برگزیده های پرشین تولز

معرفی برنامه افکت گذاری Selfie Camera

bahramn

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 می 2007
نوشته‌ها
69
لایک‌ها
5
galaxy-s8_camera-selfie_stickers.jpg
دسته‌ی بزرگی از برنامه‌های پرکاربرد موبایلی مربوط به نرم‌افزارهای ادیت عکس و سلفی می‌باشد. به طوری که با یک سرچ کوتاه در فروشگاه‌های مختلف چون گوگل استور، طیف عظیمی از آنها یافت می‌شود. یکی از این نرم‌افزارهای جذاب Selfie Camera است.

این برنامه‌ی محبوب موبایلی برعکس هم‌تایان خوب از حجم کمتری برخوردار است و نه تنها قابلیت قرار دادن استیکرهای مختلف را روی عکس‌های گالری دارد، بلکه این امکان را برای کاربران فراهم کرده که فیلتر مورد نظر را انتخاب کرده و سپس به عکاسی و سلفی بپردازند. یکی از بخش‌های دیگر، قرار دادن ماسک‌های متحرک مختلف بر روی صورت برای سلفی است. گرچه تمرکز اصلی این قبیل نرم‌افزارها بر عکاسی با دوربین جلوست اما تمام امکانات ذکر شده برای دوربین پشت نیز قابل اجراست.

Instagram-10.21-for-iOS-face-filters-007.jpg
وقتی برنامه را باز می‌کنید دوربین جلو فعال شده و به شما امکان استفاده از انواع استیکرهای متحرک و عروسکی را می‌دهد. شما می‌توانید هم از نوار ابزار پایین صفحه فیلتری انتخاب و اعمال کنید و هم به طور هم‌زمان یک ماسک را اجرا کنید. در اینجا اگر تنها یکبار شاتر را فشار دهید از شما یک عکس ذخیره می‌شود اما با نگه داشتن شاتر می‌توانید یک ویدئو از خودتان با شکل و شمایلی که انتخاب کردید، ذخیره کنید. تمام فایل‌های ذخیره شده نیز، قابلیت اشتراک‌گذاری در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف را دارد.
unnamed (1).jpg unnamed.png

صفحه‌ی نخست برنامه دارای گزینه‌هایی برای ادیت عکس، ویرایش زیبایی صورت و ویدئوچت است. در بخش ویرایش زیبایی، امکان عکاسی با شاتر زمان‌سنج در نظر گرفته شده. سپس نوار ابزاری پایین صفحه برای شما باز می‌شود که انواع لوازم ادیت عکس را در خود جای داده است. گرچه در این قسمت خبری از انواع فیلترهای رنگی نیست اما ابزارهای متنوعی برای ویرایش جز به جزء صورت مانند، ویرایش رنگ مو، رنگ چشم، رنگ پوست، ابزار کوچک کردن اتوماتیک و دستی بخش‌های مختلف صورت، درشت کردن چشم‌ها و ... قرار داده شده.
Effects عکس‌های گالری را ویرایش می‌کند. به این ترتیب با فیلترهای مختلف میتوان رنگ عکس را بهبود بخشید، غلیظت آن را تنظیم کرد و به آن استیر افزود. در سربرگ استیکر علامت + وجود دارد که در واقع آرشیوی از ده‌ها استیکر رایگان است که می‌توانید به راحتی دانلود و مورد استفاده قرار دهید.

نکات قوت:
- قابلیت عکس‌برداری و فیلم‌برداری با انواع ماسک و فیلتر
- قابلیت ویرایش عکس‌های موجود در گالری
- قابلیت ویرایش صورت با انواع ابزارهای مختلف
- قابلیت ویرایش دستی و اتوماتیک
- امکان اشتراک‌گذاری تصاویر در شبکه‌های اجتماعی
---
لینک دانلود
 
بالا