • بایوس گرافیکی Click BIOS 5
  • پایداری و دوام بالا جهت استفاده بی وقفه
  • طراحی گیمر پسند با ظاهری منحصر به فرد
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
بررسی کارت گرافیک MSI GTX ۱۰۷۰ Ti Gaming ۸GB Twin Frozer VI توسط سایت techpowerup و کسب نشان


نکات مثبت این کارت گرافیک از دیدگاه techpowerup :

+ بسیار ساکت
+ سیستم خنک کننده قدرتمند نسبت به رقبا
+ فن ها در حالت idle خاموش هستند
+ کارت گرافیک RX Vega 56 را به راحتی شکست می‌دهد
+ عملکرد بهتر نسبت به GTX 1070
+ پتانسیل اورکلاکینگ بالا









 

hwt

کاربر قدیمی پرشین تولز*مدیر سخت افزار
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
11 آگوست 2004
نوشته‌ها
15,953
لایک‌ها
2,415
خبر بد اینکه همچنان شاهد افزایش قیمت الکی قطعات کامپیوتر هستیم . بدتر اینکه رم اوضاعش از بقیه قطعات خیلی بدتره. بازهم خبر بد اینکه مراقب SSD های سامسونگ سری PRO تقلبی تو بازار باشید.
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
تست و بررسی کارت گرافیک MSI GeForce GTX 1070 Ti Titanium 8G توسط سایت Guru3D و کسب نشان تاییدیه


مزایای کارت گرافیک قدرتمند MSI GeForce GTX 1070 Ti Titanium 8G

+ طراحی بسیار زیبا
+ بسیار ساکت
+ سیستم خنک کننده قدرتمند نسبت به رقبا
+ فن ها در حالت idle خاموش هستند
+ کارت گرافیک RX Vega 56 را به راحتی شکست می‌دهد
+ عملکرد بهتر نسبت به GTX 1070
+ پتانسیل اورکلاکینگ بالا











 
بالا